leuke boxers heb jij trouwensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:13 schreef Cazman het volgende:
Tsjechie kan met ID kaart.
Oh je wilde zoenen uitdelen? ik wachtquote:
hehe, nee ik wilde turkse gejengel horen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je wilde zoenen uitdelen? ik wacht
quote:
Nah, de Holly Valance versie is veel tofferquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe, nee ik wilde turkse gejengel horen!. anders had ik holly valance wel gedaan!
Work! You gotta put it in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Hoe dna? Ik weet niets van hemNaam, leeftijd, woonplaats. Niets!
quote:
en nu? spa rood drinkend door eindhoven heen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
en kut,
mn collega heeft afgezegd voor het stappen vanavond omdat ze ziek is
en ze was tevens mn vervoer/slaapplaats
nope, heb nog steeds geen auto gekocht sinds vorig jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
en nu? spa rood drinkend door eindhoven heen?
:/, dus niks te doen vanavond?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nope, heb nog steeds geen auto gekocht sinds vorig jaar
en I can't borrow one...
to bad!
Same here. sitting in a city with not much friends livin here. Me bitch is weg tot laat, dus het rijk voor me alleen....yay...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
exactemundo...
dus dat wordt Comedy Central of een filmpje kijken
Kom op bitches, douchen, haar doen etc etc en de stad inquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Same here. sitting in a city with not much friends livin here. Me bitch is weg tot laat, dus het rijk voor me alleen....yay...
In me uppie. yay......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op bitches, douchen, haar doen etc etc en de stad in
ik dacht tot de volgende dag 7 uurquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:53 schreef MisterO het volgende:
Als ik gisteren een dagfilm heb gehuurd, kan ik hem vandaag toch tot sluitingstijd inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |