abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60007109
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:14 schreef latislos het volgende:
oja Lein. Ik heb jouw hoofd ook steeds gesjopt, ik wist niet of je wel of niet er op wilde.
Voor sommige foto's: beter van niet
Wat lief van je! Had niet gehoeven hoor
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, ik heb veel te lieve vrienden. Zit hier serieus te janken nu!

Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
Afscheid nemen is een klein beetje doodgaan zo voelt het althans wel soms
pi_60007115
quote:

Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
wat ontzettend lief Jank maar even lekker uit hoor, het is niet niks allemaal wat je gaat doen
pi_60007141
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Heet dat zo? Een ice-crusher?
Mitra.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60007152
quote:

* latislos even dat andere topic opzoekt om te posten
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:22:55 #205
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60007162
Ik heb net Juno bekeken.

Niet slecht, apart, aanrader. Erg goede hoofdrolspeelster. Script/dialoog was niet geheel realistisch maar we; vermakelijk.
Confidence through competence
pi_60007177
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Juno bekeken.

[ afbeelding ]

Niet slecht, apart, aanrader. Erg goede hoofdrolspeelster. Script/dialoog was niet geheel realistisch maar we; vermakelijk.
topfilm
pi_60007213
Dude, zeker weten doe ik het niet... Ze HADDEN ze wel, vroeger, bij de Ikea.

Nynke, wat superlief Komen ze allemaal langs in Zweden?
Ik heb een keer met een vriendin een surprise party georganiseerd voor een vriendinnetje dat voor een paar maanden vrijwilligerswerk ging doen in het buitenland - de voorpret is zo ongelooflijk leuk
pi_60007249
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Juno bekeken.

[ afbeelding ]

Oh ja dat vond ik een erg leuke film. Oprecht van zitten genieten
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:26:25 #209
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60007255
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik een tietenflash gemist?
oh ja. jouw tieten heb ik ook in het echt gezien, en die van MK/SOL ook.
[me=AKnynke]
doet alsof er niets aan de hand is..[/me]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_60007280
quote:

Awaliev!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:27:31 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60007291
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mitra.
Oh! Die zit hier in de stad! Ik ga even kijken! Dank!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:28:38 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60007322
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O wat geweldig!

Ze geven duidelijk veel om je Nynke, dat is een mooie gedachte om mee te nemen.
datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.
pi_60007357
quote:
...
pi_60007394
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh! Die zit hier in de stad! Ik ga even kijken! Dank!
Er zitten een stuk of vijf in Groningen. Vismarkt, een straatnaam met iets met beren, Overwinningsplein, en nog twee.
pi_60007431
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:

[..]

datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.
Je gaat ook weer massa's nieuwe vrienden maken daar Uiteindelijk heb je straks overal vrienden

Niet verdrietig zijn meis
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:32:40 #217
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60007432
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Jaaaa, maar je komt gewoon weer terug en sommigen komen je vast opzoeken en dat is dan extra bijzonder extra speciaal. En je kan mailen en bellen en skypen en in je vakanties weer lekker bij ze langs gaan hier. Komt goed. Echte vriendschappen overleven dit hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:33:54 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60007468
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Er zitten een stuk of vijf in Groningen. Vismarkt, een straatnaam met iets met beren, Overwinningsplein, en nog twee.

Beerenburg zeker.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60007497
Nynke, wat een schatten en ook in Zweden hebben ze internet, heus

Ik ga naar bed, moe moe moe!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:35:49 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60007520
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je gaat ook weer massa's nieuwe vrienden maken daar Uiteindelijk heb je straks overal vrienden

Niet verdrietig zijn meis
ik ben wel even verdrietig.

En natuurlijk heb ik super veel zin om weg te gaan, en weet ik dat ik daar zeker weer nieuwe vrienden ga maken, en dat het hardstikke goed gaat komen, maar soms is je eigen vertrouwde wereldje zo fijn, en als je realiseert dat je dat achter je moet laten is het lastig.

Somimige mensen zal ik nooit meer zien, sommige nog maar heel weinig, iedereen verspreid over de hele wereld. Natuurlijk blijven de echte vriendschappen vriendschappen, daar ben ik ook niet bang voor. Maar de realisatie, en al die ontzettend lieve woorden zijn soms net teveel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')