Dat dacht ik vorig jaar ook met de Scissor Sisters, stond daar uiteindelijk met een dikke trui en regenkledingquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik wil ook. Vrienden al geregeld, nu de kaartjes nog.
8 juli, lekker in de zomer en dan een buitenconcert. Chill toch?
Ik had vanmiddag besloten niet te gaan omdat ik het kaartje best prijzig vond... maar Werchter zal al een beetje misschien in de planningquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga toch maar niet.... hij staat nl 3 dagen daarvoor op Rock Werchter
Wat is het nummer van de ticketlijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef Janena het volgende:
vanaf 10 uur geloof ik (heb even gebeld met de ticketlijn en kreeg zo'n computermevrouw aan de lijn die dat zei).
90 euro per kaartquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:23 schreef Janena het volgende:
IK vind het ook meevallen, wel bijna een tientje duurder dan de HMH in november, dat dan weer wel..
Maar goed, mijn zusje is voor Anouk iets van 90 euro kwijt, dan valt 40 best mee..
Liggen en luisteren bij Mikaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:10 schreef Repeat het volgende:
4 kaartendus ik ben erbij. Ik hoop op heerlijk zomerweer. Lekker liggen en luisteren!
ik ben en echte man en dans dus nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Liggen en luisteren bij Mika? Okee dan
Ze had ook een kaartje voor mij meegenomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef Juicyhil het volgende:
M`n moeder heeft een ticket gekocht vandaag, dus nu moet ik er nog 1 kopen, maar heb geen geldDus dan maar ergens bedelen
Maar ik ga (denk ik)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |