post ze dan wel in het meet-topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:09 schreef latislos het volgende:
oeh, het gaat weer eens over tieten
een mooi moment om wat Cul-meet-foto's te posten hier.
ik ga ze eerst ff uploaden naar tinypic.
stay tuned.
Tof is ie hequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
post ze dan wel in het meet-topic![]()
Ik ben aan het voorgenieten van het meer dan prachtige boek van CR
Wat voor stof moet je kennen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een voldoende...
* motorbloempje kruipt weer achter de boeken...
Bij de Blokker, Kijkshop e.d.?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve koksmutsen (en heren), waar koopt een mens een ice-crusher?
Helemaal geweldig! Het is echt puur genietenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof is ie heIk ben er ook zo vreselijk weg van!
Binnenkort komt er een herdruk van haar Joodse kookboek! Zei DE, geloof ik. Iets om te onthouden iig!
O wat geweldig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, ik heb veel te lieve vrienden. Zit hier serieus te janken nu!
Zou bij een vriendin gaan eten. Toen ik daar aankwam was het 'kom, we gaan in de stad eten'..best natuurlijk. In onze stamkroeg aangekomen zat er een hele lange tafel vol met allemaal volleybalvrienden. Ze hebben een boek voor me gemaakt, waar ze allemaal zo'n lief stukje ingeschreven hebben...men, wat is afscheid nemen soms kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |