Haha ja dat kan wel ja. Hij heeft in eerdere opleidingen niet altijd z'n ei kwijt gekund, nu wel, en dat merk je dan ook meteen aan 'mquote:Op zondag 13 juli 2008 04:30 schreef LastRequest het volgende:
En idd Mikkie supergaar was dat
Maar ja we hebben vorig jaar nog samen in de redactie van een soort schoolwebsite gezeten oid.. ik moet zeggen dat ik volgens mij een van de weinigen ben die hem wel aardig vinden, de rest vindt hem wat te gedreven haha.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:39 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik heb Mikkie weer gemeet hoor gister! 2x zelfs!
Nerdalertquote:En verder heeft de Boogie me gerickrolltMaar er was niemand bij mij die het snapte haha.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:39 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik heb Mikkie weer gemeet hoor gister! 2x zelfs!
En verder heeft de Boogie me gerickrolltMaar er was niemand bij mij die het snapte haha.
Mja... ik stond vrij achteraan... al die mannen met die lange schmützige harenquote:
stond ergens in het midden.....quote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... ik stond vrij achteraan... al die mannen met die lange schmützige haren
Minderquote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik kwam redelijk laat aan en moest daarom best ver naar achteren staan, waar het geluid compleet bagger was![]()
Ben daarom ergens na jaktens tid maar vertrokken
Mannen met lange haren zijn okee, maar zodra er zweet doorheen komt worden het net zwepen als ze gaan headbangen...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
stond ergens in het midden.....wat is er met die mannen met die schmutzige lange haren
* visioenen krijgtquote:Op zondag 13 juli 2008 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mannen met lange haren zijn okee, maar zodra er zweet doorheen komt worden het net zwepen als ze gaan headbangen...
Oh, dan heb ik dat laatst verkeerd gelezen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:25 schreef LastRequest het volgende:
Of ja, van DK weet ik het zekervan Cali wist ik het niet.
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat Doodkapje Aziatisch was
Ging hij niet autorijden dit weekend?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leeft swarma nog?
Dat zal 't zijn, even gemistquote:Op zondag 13 juli 2008 16:58 schreef Manu82 het volgende:
Ging hij niet autorijden dit weekend?
quote:Op zondag 13 juli 2008 05:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was ook dronkenhebben we elkaar gemist
nee mn batterij was op dus kon niks meer sturen :S welterusten allemaal
(morgen 2 uur weer werken, heb ik geneens tijd om in de cabrio te crossen)
Dikke kans dat wij dan ook op Plein terecht komen. Of Fragment, In de betouwstraat. En om half elf denk ik het Gevelconcert op de Grote Marktquote:Op zondag 13 juli 2008 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij ons zal 't de keuze worden tussen plein '44 (enge buren, schlager) en de waalkade (moke, alain clark).
Zondequote:Op zondag 13 juli 2008 17:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar Mikkie ik ben thuis.. moet morgen m'n zusje + vriendinnen weg brengen, die gaan ook naar Kroatië. Ben dus morgen pas weer in Nijmegen
Nijmegen-n00bquote:Op zondag 13 juli 2008 17:06 schreef LastRequest het volgende:
Wat is een gevelconcert?
En dan is er helemaaaaaaaaaaal geen doorkomen aanquote:Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nijmegen-n00b, blazerconcert op de gevels van de grote markt
. Dat gebouw heet de Waag dacht ik
.
edit
http://www.vierdaagsefees(...)en/gevelconcert.html
Dat vind ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat vind ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoe lachen. Dweilorkest enzo
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat laatst verkeerd gelezen.My bad
[..]
Dat niet (of het moet nog van gisteravond zijnquote:
Maar hoe kom je dan terug bij je tvp! Ik weet de topics wel te vinden, maar waar ik gebleven was ho maar!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je typt tvp wat betekent terugvindpost en dan staat dat topics in "MyAT" oftewel my active topics oftewel alle topics waarin je ooit gepost hebt.
Oftewel, je hebt interesse in 't topic en je wil 't blijven volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |