Concert was super!
Sam Sparro was leuk,kan goed zingen die andere (hercules and love affair?) vond ik echt een aanfluiting, zong ook niet zuiver.
Mika was naturlijk super!
Ik vond de HMH wat knusser in november (plus, daar had ik een betere plek) maar de show was zeker zo goed.
Na het concert zijn we nog even blijven hangen, waren toch met de auto dus tijd zat....
Kort na 12 uur mochten we met een man of 60 naar binnen in een soort tent waar Mika ook was.
Hij gaf geen handtekeningen en had last van zijn stem maar zou langs de mensen lopen om handen te geven en er mochten foto's gemaakt worden.
Hij was erg aardig en beleefd, nam ruim de tijd voor iedereen!
Ik sta nog op een foto maar heb hem nog niet weten te spotten, hopelijk sta ik niet voor ***.
De meesten gedroegen zich normaal op een paar verliefd-aandoende bakvissen na, maar goed.....
Vergeleken met taferelen rondon Michael Jackson waar ik vroeger bij was ging het allemaal heel beschaafd, hahaha...
Wel veel shagerijnige beveiligingsmedewerkers trouwens, pffffff.....
In ieder geval....een leuke ervaring rijker! Mika is fantastisch, geen kapsones, we hadden door de meet/greet de laatse bus en trein gemist richting de Arena dus dat werd ons eerste rithe met de nachtbus, om half 3 waren bij de parkeer garage en om half 5 thuis (het was al licht).
Kinderen waren lief voor me en hebben tot 9 uur geslapen (heel netjes voor een peuter en kleuter), ik ben brak en ga zo maar eens een grote pot koffie zetten!\
O ja, plaats vanavond mischein nog wel wat fotootjes, staan op de camera van mijn zus (die nog in coma ligt denk ik).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard