Haha ja dat kan wel ja. Hij heeft in eerdere opleidingen niet altijd z'n ei kwijt gekund, nu wel, en dat merk je dan ook meteen aan 'mquote:Op zondag 13 juli 2008 04:30 schreef LastRequest het volgende:
En idd Mikkie supergaar was dat
Maar ja we hebben vorig jaar nog samen in de redactie van een soort schoolwebsite gezeten oid.. ik moet zeggen dat ik volgens mij een van de weinigen ben die hem wel aardig vinden, de rest vindt hem wat te gedreven haha.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:39 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik heb Mikkie weer gemeet hoor gister! 2x zelfs!
Nerdalertquote:En verder heeft de Boogie me gerickrolltMaar er was niemand bij mij die het snapte haha.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:39 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik heb Mikkie weer gemeet hoor gister! 2x zelfs!
En verder heeft de Boogie me gerickrolltMaar er was niemand bij mij die het snapte haha.
Mja... ik stond vrij achteraan... al die mannen met die lange schmützige harenquote:
stond ergens in het midden.....quote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... ik stond vrij achteraan... al die mannen met die lange schmützige haren
Minderquote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef Aibmi het volgende:
Ik kwam redelijk laat aan en moest daarom best ver naar achteren staan, waar het geluid compleet bagger was![]()
Ben daarom ergens na jaktens tid maar vertrokken
Mannen met lange haren zijn okee, maar zodra er zweet doorheen komt worden het net zwepen als ze gaan headbangen...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
stond ergens in het midden.....wat is er met die mannen met die schmutzige lange haren
* visioenen krijgtquote:Op zondag 13 juli 2008 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mannen met lange haren zijn okee, maar zodra er zweet doorheen komt worden het net zwepen als ze gaan headbangen...
Oh, dan heb ik dat laatst verkeerd gelezen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:25 schreef LastRequest het volgende:
Of ja, van DK weet ik het zekervan Cali wist ik het niet.
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat Doodkapje Aziatisch was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |