* Meldtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga nu naar die verjaardag.. misschien tot vanavond nog iemand
Damn, hoeveel meubels heb je gekocht mênquote:Op zondag 13 juli 2008 01:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo weer een dagje ikea meubels in elkaar gezet en daarna naar de zomerfeesten! Morgen vroeg eruit en weer wat zooi in elkaar zetten,
Misschien is het een geruststelling, maar niet alleen in de Appie was het druk. Mên wat een drukte in de kroegen. En ik vertik het toch echt om vijf euro entree te lappen bij één der Molenstraatuitmelktentenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef Dupje het volgende:
Bwuhh wat een drukte in de appie to go. Net 8 uur gewerkt daaro. Voor 23:00 lag de eerste dronken feestganger al half dood op de stoep
Was de XX zo erg dan? Plein 44 was goed te doen inderdaad, goede vriendin van me stond op het podiumquote:Op zondag 13 juli 2008 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben net terug van even kijken ... XX @ park had ik met 5 minuten wel weer gezienRondje door de stad gelopen, plein 44 was nog het best vertoeven hoor
![]()
Oeh, da's wel zuur. Maar als het niet jouw schuld was, dan kun je dat evt nog declareren bij de tegenpartij?quote:Oja, en nu krijg ik net een rekening in de bus voor dat ongelukje in Utrecht, of ik even 120 euro wil lappen voor mijn ziekenhuisbezoekkut eigen risico
![]()
r
Bed, bureau, garderobekast,keukentafel, keukenstoelen, buffetkast, boekenkast, bureaustoel, open kast, stoel, salontafel en nog wat klein spul.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, hoeveel meubels heb je gekocht mên. Ik heb ook wel eens verschillende Ikea-shit gehaald, maar binnen een uurtje of wat had ik toch echt alles in elkaar zitten
Je zei toch dat je ging verhuizen? Hoeveel spul had je hiervoor dan van jezelf?quote:Op zondag 13 juli 2008 01:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bed, bureau, garderobekast,keukentafel, keukenstoelen, buffetkast, boekenkast, bureaustoel, open kast, stoel, salontafel en nog wat klein spul.
In mijn oude spul stond alleen knoei! Dat mocht mn ex houden dat was de moeite van het verhuizen niet eens meer waard. Alleen de combitron en de wasmachine heb ik meegenomen naast de andere zooi die van mij was.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zei toch dat je ging verhuizen? Hoeveel spul had je hiervoor dan van jezelf?
En wat voor vrachtwagen had je mee naar Ikea
Slaapze!quote:
Fokken he! Maar ik ga nu pitten!quote:
ik was ook dronkenquote:Op zondag 13 juli 2008 04:30 schreef LastRequest het volgende:
En nu is re zeker niemand meer?
Ik ben echt dronkenIk geef het niet vaak toe, maar vnavond toch echt
En idd Mikkie supergaar was dat
Maar ja we hebben vorig jaar nog samen in de redactie van een soort schoolwebsite gezeten oid.. ik moet zeggen dat ik volgens mij een van de weinigen ben die hem wel aardig vinden, de rest vindt hem wat te gedreven haha. Jezus fukc wat een taalgebruik.. ik ga m'n nest in maar ik heb nu al een fucking mooie avond gehad! swarma smste allen ineens niet meer terugwaar was je?
Peter Koelewijn geloof ikquote:Op zondag 13 juli 2008 11:15 schreef Californium het volgende:
Staat er vanavond nog wat leuks op het programma?
Ik vroeg om iets leuksquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vroeg om iets leuksZodra het nederlandstalig is valt dat niet onder leuk
voor mij dan
Is de rest nog niet wakker?
Voicst, Moke en Alain Clark achter elkaar op hoofdpodium!quote:Op zondag 13 juli 2008 11:15 schreef Californium het volgende:
Staat er vanavond nog wat leuks op het programma?
Voicst en mokequote:Op zondag 13 juli 2008 11:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Voicst, Moke en Alain Clark achter elkaar op hoofdpodium!
morguhquote:
Dat is ook wel komisch jaquote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond enge buren!
Bedoel je dit gedonder?quote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond enge buren!
Ja oa, heb ze al een paar keer gezien is echt leukquote:Op zondag 13 juli 2008 11:59 schreef Manu82 het volgende:
Bedoel je dit gedonder?
Hadden we bijna gemeetquote:Op zondag 13 juli 2008 11:15 schreef Californium het volgende:
omdat het te druk was om de dollars in de mogenDaarna nog wel even in dollars geweest
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hadden we bijna gemeet, wij hebben om half 2 of zo ff voor Dollars gestaan maar zelfs buiten (zonder muziek) was 't ontzettend druk
. Dat ging 'm niet worden
.
Binnen was al een mini meet aan de gang met mij, Cali en Strangerquote:Op zondag 13 juli 2008 12:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hadden we bijna gemeet, wij hebben om half 2 of zo ff voor Dollars gestaan maar zelfs buiten (zonder muziek) was 't ontzettend druk
.
Net als elke andere dag van deze week grote kansquote:Op zondag 13 juli 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Binnen was al een mini meet aan de gang met mij, Cali en Stranger![]()
Welkom bij de Zomerfeestenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Het was ook niet geheel onverwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |