quote:
love today is mijn favo!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Stupid
Maar Mika is wel zeker leuke muziek, vooral het nummer Grace Kelly.
Is het concert trouwens uitverkocht of niet?
Moet je even in de pics sectie van z'n kijken..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:40 schreef Janena het volgende:
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik me voor moet stellen nij die dresscode, iemand enig idee of voorbeeldfoto's?
Waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef JeroenV het volgende:
Geweldig! Wat een feest![]()
Anderhalf uur happyness, energie en show, echt super leuk!![]()
Ga zo slapen maar zal morgen wel een uitgebreider verslag posten. Al wil ik ook weer niet teveel verklappen, omdat dan de verrassing er misschien af is voor jullie...
Willen jullie fotos zien of niet? Als er wat gelukt is tenminste..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:02 schreef JeroenV het volgende:
Goed, het was dus echt super vet. Ik wil eigenlijk niet te veel verklappen, omdat ik denk dat het dan het grootste lol en verrassing weg neemt. Maar je krijgt in ieder geval meer dan een concert, er zit echt een hele show omheen met allerlei leuke dingen.
Het voorprogramma was Yelle (volgens mij kwam ze niet in Nederland), een Franse groep met vage elektronica muziek met zang. Opzich was het wel grappig, de sfeer kwam er wel leuk in in ieder geval.
We stonden redelijk goed, beetje zijkant van het podium. Gelukkig zijn Spanjaarden heel klein, en ik kon dus alles goed zien. Mika kwam om kwart voor tien ongeveer.
Waar ik eigenlijk niks verwacht had, ook omdat hij maar 1 cd had viel het me hardstikke mee. De man rent het hele podium over en dat zorgt er weer voor dat hij het publiek makkelijk mee krijgt. Goede entertainer. Wat ook leuk was was dat hij gewoon normaal Spaans praatte en zich ook ingeleeft had in de Barcelonisten. Hij speelde zijn hele cd natuurlijk (Relax op het begin en eind, dus 2x). Verder nog een nieuw nummer volgens mij (leuk en country achtig) en nog een nummer met een andere vrouw die bij de show hoorde. Het hele concert duurde gewoon anderhalf uur, erg knap als je maar 1 cd hebt.
Maar het was dus in ieder geval zeer de moeite waard. Bij elk nummer zat de sfeer er goed in en bij de meeste gewoon lekker springen/dansen. En dan terwijl ik de cd ook eigenlijk al een tijdje niet meer geluisterd had. Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n show bij een concert mee gemaakt, en ik ben al bij behoorlijk wat geweest...
Hieronder een paar foto's, ik heb dus de echte show elementen of verrassingen weg gelaten. Ik ben zelf ook blij dat ik niet wist wat er kwam, anders had het gelijk al minder leuk geweest denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ook graag een mooie plaats ergens vooraan hebben, maar één blik naar buiten overtuigt me dat het beter is om gewoon gezellig met de verwarming aan binnen te zitten en maar te zien hoe het er straks aan toe gaat. We rijden rond een uur of half 5, 5 weg uit 't Brabantse.quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef Janena het volgende:
Ik ben benieuwd of er veel mensen vroeg komen.
Wij komen (vind ik) niet zo vroeg, eind van de middag zijn we er denk ik....
quote:Op maandag 12 november 2007 09:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had ie nou ook al Nederlands geleerd?![]()
Jaa man wtf heequote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Gosjke het volgende:
Leuke video's! Maar sjonge wat een irritant hysterisch gegil na ieder woord
Ik heb 'm in New York gezien in juni. Daar waren mensen ook super enthousiast, maar iets minder gillend en iets meer zingen en springen. Het was erger dan het gemiddelde festival daarbinnen toen. Vond de show toen al geweldig, beetje broadway musical meets concert.quote:
Heb hem vanmiddag besteld. Wat ik gelezen heb moet het echt een gave dvd zijn. Hopelijk duurt het geen 8 werkdagen voordat ik hem krijg. Wil hem nu! Concert was gisteren echt super. Wat een feest zeg. Hopelijk duurt het niet lang voordat hij weer in Nederland komt. Dan ga ik echt wel weer!!!quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand die deze DVD al heeft?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005655411&Section=VIDEO&lgl=1&plid=9cuR5JsaYdkAAAEW%2ee_x5zV0&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Yups! Hij is GEWELDIG.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand die deze DVD al heeft?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005655411&Section=VIDEO&lgl=1&plid=9cuR5JsaYdkAAAEW%2ee_x5zV0&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Ik heb hem tussen de support-act en het concert van Mika in gekocht bij zo'n standje in de HMH.quote:Op maandag 12 november 2007 21:34 schreef kv26 het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag besteld. Wat ik gelezen heb moet het echt een gave dvd zijn. Hopelijk duurt het geen 8 werkdagen voordat ik hem krijg. Wil hem nu! Concert was gisteren echt super. Wat een feest zeg. Hopelijk duurt het niet lang voordat hij weer in Nederland komt. Dan ga ik echt wel weer!!!
Ja, een concert uit Parijs, een korte docu, wat videoclips en optredens en animaties, volgens Bol.com.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:21 schreef JeroenV het volgende:
Die dvd is gewoon een concertopname ofzo?
Die docu is 50 minuten lang.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, een concert uit Parijs, een korte docu, wat videoclips en optredens en animaties, volgens Bol.com.Ik ga hem wel kopen denk ik, maar ik wacht even tot die wat daalt in prijs.
En het concert 58 minuten, dan zitten er nog de videoclips bij van Grace Kelly, Love today, Big girl, Relax (French version) en Happy ending.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:27 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Die docu is 50 minuten lang.
Als ie Baby got Back gaat zingenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:03 schreef Janena het volgende:
Dit korte interview met Mika is echt grappig:
http://www.youtube.com/watch?v=dH-OYKvLCNY&eurl=http://janena.hyves.nl/
En hij kent Konichiwa Bitches!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als ie Baby got Back gaat zingen
Woow! Das wel erg k*t, jij moet voortaan maar je mond houden zeg....quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Janena het volgende:
Nou, ik heb niks teveel gezegd geloof ik...
Hij schijnt geen stem meer te hebben en moest de laatste 2 shows van de tour afzeggen omdat hij anders blijvende schade aan kan richten aan zijn stembanden.
Hopelijk wordt hij snel beter!
Klopt! De concerten zijn verplaatst naar 25 en 26 februari.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Janena het volgende:
Nou, ik heb niks teveel gezegd geloof ik...
Hij schijnt geen stem meer te hebben en moest de laatste 2 shows van de tour afzeggen omdat hij anders blijvende schade aan kan richten aan zijn stembanden.
Hopelijk wordt hij snel beter!
Ik bedoel bijvoorbeeld het decor, nu was de achtergrond op het podium helemaal zwart. En in Nederland kwam er bij big girl zo`n grote opblaaspop, dat was hier weer niet. Ik heb trouwens nog niet de hele dvd bekeken, vanavond meer :-)quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef MadGuy het volgende:
In welke zin magerder, eigenlijk?
Hmm ik vond hem wel mooi!quote:Op donderdag 13 december 2007 07:33 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik Zeggen dat ik de Teardrop cover echt dra-ma-tisch vind....
Ik ben erge fan van Mika, zijn cover van Sweet Dreams was erg leuk, maar van dit nr moet ie duidleijk afblijven
Jaaaa, echt een briljant liedje!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
Sinds dat Mika in de HMH Get Down coverde luister ik ook naar dat liedje
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Happy Ending is nu ook officieel gereleased hiero.
Hij is op 538 al te horen als "nieuwe" plaat dus hopelijk komt de clip ook snel op tv.
Vind het best knap dat ik dat nummer nog steeds kan horen en helemaal hyper wordt als ik m op de radio hoor aangezien ik m al dik een jaar ernstig aan het dooddraaien ben
i agreequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |