Mika Hakkinnen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Haai, van Mika gedroomdnu weer naar honkbal met golfer en de kids
![]()
Het leven hier is ook mooi![]()
Doen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
SOG
Ik zit te twijfelen of ik de docent moet mailen van het vak waar ik een 5 voor had. Ik heb dat vak al -tig keer herkanst en ze zien me al aankomen. Ik durf niet.Maar het is toch fijn om daar even langs te gaan om te kijken wat er gedaan kan worden...
Anaal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Fipo
En Steer, klinkt wel als een leuk onderwerp... Maar hoe test je op drugs? Niet in adem, neem ik aan?
* motorbloempje mompelt iets met 'niet geschoten' en 'mis'quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
SOG
Ik zit te twijfelen of ik de docent moet mailen van het vak waar ik een 5 voor had. Ik heb dat vak al -tig keer herkanst en ze zien me al aankomen. Ik durf niet.Maar het is toch fijn om daar even langs te gaan om te kijken wat er gedaan kan worden...
nee, die gast die van big girls beautiful vindt, van grace kelly houdt en ehm.. wat zingtie nog meer?quote:
Oh, die vogel, dat irritante lied hoor(de) ik al te vaak op de radio.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, die gast die van big girls beautiful vindt, van grace kelly houdt en ehm.. wat zingtie nog meer?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, die gast die van big girls beautiful vindt, van grace kelly houdt en ehm.. wat zingtie nog meer?
ja, diequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die vogel, dat irritante lied hoor(de) ik al te vaak op de radio.
Er zijn vast modjes in de buurt die dat kunnen regelen.quote:
Soms ben ik blij met dat filter op het werkquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Volgens het gerenommeerde tijdschrift 'Vrouw' van het dagblad De Telegraaf heeft iedereen gemiddeld 22 afspraakjes, 3 one night stands en 3 langere relaties voor de ware wordt gevonden.
22 afspraakjes - dan moet ik weer vrijgezel worden om dat te redden![]()
3 one night stands -![]()
![]()
3 langere relaties - wat is lang?Ben nu nr 4 aan het afwerken
![]()
Maar dat concert, al vind je het alleen maar 'leuk' is echt een spektakel hoorquote:
Gelukkig is t je neusquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
de kat (de kleine) wil m'n neus aflebberen
ik krijg altijd de kriebels van mensen in pakken... zoals van die Goofy's in Disneyland en andere attractieparken enzo...quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat concert, al vind je het alleen maar 'leuk' is echt een spektakel hoor
Zie youtube linkje in dat topic, en recensies.
Dat had ik ook echt niet verwacht.
Was jij er ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:59 schreef KrnKje het volgende:
Mika concert was tof
Overigens wel errruuug veel te gayerige nichten
Dat was natuurlijk te verwachten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:59 schreef KrnKje het volgende:
Overigens wel errruuug veel te gayerige nichten
Hij liep 1 keer in een pakquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik krijg altijd de kriebels van mensen in pakken... zoals van die Goofy's in Disneyland en andere attractieparken enzo...
dus dat was écht niets voor mij geweest
Je post toch nog welquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
maar, leren(ben al een minuut te laat!)
Ja, duidelijk genoten daarzoquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij liep 1 keer in een pak
Je moet er geweest zijn, ik vond het wél leuk.
Ik zoou het niet leuk hebben gevonden, maar gelukkig zijn er mensen met andere smaak dan ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij liep 1 keer in een pak
Je moet er geweest zijn, ik vond het wél leuk.
mannen in pak!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef KrnKje het volgende:
Tot 'navond/morgen... ooh nee
Morgen om half 8 richting Den Helder om broer te verwelkomen na 6 maanden
Mika is wel lollig, althans sommige nummers danquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms ben ik blij met dat filter op het werk
Ik krijg wel eens een lik midden op m'n mond.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
de kat (de kleine) wil m'n neus aflebberen
Zo, er zat geen copyright opquote:
Dat is zoiets als bedrijven die langskomen op doordeweekse dagen tussen 8 -17?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:40 schreef AKnynke het volgende:
Mijn laptop wordt opgehaald tussen 12 en 5. Waarom komen die mensen dan niet gewoon om 12 uur zodat je niet de hele tijd thuis hoeft te wachten?
Thuis werken is wel relaxt trouwens, ben veel geconcentreerder!
ach, ik heb een legitieme reden om thuis te werken. En zelfs op het werk communiceer ik veel met collega's via skype, dus dat kan nu ook goed! Maar ik wil grag een dutje doen, maar dan moeten ze eerst wel komen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zoiets als bedrijven die langskomen op doordeweekse dagen tussen 8 -17?
En dan je pakketje nog een proberen te geven om de dag erop en weer verbaasd zijn dat er niemand thuis is
Oh, ik werk ook wel eens een dag of twee in de week thuis, maar het is van de zotte dat ze er altijd vanuit gaan dat men er is. Niet iedereen kan makkelijk thuis zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, ik heb een legitieme reden om thuis te werken. En zelfs op het werk communiceer ik veel met collega's via skype, dus dat kan nu ook goed! Maar ik wil grag een dutje doen, maar dan moeten ze eerst wel komen!
Ik zeg dan altijd bijv tussen 1 en 3 uur ben ik thuis en 9 van de 10 keer zijn ze er dan al om 1 uur. Nadeel is wel dat al die mannen moeten pissen, alhoewel de raammeneer laast zijn plasje niet heeft geloosd in mijn pleetjequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:40 schreef AKnynke het volgende:
Mijn laptop wordt opgehaald tussen 12 en 5. Waarom komen die mensen dan niet gewoon om 12 uur zodat je niet de hele tijd thuis hoeft te wachten?
Thuis werken is wel relaxt trouwens, ben veel geconcentreerder!
Jij kunt best wel zeuren, weet je dat?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Anthraxxxxx
Nog aan Anna gevraagd voor kattensoort?
Hoe wil je aan 1 europa werken als je allemaal verschillende regels en wetgevingen hebt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
God jongens, willen jullie mij eens helpen met m'n werk?
Wat zijn nu de idngen die jullie graag over het europees parlement willen weten? prangende vragen, kleine nieuwschierigheidjes, ik hoor ze graag!
Was in vorig topic...quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij kunt best wel zeuren, weet je dat?
Je hebt het nu al drie keer gevraagd
Gaat het weer een beetje, DE? Net wakker?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, wat een fijn enthousiast topic zo
Dat ben je dus zelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was in vorig topic...
Sorry hoor ongeduldje
wat lief dat je dat vraagt en ja t gaat maar niet denderend maar het is even niet anders.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, DE? Net wakker?
fijn is dat!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Net lekker door de regen gebanjerd, vind ik altijd zo lekker op de een of andere manier...
En vanavond duik ik lekker op de bank met mr DE en een glas wijn en een leuke film, dat
doet altijd goed
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
Net lekker door de regen gebanjerd, vind ik altijd zo lekker op de een of andere manier...
En vanavond duik ik lekker op de bank met mr DE en een glas wijn en een leuke film, dat
doet altijd goed
Waarom kost het zo belachelijk veel? Waarom is het zo'n corrupte bende? Waarom komen ze met zoveel verschrikkelijk veel onzinregeltjes (mooiste voorbeeld van een vaste snackkar, die mocht geen blikjes bier meer verkopen om zijn plafond niet hoog genoeg was en hij geen toilet hadquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
God jongens, willen jullie mij eens helpen met m'n werk?
Wat zijn nu de idngen die jullie graag over het europees parlement willen weten? prangende vragen, kleine nieuwschierigheidjes, ik hoor ze graag!
specifiek het parlement. ER is een groot verschil tussen europa en het parlement. Meeste regelgeving waar jij je druk over maakt komt van de commissie, ik heb het nu specifiek over het parlement.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waarom kost het zo belachelijk veel? Waarom is het zo'n corrupte bende? Waarom komen ze met zoveel verschrikkelijk veel onzinregeltjes (mooiste voorbeeld van een vaste snackkar, die mocht geen blikjes bier meer verkopen om zijn plafond niet hoog genoeg was en hij geen toilet hadEuropa had dat bepaald
)
Komma vergeten.quote:
Als we nou veel ONS doen zie ik het als een relatie en kan jij aan de ONS teller werkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Isabeau het volgende:
DH, ik wil best daten, maar we zijn niet compatible. Jij moet werken aan je lange termijn relaties en ik aan mijn one night stands voor we De Ware vinden,
*SOL braaf op haar handen gaat zitten voor een opmerking te makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als we nou veel ONS doen zie ik het als een relatie en kan jij aan de ONS teller werken
Mijn vragen niet goed?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
specifiek het parlement. ER is een groot verschil tussen europa en het parlement. Meeste regelgeving waar jij je druk over maakt komt van de commissie, ik heb het nu specifiek over het parlement.
Maar toch bedankt.
Zo, even een tosti maken, en dan maar achter de computer weg.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:27 schreef mascara-klodder het volgende:
ééntje uit de oude doosch, maar word er nog steeds blij van![]()
[ afbeelding ]
Heb je Music & Lyrics al gezien? Da's zo'n leuke simpele romantische komedie met Hugh Grant en Drew Barrymore, zal je wel goed doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
doet altijd goed
Ik heb er ooit een voorstukje van gezien maar weer compleet vergeten natuurlijk...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je Music & Lyrics al gezien? Da's zo'n leuke simpele romantische komedie met Hugh Grant en Drew Barrymore, zal je wel goed doen.
En hoe zit het met die van jou Nynke?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik krijg altijd zo'n zin om verliefd te worden van dit topic:
Jij en je verkering #9!
En hup, nu moblo, leren!
Hugh Grant!quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een voorstukje van gezien maar weer compleet vergeten natuurlijk...
Leek me heel leuk
*meteen zoeken gaat
Mijn verkering? Die heb ik niet! En die zal ik voorlopig ook niet krijgen..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En hoe zit het met die van jou Nynke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |