Nee, het is goed met jouquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:54 schreef Faithy het volgende:
wie is Yashi?
verhuur je zusjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Mensen ik weet niet hoe ik de zomerfeesten financieel moet overleven
van 19.00 tot 01.00 uur of van 07.00 tot 13.00 of van 07.00 tot 01.00quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verhuur je zusjeof ga werken
ik werk elke dag van 7 tot 1 bij de matrix vanaf morgen
geen idee.. vast een of andere aandachtshoerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
wie is moblodas toch al snel 3 meets geleden...
Zusje is op vakantie gegaan he, wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verhuur je zusjeof ga werken
ik werk elke dag van 7 tot 1 bij de matrix vanaf morgen
als je logisch nadenkt weet je dat de laatste niet mag ivm arbeidstijdenwet e.d. en de 2e is er niks te doen aangezien iedereen dan slaaptquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
van 19.00 tot 01.00 uur of van 07.00 tot 13.00 of van 07.00 tot 01.00
Ik had er eigenlijk wel half over nagedacht, dus kan hier nu wel een stoere reply proberen neer te zetten maar je hebt me gepwnificeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je logisch nadenkt weet je dat de laatste niet mag ivm arbeidstijdenwet e.d. en de 2e is er niks te doen aangezien iedereen dan slaapt
Dan maar Kaapse pracht rosé?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb die niet per ongeluk als beltoon
Maar Doodkapje ik gooide het vorige topic dicht met de post dat ik helaas geen bier lust
Fill Jill schijnt goed te zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie nog filmtips voor me?
Jah, inderdaad, gezellig om met mijn ouders samen te kijken als het bijv kutweer is op de overnachtingscampingquote:
Heeft LR Engels bloedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk is dat wel een schande met je engelse bloed
Neem The Blair Witch Project mee, schijnt het goed te doen op vakantie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie nog filmtips voor me?
Dat is er niet, want ik ging bedenken dat het misschien handig was hier eerst wat meuk de deur uit te doen en enigszins te herstructureren alvorens ik een kastje ga kopen waardoor mn kamer helemaal zo'n opslaghok wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis het deel waarin je zegt dat je naar Ikea bent geweest.
whehe geniaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef SjonLok het volgende:
Het hele forum is onwerkbaar geworden. Ik kan niet eens op myAT klikken, vanwege die kutbanner!!!
Naja de huisbaas heeft het toegezegd, dusja. En zij vangen geld, ik niet helaas.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt, ik zou de gemeente erover bellen.
Ik was het niet hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:51 schreef Dupje het volgende:
Oh en er staan ineens 2 telefoonpalen in de tuin
Roep dat maar niet te hard, want da's niet toegestaan en banwaardigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen banner, nu snap ik DK's post ook pas!
AdBlock ftw I guess
Wat bent je toch ook een lekker zeurwijf af en toe hèquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is echt zo'n ikgainbedliggenenkomernooitmeeruit weer
Quote het dan nog een keerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, want da's niet toegestaan en banwaardig.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat bent je toch ook een lekker zeurwijf af en toe hè
Na regen komt zonneschijn!
Ik dacht eerst: wtf, waar héb je het over? Tot daarna het kwartje viel dat je zo'n schoolagenda koopt die van sept tot juli loopt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb trouwens al een nieuwe agenda gekochtdas extreem vroeg dit jaar voor mij
Waar ik vervolgens niks mee doequote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: wtf, waar héb je het over? Tot daarna het kwartje viel dat je zo'n schoolagenda koopt die van sept tot juli loopt...
Niet? Oh, ik juist wel, heb ik me aangeleerd in m'n bestuursjaar. Ging op een gegeven moment zoveel vergeten dat m'n agenda m'n portable geheugen werdquote:
Hee, heb jij toch mooi wat bereikt in je leven!quote:
Ik ga hem altijd tijdens saaie colleges bijwerkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet? Oh, ik juist wel, heb ik me aangeleerd in m'n bestuursjaar. Ging op een gegeven moment zoveel vergeten dat m'n agenda m'n portable geheugen werdOp dit moment valt het mee, maar gedurende het jaar is het toch wel ideaal om afspraken enzo in terug te kunnen vinden
Ik wilde eigenlijk posten met dat versje van, baksteen, een klein woord ... kankerwoordjeverse ding parodiequote:
Nu kan ik in vrede heengaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, heb jij toch mooi wat bereikt in je leven!
Colleges ja, goeie. Daar heb ik dit jaar misschien 20% van gevolgd (waarvan voornamelijk verplichte werkgroepen). Misschien moet ik volgend jaar óf die colleges gaan volgen, óf in die tijd zelfstudie gaan doen, wellicht dat ik dan nog eens vakken ga halen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga hem altijd tijdens saaie colleges bijwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |