Mika Hakkinnen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Haai, van Mika gedroomdnu weer naar honkbal met golfer en de kids
![]()
Het leven hier is ook mooi![]()
Doen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
SOG
Ik zit te twijfelen of ik de docent moet mailen van het vak waar ik een 5 voor had. Ik heb dat vak al -tig keer herkanst en ze zien me al aankomen. Ik durf niet.Maar het is toch fijn om daar even langs te gaan om te kijken wat er gedaan kan worden...
Anaal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Fipo
En Steer, klinkt wel als een leuk onderwerp... Maar hoe test je op drugs? Niet in adem, neem ik aan?
* motorbloempje mompelt iets met 'niet geschoten' en 'mis'quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
SOG
Ik zit te twijfelen of ik de docent moet mailen van het vak waar ik een 5 voor had. Ik heb dat vak al -tig keer herkanst en ze zien me al aankomen. Ik durf niet.Maar het is toch fijn om daar even langs te gaan om te kijken wat er gedaan kan worden...
nee, die gast die van big girls beautiful vindt, van grace kelly houdt en ehm.. wat zingtie nog meer?quote:
Oh, die vogel, dat irritante lied hoor(de) ik al te vaak op de radio.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, die gast die van big girls beautiful vindt, van grace kelly houdt en ehm.. wat zingtie nog meer?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, die gast die van big girls beautiful vindt, van grace kelly houdt en ehm.. wat zingtie nog meer?
ja, diequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die vogel, dat irritante lied hoor(de) ik al te vaak op de radio.
Er zijn vast modjes in de buurt die dat kunnen regelen.quote:
Soms ben ik blij met dat filter op het werkquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Volgens het gerenommeerde tijdschrift 'Vrouw' van het dagblad De Telegraaf heeft iedereen gemiddeld 22 afspraakjes, 3 one night stands en 3 langere relaties voor de ware wordt gevonden.
22 afspraakjes - dan moet ik weer vrijgezel worden om dat te redden![]()
3 one night stands -![]()
![]()
3 langere relaties - wat is lang?Ben nu nr 4 aan het afwerken
![]()
Maar dat concert, al vind je het alleen maar 'leuk' is echt een spektakel hoorquote:
Gelukkig is t je neusquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
de kat (de kleine) wil m'n neus aflebberen
ik krijg altijd de kriebels van mensen in pakken... zoals van die Goofy's in Disneyland en andere attractieparken enzo...quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat concert, al vind je het alleen maar 'leuk' is echt een spektakel hoor
Zie youtube linkje in dat topic, en recensies.
Dat had ik ook echt niet verwacht.
Was jij er ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:59 schreef KrnKje het volgende:
Mika concert was tof
Overigens wel errruuug veel te gayerige nichten
Dat was natuurlijk te verwachten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:59 schreef KrnKje het volgende:
Overigens wel errruuug veel te gayerige nichten
Hij liep 1 keer in een pakquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik krijg altijd de kriebels van mensen in pakken... zoals van die Goofy's in Disneyland en andere attractieparken enzo...
dus dat was écht niets voor mij geweest
Je post toch nog welquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
maar, leren(ben al een minuut te laat!)
Ja, duidelijk genoten daarzoquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij liep 1 keer in een pak
Je moet er geweest zijn, ik vond het wél leuk.
Ik zoou het niet leuk hebben gevonden, maar gelukkig zijn er mensen met andere smaak dan ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij liep 1 keer in een pak
Je moet er geweest zijn, ik vond het wél leuk.
mannen in pak!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef KrnKje het volgende:
Tot 'navond/morgen... ooh nee
Morgen om half 8 richting Den Helder om broer te verwelkomen na 6 maanden
Mika is wel lollig, althans sommige nummers danquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms ben ik blij met dat filter op het werk
Ik krijg wel eens een lik midden op m'n mond.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
de kat (de kleine) wil m'n neus aflebberen
Zo, er zat geen copyright opquote:
Dat is zoiets als bedrijven die langskomen op doordeweekse dagen tussen 8 -17?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:40 schreef AKnynke het volgende:
Mijn laptop wordt opgehaald tussen 12 en 5. Waarom komen die mensen dan niet gewoon om 12 uur zodat je niet de hele tijd thuis hoeft te wachten?
Thuis werken is wel relaxt trouwens, ben veel geconcentreerder!
ach, ik heb een legitieme reden om thuis te werken. En zelfs op het werk communiceer ik veel met collega's via skype, dus dat kan nu ook goed! Maar ik wil grag een dutje doen, maar dan moeten ze eerst wel komen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zoiets als bedrijven die langskomen op doordeweekse dagen tussen 8 -17?
En dan je pakketje nog een proberen te geven om de dag erop en weer verbaasd zijn dat er niemand thuis is
Oh, ik werk ook wel eens een dag of twee in de week thuis, maar het is van de zotte dat ze er altijd vanuit gaan dat men er is. Niet iedereen kan makkelijk thuis zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, ik heb een legitieme reden om thuis te werken. En zelfs op het werk communiceer ik veel met collega's via skype, dus dat kan nu ook goed! Maar ik wil grag een dutje doen, maar dan moeten ze eerst wel komen!
Ik zeg dan altijd bijv tussen 1 en 3 uur ben ik thuis en 9 van de 10 keer zijn ze er dan al om 1 uur. Nadeel is wel dat al die mannen moeten pissen, alhoewel de raammeneer laast zijn plasje niet heeft geloosd in mijn pleetjequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:40 schreef AKnynke het volgende:
Mijn laptop wordt opgehaald tussen 12 en 5. Waarom komen die mensen dan niet gewoon om 12 uur zodat je niet de hele tijd thuis hoeft te wachten?
Thuis werken is wel relaxt trouwens, ben veel geconcentreerder!
Jij kunt best wel zeuren, weet je dat?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Anthraxxxxx
Nog aan Anna gevraagd voor kattensoort?
Hoe wil je aan 1 europa werken als je allemaal verschillende regels en wetgevingen hebt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
God jongens, willen jullie mij eens helpen met m'n werk?
Wat zijn nu de idngen die jullie graag over het europees parlement willen weten? prangende vragen, kleine nieuwschierigheidjes, ik hoor ze graag!
Was in vorig topic...quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij kunt best wel zeuren, weet je dat?
Je hebt het nu al drie keer gevraagd
Gaat het weer een beetje, DE? Net wakker?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, wat een fijn enthousiast topic zo
Dat ben je dus zelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was in vorig topic...
Sorry hoor ongeduldje
wat lief dat je dat vraagt en ja t gaat maar niet denderend maar het is even niet anders.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, DE? Net wakker?
fijn is dat!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Net lekker door de regen gebanjerd, vind ik altijd zo lekker op de een of andere manier...
En vanavond duik ik lekker op de bank met mr DE en een glas wijn en een leuke film, dat
doet altijd goed
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
Net lekker door de regen gebanjerd, vind ik altijd zo lekker op de een of andere manier...
En vanavond duik ik lekker op de bank met mr DE en een glas wijn en een leuke film, dat
doet altijd goed
Waarom kost het zo belachelijk veel? Waarom is het zo'n corrupte bende? Waarom komen ze met zoveel verschrikkelijk veel onzinregeltjes (mooiste voorbeeld van een vaste snackkar, die mocht geen blikjes bier meer verkopen om zijn plafond niet hoog genoeg was en hij geen toilet hadquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
God jongens, willen jullie mij eens helpen met m'n werk?
Wat zijn nu de idngen die jullie graag over het europees parlement willen weten? prangende vragen, kleine nieuwschierigheidjes, ik hoor ze graag!
specifiek het parlement. ER is een groot verschil tussen europa en het parlement. Meeste regelgeving waar jij je druk over maakt komt van de commissie, ik heb het nu specifiek over het parlement.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waarom kost het zo belachelijk veel? Waarom is het zo'n corrupte bende? Waarom komen ze met zoveel verschrikkelijk veel onzinregeltjes (mooiste voorbeeld van een vaste snackkar, die mocht geen blikjes bier meer verkopen om zijn plafond niet hoog genoeg was en hij geen toilet hadEuropa had dat bepaald
)
Komma vergeten.quote:
Als we nou veel ONS doen zie ik het als een relatie en kan jij aan de ONS teller werkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Isabeau het volgende:
DH, ik wil best daten, maar we zijn niet compatible. Jij moet werken aan je lange termijn relaties en ik aan mijn one night stands voor we De Ware vinden,
*SOL braaf op haar handen gaat zitten voor een opmerking te makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als we nou veel ONS doen zie ik het als een relatie en kan jij aan de ONS teller werken
Mijn vragen niet goed?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
specifiek het parlement. ER is een groot verschil tussen europa en het parlement. Meeste regelgeving waar jij je druk over maakt komt van de commissie, ik heb het nu specifiek over het parlement.
Maar toch bedankt.
Zo, even een tosti maken, en dan maar achter de computer weg.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:27 schreef mascara-klodder het volgende:
ééntje uit de oude doosch, maar word er nog steeds blij van![]()
[ afbeelding ]
Heb je Music & Lyrics al gezien? Da's zo'n leuke simpele romantische komedie met Hugh Grant en Drew Barrymore, zal je wel goed doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
doet altijd goed
Ik heb er ooit een voorstukje van gezien maar weer compleet vergeten natuurlijk...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je Music & Lyrics al gezien? Da's zo'n leuke simpele romantische komedie met Hugh Grant en Drew Barrymore, zal je wel goed doen.
En hoe zit het met die van jou Nynke?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik krijg altijd zo'n zin om verliefd te worden van dit topic:
Jij en je verkering #9!
En hup, nu moblo, leren!
Hugh Grant!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een voorstukje van gezien maar weer compleet vergeten natuurlijk...
Leek me heel leuk
*meteen zoeken gaat
Mijn verkering? Die heb ik niet! En die zal ik voorlopig ook niet krijgen..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En hoe zit het met die van jou Nynke?
We hebben het hier nooit over eten, maar tis hier wel heel gezellig hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar MascaraKlodder, het gaat hier over bier, tieten, piemols, schaamlippen en SOC... niet over langzaam groeiende walnotenbomen![]()
Disclaimer: IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar MascaraKlodder, het gaat hier over bier, tieten, piemols, schaamlippen en SOC... niet over langzaam groeiende walnotenbomen![]()
Disclaimer: IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
En moederkoek.quote:
Ik heb een print screen gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:54 schreef Pheno het volgende:
Het ging te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Als je gaat dromen over fokusers dan weet je dat je verslaafd bentquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
DE, ik heb net over je gedroomd!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
DE, ik heb net over je gedroomd!
Ik ging eten met dat vriendinnetje, (met wie ik vanavond ook ga eten) en ze wou graag wat te drinken hebben. Ze wou absoluut iets dubbelfrissigs hebben, maar dat had ik niet. Daarom vroeg ik of het goed was als ik een citroenstukje in wat water deed. Toen ik me omdraaide om d'r aan te kijken zat jij d'r. erg gek!
ja maar, jamaar, ik heb DE gemeet dit weekend!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat dromen over fokusers dan weet je dat je verslaafd bent
Did they eat pussy?quote:
kheb wel indruk gemaakt blijkbaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja maar, jamaar, ik heb DE gemeet dit weekend!
Wat ik heb gehoord van ooggetuigen was die meet qua drank ook aardigquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ga een glas wijn inschenken...
En een nieuwe "Wat eten en drinken we vandaag?" openenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ga een glas wijn inschenken...
Ik had het oude topic geopend, maar die had je al volgegooidquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef DarkElf het volgende:
open je doppen, die is al geopend.
Als het maar in de maag komt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag slordige sushi maken
(ha, ontopic, bah)
getsiederrie, ontopic. daar doen we niet aan hier!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag slordige sushi maken
(ha, ontopic, bah)
Ik ga geen bifis postenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsiederrie, ontopic. daar doen we niet aan hier!
Toet toet, leuke site die ik je gestuurd heb per msn? Of niet?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef DarkElf het volgende:
open je doppen, die is al geopend.
Oh ja klopt, alleen je stond op offline dus ging er vanuit dat je weg wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Toet toet, leuke site die ik je gestuurd heb per msn? Of niet?
Klopt, daarom dacht ik ook dat je niet reageerde...quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja klopt, alleen je stond op offline dus ging er vanuit dat je weg was
maareuh, ik heb hem in mijn bookmarks staan nu
Wat voor vak moet je leren dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe mn best Nyn.. maar ik ga René vragen of hij me wil helpen strakswant ik zie echt door de blocks de sectoren en door de FAT-tables de documenten niet meer.. om maar even in jargon te praten
Hij is echt tof. Dat kookjuffertje heeft leuke dingen op haar site staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, daarom dacht ik ook dat je niet reageerde...
Echt een toffe site!
Oh hier voor de cullers, leef je uit: http://kookjuffertje.skynetblogs.be/
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
Hup, eens naar huis toe. Vanavond oefententamen maken.
Wortelquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar de AH. Wat zal ik voor lekkers-maar-gezond-maar-ff-geen-fruit meenemen?
Gezond hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo, wat had ik een zin in snoepenHeb dus lekker veel snoepgoed gehaald
Ananas, rode bessen en aardbeien
Yup, een heleboel. En lopende lijken enzo. Maar nu even genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Had ik echt zin inHeb jij al trollen dood gemaakt, Lein?
Weekje nog!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
* Greys tieten weer opbergt...
Anthraxx
Hoe ist met Evert?
Dude, hoeveel daagjes nog tot je Madeira-adventure?
Hangze. Hopelijk ben je morgen weer een beetje opgeknapt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de mr heeft t eten klaar dus ik verdwijn richting bank...
de mr, eten, wijntje, tv en hangen maar...
PM'squote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is gaat er een PM van rond ergens
Hebbuhhhhhquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is gaat er een PM van rond ergens
Ohhh ben benieuwd naar de PP gesoepte foto'squote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebbuhhhhh
De foto's van zaterdag komen er zo aan. Octo, DE en ik niet met hoofd, MK alleen flatteus, was het toch?
Goed! Hij heeft sinds een week een vriendinnetje. Hoe is het met julliequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
* Greys tieten weer opbergt...
Anthraxx
Hoe ist met Evert?
Dude, hoeveel daagjes nog tot je Madeira-adventure?
Ik trek tzt gewoon bij jou in. Vermaeck, schoon ondergoed en t-shirt al aanwezigquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Je dvd-tjes staan hier btw ook nog steeds netjes in de kast
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik trek tzt gewoon bij jou in. Vermaeck, schoon ondergoed en t-shirt al aanwezig
post ze dan wel in het meet-topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:09 schreef latislos het volgende:
oeh, het gaat weer eens over tieten
een mooi moment om wat Cul-meet-foto's te posten hier.
ik ga ze eerst ff uploaden naar tinypic.
stay tuned.
Tof is ie hequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
post ze dan wel in het meet-topic![]()
Ik ben aan het voorgenieten van het meer dan prachtige boek van CR
Wat voor stof moet je kennen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een voldoende...
* motorbloempje kruipt weer achter de boeken...
Bij de Blokker, Kijkshop e.d.?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve koksmutsen (en heren), waar koopt een mens een ice-crusher?
Helemaal geweldig! Het is echt puur genietenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof is ie heIk ben er ook zo vreselijk weg van!
Binnenkort komt er een herdruk van haar Joodse kookboek! Zei DE, geloof ik. Iets om te onthouden iig!
O wat geweldig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, ik heb veel te lieve vrienden. Zit hier serieus te janken nu!
Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
Wat lief van je! Had niet gehoeven hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:14 schreef latislos het volgende:
oja Lein. Ik heb jouw hoofd ook steeds gesjopt, ik wist niet of je wel of niet er op wilde.
Voor sommige foto's: beter van niet![]()
Afscheid nemen is een klein beetje doodgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Mitra.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Heet dat zo? Een ice-crusher?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
topfilmquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Juno bekeken.
[ afbeelding ]
Niet slecht, apart, aanrader. Erg goede hoofdrolspeelster. Script/dialoog was niet geheel realistisch maar we; vermakelijk.
Oh ja dat vond ik een erg leuke film. Oprecht van zitten genietenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Juno bekeken.
[ afbeelding ]
Niet slecht, apart, aanrader. Erg goede hoofdrolspeelster. Script/dialoog was niet geheel realistisch maar we; vermakelijk.
oh ja. jouw tieten heb ik ook in het echt gezien, en die van MK/SOL ook.quote:
Awaliev!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat geweldig!
Ze geven duidelijk veel om je Nynke, dat is een mooie gedachte om mee te nemen.
...quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef latislos het volgende:
check it out
CUL-vrouwen-tapas-taart-cosmopolitan-pyjamaparty-meet (#4)
Er zitten een stuk of vijf in Groningen. Vismarkt, een straatnaam met iets met beren, Overwinningsplein, en nog twee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh! Die zit hier in de stad! Ik ga even kijken! Dank!
Je gaat ook weer massa's nieuwe vrienden maken daarquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.
Jaaaa, maar je komt gewoon weer terug en sommigen komen je vast opzoeken en dat is dan extra bijzonder extra speciaal. En je kan mailen en bellen en skypen en in je vakanties weer lekker bij ze langs gaan hier. Komt goed.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zitten een stuk of vijf in Groningen. Vismarkt, een straatnaam met iets met beren, Overwinningsplein, en nog twee.
ik ben wel even verdrietig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je gaat ook weer massa's nieuwe vrienden maken daarUiteindelijk heb je straks overal vrienden
Niet verdrietig zijn meis
Aw, da's wel heul lief zeg!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, wat een schatten![]()
![]()
en ook in Zweden hebben ze internet, heus
Ik ga naar bed, moe moe moe!
Het is ook niet niets om zomaar te gaan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben wel even verdrietig.
En natuurlijk heb ik super veel zin om weg te gaan, en weet ik dat ik daar zeker weer nieuwe vrienden ga maken, en dat het hardstikke goed gaat komen, maar soms is je eigen vertrouwde wereldje zo fijn, en als je realiseert dat je dat achter je moet laten is het lastig.
Somimige mensen zal ik nooit meer zien, sommige nog maar heel weinig, iedereen verspreid over de hele wereld. Natuurlijk blijven de echte vriendschappen vriendschappen, daar ben ik ook niet bang voor. Maar de realisatie, en al die ontzettend lieve woorden zijn soms net teveel.
quote:Forbidden
You don't have permission to access /users/xtc/games_e_h/galacta.zip on this server.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Isa
Nynke, aan onze relatie verandert niet veel hoor. Ik blijf dingen tegen je zeggen op Skype die ik nooit in het echt tegen je zal zeggen.![]()
![]()
hoeze niet?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
En Los, fix je server eens man. Ik wilde weer een spelletje downloaden en hij doet het niet.
[..]
Ik heb geen firewall, behalve de XP firewall.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:45 schreef latislos het volgende:
[..]
hoeze niet?
ligt aan jouw firewall
maar binnenkort ga ik over op een nieuwe hosting (alles staat eral) en daar zou het probleem verholpen moeten zijn
oh.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen firewall, behalve de XP firewall.
Neh, ik was niet naar dit of iets anders specifieks op zoek. Wilde gewoon wat downloaden en prutsen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef latislos het volgende:
[..]
oh.
slinger msn ff aan, dan stuur ik hem naar je toe. (deze zomer)
gelukkig. Maar gelukkig hebben we dan ook voornamelijk een skype-relatie, dus daar kan niet veel aan veranderen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Isa
Nynke, aan onze relatie verandert niet veel hoor. Ik blijf dingen tegen je zeggen op Skype die ik nooit in het echt tegen je zal zeggen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig. Maar gelukkig hebben we dan ook voornamelijk een skype-relatie, dus daar kan niet veel aan veranderen!
@ CF: ik geniet er ook heel erg van hoor! m'n trainer van de afgelopen 4 jaar heeft zelfs een gedicht geschreven, zo ontzettend mooi! Heb het boek nu al 4 x gepakt, en helemaal gelezen, en weer weggelegd. Iedereen op z'n eigen manier, z'n eigen dingen, z'n eigen belangrijke zaken..Zo ontzettend lief en gaaf...
ja aan de host. Althans waar de games staan. Die jongen heeft alles redelijk dichtgegooid zodat er niet 'gejat' kan worden buiten de site om.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neh, ik was niet naar dit of iets anders specifieks op zoek. Wilde gewoon wat downloaden en prutsen.
Maar waar ligt het aan denk je? Toch aan jouw host?
Tis zeer waarschijnlijk dat ik 14 augustus de grote oversteek maak....quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef latislos het volgende:
Wanneer vertrek je eigenlijk definitief AKnynke?
slaap lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Zo, lieve allemaal, ik kruip m'n bed in. Vanuit bed nog even kijken of Mart Smeets nog iets leuks te melden heeft in Studio sportzomer. Morgen gaat de wekker weer vroeg, naar de tandarts...
heb jij dan niet per ongeluk een of andere proxy ingesteld in IE? site werkt definitely niet via een proxyquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh laat maar, in Vuurvosje doet ie het wel
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Zo, lieve allemaal, ik kruip m'n bed in. Vanuit bed nog even kijken of Mart Smeets nog iets leuks te melden heeft in Studio sportzomer. Morgen gaat de wekker weer vroeg, naar de tandarts...
spannend, nog 35 nachtjes slapenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis zeer waarschijnlijk dat ik 14 augustus de grote oversteek maak....
Mag ik het nog heel even klein beetje open houden? LIjkt me wel tof!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Kom je volgend weekend nog langs, Nynke?
Operaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:02 schreef latislos het volgende:
[..]
heb jij dan niet per ongeluk een of andere proxy ingesteld in IE? site werkt definitely niet via een proxy
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mag ik het nog heel even klein beetje open houden? LIjkt me wel tof!
En tandarts is ook niet echt mijn favoriet...d'r is meestal wel wat mis..
Fijne avond allemaal! Ik vind jullie echt allemaal lief!
Blegh, wat ben ik ook een sentimentele trut!
Als je het weekend daarop doet, kom ik mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Kom je volgend weekend nog langs, Nynke?
t weekend daarop ga ik beachvolleyen in Scheveningen. Offe kijken, weet nog niet of ik kan spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je het weekend daarop doet, kom ik mee.
Dan komt DE etenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je het weekend daarop doet, kom ik mee.
er is ook beachvolleybal hier! volgende week geloof ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t weekend daarop ga ik beachvolleyen in Scheveningen. Offe kijken, weet nog niet of ik kan spelen.
@ Bluezz: lekker ding! Die tas van je, hema toch? toffe tas is dat!
komt je zoon daar achter op de foto aanlopen ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Percy mijn held
En hij zégt dat ie me altijd hoort schreeuwen
Whehehe, hij mocht willen dat ie bij het NL team zatquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:12 schreef latislos het volgende:
komt je zoon daar achter op de foto aanlopen ?
Ja die tas is super! Ik heb hem al heel lang geleden in de uitverkoop gekocht, en soms zijn ze gewoon weer in het assortiment? Er kan lekker veel inquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t weekend daarop ga ik beachvolleyen in Scheveningen. Offe kijken, weet nog niet of ik kan spelen.
@ Bluezz: lekker ding! Die tas van je, hema toch? toffe tas is dat!
Lolquote:
Nog even doorbijten chickquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
SOG SOG SOG SOG SOG SOG SOG SOG
nu nog een keer de twee dictaten doorlezen en dan vind ik 't welletjes
ik heb wat topics gemist geloof ik; was een naaste van je overleden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef beunkster het volgende:
Begrafenis vandaag was goed.
Heftig, emotioneel, maar goed.
Was een waardig afscheid waarin de beste man werd neergezet zoals hij was. Geen overdreven gedoe, geen gehuichel.
Gewoon, eerlijk en met hart voor een ander.
<knipperdeknip>
Baaldag, SHE?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
Percy's broek zit er wel heel gespannen uit, Bloes.
Je hebt je wel gedragen hoop ik?
En verder vind ik jullie allemaal veel te gelukkig![]()
PS; SOL/MK ik heb de foto's gezien van de meet. Behalve het simpele feit dat ik echt iets gemist heb, heb ik ook gezien hoe graatmager je bent inmiddels. Zou je alsjeblieft wat meer willen eten? Die skinny bitch look maakt je 10 jr ouder.
Zodra ik beter ben; kom ik aioli en garnalen naar je gooien. En taart. En roomyoghurt met walnoten. En spekkoek. En alles wat ik kan vinden.
Heb je ook de pp-versie gezien? Die is ook graatmagerquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
PS; SOL/MK ik heb de foto's gezien van de meet. Behalve het simpele feit dat ik echt iets gemist heb, heb ik ook gezien hoe graatmager je bent inmiddels. Zou je alsjeblieft wat meer willen eten? Die skinny bitch look maakt je 10 jr ouder.
Zodra ik beter ben; kom ik aioli en garnalen naar je gooien. En taart. En roomyoghurt met walnoten. En spekkoek. En alles wat ik kan vinden.
Thx, ja klinkt inderdaad geweldig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Beunk, alsnog veel sterkte met jullie verlies, en tegelijkertijd veel succes met je sollicitatie. Klinkt geweldig, dat internationale aspect!
Nou!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef beunkster het volgende:
Eens temeer het bewijs dat netwerken loont
Ja ik ben nog wakker. Mijn eeuwenlange vakantie is vandaag begonnen, dus ik heb voorlopig NIETS meer om voor op te staan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, ben jij nog wakker? Het wordt wel een beetje saai hier en eigenlijk moet ik ook naar bed want morgen om half 9 komt de schilder die enkel duits spreekt weer en dan moet ik dus wakker zijn om te kunnen communiceren
Ik ben gewoonweg niet zo stevig gebouwdquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
Woei... Maar je hebt toch geen tentamens meer?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga mijn leven beteren, anders word ik nooit Ir. Stereo. Ik ga dus naar bed.![]()
En ik sta morgen om 8:00am op.
![]()
![]()
Er zit een kilo of 2 verschil tussen toen en nuquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
Nee hoor; maar tussen de foto's van jou met CNK bij een kennis met baby; en deze foto's zit een groot verschil. Of mijn ogen zijn niet goed meer, of je bent goed afgevallen.
Dat vind ik niet erg. Ik heb morgen mijn schoonmoeder op bezoek en heb toch geen tijd om een webcam voor je te kopen, die per koerier te laten bezorgen en naar je nakende acte de présence te kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei... Maar je hebt toch geen tentamens meer?
Dude
Het is een kaal, zweterig mannetje met een snorEn hij smeert muurverf op het plafond.
Als je het niet erg vindt, hou ik mijn kleren gewoon aan
Ik ben nooit dik geweest (behalve toen ik zwanger wasquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap wel wat SHE bedoelt. Ik dacht ook meteen (op basis van foto's): dunner geworden!
Nou was je op oudere foto's al nooit dik, maar juist prachtig slank en vrouwelijk, dus dan moet er juist niet zo veel meer van af, toch? Je hebt mensen die moeite hebben om hun gewicht te behouden (daar zijn we allemaal jaloers op, maar het is natuurlijk net zo lastig als afvallen!) en daar behoor jij dan waarschijnlijk toe. Ik zou als ik jou was me door SHE laten voeren hoor! Nét iets ronder is mooier, voller!
Misschien minder hard zwoegen en zweten in cnk's huis!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |