abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 10:50:33 #1
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59921734
Het is misschien een beetje vroeg, maar ik heb voorpret.

Singapore Grand-Prix
Race Date: 28 September 2008
Number of Laps: 61
Circuit Length: 5.067 km
Race Distance: 309.087 km
Lap Record: -

Singapore F1
Op 26,27 en 28 September 2008 zal de eerste nachtrace in de historie van de Formule 1 worden
verreden in de stadsstaat Singapore. De coureurs zullen om 20:00 's avonds plaatselijke tijd,
14:00 Europese tijd kwalificeren en racen. Hieronder meer informatie over Singapore en de race zelf.

Het Land / De Stad
Singapore is een eiland dat ongeveer 100 kilometer boven de evenaar ligt, tussen Maleisie en Indonesie
in. Het eiland meet ongeveer 40 kilometer van West naar Oost en 20 kilometer van Noord naar Zuid. De
totale oppervlakte is ongeveer 700 km2, wat ongeveer de helft is van de provincie Utrecht. Er wonen op
dit kleine stukje aarde ongeveer 4,5 miljoen mensen, waarvan de meeste Chinezen zijn wiens families in
de loop der tijd naar Singapore zijn verhuisd. Singapore is op 9 Augustus 1965 onafhankelijk geworden van Maleisië.

Het Klimaat
Singapore ligt in de tropen en de temperatuur ligt hier altijd tussen de 22 graden en 34 graden Celcius.
De luchtvochtigheid is hoog, gemiddeld 90% 's ochtends en 60% later op de dag. De regenbuien zijn heftig
en gaan vaak gepaard met onweer. Eind September kan er ook een 'haze' zijn, vanwege de rook van de
bosbranden op Sumatra kan de luchtkwaliteit zeer slecht worden. De Singaporese buienradar kan hier gevonden worden. Het circuit ligt
rond de T-vormige inham in het zuiden van het eiland.

Het Licht
Omdat zowel de practice sessions zowel als de kwalificatie en de race 's avonds worden gehouden, moet het circuit kunstmatig verlicht worden. De verlichting wordt verzorgd door het Italiaanse bedrijf
Valerio Maioli. Het licht zal 4 keer zo fel zijn als in een voetbalstadion, 3,000 lux om precies
te zijn. Er worden in totaal 1500 lighting projectors gebruikt met een gezamenlijk energiegebruik van
3 MegaWatt. De electriciteit wordt geleverd door 12 twin-powered generators, met de nodige fail-safe
faciliteiten. Zie dit artikel voor meer informatie.

Het Circuit
Het circuit in Singapore is een stratencircuit dat zoals gezegd ruim vijf kilometer lang is. Het grootste
deel van het circuit is tijdelijk en is voor en na het laaste weekend van September openbare weg. Alleen
het start, finish en pits gedeelte is een permanente faciliteit. Het circuit bestaat uit 24 bochten en
gaat door een mooi, historisch deel van de stad.

Overzicht

Het hele circuit

Het Google Earth bestand met de track kan hier gedownload worden.

Start/Finish
Start en Finish liggen parallel aan de pitsstraat en naast de Singapore Flyer, het grootste reuzenrad
ter wereld. Dit deel van de baan is een permanente setup.

Google Earth shot van de start/finish en de eerste bochten

De achterkant van de paddock

Eerste bochten
T1, T2, T3 en T4 zijn de eerste bochten na de start/finish en bevinden zich nog in het permanente
deel van het circuit. De volgorde is een scherpe bocht links (T1), een flauwe bocht naar rechts (T2),
een 140 grade scherpe bocht naar links (T3) en een flauwe bocht naar links (T4). In dit gedeelte
rijden de coureurs ook onder de Benjamin Shears Bridge door.

Google Earth shot vlak voor T1, Benjamin Shears Bridge op de achtergrond

Op naar Raffles Boulevard
Na T5, rijden de coureurs op het tijdelijke stratengedeelte van het circuit. Raffles Boulevard ligt
tussen een aantal grote winkelcentra en hotels in, het is een vrij snel gedeelte waar coureurs de
300 km/u kunnen halen. T6 ligt op Raffles Boulevard en is een flauwe bocht naar rechts.

Google Earth shot tussen de winkelcentra en hotels op Raffles Boulevard

Echte foto tussen de winkelcentra en hotels op Raffles Boulevard

Langs War Memorial Park
T7, T8 en T9 zijn 90 graden bochten in een links, rechts, links combinatie die de coureurs langs het
War Memorial Park leiden. Eerst over een gedeelte van Nicoll Highway en daarna over Stamford Road.

The Padang
The Padang is een begrip in Singapore, dit is waar de Engelsen hun cricket speelden in de koloniale tijd.
Nu is het nog steeds een stuk grasland in het midden van de stad waar cricket, rugby en andere sporten
worden beoefend. De F1 bolides razen langs de Padang over St. Andrew's Road, een wijde straat waaraan
onder andere het hooggerechtshof van Singapore ligt. Op naar een combinatie van bochten T10 en T11
(die waarschijnlijk samen worden genomen als T10, waardoor alle bochtennummers die hierna vermeld worden er eentje naast zitten).

St Andrew's Road, auto's komen uit de richting van het hoge ronde gebouw (Swisshotel)

De bruggen
Na T12 en T13, eerst scherp links en dan scherp rechts gaan de rijders over de Anderson Bridge. Een
honderd jaar oude brug. De brug ligt naast het Fullerton hotel, een van de meest luxueuze hotels van
Singapore. Na een scherpe bocht naar links (T14) wordt de weg vervolgd over de veel modernere en bredere
Esplanade Bridge. Hier kunnen de F1 wagens flink accelereren totdat ze chicane voor de Esplanade tegenkomen

Anderson Bridge, wederom zullen de auto's je tegemoet komen

Esplanade Bridge, het gebouw rechts met de stekels is de Esplanade

The Esplanade
De Esplanade is een modern theater dat amper 5 jaar oud is. De coureurs rijden om de Esplanade heen
vanwege bocht T15. Na T15 rijden ze op Raffels Avenue en zit de ronde er bijna op

Rechts ligt de Esplanade, ook zie je de stellage voor de lampen hier goed.

The Floating Platform
Sinds anderhalf jaar heeft Singapore een permanente tribune met daarvoor een drijvend ponton waar
voorstelling worden gegeven en zelfs voetbalwedstrijden zijn gespeeld. Na bochten 16 een flauwe linkerhander,
T17 en T18, twee 90 graden bochten (eerst rechts, dan links) rijden de bolides tussen het water en de
permanente tribune in. Na T19 rijden ze zelfs onder de tribune door, wat een mooi effect zal geven. Tussen
T20 en T21 rijden ze weer een klein stukje over Raffles Avenue om de laatste paar bochten om de Singapore
Flyer (T22, T23, T24), allemaal bochten naar links om weer aan een nieuwe ronde te beginnen.

Het drijvend platform, de permanente tribune en de Singapore Flyer op de achtergrond.

Een smal stuk rechte weg, vlak voor de laatste bocht.

Deel de voorpret, stel vragen, deel je mening
pi_59921863
Ik had eik liever gezien dat ze een paar lantaarnpalen langs de kant van de weg hadden gezet en dan koplampen voor op de F1 auto's

Nu is het gewoon overdag eik met zoveel licht.

Tevens lijkt die Anderson Bridge mij behoorlijk gevaarlijk. Als daar iets mis gaat dan vliegt zo een auto finaal uit elkaar tegen die brug.

zondag 6 juli 2008 @ 11:47:45 #3
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_59922479
Goede OP trouwens, lijkt me wel een vette race, veel scherpe bochten. Ik zie hier een 2e monaco.
Wie, ik?
  zondag 6 juli 2008 @ 13:00:37 #4
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59923639
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef Schuttingbeer het volgende:
Goede OP trouwens, lijkt me wel een vette race, veel scherpe bochten. Ik zie hier een 2e monaco.
Bedankt, heb gisteren de foto's geschoten.

Het is een sneller circuit dan Monaco, maar het idee is inderdaad hetzelfde. Ze hebben trouwens alle straten al geherasfalteerd en het ziet er mooi glad uit.
  zondag 6 juli 2008 @ 16:53:41 #5
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59928434
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:02 schreef NED het volgende:
Ik had eik liever gezien dat ze een paar lantaarnpalen langs de kant van de weg hadden gezet en dan koplampen voor op de F1 auto's

Nu is het gewoon overdag eik met zoveel licht.

Tevens lijkt die Anderson Bridge mij behoorlijk gevaarlijk. Als daar iets mis gaat dan vliegt zo een auto finaal uit elkaar tegen die brug.

Ik denk wel dat je verschil gaat zien, en het niet zoals een normale dagrace is.

Zoiets bedoel je?
pi_59942740
Zoiets ja
  maandag 7 juli 2008 @ 10:32:47 #7
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59942844
Geweldig zeg

Ik kijk hier nu al naar uit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 7 juli 2008 @ 12:02:28 #8
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59944684
Hier is nog een oude satelliet foto (gok 6 a 7 jaar oud, Eslanade wordt nog gebouwd) waar ik het parcours op getekend heb. Spot de tennisbanen op de overkapping of Raffles Boulevard...

Klikbaar (2 MB bestand)
  maandag 7 juli 2008 @ 12:16:29 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59945018
Tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_59995611
Mooie OP
pi_59995750
Nais
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59995953
Mooie op,

Maar is het niet een beetje een klein en weer een ontzettend smal circuit (lees, wederom een optocht?)
pi_59996231
Mooie OP. Zie dat er al wat leuks rond rijdt daar . Moet nog zien of het wat wordt. Het ziet er iig wel goed uit.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_59998282
Nachtrace Tis een kunstlichtrace...
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:38:34 #15
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59999288
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef Giem het volgende:
Mooie op,

Maar is het niet een beetje een klein en weer een ontzettend smal circuit (lees, wederom een optocht?)
Valt wel mee, meeste wegen zijn toch minimaal 4 baans, soms worden linker- en rechterbaan samengevoegd, vooral tussen bochten T3/4 (geen idee hoe T1 tot T4 eruit ziet omdat dit een permanent (nu afgesloten) deel van het circuit is. Ook T14 tot T17 is aardig breed, 5 of 5 baans.
Zoals eerder gezegd is het circuit al geherasfalteerd en hebben ze in bepaalde gedeelten de middenberm weggehaald.
Ik vond de laatste paar bochten voor de start/finish er wel vrij smal uitzien.

-edit- laat je trouwens niet afleiden door de Google Earth plaatjes, daar is het circuit behoorlijk smal.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:41:32 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_59999359
Toffe OP

en die eerste brug die lijkt me toch tamelijk smal, maar verder idd voor mijn gevoel een van de hoogtepunten op de F1 kalender.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:59:37 #17
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59999939
Youtube video van een gratis simulator die je hier (registatie vereist ) kunt downloaden.

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:01:12 #18
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60000028
en eentje van Mark Webber die een eerste versie van het circuit probeert

pi_60002864
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:53 schreef Libris het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je verschil gaat zien, en het niet zoals een normale dagrace is.
Is inderdaad heel anders. Daar was de de race op het circuit van Qatar met de MotoGP wel een goed voorbeeld van.

donderdag 10 juli 2008 @ 09:10:50 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60012698
pi_60013767
mmm kan er nog niet echt blij van worden als ik die simulatie zo zie.. Monnaca 2... Racen tussen de vang rails..

Snap niet waarom ze hier heen gaan.. maarja we zullen zien.
pi_60037836
quote:
Pit building completed in Singapore
11 July 2008

The newly build pit building in Singapore at the Republic Boulevard has been completed. Singapore will host its first Formula 1 Grand Prix at the end of September and has completed most of its work this month.

The main building, the pit complex, is a three-storey building on the Marina Promenade and will house the pitboxes for the F1 teams, but also the media centre, podium, paddock club and race control.

Spanning some 350 metres, the building's glass provide visitors with a panoramic view over the pitlane and start finish line.

The completion of the Pit Building was marked with a simple ceremony on Friday morning, witnessed by guest-of-honour, Mr S. Iswaran, Senior Minister of State for Trade and Industry, and key officials from race promoter Singapore GP, the Singapore Tourism Board, and other guests.
http://f1.gpupdate.net/en(...)pleted-in-singapore/
pi_60052165
Foto's Pitgebouw Singapore;

pi_60052448
Nog wat andere oudere foto's Singapore;

donderdag 17 juli 2008 @ 04:21:36 #25
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60158603
Ik ben gisteren even brutaal de laatste paar bochten voor de start en finish opgelopen, dit is een deel van het permanente cricuit. Mensen gebruiken het nu om een rondje te joggen

Het laatste rechte stuk voor de laaste 2 bochten

Op een na laastste bocht van het circuit

Ingang van de pits

In de pitsstraat, vlak voordat ik vriendelijk verzocht werd weg te gaan

pi_60160160
Jee wat smal... lijk meer op een fietspad...

Echt volgens mij word het net zo Monaco optocht.
pi_60160318
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Trystar het volgende:
Foto's Pitgebouw Singapore;

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Trystar het volgende:
Nog wat andere oudere foto's Singapore;

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Kapoet?
pi_60161058
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:01 schreef Sally het volgende:

[..]

[..]

Kapoet?
Hier wel
pi_60165927
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:01 schreef Sally het volgende:

[..]

[..]

Kapoet?
Ik zal ze opnieuw opzoeken en posten.
pi_60166341
Die op een na laatste bocht van t circuit foto, is die wel geschoten in de richting die geraced gaat worden.. Ziet er nog eng uit zo, die betonnen muur recht voor je, en het lijkt ook wel of er bijna geen ruimte is om nog bandenstapels neer te plempen
pi_60166426
Deze images zijn huge ik had geen zin om ze een voor een te verkleinen;

donderdag 17 juli 2008 @ 16:48:45 #32
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60169225
De F16's op de foto's zijn de Black Knights die aan het oefenen zijn voor National Day (soort van onafhankelijkheidsdag) op 9 augustus. Ik heb de vliegshow nu twee keer gezien en ziet er wel indrukwekkend uit.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:51:05 #33
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60169281
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Die op een na laatste bocht van t circuit foto, is die wel geschoten in de richting die geraced gaat worden.. Ziet er nog eng uit zo, die betonnen muur recht voor je, en het lijkt ook wel of er bijna geen ruimte is om nog bandenstapels neer te plempen
Die is zeker wel in de goede richting geschoten, en je hebt helemaal gelijk. Het is zelfs een vrij snelle bocht als ik hem in de simulator rijd. De voorbereidingen zijn nog niet helemaal klaar, maar het lijkt me wel goed komen.
pi_60172477
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef Libris het volgende:
De F16's op de foto's zijn de Black Knights die aan het oefenen zijn voor National Day (soort van onafhankelijkheidsdag) op 9 augustus. Ik heb de vliegshow nu twee keer gezien en ziet er wel indrukwekkend uit.
Ik dacht al wat hebben die met het Circuit te maken

Ik kijk er erg naar uit de eerste race bij kunstlicht, hopelijk wordt het wat
  vrijdag 18 juli 2008 @ 04:10:47 #35
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60180776
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:50 schreef Giem het volgende:
Jee wat smal... lijk meer op een fietspad...

Echt volgens mij word het net zo Monaco optocht.
Volgens de FIA moeten circuits tussen de 9 en 15 meter breed zijn (zie hier) en dat is in Singapore het geval, de laatste paar bochten zullen geen inhaal bochten zijn, maar vooral tussen republic boulevard en Anderson bridge zijn wel een paar punten om mensen uit te remmen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:19:37 #36
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60596112
Een grote doos met een klein pakketje

Kan iemand dit naar het autosport subforum kicken trouwens
pi_60596425
En wat zit er in het pakketje dan?

Mooi OP trouwens, Libris. Leuk, al die info ter plekke.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60596997
Ik denk dat er een koord in zit, waaraan ie ze kaartje kan bevestigen?
pi_60597042
ik heb ook erg veel zin in deze gp
net als valencia trouwens
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:59:53 #40
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60597196
En dit zat daar weer in:

pi_60597260
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef Libris het volgende:
En dit zat daar weer in:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
netjes
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60597282
Gaaf man... waar heb je allemaal toegang tot?
Zerg schreef:
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:06:18 #43
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60597349
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Gaaf man... waar heb je allemaal toegang tot?
Goedkoopste kaartjes, omgerekend zo'n 80 euro voor 3 dagen. Geen zitplaatsen, maar wel toegang tot de groene gebieden op de kaart. Ik bekijk het vrijdag en zaterdag, en als je amper wat kan zien kijk ik de race thuis. Maar vond het ook wel een mooi pakketje..
pi_60599036
De race thuis kijken? Die neem je dan toch gewoon ff op.. Kom op, die sfeer wil je echt niet missen op raceday!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:46:47 #45
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60599688
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Atreidez het volgende:
De race thuis kijken? Die neem je dan toch gewoon ff op.. Kom op, die sfeer wil je echt niet missen op raceday!
Das ook weer waar, daar zal het zeker wel op neerkomen.

Volgens mij wordt het ontzettend cool.
pi_60600512
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:46 schreef Libris het volgende:

[..]

Das ook weer waar, daar zal het zeker wel op neerkomen.

Volgens mij wordt het ontzettend cool.
Idd, gaan met die banaan! Lijkt me echt heel vet om bij die race te zijn
pi_60759898
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:19 schreef Libris het volgende:
Een grote doos met een klein pakketje
[ link | afbeelding ]

Kan iemand dit naar het autosport subforum kicken trouwens <<<<<<<<<<<
Ah, dit had ik nog niet gelezen (vakantie en zulks), maar ik had het gemeld in het Stickytopic.
[FB] Beuk hier de mods over de boarding

Dat is de plek als er geen mods meelezen
  zondag 14 september 2008 @ 10:51:41 #48
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61616207
Even een update, ik ben gisteren even naar het circuit geweest en ook in de Singapore Flyer geweest die vlak na het circuit ligt. De voorbereidingen lopen voorspoedig. De meeste hekken staan, de lampen hangen, de tribunes zijn opgebouwd.

Hier komen ze

Raffles Avenue, de tribune naast Marina Square

Werkers zijn bezig met het plaatsen van de hekken

Het stuk van het circuit dat leidt naar de grand stand is bijna af

De tunnel onder de grand stand, hier staan nog geen hekken, maar het zal er mooi uitzien over 2 weken

Vanuit de Singapore Flyer (reuzenrad), de start/finish met de pit (links). Aan het einde van het rechte stuk gaat het circuit naar links.

Hoger uit het reuzenrad, wederom start/finish met de eerste paar bochten, met in rood het circuit. Dit is het permanente gedeelte van het circuit.

Het vervolg van de vorige foto. Waarschijnlijk het snelste gedeelte van het circuit (Raffles Boulevard).

Het andere gedeelte van het circuit, beetje te moeilijk te zien op deze foto, maar het gaat om het idee

De Grand Stand, met op het moment een voetbalveld op het drijvende platform Hier gaat de baan onder de tribune door.

De lampen werken en een beetje vreemd, het licht is fel, maar niet verblindend

Nog eentje van de lampen

De Esplanade Bridge, aan het eind van dit stuk gaan de coureurs rechtsaf

Anderson Bridge, het blijft een beetje smal.

Nog twee weken

*alle images zijn klikbaar voor een grotere versie..
pi_61616440
Ik kijk er ook erg naar uit. Wel hoop ik dat het geen optocht wordt zoals in Valencia, dat was een ramp.
Verder ziet die Anderson Bridge er idd wel heel erg smal uit, hopelijk gaat dat goed.
pi_61616553
Erg smal inderdaad, die brug. Een klapper daar zou weinig goeds betekenen.
Zerg schreef:
  zondag 14 september 2008 @ 12:02:06 #51
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_61617246
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:11 schreef Trystar het volgende:
Ik kijk er ook erg naar uit. Wel hoop ik dat het geen optocht wordt zoals in Valencia, dat was een ramp.
Verder ziet die Anderson Bridge er idd wel heel erg smal uit, hopelijk gaat dat goed.
tis een avond race en dat maakt het van nature al wat spannender. maar ik vind dit topic nu pas en klasse werk van je Libris
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 14 september 2008 @ 12:43:35 #52
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_61617977
die tunnel onder die tribune door is ook wel een bijzonder ding
  zondag 14 september 2008 @ 13:22:39 #53
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61618751
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:02 schreef WEST het volgende:

[..]

tis een avond race en dat maakt het van nature al wat spannender. maar ik vind dit topic nu pas en klasse werk van je Libris
Thanks West, zal proberen om ook tijdens het weekend jullie op de hoogte te houden. Misschien volgende week nog even 's avonds langs het circuit om de verlichting te zien
  zondag 14 september 2008 @ 13:23:59 #54
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61618779
PS. Het regent hier nu ook licht. Ik hoop dat het over twee weken gewoon droog is
pi_61618809
Erg leuke foto's Libris . Het is iig een mooi circuit, hopelijk zorgt het ook voor wat inhaalmogelijkheden.
sig verwijderd door FA
  zondag 14 september 2008 @ 16:08:23 #56
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61622361
Ik ben bang dat dit ook weer zo'n tweede Valencia gaat worden, aangekondigt worden met een hele hoop peifpaf, en uiteindelijk echt worden. Wat wel een leuke toevoeging kan zijn is dan weer dat 't een zogenaamde nachtrace is.

Mooie foto's BTW Libris....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 14 september 2008 @ 16:43:31 #57
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61623255
Dank Sinister

Trouwens nog een leuk Red Bull fimpje dat ze net hier op ESPN lieten zien: http://www.redbullracing.com/4th-Sector/Webber-Singapore/

Bij mij laadt ie alleen een beetje traag op het moment
  zondag 14 september 2008 @ 16:47:08 #58
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61623334
Dat hebben ze vanmiddag na de race ook op de Belgische TV uitgezonden, mooie animatie.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_61634831
Oh, dan kom ik zeker moet dezelfde aan?!

Ik zag het ook op de Belg Ik weet alleen niet zeker of het deze is/was Wth, dan nog maar een keer

(jammer, hier geen html-rechten anders had ik 'n kunnen embedden )
  maandag 15 september 2008 @ 01:17:40 #60
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61636351
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Sally het volgende:
Oh, dan kom ik zeker moet dezelfde aan?!

Ik zag het ook op de Belg Ik weet alleen niet zeker of het deze is/was Wth, dan nog maar een keer

(jammer, hier geen html-rechten anders had ik 'n kunnen embedden )
Yeps, alleen heb je de Duitse (Vettel) versie, de versie die ik heb gepost is de Engelse (Webber) versie
pi_61637522
quote:
Op maandag 15 september 2008 01:17 schreef Libris het volgende:

[..]

Yeps, alleen heb je de Duitse (Vettel) versie, de versie die ik heb gepost is de Engelse (Webber) versie
Aha

Oeh, dan vind ik die van mij leuker

pi_61637779
TVP.
Is Osram naamsponsor van deze race?
pi_61662631
pi_61662694
[Upd] Punten ronde 14

Update dus! Strafpunten Ferrari-motor blijken 10 keer uitgedeeld...

[ Bericht 30% gewijzigd door Sally op 15-09-2008 23:41:13 ]
pi_61663168
Helaas heeft Libris geen paddock kaarten

Dat neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar Libris ervaringen! Ik denk alleen dat ie met minder smeuige dingen komt.
  dinsdag 16 september 2008 @ 00:53:53 #66
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61664930
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:32 schreef Atreidez het volgende:
Helaas heeft Libris geen paddock kaarten

Dat neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar Libris ervaringen! Ik denk alleen dat ie met minder smeuige dingen komt.
I wish...

Maar ik neem natuurlijk wel mijn camera mee en zal de leukere foto's hier ook posten.
  dinsdag 16 september 2008 @ 00:55:57 #67
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61664958
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Sally het volgende:
[Upd] Punten ronde 14

Update dus! Strafpunten Ferrari-motor blijken 10 keer uitgedeeld...
En ik denk dat je een beetje in het verkeerde topic zit Sally..
pi_61665147
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:55 schreef Libris het volgende:

[..]

En ik denk dat je een beetje in het verkeerde topic zit Sally..
Nee, want hier lezen ook mensen mee, namelijk. Meestal zet ik het in het racetopic waar het om gaat, en deze was al open, dus ook hier.

Ik probeer zoveel mogelijk F1-managerdeelnemers te bereiken
pi_61676780
tvp
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_61678639
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:18 schreef Sally het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk F1-managerdeelnemers te bereiken
Zou je eens kunnen vragen hoeveel procent van de deelnemers een team heeft bestaande uit alle onderdelen van Super Aguri?
  woensdag 17 september 2008 @ 20:21:37 #71
66090 MSNMGH
never surrender
pi_61711760
weet iemand hoe lang ze ongeveer over een ronde gaan doen, ik kom niet verder dan een 'estimated lap time' van 1:30,000
pi_61711842
quote:
Reflective tyre markings for Singapore night race

Formula One tyre suppliers Bridgestone will use special reflective paint to mark their super-soft and extreme-wet compounds at the forthcoming Singapore Grand Prix, the first Formula One race to be staged after dark.

The all-new 5.067-kilometre street circuit will be artificially lit - meaning excellent visibility for the drivers - but Bridgestone have taken the unprecedented step to be sure that fans can still differentiate between tyre compounds as easily as they would in normal daylight.

“We are using a special paint for Singapore,” explains Hirohide Hamashima, Bridgestone’s director of motorsport tyre development. “We don’t believe this will make any difference to the racing, but for the spectators and the media it should make it a little easier to tell which of our tyres are being used.”
Bron
  donderdag 18 september 2008 @ 15:31:23 #73
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  vrijdag 19 september 2008 @ 07:36:45 #74
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61749617
De trofee is ook onthuld, het is weer eens wat 'anders'...

vrijdag 19 september 2008 @ 09:05:13 #75
65960 sanger
pi_61750553
Mooi ding
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:21:55 #76
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61750879
Hier wat meer achtergrondinfo over de trofee: http://www.straitstimes.c(...)STIStory_280007.html
pi_61752946
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 07:36 schreef Libris het volgende:

[ afbeelding ]
Is idd weer eens wat anders
  maandag 22 september 2008 @ 06:42:25 #78
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61816834
Nog een paar nachtjes slapen

Ik heb net een Kangaroo TV gereserveerd

Wat het kan?
* 8 TV channels including live in-car camera feeds
* Team radio, including driver-to-pit conversations
* Multi-lingual audio commentaries
* User-friendly keypad and interface
* Audio and video replay
* Official race timing and scoring; leaderboard, pit and sector times
* Biographic files on teams, drivers and much more

Niet te goedkoop (75 euro voor 3 dagen), maar volgens mij is het wel erg cool.
pi_61816850
Kick Libris, ben benieuwd of zo'n Kangoo wat toevoegd aan je race!!
pi_61820918
quote:
Op maandag 22 september 2008 06:42 schreef Libris het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen

Ik heb net een Kangaroo TV gereserveerd
[ afbeelding ]

Wat het kan?
* 8 TV channels including live in-car camera feeds
* Team radio, including driver-to-pit conversations
* Multi-lingual audio commentaries
* User-friendly keypad and interface
* Audio and video replay
* Official race timing and scoring; leaderboard, pit and sector times
* Biographic files on teams, drivers and much more

Niet te goedkoop (75 euro voor 3 dagen), maar volgens mij is het wel erg cool.

Tijdens de GP van France betaalde je 50 euro voor 3 dagen. Nogal een prijsverschil, ik had het goedkoper verwacht in Singapore!
Ik heb er overigens geen gebruik van gemaakt. De buurman op de tribune had er eentje, en het zag er wel gelikt uit. Het grote voordeel is dat je (wanneer je niet bij een scherm zit) alle rondetijden goed in de gaten kan houden. Voor de VT's en Kwali is dat een mooie toevoeging. Tijdens de race heb je er daar wat minder aan, maar kun je zelf schakelen tussen onboardcams e.d.
Vergeet niet af en toe naar de baan te kijken, waar ze langsscheuren in 't echie
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:27:46 #81
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61854594
Je past toch nooit met zn tweeen over die brug?

Verder is het erg tof dat ze onder die tribune door gaan
The line is a dot to you!
pi_61855413
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 07:36 schreef Libris het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind ze niet eens lelijk. In elk geval beter dan die krengen van laatst, dat waren gewoon uitvergrote sponsorlogo's .
Zerg schreef:
pi_61857213
die brug houdt niet veel over als er ook nog vangrails langs komen te staan

tevens tvp
Please, make yourself uncomfortable.
pi_61865762
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Zou je eens kunnen vragen hoeveel procent van de deelnemers een team heeft bestaande uit alle onderdelen van Super Aguri?
Deze vraag heb ik gemist... Ik zal eens proberen te informeren, maar er moet nog iets anders opgelost worden...
  woensdag 24 september 2008 @ 01:21:04 #85
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61867850
Het pist op het moment van de regen

Ik woon trouwens een beetje rechts van die lange inham noord/west. Het circuit ligt op zo'n 30 minuten by de T-vormige inham in het zuiden.

Plaatje update zichzelf elke 12-15 minuten, dus als je dit leest zijn de buien misschien weer weg.
pi_61868615
Als zondag Hamilton maar de muur in spoelt dan is alles best!
pi_61869227
Lijkt eigenlijk best wel op Detroit, met al die 90 graden bochten...
Calmer than you are
pi_61874846
De tijden van trainingen en de race voor komend weekend:

26 september 2008
13:00-14:30 1e vrije training
15:30-17:00 2e vrije training

27 september 2008
13:00-14:00 3e vrije training
16:00-17:00 Kwalificatie

28 september 2008
14:00 Race
  woensdag 24 september 2008 @ 13:57:29 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_61876562
Hoeveel uur is het tijdsverschil eigenlijk?
Uur of 6?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_61876778
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef APK het volgende:
Hoeveel uur is het tijdsverschil eigenlijk?
Uur of 6?
7 volgens mijn PDA

Wij zijn GMT+1 (nu 2 vanwege zomertijd) en Singapore is GMT+8 (of ze zomertijd hebben weet ik niet).
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_61877172
De race is 20 uur lokale tijd, - 6 uur verschil dus.
  woensdag 24 september 2008 @ 14:58:30 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_61877922
Dan hoop ik dat ze onderweg geen honger krijgen.
  woensdag 24 september 2008 @ 15:56:35 #93
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_61879242
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:58 schreef APK het volgende:
Dan hoop ik dat ze onderweg geen honger krijgen.
MC Drive ??

Lijkt me leuk raceweekend te worden..helaas weinig inhaalmogelijkheden als ik de diverse sites zo lees.
  woensdag 24 september 2008 @ 16:39:50 #94
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61880312
6 uur inderdaad, in de zomer.

In de Nederlandse winter is het verschil 7 uur omdat Singapore geen winter(tijd) heeft.

Las ook op diverse sites dat de coureurs het Europese ritme aanhouden, dus laat opstaan, laat ontbijten, laat eten en laat slapen.
  woensdag 24 september 2008 @ 18:13:32 #95
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_61882541
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Als zondag Hamilton Massa maar de muur in spoelt dan is alles best!
pi_61895858
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef WEST het volgende:

[..]

samen mag ook West
pi_61897471
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef Dom_Konijn het volgende:
Lijkt me leuk raceweekend te worden..helaas weinig inhaalmogelijkheden als ik de diverse sites zo lees.
Inhalen is zo nineties
pi_61900399
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef WEST het volgende:

[..]

Dat verwacht ik inderdaad eerder. Als ik kijk naar alle regenraces van dit seizoen presteert Hamilton toch beter dan beide Ferrari's.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:54:20 #99
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61908702
En wederom een droog avondje in Singapore...
pi_61908806
Ben je al bij t circuit geweest nog? De donderdag is meestal de verkendag, lopen de coureurs over het circuit heen om kuilen te ontdekken enzo
  donderdag 25 september 2008 @ 17:02:06 #101
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61908919
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Ben je al bij t circuit geweest nog? De donderdag is meestal de verkendag, lopen de coureurs over het circuit heen om kuilen te ontdekken enzo
Nee, ik moest vandaag gewoon werken en ik woon aan de andere kant van Singapore (wel bijna 25 kilometer verder ). Morgenmiddag ben ik vrij en ga ik naar het circuit.

Die Vijay Mallya praat wel poep, er wordt amper regen voorspeld...

http://www.wunderground.com/global/stations/48694.html
  donderdag 25 september 2008 @ 17:08:57 #102
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61909105
Nog een weerlinkje: http://app.nea.gov.sg/data/mss/docs/3dayotlk.htm

Deze werkt bij mij alleen in IE. Wederom geen regen in de avond.
  donderdag 25 september 2008 @ 17:16:54 #103
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61909295
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef Libris het volgende:

[..]

Nee, ik moest vandaag gewoon werken en ik woon aan de andere kant van Singapore (wel bijna 25 kilometer verder ). Morgenmiddag ben ik vrij en ga ik naar het circuit.

Die Vijay Mallya praat wel poep, er wordt amper regen voorspeld...

http://www.wunderground.com/global/stations/48694.html
vind 50% best een grote kans
quote:
Sunday Night
Chance of a Thunderstorm. Overcast. Low: 80° F. / 27° C. Wind light. Chance of precipitation 50%.
Ik vraag me alleen af wanneer de night begint
pi_61912814
Ajb laat het regenen want anders krijgen we toch een saaie race te zien.
quote:
Singapore is een beetje een mix tussen Valencia en Monaco. De lay-out lijkt erg op Valencia, maar het is wat smaller. In Valencia reden we door de haven en hier door de straten. Het voelt dus wel wat anders aan, en de bochten zijn hier ook wat krapper. Het is dus wel een redelijk snel circuit, maar met krappe en langzame bochten."

Aldus Hamilton.
Valencia was al een ramp maar dit circuit is dus nog smaller. Leuk, bedankt Bernie..!
pi_61919308
pi_61921213
Voor de vrije trainingen van morgen:

Zal er een livestream beschikbaar zijn? Alvast superbedankt voor de persoon die tips heeft.
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:58:29 #107
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61921903
Weer-update, wat onweer in het gebied waar ik woon, volgens de buienradar een flinke bui in de buurt van het circuit.
pi_61922439
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Burnie88 het volgende:
Voor de vrije trainingen van morgen:

Zal er een livestream beschikbaar zijn? Alvast superbedankt voor de persoon die tips heeft.
Ik hoop ook dat we gewoon kunnen meegenieten via een (gekraakte) live stream
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom het schatrijke RTL de vrije trainingen niet gewoon op tv kan uitzenden, die vrije trainingen hadden ze op z'n minst op www.rtlgp.nl via een (betaalde) live stream moeten uitzenden
Zaterdag wordt de kwalificatie van 15.55 tot 17.15 uur uitgezonden op RTL 7...

[ Bericht 2% gewijzigd door ilona-scuderia op 26-09-2008 02:51:47 ]
  vrijdag 26 september 2008 @ 02:18:00 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_61922464
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:

Ik snap trouwens nog steeds niet waarom het schatrijke RTL de vrije trainingen niet gewoon op tv kan uitzenden, die vrije trainingen hadden ze op z'n minst op www.rtlgp.nl via een (betaalde) live stream moeten uitzenden
Ik neem aan dat de kwalificatie hier wel gewoon om 14.00 uur op RTL wordt uitgezonden?
Een stuk of 1000 kijkers, daar worden ze blij van.
Belspelletjes leveren meer op....
  vrijdag 26 september 2008 @ 06:41:16 #110
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61922803
Het heeft de hele ochtend geregend, maar nu is het droog en is er zelfs wat blauwe lucht te zien. Ik ga er zo vandoor en zal vanavond (vanmiddag NL tijd) wel wat foto's posten.

pi_61922829
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 02:18 schreef APK het volgende:

[..]

Een stuk of 1000 kijkers, daar worden ze blij van.
Belspelletjes leveren meer op....
rtl heb verdomme 4 kanalen die verdienen genoeg aan de dommigheid van andere. En idd die stream kan prima online staan!

Ik zou in bocht 2 of 10 gaan staan Libris
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:45:29 #112
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_61923072
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

rtl heb heeft verdomme 4 kanalen die verdienen genoeg aan de dommigheid van andere. En idd die stream kan prima online staan!

Ik zou in bocht 2 of 10 gaan staan Libris
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:13:52 #113
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61924085
trainingen worden weer uitgezonden op http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php toch?
pi_61925169
Das wel te hopen
pi_61926032
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 06:41 schreef Libris het volgende:
Het heeft de hele ochtend geregend, maar nu is het droog en is er zelfs wat blauwe lucht te zien. Ik ga er zo vandoor en zal vanavond (vanmiddag NL tijd) wel wat foto's posten.

Have fun
pi_61926971

Is dit die bocht 10, waar alle coureurs over zeuren?
pi_61927048
En dit was voor mij ook nog nieuws;

http://f1.gpupdate.net/en(...)-debut-in-singapore/
quote:
Digital flags to debut in Singapore
26 September 2008

In the first night race in the history of Formula One, the Singapore Grand Prix, Formula One fans will witness another innovation. Unlike other races, there won't be marshals responsible for the flag signals but an electronic system. This measure is supposed to increase the visibility of the flags under the floodlights in the city of Singapore.

It goes without saying that there will still be marshals watching the race action in Singapore - but there will be only a few situations when they will be responsible for actually waving the flags: To increase visibility, electronic signal boards providing the drivers with the necessary track information will replace the conventional flags over the race weekend held in the Southeast Asian metropolis.

A yellow light, for instance, will warn the Formula 1 drivers that there is a dangerous situation on the track, blue announces an overtaking manoeuvre and green signals the all-clear. Consequently, the F1 drivers will see waved flags only if a practice session, qualifying or the race is red-flagged - or when taking the chequered flag when crossing the finish line of the Singapore Grand Prix.
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:28:14 #118
65960 sanger
pi_61927197
nog maar eventjes
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:29:15 #119
65960 sanger
pi_61927214
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit die bocht 10, waar alle coureurs over zeuren?
De kerbs zijn niet hoog, wel die krengen daarachter
pi_61927455
tvp gister nog 2 bier op hamilton gezet als kampioen dus hopen dat ie een goede race rijdt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:42:17 #121
65960 sanger
pi_61927535
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
tvp gister nog 2 bier op hamilton gezet als kampioen dus hopen dat ie een goede race rijdt.
Hoe zit het met die kratjes van vorig jaar?
pi_61927714
Ik heb er zin in. Die foto's van het circuit op f1.com en f1.gpupdate.net zijn wel apart. Overal is het donker, alleen op het circuit is het net dag.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:24:05 #123
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_61929162
Ik bid dat de stream het gaat doen
pi_61929172
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoe zit het met die kratjes van vorig jaar?
staan nog steeds hier in de garage, beetje over de datum maar je kunt ze komen halen kun je zondag mooi van hamilton genieten met een koud biertje erbij.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:48:32 #126
65960 sanger
pi_61929297
nog 12 minuten!
pi_61929301
Gaat wel vet worden deze race denk ik. We zullen het meemaken.
Zal zo ff proberen die livestream te bekijken, maja zit op het werk dus..
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:51:43 #128
65960 sanger
pi_61929369
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:44 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

staan nog steeds hier in de garage, beetje over de datum maar je kunt ze komen halen kun je zondag mooi van hamilton genieten met een koud biertje erbij.
Misschien een meet doen nog dit seizoen (deze keer dan echt). Maar volgens mij hebben we alleen nog avond/nachtraces te gaan
pi_61929571
En we zijn live

Geile plaatjes
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:01:16 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61929586
Force India trapt af
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:03:17 #131
65960 sanger
pi_61929623
Ziet er stoer uit daar
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:04:53 #132
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_61929657
die Williams met z'n vonken
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:05:22 #133
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61929668
ow, zit ik in het verkeerde topic te posten

Mooie plaatjes
pi_61929765
Die tunnel onder de tribune is echt keivet, maar dat muurtje, rechts bij het uikomen, gaat volgens mij nog wel een paar wielophangigen slopen
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:10:31 #135
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61929796
beetje een kartbaan sfeertje
pi_61929797
Het ziet er allemaal wel erg 2030 uit trouwens, op één of andere manier

-edit-
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef bodylotion het volgende:
beetje een kartbaan sfeertje
Inderdaad ja
pi_61929809
Eerste indruk:

Prachtige achtergrond (skyline e.d.)
Saai circuit, veel te veel uitloopstroken
Laat die regen maar komen!

Die tunnel onder tribune door is inderdaad wel supervet
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:14:41 #138
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61929897
die brug is echt mega smal zeg! de bochten zijn dan wel weer vrij wijd.
  Redactie Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:15:25 #139
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61929915
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef Burnie88 het volgende:
Laat die regen maar komen!
Nou, het water was er al

En Briatore had wat extra licht nodig
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:15:39 #140
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_61929922
de pit ingang lijkt me wel beroerd.., de rijders wijken nauwelijks van de lijn af ten opzichte van de mensen die op de baan blijven.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:17:02 #141
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61929955
die vage S bocht waar Button net gewoon recht doorheen reed dan

nu driften met Glock
pi_61930097
Ik pas mijn indruk aan:

Het circuit is qua bochten e.d. erg gaaf! Alleen die uitloopstroken zijn doodsonde
pi_61930154
Die ferrari onder dat nachtlicht
pi_61930157
Voor de userts zonder stream:

[ Bericht 72% gewijzigd door Harmen1984 op 26-09-2008 13:31:06 ]
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:25:19 #145
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_61930164
Vettel rijdt met een speciale helm
pi_61930242
Crash webber
pi_61930249
Webber eraf!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:29:17 #148
Maffe Fries
pi_61930252
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:15 schreef WEST het volgende:
de pit ingang lijkt me wel beroerd.., de rijders wijken nauwelijks van de lijn af ten opzichte van de mensen die op de baan blijven.
Lijkt me idd gevaarlijk
pi_61930257
Yeahh, dit willen we zien!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:29:47 #150
Maffe Fries
pi_61930264
Webber de auto geparkeerd in bocht 18
pi_61930267
webber stuk, tegen de muur, het eerste slachtoffer
pi_61930309
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Die tunnel onder de tribune is echt keivet, maar dat muurtje, rechts bij het uikomen, gaat volgens mij nog wel een paar wielophangigen slopen
Ik en mijn profetische gaven
pi_61930312
Webber rijdt z'n rechtervoorkant er mooi af. Typisch geval van over de grens gaan bij het verkennen van de baan.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:32:15 #154
Maffe Fries
pi_61930327
Duurt lang voordat ie weg is zeg.

In Monaco hadden ze in die tijd al bijna een half veld aan de kant gezet.
pi_61930334
Nu ik dit zie krijg ik alleen maar meer zin in de race
pi_61930338
Even naar de volgende pagina kicken:
quote:
Voor de userts zonder stream:

pi_61930429
Die bocht voor de brug gaat ook slachtoffers vergen.. En zo'n bocht waar Massa hem net al bijna kort reed.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:37:15 #158
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61930431
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef Harmen1984 het volgende:
dat is 1
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:41:35 #159
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61930524
meer mensen die deze race in de bios gaan kijken zondag?
pi_61930583
Vette spin van Trulli! Haha, met 220 op de klok.
pi_61930594

pi_61930598
Wat die vent trouwens gevaarlijk, even spookrijdend om de pits in te gaan! Wat een malloot zeg!
  Redactie Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:45:27 #163
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61930612
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Burnie88 het volgende:
Wat die vent trouwens gevaarlijk, even spookrijdend om de pits in te gaan! Wat een malloot zeg!
dat zou nog wel eens een staartje kunnen krijgen denk ik...

PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:45:59 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61930630
ik denk dat we daar nog wat over horen, je mag namelijk niet tegen het verkeer inrijden (alleen om gevaarlijke situaties te voorkomen). Ik denk dat tie een leuke boete gaat krijgen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:45:59 #165
Maffe Fries
pi_61930631
Die Trulli mogen ze wel beboeten. Spookrijden is gevaarlijk
pi_61930637
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef dennistd het volgende:

[..]

dat zou nog wel eens een staartje kunnen krijgen denk ik...
Een paar seconde later kwam volgens mij Hamilton langs.. Als die frontaal tegen elkaar waren geklapt.. Levensgevaarlijk, en dan zit die Trulli wel te zeiken over hoge kerbs, maar even spookrijden kan wel. Ongelovelijk!
pi_61930665
ITV stream loopt niet echt lekker.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_61930671
Bourdais die kritiek geeft over de pits via de radio
pi_61930675
Zie net weer die replay, wat een debiel die Trulli zeg!
  Redactie Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:49:03 #170
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61930696
PM mij!
pi_61930701
Kovolainen spint ook, zelfde punt als Trulli. Gevaarlijk plekkie!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 13:49:34 #172
Maffe Fries
pi_61930706
Mooie 360 van Kovalainen
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:49:54 #173
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_61930711
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:47 schreef vw_caddy het volgende:
ITV stream loopt niet echt lekker.
Inderdaad
pi_61930750
Let maar op: Die witte lijn bij de pits wordt verwijderd omdat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te gevaarlijk is volgens de mietjes-coureurs.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:55:27 #175
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61930816
nou dat van trulli valt ook wel weer mee, hij zit helemaal aan de binnenkant en er hangt geel. de wagen een rondje spinnen is gevaarlijker.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:56:53 #176
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61930843
het leek net alsof Briatore in het zonlicht zat
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:57:27 #177
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61930862
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
nou dat van trulli valt ook wel weer mee, hij zit helemaal aan de binnenkant en er hangt geel. de wagen een rondje spinnen is gevaarlijker.
het leek alsof tie een heel stuk terug reed
pi_61930875
Ziet er gaaf uit, zie net pas eerste beelden
pi_61930898
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
De coureurs rijden daar allemaal door de binnenkant van de bocht heen, echt, het had heel slecht kunnen aflopen. Hij rijd minstens een meter of 10/20 tegen de richting in, wat mij betreft is dat een idiote actie. Vooral omdat Trulli wel zeurt om een paar hoge kerbstones.. Dan doet hij opeens dit.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:59:13 #180
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_61930905
Levensgevaarlijk lijkt het me.. Ben benieuwd hoeveel er morgen overblijven in de qualificatie..
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_61930945
Eerste bochtencombinatie lijkt een beetje op de Variante Ascari op monza..
pi_61931038
Er zitten buien aan te komen.
pi_61931045
Kubica is goed bezig, wakker worden jongen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_61931076
Ecclestone loopt er ook met een grafkop bij zeg.. Ik zou blij zijn
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:13:11 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61931210
hey, lag er nu iets op de grond waar webber de muur in ging?
pi_61931230
Tering wat een moment van Vettel!
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:17:35 #187
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_61931305
Op genoeg plaatsen zwaaien ze gewoon met vlaggen. Waar staan die LED dingen?
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:17:59 #188
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61931314
ze vliegen er in de vrij training al met bosjes af, dat belooft wat voor de race
pi_61931315
Crashje Barrichello
pi_61931334
Ik HOU van de laatste bocht, wat een kei van een bocht! De FIA zal die bocht wel snel aanpassen, veel te gevaarlijk!
pi_61931336
Er gaan veel reserve auto's gebruikt worden dit weekend! weer en honda in de muur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 14:18:59 #192
Maffe Fries
pi_61931338
Barrichello in de watermuur. Lekkere plaats ook
pi_61931365
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef Giem het volgende:
Er gaan veel reserve auto's gebruikt worden dit weekend! weer en honda in de muur
Reserve auto's zijn helaas niet meer toegestaan, kost te veel. Achterlijke regel, maargoed.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:21:30 #194
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61931388
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef TommyGun het volgende:
Op genoeg plaatsen zwaaien ze gewoon met vlaggen. Waar staan die LED dingen?
kheb er net eentje gezien
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2008 @ 14:22:09 #195
Maffe Fries
pi_61931398
voor bocht 18, 19 en 20 bijvoorbeeld staan die LED dingen
pi_61931491
Wie heeft in godsnaam die pitingang bedacht.. op de racelijn
pi_61931518
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Wie heeft in godsnaam die pitingang bedacht.. op de racelijn
Ik gok op

vrijdag 26 september 2008 @ 14:29:41 #198
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61931552
pastten ze nou net de wagen van Rosberg aan vanuit de pits
pi_61931577
Inderaad superdomme pituitgang, ingang ook trouwens.

Leuke training, leuk circuit. Tot over een uur! Hamilton gaat hard, Button leuk erbij!
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:30:38 #200
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61931583
Zo, Hamilton heeft haast
pi_61931619
Zo, geweldig zeg: al die korte versnellingen. Massa tikt volgens mij van 2 naar 5 in zes seconden.
Calmer than you are
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:32:51 #202
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_61931627
ik heb genoten van een vrije training dat komt niet vaak voor. Dit beloofd heel wat voor de race

De tweede training kan ik niet volgen helaas.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:33:42 #203
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_61931649
de sectortijden zijn Ferrari alle 3 snel maar de overal snelste tijd heeft Hamilton
pi_61931721
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef WEST het volgende:
ik heb genoten van een vrije training dat komt niet vaak voor. Dit beloofd heel wat voor de race

De tweede training kan ik niet volgen helaas.
Tja, helaas zegt de training niet alles. Ben bang dat de race net als in Valencia een optocht zal worden.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:41:42 #205
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61931841
Wat een wagenbeheersing van Vettel Waar vele in de rondte zijn gegaan bij het opkomen van het rechte stuk heeft hij meerdere malen zijn auto zeer mooi terug het juiste pad op gestuurd.

Supergave setting trouwens in het donker, leuke baan om te zien. Alleen of er een echt goeie race gaat komen ben ik een beetje bang voor......
pi_61932034
tvp
Calm down, please!
pi_61932768
Het wordt vast wel een leuke race. Dit is een heel ander circuit als Valencia. Hier moet je steeds geconcentreerd blijven, anders ga je geheid op je bek. Een bak regen zou het helemaal in de war gooien. Desondanks denk ik toch dat Hamilton oppermachtig zal zijn dit weekend.
pi_61932914
Lol, 2e vrije training zou begonnen moeten zijn en pitstraat is nog vol met toeschouwers...

Aha, mededeling: start delayed by 2 minutes...
pi_61933076
Rosberg langs de McDrive?
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:38:39 #210
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61933092
gaan ze die tak nog weg halen
pi_61933134
Eigenlijk best cool; dit is nog meer een kartbaancircuit dan Argentinie of Hongarije.
Calmer than you are
pi_61933255
Vaag, er ligt nog steeds water voor turn 1
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:44:34 #213
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_61933268
Leuk circuit, maar we zijn al weer bijna 15min onderweg, mag nu wel weer een Webber/Barrichello'tje komen..
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:37 schreef Atreidez het volgende:
Rosberg langs de McDrive?
!
Nakajima ook
Feyenoord Rotterdam
pi_61933369
Ik kan helaas niet kijken hier op school ..
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:50:32 #215
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61933431
wat deed die Vettel nu?
pi_61933439
De McDrive bocht is de lastigste bocht van het circuit samen met de laatste bocht.. Vettel ook nu de fout in.
pi_61933492

pi_61933511
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Burnie88 het volgende:
De McDrive bocht is de lastigste bocht van het circuit samen met de laatste bocht.. Vettel ook nu de fout in.
Welke bocht is dat dan?
pi_61933554
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Harmen1984 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vond deze ook wel cool..

Met die lens kan ie volgens mij het aantal ringen om Saturnus tellen....
Calmer than you are
pi_61933577
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Welke bocht is dat dan?
Bocht waar men onder die tribune heenduikt.
pi_61933600
Piquet kust de vangrail ook vaak vandaag
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:58:43 #222
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61933629
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Burnie88 het volgende:
je bent ook behoorlijk wat tijd kwijt voordat je weer op de baan zit
pi_61933687
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:58 schreef bodylotion het volgende:

[..]

je bent ook behoorlijk wat tijd kwijt voordat je weer op de baan zit
Klopt, aardig krap daar. Alleen in z'n achteruit werkt, wordt lastig tijdens de race.

Maar als die regen komt... Dan gaan er een hele hoop uitvallen, dat weet ik zeker.
pi_61933701
Zo, Nick H. kust ook even de muur.
Calmer than you are
pi_61933810
Da was Kubica, althans aan de stem op de radio te horen..
pi_61933965
Help! linkje naar stream?
Calm down, please!
pi_61933967
De safetystrips hebben teveel grip Massa kon niet eens ff ze auto de andere kant op zetten..
pi_61933971
pi_61933998
hebbes ... thanks
Calm down, please!
pi_61934006
Massa ging ook even rechtdoor

Calmer than you are
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:18:38 #231
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61934097
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:01 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Klopt, aardig krap daar. Alleen in z'n achteruit werkt, wordt lastig tijdens de race.

Maar als die regen komt... Dan gaan er een hele hoop uitvallen, dat weet ik zeker.
ik vrees de eerste ronde ook

-

ze rijden nu niet meer met een achterlicht valt me op.
pi_61934197
Fisico is hard zijn best ah doen om zijn auto terug te krijgen, maar die lijkt me ver kapot.
Calmer than you are
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:23:28 #233
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_61934201
quote:
Ah tnx . Is er ook nog ergens een directe plug-in, zonder php? Dan kan ik 'm streamen naar m'n tv als het goed is, en ondertussen doorwerken
Zerg schreef:
pi_61934207
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ik vrees de eerste ronde ook

-

ze rijden nu niet meer met een achterlicht valt me op.
Tijdens VT1 zou het mistig zijn geweest.. Nu niet meer blijkbaar
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:33:39 #235
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61934521
in die bocht voordat ze onder de tribune doorrijden is zo te horen een feestje
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:37:19 #236
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_61934618
redbull promotie toer
pi_61935055
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ah tnx . Is er ook nog ergens een directe plug-in, zonder php? Dan kan ik 'm streamen naar m'n tv als het goed is, en ondertussen doorwerken
Misschien een beetje laat, maar bedoel je dit?

http://www.soccer-live.pl/ITVF1/simulcastPlayer_02.swf
pi_61935100
Massa, Kovalainen en Hamilton nu binnen 0.012.

Beter wordt de kwali ook zo.
Jack does it in real time...
pi_61935171
Die matten komen los
Calm down, please!
pi_61935276
............................
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:00:02 #241
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61935295
Het ziet er echt super uit, nou zondag nog een spektakel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61935361
Alonso rapste...netjes van hem.
Calmer than you are
pi_61935443
En een mooie schuiver van Glock. Nu zonder voorvleugel.

Calmer than you are
pi_61935471
Toyota’s Jarno Trulli has been reprimanded and fined 10,000 euros by Singapore Grand Prix stewards for driving the wrong way around the circuit during Friday evening’s opening practice session.

Trulli spun coming out of the final corner. Rather than continuing down the start-finish straight, the Italian then drove a short distance in the wrong direction in order to access the pit lane, illegally crossing the white line at the pit entry in the process.

Stewards decided he had breached of Article 30.2 of the 2008 FIA Formula One Sporting Regulations, and Appendix L Chapter 4 Article 4d of the International Sporting Code.

The former states “drivers are strictly forbidden to drive their car in the opposite direction to the race unless this is absolutely necessary in order to move the car from a dangerous position,” while the latter says “except in cases of force majeure (accepted as such by the Stewards of the meeting), the crossing, in any direction, of the line separating the deceleration zone and the track is prohibited.”
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:10:06 #245
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61935521
ik wilde het net posten
pi_61935684

Calm down, please!
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:20:46 #247
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:51:58 #248
154880 Bolter
Awesomeness
pi_61944688
Ziet er idd allemaal fantastisch uit. De reflectie van die lampen op die scharlaken rode ferrari . Hopelijk zetten ze wel even de turbo aan met die kranen want 't duurde continu minstens 5-10minuten voordat ze een auto weghaalde.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 27 september 2008 @ 05:58:59 #249
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61947556
Het was echt fantastisch, toen ik op het circuit kwam was de Formula BMW bezig. Ik heb geen grandstand tickets, maar walk about. Het mooie is dat ze kleine sta tribinunes hebben op sommige plekken op het circuit. De eerste plek waar ik gekeken heb was T13/T14. Je staat direct achter de marshalls, en dus maar een paar meter van de baan.

In het begin was er wat discussie over de verf die van de curbstones kwam, hier vegen een aantal marshalls de baan aan

Kudo's voor de organisatie. In het midden van de baan is het F1 Village met Singaporees eten, voor Singaporese begrippen aan de dure kant, maar ach

Na de Formula BMW practice was de Aston Martin Cup, mooi geluid (dit is na Turn 8)

Dit is het einde van het rechte stuk dat begint op de Esplanade Bridge. Voordeel van een stratencircuit is dat je erg dichtbij kan komen. De baanverlichting was trouwens de hele dag aan.

De Esplanade Bridge zelf, waar wat kleine tribunes (Little Grandstand) stonden voor mensen met een walkabout ticket

Porsche Carrera Asia Cup Practice, in de haarspeld die turn 14 heet

De grote permanente tribune, waar de coueurs onderdoor gaan, was behoorlijk leeg tijdens de middag. Ook omdat het vrij warm was.

De Kangaroo TV waar ik het eerder over had. Totaal geen spijt van. Vooral als je rondloopt is het moeilijk te volgen wat er gebeurt. Op het scherm zie je de televisiebeelden, kan je onboard camera's bekijken van een aantal auto's. Statistics, BBC Commentaar, pit - car communicatie.

Mooie foto van de verlichting en het Swisshotel

Eindelijk de F1, zo freaking dichtbij, zo'n freaking herrie

Toen kwam ik een vriend tegen met wie ik voor een kwartiertje van kaartje heb geruild om het spektakel van de tribune te zien (turn 18).

Straks over een paar uurtjes de derde vrije training, plus wat support races and qualifications en dan om 22:00 plaatselijke tijd de Kwali.

vanuit een zonnig Singapore
pi_61947940
Prachtige foto's; erg veel dank!

Ben zowat een beetje jaloers en dat gebeurt niet vaak.
Calmer than you are
  zaterdag 27 september 2008 @ 09:31:44 #251
19840 Libris
Live from Singapore
pi_61948028
Tijd om je meer jaloers te maken, ik heb net gegeten en pak straks de metro weer naar het circuit.

iets meer dan een half uurtje.

Oh ja,

Wat video'tjes
Hamilton rond Turn 16/17
Turn 16
Turn 14
pi_61948039
Top Libris, zo te zien vermaak je je wel!
pi_61948204
ik heb de f1 al een tijdje niet meer gevolgd, maar deze ga ik weer eens zaterdag en zondag voor zitten.
hoe laat begint het zaterdag?
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:20:21 #254
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61948276
mooie foto's Libris
pi_61948376
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:08 schreef mijndochters het volgende:
ik heb de f1 al een tijdje niet meer gevolgd, maar deze ga ik weer eens zaterdag en zondag voor zitten.
hoe laat begint het zaterdag?
16.00
pi_61948390
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 09:31 schreef Libris het volgende:
Tijd om je meer jaloers te maken, ik heb net gegeten en pak straks de metro weer naar het circuit.

iets meer dan een half uurtje.

Oh ja,

Wat video'tjes
Hamilton rond Turn 16/17
Turn 16
Turn 14
Hey Libris, mag je foto/videoverslag ook op FOK!sport??
pi_61948474
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

16.00
zorg ik dat ik weer thuis ben
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_61948556
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

16.00
Are you sure? In de OP staat nl dit
quote:
ingapore F1
Op 26,27 en 28 September 2008 zal de eerste nachtrace in de historie van de Formule 1 worden
verreden in de stadsstaat Singapore. De coureurs zullen om 20:00 's avonds plaatselijke tijd,
14:00 Europese tijd kwalificeren en racen
. Hieronder meer informatie over Singapore en de race zelf.
Calmer than you are
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:53:05 #259
8898 Darklight
pi_61948582
Nee, 22.00 is het, 16.00 hier
Morgen om 14.00 de race
pi_61948652
Inderdaad, kwalificatie om 4, de race om 2
pi_61949272
Mooie foto's Libris
pi_61949824
Bah, het is pas om 16.00 ... Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan

Top stukje Libris, we want more!
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:38:09 #264
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_61949916
Heikki Kovalainen heeft gebruik gemaakt van de mogelijkheid (zgn. joker) om zijn motor te wisselen. Geen straf dus, maar wel een nieuwe motor.
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:06:58 #265
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_61950305
geen stream nu?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:25:39 #266
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_61950515
Geen stream??
Hobby's:
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:26:06 #267
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_61950521
Of is het zo donker nu.. Lampen uitgevallen?
Hobby's:
pi_61950752
Nooit een stream van fp3, die zend ITV gewoon uit dus ws. om die reden..
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:44:35 #269
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_61950761
dus waar kan ik dan wel kijken??
Hobby's:
pi_61950779
Problemen met Kimi? Gele vlag en stop achter z'n naam.
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:46:33 #271
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_61950788
motor van Kimi afgeslagen..
Hobby's:
pi_61950802
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:44 schreef 19_William_78 het volgende:
dus waar kan ik dan wel kijken??
http://nl.justin.tv/lukas6661
Calmer than you are
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:48:20 #273
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61950809
Fisichella is de muur in gereden.......
pi_61950817
En goed de muur in gereden...alle wielen van de grond. Mooie klapper!
Calmer than you are
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:49:24 #275
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_61950827
THX
Hobby's:
pi_61950858
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

http://nl.justin.tv/lukas6661
bufferbifferbuffer
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:54:37 #277
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61950908
doemme he, stream liep echt van harte hier, heb de herhaling van de crash niet gezien.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61950921
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:51 schreef NED het volgende:

[..]

bufferbifferbuffer
Ja, lekker pixels tellen

Nou, het is iig wat.
Calmer than you are
pi_61950923
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:51 schreef NED het volgende:

[..]

bufferbifferbuffer
Loopt hier anders nog best behoorlijk. Al is de kwaliteit van het beeld nou niet echt je van het.
pi_61950998
Eindstand VT3:

pi_61951037
Alonso, Piquet en Button zitten er goed bij!
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:06:39 #282
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61951076
Alonso behoorlijk snel op deze baan, als die al de laatste 2 VT's de snelste is. Die kan dus wel voor een verassing in de QLF me dunkt....
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:09:06 #283
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61951107
Fuck Singapore. Ik zit goftedomme al 2 uur te wachten op de kwalificatie, kan ik nog eens 2 uur gaan wachten.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_61951187
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso behoorlijk snel op deze baan, als die al de laatste 2 VT's de snelste is. Die kan dus wel voor een verassing in de QLF me dunkt....
Ik hoop het. Niet dat ik voor Alonso ben maar misschien gebeurd er dan nog iets spannends in de race.
pi_61951414
Ik ga maar even rondje met de motor maken

Want duurt wel nog even voordat de kwalificatie begint.
............................
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:01:23 #286
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61951746
De duitser gaat zo beginnen met het utzenden van de samenvatting van VT3 normaal gezien
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:18:12 #287
8898 Darklight
pi_61951936
Fisichella ook de muur in
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:19:05 #288
8898 Darklight
pi_61951949
ITV is ook begonnen
pi_61952049
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Darklight het volgende:
ITV is ook begonnen
ITV-stream bokt bij mij het hele weekend al.
pi_61952402
Prachtig filmpje op rtl
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:00:19 #291
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_61952451
En het is begonnen
pi_61952556
Kimi
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:07:46 #293
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_61952576
echt mooi die baan
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:08:24 #294
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_61952585
Heikki
pi_61952590
Prachtige onboard bij Heiki. Erg lekker baantje. Misschien niet voor een race, maar wel voor mooie spannende rondjes..
Calmer than you are
pi_61952602
Webber prachitg die vonken
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:11:14 #297
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61952631
Ik hoop dat de teams een dikkere skidblok onder de auto hebben gemonteerdt. Die auto's bottommen echt veel. Vonkjes
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:14:11 #298
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_61952675
lastige pitsingang
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:14:16 #299
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_61952677
Lekker handig die pitlane entrance...
pi_61952693
Kimi
Calm down, please!
pi_61952721
Raikkonen en massa slecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties