Bedankt, heb gisteren de foto's geschoten.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:47 schreef Schuttingbeer het volgende:
Goede OP trouwens, lijkt me wel een vette race, veel scherpe bochten. Ik zie hier een 2e monaco.
Ik denk wel dat je verschil gaat zien, en het niet zoals een normale dagrace is.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:02 schreef NED het volgende:
Ik had eik liever gezien dat ze een paar lantaarnpalen langs de kant van de weg hadden gezet en dan koplampen voor op de F1 auto's
Nu is het gewoon overdag eik met zoveel licht.
Tevens lijkt die Anderson Bridge mij behoorlijk gevaarlijk. Als daar iets mis gaat dan vliegt zo een auto finaal uit elkaar tegen die brug.
Valt wel mee, meeste wegen zijn toch minimaal 4 baans, soms worden linker- en rechterbaan samengevoegd, vooral tussen bochten T3/4 (geen idee hoe T1 tot T4 eruit ziet omdat dit een permanent (nu afgesloten) deel van het circuit is. Ook T14 tot T17 is aardig breed, 5 of 5 baans.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef Giem het volgende:
Mooie op,
Maar is het niet een beetje een klein en weer een ontzettend smal circuit (lees, wederom een optocht?)
Is inderdaad heel anders.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:53 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je verschil gaat zien, en het niet zoals een normale dagrace is.
http://f1.gpupdate.net/en(...)pleted-in-singapore/quote:Pit building completed in Singapore
11 July 2008
The newly build pit building in Singapore at the Republic Boulevard has been completed. Singapore will host its first Formula 1 Grand Prix at the end of September and has completed most of its work this month.
The main building, the pit complex, is a three-storey building on the Marina Promenade and will house the pitboxes for the F1 teams, but also the media centre, podium, paddock club and race control.
Spanning some 350 metres, the building's glass provide visitors with a panoramic view over the pitlane and start finish line.
The completion of the Pit Building was marked with a simple ceremony on Friday morning, witnessed by guest-of-honour, Mr S. Iswaran, Senior Minister of State for Trade and Industry, and key officials from race promoter Singapore GP, the Singapore Tourism Board, and other guests.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Trystar het volgende:
Foto's Pitgebouw Singapore;
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Kapoet?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Trystar het volgende:
Nog wat andere oudere foto's Singapore;
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Die is zeker wel in de goede richting geschoten, en je hebt helemaal gelijk. Het is zelfs een vrij snelle bocht als ik hem in de simulator rijd. De voorbereidingen zijn nog niet helemaal klaar, maar het lijkt me wel goed komen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Die op een na laatste bocht van t circuit foto, is die wel geschoten in de richting die geraced gaat worden.. Ziet er nog eng uit zo, die betonnen muur recht voor je, en het lijkt ook wel of er bijna geen ruimte is om nog bandenstapels neer te plempen
Ik dacht al wat hebben die met het Circuit te makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef Libris het volgende:
De F16's op de foto's zijn de Black Knights die aan het oefenen zijn voor National Day (soort van onafhankelijkheidsdag) op 9 augustus. Ik heb de vliegshow nu twee keer gezien en ziet er wel indrukwekkend uit.
Volgens de FIA moeten circuits tussen de 9 en 15 meter breed zijn (zie hier) en dat is in Singapore het geval, de laatste paar bochten zullen geen inhaal bochten zijn, maar vooral tussen republic boulevard en Anderson bridge zijn wel een paar punten om mensen uit te remmenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:50 schreef Giem het volgende:
Jee wat smal... lijk meer op een fietspad...
Echt volgens mij word het net zo Monaco optocht.
netjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef Libris het volgende:
En dit zat daar weer in:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goedkoopste kaartjes, omgerekend zo'n 80 euro voor 3 dagen. Geen zitplaatsen, maar wel toegang tot de groene gebieden op de kaart. Ik bekijk het vrijdag en zaterdag, en als je amper wat kan zien kijk ik de race thuis. Maar vond het ook wel een mooi pakketje..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Gaaf man... waar heb je allemaal toegang tot?
Das ook weer waar, daar zal het zeker wel op neerkomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Atreidez het volgende:
De race thuis kijken?Die neem je dan toch gewoon ff op.. Kom op, die sfeer wil je echt niet missen op raceday!
Idd, gaan met die banaan! Lijkt me echt heel vet om bij die race te zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:46 schreef Libris het volgende:
[..]
Das ook weer waar, daar zal het zeker wel op neerkomen.![]()
Volgens mij wordt het ontzettend cool.
Ah, dit had ik nog niet gelezen (vakantie en zulks), maar ik had het gemeld in het Stickytopic.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:19 schreef Libris het volgende:
Een grote doos met een klein pakketje
[ link | afbeelding ]
Kan iemand dit naar het autosport subforum kicken trouwens <<<<<<<<<<<
tis een avond race en dat maakt het van nature al wat spannender. maar ik vind dit topic nu pas en klasse werk van je Librisquote:Op zondag 14 september 2008 11:11 schreef Trystar het volgende:
Ik kijk er ook erg naar uit. Wel hoop ik dat het geen optocht wordt zoals in Valencia, dat was een ramp.
Verder ziet die Anderson Bridge er idd wel heel erg smal uit, hopelijk gaat dat goed.
Thanks West, zal proberen om ook tijdens het weekend jullie op de hoogte te houden. Misschien volgende week nog even 's avonds langs het circuit om de verlichting te zienquote:Op zondag 14 september 2008 12:02 schreef WEST het volgende:
[..]
tis een avond race en dat maakt het van nature al wat spannender. maar ik vind dit topic nu pas en klasse werk van je Libris
Yeps, alleen heb je de Duitse (Vettel) versie, de versie die ik heb gepost is de Engelse (Webber) versiequote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Sally het volgende:
Oh, dan kom ik zeker moet dezelfde aan?!
Ik zag het ook op de BelgIk weet alleen niet zeker of het deze is/was
Wth, dan nog maar een keer
(jammer, hier geen html-rechtenanders had ik 'n kunnen embedden
)
Ahaquote:Op maandag 15 september 2008 01:17 schreef Libris het volgende:
[..]
Yeps, alleen heb je de Duitse (Vettel) versie, de versie die ik heb gepost is de Engelse (Webber) versie
I wish...quote:Op maandag 15 september 2008 23:32 schreef Atreidez het volgende:
Helaas heeft Libris geen paddock kaarten![]()
Dat neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar Libris ervaringen! Ik denk alleen dat ie met minder smeuige dingen komt.
En ik denk dat je een beetje in het verkeerde topic zit Sally..quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Sally het volgende:
[Upd] Punten ronde 14
Update dus! Strafpunten Ferrari-motor blijken 10 keer uitgedeeld...
Nee, want hier lezen ook mensen mee, namelijk. Meestal zet ik het in het racetopic waar het om gaat, en deze was al open, dus ook hier.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:55 schreef Libris het volgende:
[..]
En ik denk dat je een beetje in het verkeerde topic zit Sally..
Zou je eens kunnen vragen hoeveel procent van de deelnemers een team heeft bestaande uit alle onderdelen van Super Aguri?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:18 schreef Sally het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk F1-managerdeelnemers te bereiken
Bronquote:Reflective tyre markings for Singapore night race
Formula One tyre suppliers Bridgestone will use special reflective paint to mark their super-soft and extreme-wet compounds at the forthcoming Singapore Grand Prix, the first Formula One race to be staged after dark.
The all-new 5.067-kilometre street circuit will be artificially lit - meaning excellent visibility for the drivers - but Bridgestone have taken the unprecedented step to be sure that fans can still differentiate between tyre compounds as easily as they would in normal daylight.
“We are using a special paint for Singapore,” explains Hirohide Hamashima, Bridgestone’s director of motorsport tyre development. “We don’t believe this will make any difference to the racing, but for the spectators and the media it should make it a little easier to tell which of our tyres are being used.”
Is idd weer eens wat andersquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:36 schreef Libris het volgende:
De trofee is ook onthuld, het is weer eens wat 'anders'...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2008 06:42 schreef Libris het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen
Ik heb net een Kangaroo TV gereserveerd
[ afbeelding ]
Wat het kan?
* 8 TV channels including live in-car camera feeds
* Team radio, including driver-to-pit conversations
* Multi-lingual audio commentaries
* User-friendly keypad and interface
* Audio and video replay
* Official race timing and scoring; leaderboard, pit and sector times
* Biographic files on teams, drivers and much more
Niet te goedkoop (75 euro voor 3 dagen), maar volgens mij is het wel erg cool.
Ik vind ze niet eens lelijk. In elk geval beter dan die krengen van laatst, dat waren gewoon uitvergrote sponsorlogo'squote:Op vrijdag 19 september 2008 07:36 schreef Libris het volgende:
De trofee is ook onthuld, het is weer eens wat 'anders'...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zou je eens kunnen vragen hoeveel procent van de deelnemers een team heeft bestaande uit alle onderdelen van Super Aguri?
7 volgens mijn PDAquote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef APK het volgende:
Hoeveel uur is het tijdsverschil eigenlijk?
Uur of 6?
MC Drive ??quote:Op woensdag 24 september 2008 14:58 schreef APK het volgende:
Dan hoop ik dat ze onderweg geen honger krijgen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 07:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Als zondag Hamilton Massa maar de muur in spoelt dan is alles best!
Inhalen is zo ninetiesquote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef Dom_Konijn het volgende:
Lijkt me leuk raceweekend te worden..helaas weinig inhaalmogelijkheden als ik de diverse sites zo lees.
Dat verwacht ik inderdaad eerder. Als ik kijk naar alle regenraces van dit seizoen presteert Hamilton toch beter dan beide Ferrari's.quote:
Nee, ik moest vandaag gewoon werken en ik woon aan de andere kant van Singapore (wel bijna 25 kilometer verderquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Ben je al bij t circuit geweest nog? De donderdag is meestal de verkendag, lopen de coureurs over het circuit heen om kuilen te ontdekken enzo
vind 50% best een grote kansquote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, ik moest vandaag gewoon werken en ik woon aan de andere kant van Singapore (wel bijna 25 kilometer verder). Morgenmiddag ben ik vrij en ga ik naar het circuit.
Die Vijay Mallya praat wel poep, er wordt amper regen voorspeld...
http://www.wunderground.com/global/stations/48694.html
Ik vraag me alleen af wanneer de night begintquote:Sunday Night
Chance of a Thunderstorm. Overcast. Low: 80° F. / 27° C. Wind light. Chance of precipitation 50%.
Valencia was al een ramp maar dit circuit is dus nog smaller. Leuk, bedankt Bernie..!quote:Singapore is een beetje een mix tussen Valencia en Monaco. De lay-out lijkt erg op Valencia, maar het is wat smaller. In Valencia reden we door de haven en hier door de straten. Het voelt dus wel wat anders aan, en de bochten zijn hier ook wat krapper. Het is dus wel een redelijk snel circuit, maar met krappe en langzame bochten."
Aldus Hamilton.
Ik hoop ook dat we gewoon kunnen meegenieten via een (gekraakte) live streamquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Burnie88 het volgende:
Voor de vrije trainingen van morgen:
Zal er een livestream beschikbaar zijn? Alvast superbedankt voor de persoon die tips heeft.
Een stuk of 1000 kijkers, daar worden ze blij van.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom het schatrijke RTL de vrije trainingen niet gewoon op tv kan uitzenden, die vrije trainingen hadden ze op z'n minst op www.rtlgp.nl via een (betaalde) live stream moeten uitzenden![]()
Ik neem aan dat de kwalificatie hier wel gewoon om 14.00 uur op RTL wordt uitgezonden?
rtl heb verdomme 4 kanalen die verdienen genoeg aan de dommigheid van andere. En idd die stream kan prima online staan!quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Een stuk of 1000 kijkers, daar worden ze blij van.![]()
Belspelletjes leveren meer op....
quote:Op vrijdag 26 september 2008 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
rtl heb heeft verdomme 4 kanalen die verdienen genoeg aan de dommigheid van andere. En idd die stream kan prima online staan!
Ik zou in bocht 2 of 10 gaan staan Libris
Have funquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:41 schreef Libris het volgende:
Het heeft de hele ochtend geregend, maar nu is het droog en is er zelfs wat blauwe lucht te zien. Ik ga er zo vandoor en zal vanavond (vanmiddag NL tijd) wel wat foto's posten.![]()
quote:Digital flags to debut in Singapore
26 September 2008
In the first night race in the history of Formula One, the Singapore Grand Prix, Formula One fans will witness another innovation. Unlike other races, there won't be marshals responsible for the flag signals but an electronic system. This measure is supposed to increase the visibility of the flags under the floodlights in the city of Singapore.
It goes without saying that there will still be marshals watching the race action in Singapore - but there will be only a few situations when they will be responsible for actually waving the flags: To increase visibility, electronic signal boards providing the drivers with the necessary track information will replace the conventional flags over the race weekend held in the Southeast Asian metropolis.
A yellow light, for instance, will warn the Formula 1 drivers that there is a dangerous situation on the track, blue announces an overtaking manoeuvre and green signals the all-clear. Consequently, the F1 drivers will see waved flags only if a practice session, qualifying or the race is red-flagged - or when taking the chequered flag when crossing the finish line of the Singapore Grand Prix.
De kerbs zijn niet hoog, wel die krengen daarachterquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit die bocht 10, waar alle coureurs over zeuren?
Hoe zit het met die kratjes van vorig jaar?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
tvpgister nog 2 bier op hamilton gezet als kampioen dus hopen dat ie een goede race rijdt.
staan nog steeds hier in de garage, beetje over de datum maar je kunt ze komen halenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe zit het met die kratjes van vorig jaar?
Misschien een meet doen nog dit seizoen (deze keer dan echt). Maar volgens mij hebben we alleen nog avond/nachtraces te gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
staan nog steeds hier in de garage, beetje over de datum maar je kunt ze komen halenkun je zondag mooi van hamilton genieten met een koud biertje erbij.
Inderdaad jaquote:
Nou, het water was er alquote:
Lijkt me idd gevaarlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:15 schreef WEST het volgende:
de pit ingang lijkt me wel beroerd.., de rijders wijken nauwelijks van de lijn af ten opzichte van de mensen die op de baan blijven.
Ik en mijn profetische gavenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Die tunnel onder de tribune is echt keivet, maar dat muurtje, rechts bij het uikomen, gaat volgens mij nog wel een paar wielophangigen slopen
quote:Voor de userts zonder stream:
dat is 1quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Die tunnel onder de tribune is echt keivet, maar dat muurtje, rechts bij het uikomen, gaat volgens mij nog wel een paar wielophangigen slopen
dat zou nog wel eens een staartje kunnen krijgen denk ik...quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Burnie88 het volgende:
Wat die vent trouwens gevaarlijk, even spookrijdend om de pits in te gaan! Wat een malloot zeg!
Een paar seconde later kwam volgens mij Hamilton langs.. Als die frontaal tegen elkaar waren geklapt.. Levensgevaarlijk, en dan zit die Trulli wel te zeiken over hoge kerbs, maar even spookrijden kan wel. Ongelovelijk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
dat zou nog wel eens een staartje kunnen krijgen denk ik...
het leek alsof tie een heel stuk terug reedquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
nou dat van trulli valt ook wel weer mee, hij zit helemaal aan de binnenkant en er hangt geel. de wagen een rondje spinnen is gevaarlijker.
De coureurs rijden daar allemaal door de binnenkant van de bocht heen, echt, het had heel slecht kunnen aflopen. Hij rijd minstens een meter of 10/20 tegen de richting in, wat mij betreft is dat een idiote actie. Vooral omdat Trulli wel zeurt om een paar hoge kerbstones.. Dan doet hij opeens dit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
nou dat van trulli valt ook wel weer mee, hij zit helemaal aan de binnenkant en er hangt geel. de wagen een rondje spinnen is gevaarlijker.
Reserve auto's zijn helaas niet meer toegestaan, kost te veel. Achterlijke regel, maargoed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef Giem het volgende:
Er gaan veel reserve auto's gebruikt worden dit weekend! weer en honda in de muur
kheb er net eentje gezienquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef TommyGun het volgende:
Op genoeg plaatsen zwaaien ze gewoon met vlaggen. Waar staan die LED dingen?
Ik gok opquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Wie heeft in godsnaam die pitingang bedacht.. op de racelijn
Tja, helaas zegt de training niet alles. Ben bang dat de race net als in Valencia een optocht zal worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef WEST het volgende:
ik heb genoten van een vrije training dat komt niet vaak voor. Dit beloofd heel wat voor de race![]()
De tweede training kan ik niet volgen helaas.
quote:
Welke bocht is dat dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Burnie88 het volgende:
De McDrive bocht is de lastigste bocht van het circuit samen met de laatste bocht.. Vettel ook nu de fout in.
Ik vond deze ook wel cool..quote:
je bent ook behoorlijk wat tijd kwijt voordat je weer op de baan zitquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Burnie88 het volgende:
De McDrive bocht is de lastigste bocht van het circuit samen met de laatste bocht.. Vettel ook nu de fout in.
Klopt, aardig krap daar. Alleen in z'n achteruit werkt, wordt lastig tijdens de race.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:58 schreef bodylotion het volgende:
[..]
je bent ook behoorlijk wat tijd kwijt voordat je weer op de baan zit
ik vrees de eerste ronde ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:01 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt, aardig krap daar. Alleen in z'n achteruit werkt, wordt lastig tijdens de race.
Maar als die regen komt... Dan gaan er een hele hoop uitvallen, dat weet ik zeker.
Ah tnxquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Atreidez het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
Tijdens VT1 zou het mistig zijn geweest.. Nu niet meer blijkbaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik vrees de eerste ronde ook
-
ze rijden nu niet meer met een achterlicht valt me op.
Misschien een beetje laat, maar bedoel je dit?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah tnx. Is er ook nog ergens een directe plug-in, zonder php? Dan kan ik 'm streamen naar m'n tv als het goed is, en ondertussen doorwerken
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Atreidez het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
16.00quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:08 schreef mijndochters het volgende:
ik heb de f1 al een tijdje niet meer gevolgd, maar deze ga ik weer eens zaterdag en zondag voor zitten.
hoe laat begint het zaterdag?
Hey Libris, mag je foto/videoverslag ook op FOK!sport??quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:31 schreef Libris het volgende:
Tijd om je meer jaloers te maken, ik heb net gegeten en pak straks de metro weer naar het circuit.
iets meer dan een half uurtje.
Oh ja,
Wat video'tjes
Hamilton rond Turn 16/17
Turn 16
Turn 14
quote:
Are you sure? In de OP staat nl ditquote:
quote:ingapore F1
Op 26,27 en 28 September 2008 zal de eerste nachtrace in de historie van de Formule 1 worden
verreden in de stadsstaat Singapore. De coureurs zullen om 20:00 's avonds plaatselijke tijd,
14:00 Europese tijd kwalificeren en racen. Hieronder meer informatie over Singapore en de race zelf.
http://nl.justin.tv/lukas6661quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:44 schreef 19_William_78 het volgende:
dus waar kan ik dan wel kijken??
bufferbifferbufferquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/lukas6661
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Loopt hier anders nog best behoorlijk. Al is de kwaliteit van het beeld nou niet echt je van het.quote:
Ik hoop het. Niet dat ik voor Alonso ben maar misschien gebeurd er dan nog iets spannends in de race.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso behoorlijk snel op deze baan, als die al de laatste 2 VT's de snelste is. Die kan dus wel voor een verassing in de QLF me dunkt....
ITV-stream bokt bij mij het hele weekend al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Darklight het volgende:
ITV is ook begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |