quote:
love today is mijn favo!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Stupid
Maar Mika is wel zeker leuke muziek, vooral het nummer Grace Kelly.
Is het concert trouwens uitverkocht of niet?
Moet je even in de pics sectie van z'n kijken..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:40 schreef Janena het volgende:
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik me voor moet stellen nij die dresscode, iemand enig idee of voorbeeldfoto's?
Waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef JeroenV het volgende:
Geweldig! Wat een feest![]()
Anderhalf uur happyness, energie en show, echt super leuk!![]()
Ga zo slapen maar zal morgen wel een uitgebreider verslag posten. Al wil ik ook weer niet teveel verklappen, omdat dan de verrassing er misschien af is voor jullie...
Willen jullie fotos zien of niet? Als er wat gelukt is tenminste..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:02 schreef JeroenV het volgende:
Goed, het was dus echt super vet. Ik wil eigenlijk niet te veel verklappen, omdat ik denk dat het dan het grootste lol en verrassing weg neemt. Maar je krijgt in ieder geval meer dan een concert, er zit echt een hele show omheen met allerlei leuke dingen.
Het voorprogramma was Yelle (volgens mij kwam ze niet in Nederland), een Franse groep met vage elektronica muziek met zang. Opzich was het wel grappig, de sfeer kwam er wel leuk in in ieder geval.
We stonden redelijk goed, beetje zijkant van het podium. Gelukkig zijn Spanjaarden heel klein, en ik kon dus alles goed zien. Mika kwam om kwart voor tien ongeveer.
Waar ik eigenlijk niks verwacht had, ook omdat hij maar 1 cd had viel het me hardstikke mee. De man rent het hele podium over en dat zorgt er weer voor dat hij het publiek makkelijk mee krijgt. Goede entertainer. Wat ook leuk was was dat hij gewoon normaal Spaans praatte en zich ook ingeleeft had in de Barcelonisten. Hij speelde zijn hele cd natuurlijk (Relax op het begin en eind, dus 2x). Verder nog een nieuw nummer volgens mij (leuk en country achtig) en nog een nummer met een andere vrouw die bij de show hoorde. Het hele concert duurde gewoon anderhalf uur, erg knap als je maar 1 cd hebt.
Maar het was dus in ieder geval zeer de moeite waard. Bij elk nummer zat de sfeer er goed in en bij de meeste gewoon lekker springen/dansen. En dan terwijl ik de cd ook eigenlijk al een tijdje niet meer geluisterd had. Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n show bij een concert mee gemaakt, en ik ben al bij behoorlijk wat geweest...
Hieronder een paar foto's, ik heb dus de echte show elementen of verrassingen weg gelaten. Ik ben zelf ook blij dat ik niet wist wat er kwam, anders had het gelijk al minder leuk geweest denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ook graag een mooie plaats ergens vooraan hebben, maar één blik naar buiten overtuigt me dat het beter is om gewoon gezellig met de verwarming aan binnen te zitten en maar te zien hoe het er straks aan toe gaat. We rijden rond een uur of half 5, 5 weg uit 't Brabantse.quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Janena het volgende:
Ik ben benieuwd of er veel mensen vroeg komen.
Wij komen (vind ik) niet zo vroeg, eind van de middag zijn we er denk ik....
quote:Op maandag 12 november 2007 09:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had ie nou ook al Nederlands geleerd?![]()
Jaa man wtf heequote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Gosjke het volgende:
Leuke video's! Maar sjonge wat een irritant hysterisch gegil na ieder woord
Ik heb 'm in New York gezien in juni. Daar waren mensen ook super enthousiast, maar iets minder gillend en iets meer zingen en springen. Het was erger dan het gemiddelde festival daarbinnen toen. Vond de show toen al geweldig, beetje broadway musical meets concert.quote:
Heb hem vanmiddag besteld. Wat ik gelezen heb moet het echt een gave dvd zijn. Hopelijk duurt het geen 8 werkdagen voordat ik hem krijg. Wil hem nu! Concert was gisteren echt super. Wat een feest zeg. Hopelijk duurt het niet lang voordat hij weer in Nederland komt. Dan ga ik echt wel weer!!!quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand die deze DVD al heeft?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005655411&Section=VIDEO&lgl=1&plid=9cuR5JsaYdkAAAEW%2ee_x5zV0&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Yups! Hij is GEWELDIG.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand die deze DVD al heeft?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005655411&Section=VIDEO&lgl=1&plid=9cuR5JsaYdkAAAEW%2ee_x5zV0&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Ik heb hem tussen de support-act en het concert van Mika in gekocht bij zo'n standje in de HMH.quote:Op maandag 12 november 2007 21:34 schreef kv26 het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag besteld. Wat ik gelezen heb moet het echt een gave dvd zijn. Hopelijk duurt het geen 8 werkdagen voordat ik hem krijg. Wil hem nu! Concert was gisteren echt super. Wat een feest zeg. Hopelijk duurt het niet lang voordat hij weer in Nederland komt. Dan ga ik echt wel weer!!!
Ja, een concert uit Parijs, een korte docu, wat videoclips en optredens en animaties, volgens Bol.com.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:21 schreef JeroenV het volgende:
Die dvd is gewoon een concertopname ofzo?
Die docu is 50 minuten lang.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, een concert uit Parijs, een korte docu, wat videoclips en optredens en animaties, volgens Bol.com.Ik ga hem wel kopen denk ik, maar ik wacht even tot die wat daalt in prijs.
En het concert 58 minuten, dan zitten er nog de videoclips bij van Grace Kelly, Love today, Big girl, Relax (French version) en Happy ending.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:27 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Die docu is 50 minuten lang.
Als ie Baby got Back gaat zingenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:03 schreef Janena het volgende:
Dit korte interview met Mika is echt grappig:
http://www.youtube.com/watch?v=dH-OYKvLCNY&eurl=http://janena.hyves.nl/
En hij kent Konichiwa Bitches!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als ie Baby got Back gaat zingen
Woow! Das wel erg k*t, jij moet voortaan maar je mond houden zeg....quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Janena het volgende:
Nou, ik heb niks teveel gezegd geloof ik...
Hij schijnt geen stem meer te hebben en moest de laatste 2 shows van de tour afzeggen omdat hij anders blijvende schade aan kan richten aan zijn stembanden.
Hopelijk wordt hij snel beter!
Klopt! De concerten zijn verplaatst naar 25 en 26 februari.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Janena het volgende:
Nou, ik heb niks teveel gezegd geloof ik...
Hij schijnt geen stem meer te hebben en moest de laatste 2 shows van de tour afzeggen omdat hij anders blijvende schade aan kan richten aan zijn stembanden.
Hopelijk wordt hij snel beter!
Ik bedoel bijvoorbeeld het decor, nu was de achtergrond op het podium helemaal zwart. En in Nederland kwam er bij big girl zo`n grote opblaaspop, dat was hier weer niet. Ik heb trouwens nog niet de hele dvd bekeken, vanavond meer :-)quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef MadGuy het volgende:
In welke zin magerder, eigenlijk?
Hmm ik vond hem wel mooi!quote:Op donderdag 13 december 2007 07:33 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik Zeggen dat ik de Teardrop cover echt dra-ma-tisch vind....
Ik ben erge fan van Mika, zijn cover van Sweet Dreams was erg leuk, maar van dit nr moet ie duidleijk afblijven
Jaaaa, echt een briljant liedje!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
Sinds dat Mika in de HMH Get Down coverde luister ik ook naar dat liedje
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Happy Ending is nu ook officieel gereleased hiero.
Hij is op 538 al te horen als "nieuwe" plaat dus hopelijk komt de clip ook snel op tv.
Vind het best knap dat ik dat nummer nog steeds kan horen en helemaal hyper wordt als ik m op de radio hoor aangezien ik m al dik een jaar ernstig aan het dooddraaien ben
i agreequote:
En daarmee heb je meteen mijn twee favorieten van hem te pakken... Met Erase als hele goede nummer 3.quote:Op maandag 17 december 2007 07:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
i agreeMaar Mika kan gewoon alle nummers mooi maken, bijvoorbeeld Over My Shoulder is zo`n fucking rustig en stil nummer, maar het idee dat Mika het zingt
Harry Nilsson.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:52 schreef Janena het volgende:
Ik ben even kwijt van wie het orgineel is maar ik vind Mika's versie ervan wel super!
http://youtube.com/watch?v=tklnk05rN9E
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:52 schreef Janena het volgende:
Ik ben even kwijt van wie het orgineel is maar ik vind Mika's versie ervan wel super!
http://youtube.com/watch?v=tklnk05rN9E
Origineel is van Fred Neil, maar het nummer is bekend geworden door Harry Nilsson.quote:
Ah dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:02 schreef Aisumasen het volgende:
Origineel is van Fred Neil, maar het nummer is bekend geworden door Harry Nilsson.
Hey, ga je weer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:24 schreef Lips het volgende:
Kaarten te koop via??
jij hier?quote:
Dat zit wel in de planning jaquote:
Die namen van mensen om jou heen worden steeds vreemderquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga misschien ook weerMet V, en Meel & Maurits!
Voor de derde keer wordt dat dan.
quote:
Aanstaande zaterdag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:24 schreef Hari-Bo het volgende:
Wanneer begint de verkoop van kaartjes?
dat wordt rennen naar ticketbox![]()
Ik wil ook. Vrienden al geregeld, nu de kaartjes nog.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:16 schreef Sonja27 het volgende:
8 jul 2008 Mika
Cultuurpark Westergasfabriek, Amsterdam
artiest(en) Mika
voorprogramma Support act nog niet bekend
aanvang 19:30 uur
start voorverkoop za, 16 feb 2008
entree ¤36.00
En vooral met deze geweldige muziek erbij iedereen HAPPYquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik wil ook. Vrienden al geregeld, nu de kaartjes nog.
8 juli, lekker in de zomer en dan een buitenconcert. Chill toch?
Dat dacht ik vorig jaar ook met de Scissor Sisters, stond daar uiteindelijk met een dikke trui en regenkledingquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik wil ook. Vrienden al geregeld, nu de kaartjes nog.
8 juli, lekker in de zomer en dan een buitenconcert. Chill toch?
Ik had vanmiddag besloten niet te gaan omdat ik het kaartje best prijzig vond... maar Werchter zal al een beetje misschien in de planningquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga toch maar niet.... hij staat nl 3 dagen daarvoor op Rock Werchter
Wat is het nummer van de ticketlijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef Janena het volgende:
vanaf 10 uur geloof ik (heb even gebeld met de ticketlijn en kreeg zo'n computermevrouw aan de lijn die dat zei).
90 euro per kaartquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:23 schreef Janena het volgende:
IK vind het ook meevallen, wel bijna een tientje duurder dan de HMH in november, dat dan weer wel..
Maar goed, mijn zusje is voor Anouk iets van 90 euro kwijt, dan valt 40 best mee..
Liggen en luisteren bij Mikaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:10 schreef Repeat het volgende:
4 kaartendus ik ben erbij. Ik hoop op heerlijk zomerweer. Lekker liggen en luisteren!
ik ben en echte man en dans dus nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Liggen en luisteren bij Mika? Okee dan
Ze had ook een kaartje voor mij meegenomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
M`n moeder heeft een ticket gekocht vandaag, dus nu moet ik er nog 1 kopen, maar heb geen geldDus dan maar ergens bedelen
Maar ik ga (denk ik)!
Ik heb het even gevraagd, het concert is om 22:41 afgelopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef supkaa het volgende:
Weet iemand hoelaat het concert afgelopen zal zijn? Laatste trein naar het zuiden gaat al om 22:40, dus waarschijnlijk wordt het een hoteletje
Nee joh! Zo vroeg toch nog niet? Rechtstreeks misschien, maar met wat over stappen (Utrecht of zo) kun je nog wel net iets later gaan. Heb ik bij Tori Amos en Justin Timberlake ook gedaan. Was ff stressen, maar het ging wel. Ben je wel verrekte laat thuis, want dan zijn het stoptreinen en zo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef supkaa het volgende:
Weet iemand hoelaat het concert afgelopen zal zijn? Laatste trein naar het zuiden gaat al om 22:40, dus waarschijnlijk wordt het een hoteletje
Laat thuis zijn maakt me niet zoveel uit, maar ik zie het niet zitten om na het concert nog zo lang naar huis te rijden.. Ik denk dat ik er met m'n ma gewoon een tripje van maak en een hotel boekquote:Op zondag 24 februari 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh! Zo vroeg toch nog niet? Rechtstreeks misschien, maar met wat over stappen (Utrecht of zo) kun je nog wel net iets later gaan. Heb ik bij Tori Amos en Justin Timberlake ook gedaan. Was ff stressen, maar het ging wel. Ben je wel verrekte laat thuis, want dan zijn het stoptreinen en zo.
Ja, heb ze ook nog niet binnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nog meer mensen die hun kaartje online hebben besteld en 'm nog niet binnen hebben?
Nu welquote:Op zondag 24 februari 2008 20:40 schreef jens007 het volgende:
Lollipop is nog niet uitgebracht toch? Misschien iets voor de zomer
Ik zocht even op Sam Sparro op de Ticketmaster website en kwam er zo achter dat hij in het voorprogramma staat. Aangezien ik z'n album geweldig vind heb ik maar even een kaartje besteld voor dit concert. Mika is ook leuk natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 02:05 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik kan dan ook echt niet wachten totdat hij naar Nederland komt. Geweldig trouwens dat Sam Sparrow in het voorprogramma staat. Dat maakt het een stuk leuker!
![]()
Sam Sparro ?? Wie?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik vind Sam Sparro ook supergeweldig, Zijn nummer Black & Gold wordt ongetwijfeld de zomerhit van 2008![]()
Ik heb dat nummer volgens mij nu al 1000x gedraaid en nog krijg ik er niet genoeg van
![]()
Mika&Sam Sparro: wat een combinatie![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sam Sparro ?? Wie?
Black & Gold aaaah die! Mooi voorprogramma!
Bij deze: Sam Sparroquote:Op maandag 2 juni 2008 21:56 schreef Brons_Juweel het volgende:
Sam SparroWaarom heeft hij niet zijn eigen topic in MUZ?
![]()
Want zo gaan we echt offtopic![]()
ja. je kunt denk ik beter met de trein gaan, kan ook met strippenkaarten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef kv26 het volgende:
Is dat ver van Amsterdam Arena naar Westerpark met de bus?
Hoezoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen over het weer
Ik ga gewoon regenhoedjes, kleding en laarzen aantrekkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Repeat het volgende:
Als het regent ga ik niet. Ga niet tot mn enkels in de blubber in de zeikregen staan
Vorig jaar - en het zou me verbazen als het nu niet zo is - lagen er op het veld rubberen matten. Je hebt geen last van de modder. En wat regen betreft moet je niet zo mieterig doen, de poncho is je vriend!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Repeat het volgende:
Als het regent ga ik niet. Ga niet tot mn enkels in de blubber in de zeikregen staan
Ja man, Mika is toch voor die-hards joh!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:52 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar - en het zou me verbazen als het nu niet zo is - lagen er op het veld rubberen matten. Je hebt geen last van de modder. En wat regen betreft moet je niet zo mieterig doen, de poncho is je vriend!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja man, Mika is toch voor die-hards joh!!
Ik zie je in de pitt!quote:
Idem. Ik ga ook niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef MadGuy het volgende:
Nou nee. Want ik ga niet.
Ik heb hem al in de HMH gezien. Ik twijfelde wel eventjes, mede ook door de combi met Sam Sparro, maar nee: ik geef alweer genoeg uit aan andere concertjes en dergelijke.
Je zult dus alleen moeten pogo-en!
Hi zou wel eerdaags Holy Johnny uit gaan brengen. Misschien spelen ze daar nog het e.e.a. van?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem op Lowlands en in de HMH gezien en hoewel het beide een erg leuke show was en deze show ook vast wel weer heel leuk zal zijn.. zal het toch meer van hetzelfde zijn.
quote:Verrassing: een extra gast bij Mika
Gisteren zetten ze Paradiso nog op zijn kop tijdens 5 days off en volgende week zijn ze alweer te bewonderen in Amsterdam, want – verrassing! – er is een extra support act toegevoegd aan het concert van Mika. Behalve Black and Gold hitzanger Sam Sparro maakt ook Hercules and Love Affair haar opwachting in het Westerpark op dinsdag.
Meerdere nummers geloof ik... Maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen. Had ie daar niet ook een nr van gespeeld in de HMH?
Die mag niet mee naar binnen hequote:
Ja, als je een opgezwollen olifant op een groene klapstoel ziet zitten kun je ervan uitgaan dat ik dat ben jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:11 schreef Bluezz het volgende:
Welk openbaar vervoer?
Dus als ik een zwangere vrouw op een klapstoel zie zitten ben jij dat
Morgen kopen we even poncho's bij het honkbalquote:Op maandag 7 juli 2008 20:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Volgens Helga trekken de buien morgenmiddag weg(daar houd ik haar aan..)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:51 schreef Janena het volgende:
[..]
Ja, als je een opgezwollen olifant op een groene klapstoel ziet zitten kun je ervan uitgaan dat ik dat ben ja![]()
![]()
Ik begin steeds meer zin te krijgen...
Straks eens even kijken hoe het zit met het openbaar vervoer.
Ik heb gehoord dat er een grote parkeerplaats in de buurt is.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
Iemand een tip voor parkeerplaatsen in de buurt? Ze kunnen wel leuk zeggen dat je het openbaar vervoer moet nemen maar dan mag ik lekker halverwege het concert vertrekken wil ik de laatste trein nog halen. En nee, overnachten is geen optie want de volgende dag moet er weer geld verdiend worden.![]()
Maar ik heb wel zin hoor.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb gehoord dat er een grote parkeerplaatsgarage in de buurt is.
Hier ook uitgeprint, en met die extra pendelbussen moet het lukken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 06:56 schreef OMG het volgende:
M'n zusje was zo slim om een stel "emergency ponchos" (lees: vershoudfolie met strategisch geplaatste gaten) te kopen.
Ik print straks op werk nog even de haltetijden van de lijnen die langs dat park gaan uit. Ik kwam er van de week wel achter dat er blijkbaar pendelbussen worden ingezet op een aantal dagen dat er concerten zijn. Vandaag dus ook. Deze zouden voor de concerten om de 10 minuten moeten rijden en na afloop om de 5 minuten.
Ik weet wel dat ik de bus van 22:52 wil hebben om nog ruim op tijd de trein van 23:29 te kunnen halen als die pendelbussen pas vanaf 23:00 uur rijden.
Zal ik mika even vragen om happy b. te zingen? Feliquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik ga ook
En ik ben ook nog jarig, dubbel feest
quote:Beste Mika-bezoeker,
Zoals u waarschijnlijk al heeft vernomen zijn er voor vanavond stevige regenbuien voorspeld. We hopen uiteraard op een droog concert in het Westerpark, maar wij raden u aan om voor de zekerheid regenkleding mee te nemen. Paraplu's zijn helaas niet toegestaan op het festivalterrein in verband met de beperking van het zicht van andere bezoekers.
MIKA concerttijden (onder voorbehoud)
terrein open: 18.00 uur
aanvang Sam Sparro: 19.30 uur
aanvang Hercules & Love Affair: 20.25 uur
aanvang MIKA: 21.30 uur
verwachte eindtijd: tussen 22.30 en 23.00 uur
Voor meer informatie over bereikbaarheid en dergelijke verwijzen wij u graag door naar: www.liveatwesterpark.nl
Met vriendelijke groet
Mojo Concerts
Oeh Just can't get enough wil ik nog wel zien, Lollipop kan ik wel missen (of van veraf zien als ik richting de uitgang loopquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:48 schreef Janena het volgende:
Op werchter heeft hij volgens mij geeindigd met just cant get anough (cover van depeche mode), happy ending en lollipop.
Maar goed, dat was geen concert maar een optreden.
Afgelopen november eindigde het met Relax en Lollipop.
Dan heb je dus 2 nummers gemist volgens mij?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef OMG het volgende:
Sam Sparro was een held.
Hercules And Love Affair was kut.
Mika was leuk en bij vlagen wat vreemd wat betreft de personen die op het podium verschenen. Er stond alleen iemand achter ons die echt vre-se-lijk vals (en ook regelmatig uit de maat) mee stond te gillen, wat op zich ook weer hilarisch was.
Tijdens Grace Kelly naar achter gelopen om nog een shirtje te bemachtigen en tijdens Lollipop wandelden we het terrein af. Vervolgens hadden we de eerste pendelbus terug en konden we net de trein van 22:59 halen..
Dat jochie was ook een vrouw, hoor. Dat gehuppel en gedraai van dat andere mens... ik werd er gek van.quote:
Het übergeweldige en übervuige Get Down van Groove Armada inderdaad!quote:
nee tooooch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:34 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het übergeweldige en übervuige Get Down van Groove Armada inderdaad!
Klinkt als een leuk feest. Ik ben best benieuwd naar Sparro. Komt geloof ik ook naar Lowlands toch?
http://www.myspace.com/modusvivendimusic (Nog niet officieel bevestigd...)quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee tooooch?
Echt?! Oeh! Dat zou lekker zijn!!
Ja man... ik dacht dat die "beker-schooiers" een mythe waren bij concerten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:50 schreef Kadooosh het volgende:
Yay vet concert.. heb namelijk ¤70 verdient aan bekertjes/trays :p
Leuk zegquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:34 schreef strix het volgende:
Moesten helaas al na 50 minuten gaan... En waren pas om 1 uur thuis... Concert was tof!
Whehe ik had geen kaartje gekocht hoor... om 23:00 kan je gewoon gratis naar binnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:09 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Dat is wel een beetje triest ja. Daarvoor ga je toch niet naar een concert toe? Dan heb je dus eigenlijk niks meegekregen omdat je steeds naar de grond loopt te staren voor bekertjes (die ik express kapot ging trappen). Daar koop je dan een kaartje voor voor 42 euro
Tjah ¤70 maarquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef Sonja27 het volgende:
Vals??????
23u was het trouwens al afgelopen, dus dan heb je er ook niet veel meer aan om gratis binnen te mogen....
Yup in een half uurtje ¤70 verdientquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:12 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Jij kwam speciaal op het eind om bekers te verzamelen?
quote:
Was jij er ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef sjimz het volgende:
Heerlijk om lekker met het fietsje 10 minuten te fietsen voordat je weer thuis bent na afloop van het concert
Wie weet hebben we elkaar wel per ongeluk gemeet!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was jij er ookHadden we kunnen meeten joh
Wat sneu. Er zijn genoeg bijbaantjes. Van die uberbrutale bekerrapers die op festivals/concerten nog net niet het drinken uit je handen snokken.. wat spuug ik daar op zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]Yup in een half uurtje ¤70 verdient.
Kwas niet de enige trouwens waren een hoop mensen aan het wachten tot het 2300 was zodat ze naar binnen konden.
Wat doe je triest? Beetje nijd dat die jongen wel lekker 70 euro verdiend heeft met werk van niks?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef Acathla het volgende:
[..]
Wat sneu. Er zijn genoeg bijbaantjes. Van die uberbrutale bekerrapers die op festivals/concerten nog net niet het drinken uit je handen snokken.. wat spuug ik daar op zeg.
Hoezo? Ik sta van een optreden te genieten, en om elke 5 minuten een pauper met een stapel bekers zien te bietsenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:38 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk zijn de mensen die die bekertjes kapot stampen net iets sneuer.
Het beste nummer wat mij betreftquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:54 schreef Janena het volgende:
Ik las net dat love Today sinds vandaag uit is in nederland
OMG...Nederland loopt dus echt zwaar achter. Dat nummer kwam ergens in maart 2007 al uit in Engeland.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:54 schreef Janena het volgende:
Ik las net dat love Today sinds vandaag uit is in nederland
Oh ikke gisteren! Of nee, een paar dagen geleden. Maar ik lees deze post nu pas. OMG Mika & ik hebben een connectie! Bijna dan.quote:
quote:
Ja godverdorie nou gaat ie me nooit terugschrijven om me te bedanken.quote:LIST IS OFFICIALLY CLOSED. THANKS TO ALL THE ONES WHO TOOK PART TO THE PROJECT. ALL UPDATES RE. THIS PROJECT WILL BE POSTED IN THIS THREAD. KEEP CHECKING.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |