Het gaat om de inhoudquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:11 schreef BitterBal88 het volgende:
Wat vind men hier eigenlijk van Jack&Jones onderbroke?
Je O of D?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Godver wat klote om tussen een ruzie in te zitten, waardoor je uiteindelijk ook nog ruzie krijgt met beide kanten, omdat beide kanten vinden dat zij gelijk hebben en dat ik niet voor ze opkom![]()
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigdquote:
Ruzie is nooit leuk, maar zeker niet als je ongewild als partij betrokken raaktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Godver wat klote om tussen een ruzie in te zitten, waardoor je uiteindelijk ook nog ruzie krijgt met beide kanten, omdat beide kanten vinden dat zij gelijk hebben en dat ik niet voor ze opkom![]()
Ben ik toch benieuwd wat dat vooroordeel is...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigd.
Sommigen zijn cutequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigd.
I is boos op D, terwijl D en ik dat totaal niet doorhadden. Nu is I ook boos op mij, omdat ik haar niet snap. En ze wil mij en mn asociale D niet meer spreken...quote:
quote:
Totaal geen top40. Totaal geen R&B, heel erg klassiek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat dat vooroordeel is...
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef BitterBal88 het volgende:
Eigenlijk is het coño.
Jij bent toch ook een onverbeterlijke meelevende goedzak hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ruzie is nooit leuk, maar zeker niet als je ongewild als partij betrokken raakt
portugees Caralhoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef BitterBal88 het volgende:
Nu we et er toch over hebben, wat is de mannelijke versie?
Oh kut dat zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze hem mocht of heeft het iets te maken waar we eerder over hadden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
I is boos op D, terwijl D en ik dat totaal niet doorhadden. Nu is I ook boos op mij, omdat ik haar niet snap. En ze wil mij en mn asociale D niet meer spreken...
Haat en nijd is er al genoeg in de wereld,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een onverbeterlijke meelevende goedzak hè.
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van mequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:52 schreef MisterO het volgende:
klotemiddag ook, ik ga vanavond lekker veel drinken denk ik.
have fun in Liverpoolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van me
Doei doeiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |