Dan maar Kaapse pracht rosé?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb die niet per ongeluk als beltoon
Maar Doodkapje ik gooide het vorige topic dicht met de post dat ik helaas geen bier lust
Fill Jill schijnt goed te zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie nog filmtips voor me?
Jah, inderdaad, gezellig om met mijn ouders samen te kijken als het bijv kutweer is op de overnachtingscampingquote:
Heeft LR Engels bloedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk is dat wel een schande met je engelse bloed
Neem The Blair Witch Project mee, schijnt het goed te doen op vakantie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie nog filmtips voor me?
Dat is er niet, want ik ging bedenken dat het misschien handig was hier eerst wat meuk de deur uit te doen en enigszins te herstructureren alvorens ik een kastje ga kopen waardoor mn kamer helemaal zo'n opslaghok wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis het deel waarin je zegt dat je naar Ikea bent geweest.
whehe geniaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef SjonLok het volgende:
Het hele forum is onwerkbaar geworden. Ik kan niet eens op myAT klikken, vanwege die kutbanner!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |