We hebben het hier nooit over eten, maar tis hier wel heel gezellig hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar MascaraKlodder, het gaat hier over bier, tieten, piemols, schaamlippen en SOC... niet over langzaam groeiende walnotenbomen![]()
Disclaimer: IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar MascaraKlodder, het gaat hier over bier, tieten, piemols, schaamlippen en SOC... niet over langzaam groeiende walnotenbomen![]()
Disclaimer: IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
En moederkoek.quote:
Ik heb een print screen gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:54 schreef Pheno het volgende:
Het ging te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Als je gaat dromen over fokusers dan weet je dat je verslaafd bentquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
DE, ik heb net over je gedroomd!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
DE, ik heb net over je gedroomd!
Ik ging eten met dat vriendinnetje, (met wie ik vanavond ook ga eten) en ze wou graag wat te drinken hebben. Ze wou absoluut iets dubbelfrissigs hebben, maar dat had ik niet. Daarom vroeg ik of het goed was als ik een citroenstukje in wat water deed. Toen ik me omdraaide om d'r aan te kijken zat jij d'r. erg gek!
ja maar, jamaar, ik heb DE gemeet dit weekend!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat dromen over fokusers dan weet je dat je verslaafd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |