Ik blijf werken (fulltime) waar ik nu parttime werk. Wellicht is er de mogelijkheid om binnen de organisatie uiteindelijk iets te gaan doen met opleidingen... en anders ga ik over een paar jaar (?) denk ik een tweedegraads opleiding doen om les te kunnen geven aan het voortgezet onderwijsquote:
ik vond hem ook tegenvallenquote:Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Cairon het volgende:
nou ik kan je verzekeren dat Harold en Kumar 2 echt niet grappig is...
De pabo bevalt niet? Wist je dat je ook bevoegd bent om de 1ste en 2de klas van het vmbo les te kunnen geven?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik blijf werken (fulltime) waar ik nu parttime werk. Wellicht is er de mogelijkheid om binnen de organisatie uiteindelijk iets te gaan doen met opleidingen... en anders ga ik over een paar jaar (?) denk ik een tweedegraads opleiding doen om les te kunnen geven aan het voortgezet onderwijs
Van deze is de cover ook vele malen mooierquote:
De PABO is heel leuk hoor... mis het lesgeven ook best wel. maar ik zie mezelf niet nog zo'n 45 jaar dat doen. Het onderwijs biedt ook niet erg veel doorgroei mogelijkheden en dat vind ik zelf ook redelijk beperkend. Verder heb ik het nu erg naar men z'n bij IKEA en vind ik het zonde om dat op te geven en heb ik altijd iets om op terug te vallen (mijn PABO diploma).quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef rodebes het volgende:
[..]
De pabo bevalt niet? Wist je dat je ook bevoegd bent om de 1ste en 2de klas van het vmbo les te kunnen geven?
quote:Celia: Didn't you like getting manicures?
Isabelle: You wouldn't let me get the color I wanted.
Celia: Black is not a color.
Isabelle: Tell that to black people.
Celia: I don't know any
Mja. Zoiets was 't jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn toevoeging op het verhaal van ons aller Engeltje...
Ik zei toch dat ik verlegen was!quote:Ik heb 'em nog nooit zo verlegen en zenuwachtig en giegelig gezien als gisteren.
Mja.. dat dat bij mij kan gebeuren he....quote:Instant case of butterflies.
Hier ben ikquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Weg ijskoningin...quote:
Ik heb mijn eigen regen, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 20 juli 2008 11:41 schreef rodebes het volgende:
@ wonderer, het is hier flink aan het regenen, wil je nog steeds ruilen?
Gesmoltenquote:
Me2.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb stiekem de neiging om opnieuw met WOW te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |