Wat lief van je! Had niet gehoeven hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:14 schreef latislos het volgende:
oja Lein. Ik heb jouw hoofd ook steeds gesjopt, ik wist niet of je wel of niet er op wilde.
Voor sommige foto's: beter van niet![]()
Afscheid nemen is een klein beetje doodgaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, ik heb veel te lieve vrienden. Zit hier serieus te janken nu!
Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
Mitra.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Heet dat zo? Een ice-crusher?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
topfilmquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Juno bekeken.
[ afbeelding ]
Niet slecht, apart, aanrader. Erg goede hoofdrolspeelster. Script/dialoog was niet geheel realistisch maar we; vermakelijk.
Oh ja dat vond ik een erg leuke film. Oprecht van zitten genietenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Juno bekeken.
[ afbeelding ]
Niet slecht, apart, aanrader. Erg goede hoofdrolspeelster. Script/dialoog was niet geheel realistisch maar we; vermakelijk.
oh ja. jouw tieten heb ik ook in het echt gezien, en die van MK/SOL ook.quote:
Awaliev!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat geweldig!
Ze geven duidelijk veel om je Nynke, dat is een mooie gedachte om mee te nemen.
...quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef latislos het volgende:
check it out
CUL-vrouwen-tapas-taart-cosmopolitan-pyjamaparty-meet (#4)
Er zitten een stuk of vijf in Groningen. Vismarkt, een straatnaam met iets met beren, Overwinningsplein, en nog twee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh! Die zit hier in de stad! Ik ga even kijken! Dank!
Je gaat ook weer massa's nieuwe vrienden maken daarquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.
Jaaaa, maar je komt gewoon weer terug en sommigen komen je vast opzoeken en dat is dan extra bijzonder extra speciaal. En je kan mailen en bellen en skypen en in je vakanties weer lekker bij ze langs gaan hier. Komt goed.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
datis het ook. En ze zijn allemaal zo lief en leuk en spontaan en geweldig, en ik heb met sommige 4 jaar lang lief en leed gedeeld. Men, bah. bah bah. Ging ik maar niet weg, dnek ik soms.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zitten een stuk of vijf in Groningen. Vismarkt, een straatnaam met iets met beren, Overwinningsplein, en nog twee.
ik ben wel even verdrietig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je gaat ook weer massa's nieuwe vrienden maken daarUiteindelijk heb je straks overal vrienden
Niet verdrietig zijn meis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |