komt je zoon daar achter op de foto aanlopen ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Percy mijn held
En hij zégt dat ie me altijd hoort schreeuwen
Whehehe, hij mocht willen dat ie bij het NL team zatquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:12 schreef latislos het volgende:
komt je zoon daar achter op de foto aanlopen ?
Ja die tas is super! Ik heb hem al heel lang geleden in de uitverkoop gekocht, en soms zijn ze gewoon weer in het assortiment? Er kan lekker veel inquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t weekend daarop ga ik beachvolleyen in Scheveningen. Offe kijken, weet nog niet of ik kan spelen.
@ Bluezz: lekker ding! Die tas van je, hema toch? toffe tas is dat!
Lolquote:
Nog even doorbijten chickquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
SOG SOG SOG SOG SOG SOG SOG SOG
nu nog een keer de twee dictaten doorlezen en dan vind ik 't welletjes
ik heb wat topics gemist geloof ik; was een naaste van je overleden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef beunkster het volgende:
Begrafenis vandaag was goed.
Heftig, emotioneel, maar goed.
Was een waardig afscheid waarin de beste man werd neergezet zoals hij was. Geen overdreven gedoe, geen gehuichel.
Gewoon, eerlijk en met hart voor een ander.
<knipperdeknip>
Baaldag, SHE?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
Percy's broek zit er wel heel gespannen uit, Bloes.
Je hebt je wel gedragen hoop ik?
En verder vind ik jullie allemaal veel te gelukkig![]()
PS; SOL/MK ik heb de foto's gezien van de meet. Behalve het simpele feit dat ik echt iets gemist heb, heb ik ook gezien hoe graatmager je bent inmiddels. Zou je alsjeblieft wat meer willen eten? Die skinny bitch look maakt je 10 jr ouder.
Zodra ik beter ben; kom ik aioli en garnalen naar je gooien. En taart. En roomyoghurt met walnoten. En spekkoek. En alles wat ik kan vinden.
Heb je ook de pp-versie gezien? Die is ook graatmagerquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef SHE het volgende:
Percy's broek zit er wel heel gespannen uit, Bloes.
Je hebt je wel gedragen hoop ik?
En verder vind ik jullie allemaal veel te gelukkig![]()
PS; SOL/MK ik heb de foto's gezien van de meet. Behalve het simpele feit dat ik echt iets gemist heb, heb ik ook gezien hoe graatmager je bent inmiddels. Zou je alsjeblieft wat meer willen eten? Die skinny bitch look maakt je 10 jr ouder.
Zodra ik beter ben; kom ik aioli en garnalen naar je gooien. En taart. En roomyoghurt met walnoten. En spekkoek. En alles wat ik kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |