quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil de koppeling indrukken als ik op pijltje naar beneden druk op mn toetsebord, heb ik nu te veel gereden vandaag(wel 200 km ofzo ongeveer
)
die heeft mamma er al in geredenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste deuk
Ik had m'n eerste tijdens de gladheid, toen ik tegen een boom parkeerde. Heb jij mazzel dat je in de zomer mag beginnen met ervaring opdoen
Okee, jouw eerste deuk danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heeft mamma er al in geredendus ja
Heb je wat gewonnen dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 04:20 schreef Mikkie het volgende:
Damn, beetje zitten pokeren enzo, nu zit ik hier klaarwakker te zijn.
Mogguhquote:Op zaterdag 12 juli 2008 04:37 schreef icefellow het volgende:
meld zich knetterzat met geweldige content :
Op de waalkade, aan de kant van de fietsbrug. Gewoon vanaf 't hoofdpodium de waalbrug aflopen (wel richting fietsbrugquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:33 schreef Manu82 het volgende:
Dat Labyrinth, waar zit dat eigenlijk precies?
Is dat in die tent?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de waalkade, aan de kant van de fietsbrug. Gewoon vanaf 't hoofdpodium de waalbrug aflopen (wel richting fietsbrug) en die dan zie je 't zo
.
200 km dat rijd ik minimaal per dagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:07 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil de koppeling indrukken als ik op pijltje naar beneden druk op mn toetsebord, heb ik nu te veel gereden vandaag(wel 200 km ofzo ongeveer
)
Ik stond op aardige winst, maar had een paar keer pech, dus uiteindelijk geëindigd waarmee ik begonnen wasquote:
pfoe dat was vaag, poosje terug met avondvierdaagse... Liepen 5 rijen dik mensen, ouders met kinderen. Ik reed er op de weg, misschien net 30kmpu. Ineens rent 1 zon kind zegmaar haaks de weg op, weet ik veel wat ie naar zen vriendjes gebaarde maar hij leek totaal niet gekeken te hebben. Mijn moeder schreeuwde het uit, en ik bleef dusdanig kalm dat ik er gewoon strak omheen stuurde ipv vol in de remmen te gaan. Reed daarna ook gewoon door alsof er niks gebeurd was, totaal onaangedaan terwijl m ijn moeder nog helemaal na zat te bibberenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 04:19 schreef Mikkie het volgende:
Met jouw rijstijl valt dat wel mee, inderdaad, die schade
Zo heb ik ooit al eens met een kennis bijna in een greppel gelegen, die dacht ook dat 'ie kon scheuren..
Zelf m'n kunsten overschat na twee weken rijbewijs: auto tegen boom tijdens gladheid. Auw. Daarna niks meer gehad, wel al een paar keer bijna-aanrijdingen (dankzij bv voorrangsfouten van anderen) voorkomen. Laatst een keer bijna een kind voor de auto dat ineens vanuit een oprit met een hoge muur (nota bene langs een drukke voorrangsweg) de weg op stuiterde. Ik heb nog nooit zo verschrikt een moeder ergens achteraan zien rennen. Thank god dat ik op tijd stil stond, had wel de bandensporen op de weg staan en de automobilist achter bijna in m'n nek hangen, dat scheelde ook 10 cm denk ik. Op zo'n moment ben je blij dat je niet net met de radio bezig was...
hoeveel goede vriendinnen heb je eigelijjkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:27 schreef Mikkie het volgende:
Iemand van jullie toevallig wel eens bij de Cabarestafette geweest? Ik zit erover te denken om een goede vriendin van me voor d'r verjaardag mee te nemen.
Genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoeveel goede vriendinnen heb je eigelijjk? maar lijkt me wel lache zon caberestafette iig
doen dus
Oooh...die lui zijn zo irritant hè. Echt de hel van de Zomerfeesten als je daar in de buurt moet werkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:20 schreef prinsrob het volgende:
pff lekker wakkerworden met doedelzakspelers voor je raam.
Ik spam hem vannacht wel volquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:37 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens we gaan toch niet toegeven aan Yasha's verwachtingen dat er zonder haar geen topic is?
Zijn het er twee? Want dana ken ik zequote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:20 schreef prinsrob het volgende:
pff lekker wakkerworden met doedelzakspelers voor je raam.
Ik wsch bij club Voerweg bij Heidevolk en Fintroll...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:32 schreef Californium het volgende:
Hellowen weer in nijmegen
ef lekker douchen en straks maar op pad
Nog mensen te spotten vanavond?![]()
Dan zie ik je bij Fintrollquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wsch bij club Voerweg bij Heidevolk en Fintroll...
Ehm....Ik draag een spijkerbroek en shirt weet ik nog nietquote:
Nou ja... een Aziaat in een spijkerbroek en een spijkerjasje is denk ik makkelijker te vinden... wellicht heb ik nog een zwarte linnen shawl om... tik me maar aan danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm....Ik draag een spijkerbroek en shirt weet ik nog nietWel een grijs vest bij me en ik blend niet helemaal in bij de rest van de menigte....
![]()
Als ik je vind zal ik dat doenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja... een Aziaat in een spijkerbroek en een spijkerjasje is denk ik makkelijker te vinden... wellicht heb ik nog een zwarte linnen shawl om... tik me maar aan dan
ja, als je weinig eet wordt je maag ook kleiner,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga nu naar die verjaardag.. misschien tot vanavond nog iemand
Jezus kan je maag trouwens krimpen of iets dergelijks? Sinds vorige week zit ik na het eten telkens stamp- en stampvol, terwijl ik minder of evenveel eet dan eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |