Ja. En de manier waarop ik dat besloten heb is eigenlijk omdat ik tegen iedereen gezegd heb dat ik misschien naar Tilburg zou gaan en als ik nu niet ga moet ik dat allemaal uitleggenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:44 schreef samjustme het volgende:
Ik was vandaag in een gay mood tijdens het shoppen, vriend zei ook je kijkt om de 5 minuten in de spiegel oepsie.
Je bent geweldig! dank je welquote:
Nog wat leuks gekocht?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:44 schreef samjustme het volgende:
Ik was vandaag in een gay mood tijdens het shoppen, vriend zei ook je kijkt om de 5 minuten in de spiegel oepsie.
je gaat er vast geen spijt van krijgenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En de manier waarop ik dat besloten heb is eigenlijk omdat ik tegen iedereen gezegd heb dat ik misschien naar Tilburg zou gaan en als ik nu niet ga moet ik dat allemaal uitleggen, dus een ja van mij
.
Euhm ben nu vooral bezig met dat huisje dat ik aangeboden heb gekregen...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het alweer wat rustiger geworden in je hoofd ?
Hoe ziet het eruit?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm ben nu vooral bezig met dat huisje dat ik aangeboden heb gekregen...
Ik ben benieuwd, ik ga vanavondquote:Op zondag 20 juli 2008 18:40 schreef samjustme het volgende:
Was funny dag met een van mijn gay friends, heb gemengd gevoelens over Mamma Mia, best wel leuke film maar niet echt iets dat je zegt wow.
Nouja... euhm... ik moet t nog bekijken en dan bepalen of ik het wil.quote:
Nee heb wel bij Bjorn Borg eff zitten koekeloeren voor ondergoed dat ik ga aanschaffenquote:
de massa verzamelt toch om 16.00 uur op het station van Tilburgquote:Op zondag 20 juli 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat is eigenlijk het plan morgen om ergens (en waar dan) af te spreken, als er al zo'n afspraak is?
Ah ok.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik geloof dat ang3l met de trein van 15.30 uur naar tilburg wilde gaan en dan kunnen we op station afspreken
ik zal je uitzwaaienquote:Op zondag 20 juli 2008 22:37 schreef Stroekie het volgende:
Deze hardwerkende burgerman komt natuurlijk pas na zijn dag op kantoor
waar zullen we afspreken dan?quote:
Gewoon ergens op 't perron ofzo? Beetje aan het begin?quote:
niks daarvan, ik ja je morgenavond gewoon een handgeven, en dat uitzwaaien doe je maar als ik in de trein naar huis toe zitquote:
Perron 6quote:Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon ergens op 't perron ofzo? Beetje aan het begin?
da's elk jaar het gevalquote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef samjustme het volgende:
Mini fok meet zo te zien
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niks daarvan, ik ja je morgenavond gewoon een handgeven, en dat uitzwaaien doe je maar als ik in de trein naar huis toe zit
Sam en ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:37 schreef Stroekie het volgende:
Deze hardwerkende burgerman komt natuurlijk pas na zijn dag op kantoor
quote:
Dat ook. Als de hele serie zo wordt en net zoals de strip, kijk ik elke weekquote:
ik probeer er omstreeks 19.00 in tilburg te zijn en met de gps op gaydar mode moet het toch lukken om die andere fokkers uit H te vinden :>)quote:
Nee stom geweest en nu's mijn PC langzaamaan aan 't crashen.quote:
Je hebt nog 2 dagen vrij schatquote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee stom geweest en nu's mijn PC langzaamaan aan 't crashen.
En nog steeds dat van vrijdag. En net Alles is lefde gekeken met een vriendin.
En en en en... gewoon. Weekend is ten einde. En zo. En.
Nee hoor. Morgenochtend werken.quote:
Hmm klote...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee stom geweest en nu's mijn PC langzaamaan aan 't crashen.
En nog steeds dat van vrijdag. En net Alles is lefde gekeken met een vriendin.
En en en en... gewoon. Weekend is ten einde. En zo. En.
schiet op danquote:Op maandag 21 juli 2008 00:54 schreef MisterO het volgende:
Nou dan vul ik het topic toch vol als iedereen aan het slapen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |