hoeveel goede vriendinnen heb je eigelijjkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:27 schreef Mikkie het volgende:
Iemand van jullie toevallig wel eens bij de Cabarestafette geweest? Ik zit erover te denken om een goede vriendin van me voor d'r verjaardag mee te nemen.
Genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoeveel goede vriendinnen heb je eigelijjk? maar lijkt me wel lache zon caberestafette iig
doen dus
Oooh...die lui zijn zo irritant hè. Echt de hel van de Zomerfeesten als je daar in de buurt moet werkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:20 schreef prinsrob het volgende:
pff lekker wakkerworden met doedelzakspelers voor je raam.
Ik spam hem vannacht wel volquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:37 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens we gaan toch niet toegeven aan Yasha's verwachtingen dat er zonder haar geen topic is?
Zijn het er twee? Want dana ken ik zequote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:20 schreef prinsrob het volgende:
pff lekker wakkerworden met doedelzakspelers voor je raam.
Ik wsch bij club Voerweg bij Heidevolk en Fintroll...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:32 schreef Californium het volgende:
Hellowen weer in nijmegen
ef lekker douchen en straks maar op pad
Nog mensen te spotten vanavond?![]()
Dan zie ik je bij Fintrollquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wsch bij club Voerweg bij Heidevolk en Fintroll...
Ehm....Ik draag een spijkerbroek en shirt weet ik nog nietquote:
Nou ja... een Aziaat in een spijkerbroek en een spijkerjasje is denk ik makkelijker te vinden... wellicht heb ik nog een zwarte linnen shawl om... tik me maar aan danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm....Ik draag een spijkerbroek en shirt weet ik nog nietWel een grijs vest bij me en ik blend niet helemaal in bij de rest van de menigte....
![]()
Als ik je vind zal ik dat doenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja... een Aziaat in een spijkerbroek en een spijkerjasje is denk ik makkelijker te vinden... wellicht heb ik nog een zwarte linnen shawl om... tik me maar aan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |