abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59991955
Yay vet concert.. heb namelijk ¤70 verdient aan bekertjes/trays :p
pi_59992044
YEUH!
Ik was d'r ook!
Leuk concert... ik ging er naar toe met weinig verwachtingen eigenlijk en het viel me 200% mee!

Zodra ik zin en tijd heb upload ik ff het complete filmpje van BIG GIRLS waarop een "big momma" negerin die handstand doet en d'r jopen uit d'r jurkje vliegen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_59992127
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:50 schreef Kadooosh het volgende:
Yay vet concert.. heb namelijk ¤70 verdient aan bekertjes/trays :p
Ja man... ik dacht dat die "beker-schooiers" een mythe waren bij concerten.
Ik had het fenomeen nog nooit van dichtbij mogen beschouwen...
Ik heb m'n ogen uitgekeken dat mensen troep bij elkaar schrapen voor een paar rot centen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_59992380
Dat is wel een beetje triest ja. Daarvoor ga je toch niet naar een concert toe? Dan heb je dus eigenlijk niks meegekregen omdat je steeds naar de grond loopt te staren voor bekertjes (die ik express kapot ging trappen ). Daar koop je dan een kaartje voor voor 42 euro
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_59992793
Het beoogde effect van mensen die gewoon hun rotzooi opruimen wordt zo wel makkelijk bereikt. Prima toch?
Al moet je wel allejezusveel bekertjes rapen voor 70 euro

Ik heb wel hele goeie filmpjes, maar die kan ik niet posten omdat ze allemaal een paar honderd mb zijn...
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:30:36 #256
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_59992796
Concert was super!

Sam Sparro was leuk,kan goed zingen die andere (hercules and love affair?) vond ik echt een aanfluiting, zong ook niet zuiver.

Mika was naturlijk super!

Ik vond de HMH wat knusser in november (plus, daar had ik een betere plek) maar de show was zeker zo goed.

Na het concert zijn we nog even blijven hangen, waren toch met de auto dus tijd zat....
Kort na 12 uur mochten we met een man of 60 naar binnen in een soort tent waar Mika ook was.
Hij gaf geen handtekeningen en had last van zijn stem maar zou langs de mensen lopen om handen te geven en er mochten foto's gemaakt worden.
Hij was erg aardig en beleefd, nam ruim de tijd voor iedereen!
Ik sta nog op een foto maar heb hem nog niet weten te spotten, hopelijk sta ik niet voor ***.
De meesten gedroegen zich normaal op een paar verliefd-aandoende bakvissen na, maar goed.....
Vergeleken met taferelen rondon Michael Jackson waar ik vroeger bij was ging het allemaal heel beschaafd, hahaha...

Wel veel shagerijnige beveiligingsmedewerkers trouwens, pffffff.....

In ieder geval....een leuke ervaring rijker! Mika is fantastisch, geen kapsones, we hadden door de meet/greet de laatse bus en trein gemist richting de Arena dus dat werd ons eerste rithe met de nachtbus, om half 3 waren bij de parkeer garage en om half 5 thuis (het was al licht).
Kinderen waren lief voor me en hebben tot 9 uur geslapen (heel netjes voor een peuter en kleuter), ik ben brak en ga zo maar eens een grote pot koffie zetten!\

O ja, plaats vanavond mischein nog wel wat fotootjes, staan op de camera van mijn zus (die nog in coma ligt denk ik).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_59992883
Moesten helaas al na 50 minuten gaan... En waren pas om 1 uur thuis... Concert was tof!
"It is only in the country that we can get to know a person or a book."
pi_59993026
Wat leuk janena
pi_59993237
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:30 schreef Janena het volgende:
Concert was super!

Leuk zeg ! Mochten er gewoon random mensen naar binnen bij die meet&greet of moest je daarvoor iets gewonnen hebben oid?
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:15:15 #260
33350 Janena
pi_59993995
Was gewoon random...
Na een uurtje stonden er dus nog een man of 60 bij de uitgang, die mochten onder begeleiding van een shaggie 'gabber piet' mee naar binnen toe.

Ik had al opgevangen dat hij na een concert vaak wel even naar buiten komt voor wat foto's, handjes en handtekeningen...dat we naar binnen mochten was een aangename verrassing (zeker met dat weer toen, hahaha)...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:26:15 #261
33350 Janena
pi_59994292
2 fotootjes vanaf mijn mobiel (die ene is een beetje raar geworden, camera met gevoel voor humor):

pi_59995017
Vond alleen 't parkeren ontiegelijk waardeloos geregeld.
We stonden zeker 20 min. lopen van de Westergasfabriek af op een 10-euro-vooraf-te-betalen-parkeren-op-eigen-risico-grindveldje.
Er waren enorme gaten op het terrein waar je zelfs met een 4WD niet uit kon rijden.
Laat ik over het uitrijden na 23.30 uur maar niet beginnen...

Pluspunt was wel dat je "gezellig" met iedereen kon terug lopen naar het terrein en iedereen nog in de MIKA stemming was met hun poncho's aan.
pi_59995055
-edit-
Dubbelpost
(van frustratie)
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:59:41 #264
33350 Janena
pi_59995163
Het parkeren was inderdaad dramatisch, ik was al getipt dus daarom hebben we hem geparkeerd bij de Arena, mooi in de buurt van de snelweg!
Vandaar was het 10 minuutjes met de trein, 10 minuutjes met de bus en een paar minuten lopen.

De terugweg duurde'iets' langer'...nachtbussen he.

Eigen schuld natuurlijk, ach zo zie je ook wat van A'dam!
pi_59996110
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:34 schreef strix het volgende:
Moesten helaas al na 50 minuten gaan... En waren pas om 1 uur thuis... Concert was tof!
pi_59996159
Heerlijk om lekker met het fietsje 10 minuten te fietsen voordat je weer thuis bent na afloop van het concert
pi_59996443

pi_59996472
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:09 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Dat is wel een beetje triest ja. Daarvoor ga je toch niet naar een concert toe? Dan heb je dus eigenlijk niks meegekregen omdat je steeds naar de grond loopt te staren voor bekertjes (die ik express kapot ging trappen ). Daar koop je dan een kaartje voor voor 42 euro
Whehe ik had geen kaartje gekocht hoor... om 23:00 kan je gewoon gratis naar binnen .
Enige wat ik van het concert mee had gekregen was dat ie aardig vals zong tbh
pi_59997865
Vals??????
23u was het trouwens al afgelopen, dus dan heb je er ook niet veel meer aan om gratis binnen te mogen....
pi_59998494
Parkeren op dat veld was idd verschrikkelijk.. 3 kwartier vastgestaan, ik reed een stuk mee met iemand en daardoor m'n laatste trein gewoon gemist

We zagen trouwens pas dat je 10 euro moest dokken toen we er al in de rij stonden, hadden we dus niet bij ons.. maar we mochten doorrijden (ze konden ons moeilijk om laten keren) dus tip voor de volgende keer

Wat een scheetje die Mika zeg.. Hoop dat er snel weer een concert komt, dan weer gewoon met de trein en wat meer vooraan staan!!
pi_59999087
Wij hadden de auto in de parkeergarage staan. En toen was het maar een klein stukje lopen. Alleen het nadeel was dat we na het concert in de rij moesten staan om te betalen en er was maar 1 automaat. Maar ach, het was gezellig druk.
Ik vond het concert weer geweldig. Wij stonden vooraan dus we hebben goed genoten. Hij was weer goed. Hopelijk komt hij gauw weer. En dan hopelijk een beter voorprogramma. Sam Sparrow vond ik wel goed maar die andere. Verschrikkelijk zeg. 1 lied duurde vlgs mij een kwartier ofzo. Rare lui. En wij zaten ook de hele tijd te kijken naar die man of vrouw met die witte zonnebril. Maar het is dus een vrouw?
pi_59999502
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef Sonja27 het volgende:
Vals??????
23u was het trouwens al afgelopen, dus dan heb je er ook niet veel meer aan om gratis binnen te mogen....
Tjah ¤70 maar
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:29:07 #273
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_60001741
Was echt lache het concert, alleen die beker schooiers doodziek werd ik ervan, dus alle bekers die op de grond lag stuk getrapt.

Maar wel genoten ook die cover van just can't get enough geweldig
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_60002606
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:46 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Tjah ¤70 maar
Jij kwam speciaal op het eind om bekers te verzamelen?
pi_60003985
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:12 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Jij kwam speciaal op het eind om bekers te verzamelen?
Yup in een half uurtje ¤70 verdient .
Kwas niet de enige trouwens waren een hoop mensen aan het wachten tot het 2300 was zodat ze naar binnen konden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')