abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60009086
Octo en Nynke Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn !!

Beunk, moeilijk hoor, maar fijn dat het goed aanvoelde.

Dude, je zit helemaal in de goeie richting qua Percy Ik kreeg een rooie kop man, niet normaal, schoonmoeder bakvis, aangenaam

Schoondochterliev en ik kunnen het zo goed vinden, ik ben daar zo blij om, ze past gewoon bij ons !
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:35:21 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60009146
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Baaldag, SHE?
Integendeel; ik heb vandaag weer volop genoten.
pi_60009152
@SHE, hij is zo lekker groot, jeweetwel,
pi_60009177
weltrusten nachtploeg. Mn bed roept
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:38:58 #285
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60009223
Nu SHE er ook over begint, Sollie inderdaad, je ziet er ietwat skinny uit, wél lekker door blijven eten he.
Confidence through competence
pi_60009295
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:36 schreef Leintjeuh het volgende:
weltrusten nachtploeg. Mn bed roept
same here

ciao, mit einander
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:47:21 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60009411
Truste aan de slapers!

Beunk, alsnog veel sterkte met jullie verlies, en tegelijkertijd veel succes met je sollicitatie. Klinkt geweldig, dat internationale aspect!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60009508
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Beunk, alsnog veel sterkte met jullie verlies, en tegelijkertijd veel succes met je sollicitatie. Klinkt geweldig, dat internationale aspect!
Thx, ja klinkt inderdaad geweldig.
Ik ben heel erg benieuwd wat er van gaat komen

Ik ga ook maar eens slapen. Truste!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_60009570
Dude, ben jij nog wakker? Het wordt wel een beetje saai hier en eigenlijk moet ik ook naar bed want morgen om half 9 komt de schilder die enkel duits spreekt weer en dan moet ik dus wakker zijn om te kunnen communiceren
pi_60009614
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef beunkster het volgende:
Eens temeer het bewijs dat netwerken loont
Nou!
* ColdFeet gaat ook haar LinkedInprofiel in haar sig zetten

donderdag 10 juli 2008 @ 00:00:36 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60009674
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, ben jij nog wakker? Het wordt wel een beetje saai hier en eigenlijk moet ik ook naar bed want morgen om half 9 komt de schilder die enkel duits spreekt weer en dan moet ik dus wakker zijn om te kunnen communiceren
Ja ik ben nog wakker. Mijn eeuwenlange vakantie is vandaag begonnen, dus ik heb voorlopig NIETS meer om voor op te staan!

Je moet tegen je Duitstalige schilder gewoon zeggen: Sie müssen führfen! Die Müre und Koseine!

Behalve als het om een kunstschilder gaat, dan moet je je kleren uitdoen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60009699
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
Percy's broek zit er wel heel gespannen uit, Bloes.
Je hebt je wel gedragen hoop ik?

En verder vind ik jullie allemaal veel te gelukkig

PS; SOL/MK ik heb de foto's gezien van de meet. Behalve het simpele feit dat ik echt iets gemist heb, heb ik ook gezien hoe graatmager je bent inmiddels. Zou je alsjeblieft wat meer willen eten? Die skinny bitch look maakt je 10 jr ouder.
Zodra ik beter ben; kom ik aioli en garnalen naar je gooien. En taart. En roomyoghurt met walnoten. En spekkoek. En alles wat ik kan vinden.
Ik ben gewoonweg niet zo stevig gebouwd
Moet ik mezelf hier nu gaan verantwoorden dat ik gewoon slank ben en altijd al ben geweest?
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:05:38 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60009766
Ik ga mijn leven beteren, anders word ik nooit Ir. Stereo. Ik ga dus naar bed. En ik sta morgen om 8:00am op.
Confidence through competence
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:05:47 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60009772
Nee hoor; maar tussen de foto's van jou met CNK bij een kennis met baby; en deze foto's zit een groot verschil. Of mijn ogen zijn niet goed meer, of je bent goed afgevallen.
pi_60009835
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga mijn leven beteren, anders word ik nooit Ir. Stereo. Ik ga dus naar bed. En ik sta morgen om 8:00am op.
Woei... Maar je hebt toch geen tentamens meer?

Dude
Het is een kaal, zweterig mannetje met een snor En hij smeert muurverf op het plafond.
Als je het niet erg vindt, hou ik mijn kleren gewoon aan
pi_60009908
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
Nee hoor; maar tussen de foto's van jou met CNK bij een kennis met baby; en deze foto's zit een groot verschil. Of mijn ogen zijn niet goed meer, of je bent goed afgevallen.
Er zit een kilo of 2 verschil tussen toen en nu
En die kilo's zijn er van mijn buik en heupen afgegaan

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2008 00:14:50 ]
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:14:51 #297
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60009917
Ik snap wel wat SHE bedoelt. Ik dacht ook meteen (op basis van foto's): dunner geworden!

Nou was je op oudere foto's al nooit dik, maar juist prachtig slank en vrouwelijk, dus dan moet er juist niet zo veel meer van af, toch? Je hebt mensen die moeite hebben om hun gewicht te behouden (daar zijn we allemaal jaloers op, maar het is natuurlijk net zo lastig als afvallen!) en daar behoor jij dan waarschijnlijk toe. Ik zou als ik jou was me door SHE laten voeren hoor! Nét iets ronder is mooier, voller!

Misschien minder hard zwoegen en zweten in cnk's huis!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:18:02 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60009978
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Woei... Maar je hebt toch geen tentamens meer?

Dude
Het is een kaal, zweterig mannetje met een snor En hij smeert muurverf op het plafond.
Als je het niet erg vindt, hou ik mijn kleren gewoon aan
Dat vind ik niet erg. Ik heb morgen mijn schoonmoeder op bezoek en heb toch geen tijd om een webcam voor je te kopen, die per koerier te laten bezorgen en naar je nakende acte de présence te kijken.

De schilder daarentegen, kon daar wel eens heel anders over denken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60010030
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap wel wat SHE bedoelt. Ik dacht ook meteen (op basis van foto's): dunner geworden!

Nou was je op oudere foto's al nooit dik, maar juist prachtig slank en vrouwelijk, dus dan moet er juist niet zo veel meer van af, toch? Je hebt mensen die moeite hebben om hun gewicht te behouden (daar zijn we allemaal jaloers op, maar het is natuurlijk net zo lastig als afvallen!) en daar behoor jij dan waarschijnlijk toe. Ik zou als ik jou was me door SHE laten voeren hoor! Nét iets ronder is mooier, voller!

Misschien minder hard zwoegen en zweten in cnk's huis!
Ik ben nooit dik geweest (behalve toen ik zwanger was ), en dat zal ik denk ik ook nooit worden

Hoe mijn figuur nu is ben ik uitermate tevreden mee, maar ik was ookal tevreden toen ik die paar kilo's meer had.
Dus als die er weer bij komen vind ik het ook niet erg.

Ik word verder dan alleen maar ronder en voller op mijn buik, de rest blijft gewoon tenger
pi_60010046
en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')