Did they eat pussy?quote:
kheb wel indruk gemaakt blijkbaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja maar, jamaar, ik heb DE gemeet dit weekend!
Wat ik heb gehoord van ooggetuigen was die meet qua drank ook aardigquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ga een glas wijn inschenken...
En een nieuwe "Wat eten en drinken we vandaag?" openenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ga een glas wijn inschenken...
Ik had het oude topic geopend, maar die had je al volgegooidquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef DarkElf het volgende:
open je doppen, die is al geopend.
Als het maar in de maag komt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag slordige sushi maken
(ha, ontopic, bah)
getsiederrie, ontopic. daar doen we niet aan hier!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag slordige sushi maken
(ha, ontopic, bah)
Ik ga geen bifis postenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsiederrie, ontopic. daar doen we niet aan hier!
Toet toet, leuke site die ik je gestuurd heb per msn? Of niet?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef DarkElf het volgende:
open je doppen, die is al geopend.
Oh ja klopt, alleen je stond op offline dus ging er vanuit dat je weg wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Toet toet, leuke site die ik je gestuurd heb per msn? Of niet?
Klopt, daarom dacht ik ook dat je niet reageerde...quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja klopt, alleen je stond op offline dus ging er vanuit dat je weg was
maareuh, ik heb hem in mijn bookmarks staan nu
Wat voor vak moet je leren dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe mn best Nyn.. maar ik ga René vragen of hij me wil helpen strakswant ik zie echt door de blocks de sectoren en door de FAT-tables de documenten niet meer.. om maar even in jargon te praten
Hij is echt tof. Dat kookjuffertje heeft leuke dingen op haar site staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Klopt, daarom dacht ik ook dat je niet reageerde...
Echt een toffe site!
Oh hier voor de cullers, leef je uit: http://kookjuffertje.skynetblogs.be/
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
Hup, eens naar huis toe. Vanavond oefententamen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |