Ik heb het even gevraagd, het concert is om 22:41 afgelopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef supkaa het volgende:
Weet iemand hoelaat het concert afgelopen zal zijn? Laatste trein naar het zuiden gaat al om 22:40, dus waarschijnlijk wordt het een hoteletje
Nee joh! Zo vroeg toch nog niet? Rechtstreeks misschien, maar met wat over stappen (Utrecht of zo) kun je nog wel net iets later gaan. Heb ik bij Tori Amos en Justin Timberlake ook gedaan. Was ff stressen, maar het ging wel. Ben je wel verrekte laat thuis, want dan zijn het stoptreinen en zo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:34 schreef supkaa het volgende:
Weet iemand hoelaat het concert afgelopen zal zijn? Laatste trein naar het zuiden gaat al om 22:40, dus waarschijnlijk wordt het een hoteletje
Laat thuis zijn maakt me niet zoveel uit, maar ik zie het niet zitten om na het concert nog zo lang naar huis te rijden.. Ik denk dat ik er met m'n ma gewoon een tripje van maak en een hotel boekquote:Op zondag 24 februari 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh! Zo vroeg toch nog niet? Rechtstreeks misschien, maar met wat over stappen (Utrecht of zo) kun je nog wel net iets later gaan. Heb ik bij Tori Amos en Justin Timberlake ook gedaan. Was ff stressen, maar het ging wel. Ben je wel verrekte laat thuis, want dan zijn het stoptreinen en zo.
Ja, heb ze ook nog niet binnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nog meer mensen die hun kaartje online hebben besteld en 'm nog niet binnen hebben?
Nu welquote:Op zondag 24 februari 2008 20:40 schreef jens007 het volgende:
Lollipop is nog niet uitgebracht toch? Misschien iets voor de zomer
Ik zocht even op Sam Sparro op de Ticketmaster website en kwam er zo achter dat hij in het voorprogramma staat. Aangezien ik z'n album geweldig vind heb ik maar even een kaartje besteld voor dit concert. Mika is ook leuk natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 02:05 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik kan dan ook echt niet wachten totdat hij naar Nederland komt. Geweldig trouwens dat Sam Sparrow in het voorprogramma staat. Dat maakt het een stuk leuker!
![]()
Sam Sparro ?? Wie?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik vind Sam Sparro ook supergeweldig, Zijn nummer Black & Gold wordt ongetwijfeld de zomerhit van 2008![]()
Ik heb dat nummer volgens mij nu al 1000x gedraaid en nog krijg ik er niet genoeg van
![]()
Mika&Sam Sparro: wat een combinatie![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sam Sparro ?? Wie?
Black & Gold aaaah die! Mooi voorprogramma!
Bij deze: Sam Sparroquote:Op maandag 2 juni 2008 21:56 schreef Brons_Juweel het volgende:
Sam SparroWaarom heeft hij niet zijn eigen topic in MUZ?
![]()
Want zo gaan we echt offtopic![]()
ja. je kunt denk ik beter met de trein gaan, kan ook met strippenkaarten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef kv26 het volgende:
Is dat ver van Amsterdam Arena naar Westerpark met de bus?
Hoezoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen over het weer
Ik ga gewoon regenhoedjes, kleding en laarzen aantrekkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Repeat het volgende:
Als het regent ga ik niet. Ga niet tot mn enkels in de blubber in de zeikregen staan
Vorig jaar - en het zou me verbazen als het nu niet zo is - lagen er op het veld rubberen matten. Je hebt geen last van de modder. En wat regen betreft moet je niet zo mieterig doen, de poncho is je vriend!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:45 schreef Repeat het volgende:
Als het regent ga ik niet. Ga niet tot mn enkels in de blubber in de zeikregen staan
Ja man, Mika is toch voor die-hards joh!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:52 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar - en het zou me verbazen als het nu niet zo is - lagen er op het veld rubberen matten. Je hebt geen last van de modder. En wat regen betreft moet je niet zo mieterig doen, de poncho is je vriend!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja man, Mika is toch voor die-hards joh!!
Ik zie je in de pitt!quote:
Idem. Ik ga ook niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef MadGuy het volgende:
Nou nee. Want ik ga niet.
Ik heb hem al in de HMH gezien. Ik twijfelde wel eventjes, mede ook door de combi met Sam Sparro, maar nee: ik geef alweer genoeg uit aan andere concertjes en dergelijke.
Je zult dus alleen moeten pogo-en!
Hi zou wel eerdaags Holy Johnny uit gaan brengen. Misschien spelen ze daar nog het e.e.a. van?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem op Lowlands en in de HMH gezien en hoewel het beide een erg leuke show was en deze show ook vast wel weer heel leuk zal zijn.. zal het toch meer van hetzelfde zijn.
quote:Verrassing: een extra gast bij Mika
Gisteren zetten ze Paradiso nog op zijn kop tijdens 5 days off en volgende week zijn ze alweer te bewonderen in Amsterdam, want – verrassing! – er is een extra support act toegevoegd aan het concert van Mika. Behalve Black and Gold hitzanger Sam Sparro maakt ook Hercules and Love Affair haar opwachting in het Westerpark op dinsdag.
Meerdere nummers geloof ik... Maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen. Had ie daar niet ook een nr van gespeeld in de HMH?
Die mag niet mee naar binnen hequote:
Ja, als je een opgezwollen olifant op een groene klapstoel ziet zitten kun je ervan uitgaan dat ik dat ben jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:11 schreef Bluezz het volgende:
Welk openbaar vervoer?
Dus als ik een zwangere vrouw op een klapstoel zie zitten ben jij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |