We hebben het hier nooit over eten, maar tis hier wel heel gezellig hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar MascaraKlodder, het gaat hier over bier, tieten, piemols, schaamlippen en SOC... niet over langzaam groeiende walnotenbomen![]()
Disclaimer: IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Greys het volgende:
Ja maar MascaraKlodder, het gaat hier over bier, tieten, piemols, schaamlippen en SOC... niet over langzaam groeiende walnotenbomen![]()
Disclaimer: IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
En moederkoek.quote:
Ik heb een print screen gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:54 schreef Pheno het volgende:
Het ging te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Als je gaat dromen over fokusers dan weet je dat je verslaafd bentquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
DE, ik heb net over je gedroomd!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
DE, ik heb net over je gedroomd!
Ik ging eten met dat vriendinnetje, (met wie ik vanavond ook ga eten) en ze wou graag wat te drinken hebben. Ze wou absoluut iets dubbelfrissigs hebben, maar dat had ik niet. Daarom vroeg ik of het goed was als ik een citroenstukje in wat water deed. Toen ik me omdraaide om d'r aan te kijken zat jij d'r. erg gek!
ja maar, jamaar, ik heb DE gemeet dit weekend!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat dromen over fokusers dan weet je dat je verslaafd bent
Did they eat pussy?quote:
kheb wel indruk gemaakt blijkbaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja maar, jamaar, ik heb DE gemeet dit weekend!
Wat ik heb gehoord van ooggetuigen was die meet qua drank ook aardigquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ga een glas wijn inschenken...
En een nieuwe "Wat eten en drinken we vandaag?" openenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ga een glas wijn inschenken...
Ik had het oude topic geopend, maar die had je al volgegooidquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef DarkElf het volgende:
open je doppen, die is al geopend.
Als het maar in de maag komt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag slordige sushi maken
(ha, ontopic, bah)
getsiederrie, ontopic. daar doen we niet aan hier!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag slordige sushi maken
(ha, ontopic, bah)
Ik ga geen bifis postenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsiederrie, ontopic. daar doen we niet aan hier!
Toet toet, leuke site die ik je gestuurd heb per msn? Of niet?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef DarkElf het volgende:
open je doppen, die is al geopend.
Oh ja klopt, alleen je stond op offline dus ging er vanuit dat je weg wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Toet toet, leuke site die ik je gestuurd heb per msn? Of niet?
Klopt, daarom dacht ik ook dat je niet reageerde...quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja klopt, alleen je stond op offline dus ging er vanuit dat je weg was
maareuh, ik heb hem in mijn bookmarks staan nu
Wat voor vak moet je leren dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe mn best Nyn.. maar ik ga René vragen of hij me wil helpen strakswant ik zie echt door de blocks de sectoren en door de FAT-tables de documenten niet meer.. om maar even in jargon te praten
Hij is echt tof. Dat kookjuffertje heeft leuke dingen op haar site staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, daarom dacht ik ook dat je niet reageerde...
Echt een toffe site!
Oh hier voor de cullers, leef je uit: http://kookjuffertje.skynetblogs.be/
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
Hup, eens naar huis toe. Vanavond oefententamen maken.
Wortelquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar de AH. Wat zal ik voor lekkers-maar-gezond-maar-ff-geen-fruit meenemen?
Gezond hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo, wat had ik een zin in snoepenHeb dus lekker veel snoepgoed gehaald
Ananas, rode bessen en aardbeien
Yup, een heleboel. En lopende lijken enzo. Maar nu even genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Had ik echt zin inHeb jij al trollen dood gemaakt, Lein?
Weekje nog!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
* Greys tieten weer opbergt...
Anthraxx
Hoe ist met Evert?
Dude, hoeveel daagjes nog tot je Madeira-adventure?
Hangze. Hopelijk ben je morgen weer een beetje opgeknapt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de mr heeft t eten klaar dus ik verdwijn richting bank...
de mr, eten, wijntje, tv en hangen maar...
PM'squote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is gaat er een PM van rond ergens
Hebbuhhhhhquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is gaat er een PM van rond ergens
Ohhh ben benieuwd naar de PP gesoepte foto'squote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebbuhhhhh
De foto's van zaterdag komen er zo aan. Octo, DE en ik niet met hoofd, MK alleen flatteus, was het toch?
Goed! Hij heeft sinds een week een vriendinnetje. Hoe is het met julliequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
* Greys tieten weer opbergt...
Anthraxx
Hoe ist met Evert?
Dude, hoeveel daagjes nog tot je Madeira-adventure?
Ik trek tzt gewoon bij jou in. Vermaeck, schoon ondergoed en t-shirt al aanwezigquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Je dvd-tjes staan hier btw ook nog steeds netjes in de kast
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik trek tzt gewoon bij jou in. Vermaeck, schoon ondergoed en t-shirt al aanwezig
post ze dan wel in het meet-topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:09 schreef latislos het volgende:
oeh, het gaat weer eens over tieten
een mooi moment om wat Cul-meet-foto's te posten hier.
ik ga ze eerst ff uploaden naar tinypic.
stay tuned.
Tof is ie hequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
post ze dan wel in het meet-topic![]()
Ik ben aan het voorgenieten van het meer dan prachtige boek van CR
Wat voor stof moet je kennen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een voldoende...
* motorbloempje kruipt weer achter de boeken...
Bij de Blokker, Kijkshop e.d.?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve koksmutsen (en heren), waar koopt een mens een ice-crusher?
Helemaal geweldig! Het is echt puur genietenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof is ie heIk ben er ook zo vreselijk weg van!
Binnenkort komt er een herdruk van haar Joodse kookboek! Zei DE, geloof ik. Iets om te onthouden iig!
O wat geweldig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, ik heb veel te lieve vrienden. Zit hier serieus te janken nu!
Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |