Nee, ik moest vandaag gewoon werken en ik woon aan de andere kant van Singapore (wel bijna 25 kilometer verderquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Ben je al bij t circuit geweest nog? De donderdag is meestal de verkendag, lopen de coureurs over het circuit heen om kuilen te ontdekken enzo
vind 50% best een grote kansquote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, ik moest vandaag gewoon werken en ik woon aan de andere kant van Singapore (wel bijna 25 kilometer verder). Morgenmiddag ben ik vrij en ga ik naar het circuit.
Die Vijay Mallya praat wel poep, er wordt amper regen voorspeld...
http://www.wunderground.com/global/stations/48694.html
Ik vraag me alleen af wanneer de night begintquote:Sunday Night
Chance of a Thunderstorm. Overcast. Low: 80° F. / 27° C. Wind light. Chance of precipitation 50%.
Valencia was al een ramp maar dit circuit is dus nog smaller. Leuk, bedankt Bernie..!quote:Singapore is een beetje een mix tussen Valencia en Monaco. De lay-out lijkt erg op Valencia, maar het is wat smaller. In Valencia reden we door de haven en hier door de straten. Het voelt dus wel wat anders aan, en de bochten zijn hier ook wat krapper. Het is dus wel een redelijk snel circuit, maar met krappe en langzame bochten."
Aldus Hamilton.
Ik hoop ook dat we gewoon kunnen meegenieten via een (gekraakte) live streamquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Burnie88 het volgende:
Voor de vrije trainingen van morgen:
Zal er een livestream beschikbaar zijn? Alvast superbedankt voor de persoon die tips heeft.
Een stuk of 1000 kijkers, daar worden ze blij van.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom het schatrijke RTL de vrije trainingen niet gewoon op tv kan uitzenden, die vrije trainingen hadden ze op z'n minst op www.rtlgp.nl via een (betaalde) live stream moeten uitzenden![]()
Ik neem aan dat de kwalificatie hier wel gewoon om 14.00 uur op RTL wordt uitgezonden?
rtl heb verdomme 4 kanalen die verdienen genoeg aan de dommigheid van andere. En idd die stream kan prima online staan!quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Een stuk of 1000 kijkers, daar worden ze blij van.![]()
Belspelletjes leveren meer op....
quote:Op vrijdag 26 september 2008 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
rtl heb heeft verdomme 4 kanalen die verdienen genoeg aan de dommigheid van andere. En idd die stream kan prima online staan!
Ik zou in bocht 2 of 10 gaan staan Libris
Have funquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:41 schreef Libris het volgende:
Het heeft de hele ochtend geregend, maar nu is het droog en is er zelfs wat blauwe lucht te zien. Ik ga er zo vandoor en zal vanavond (vanmiddag NL tijd) wel wat foto's posten.![]()
quote:Digital flags to debut in Singapore
26 September 2008
In the first night race in the history of Formula One, the Singapore Grand Prix, Formula One fans will witness another innovation. Unlike other races, there won't be marshals responsible for the flag signals but an electronic system. This measure is supposed to increase the visibility of the flags under the floodlights in the city of Singapore.
It goes without saying that there will still be marshals watching the race action in Singapore - but there will be only a few situations when they will be responsible for actually waving the flags: To increase visibility, electronic signal boards providing the drivers with the necessary track information will replace the conventional flags over the race weekend held in the Southeast Asian metropolis.
A yellow light, for instance, will warn the Formula 1 drivers that there is a dangerous situation on the track, blue announces an overtaking manoeuvre and green signals the all-clear. Consequently, the F1 drivers will see waved flags only if a practice session, qualifying or the race is red-flagged - or when taking the chequered flag when crossing the finish line of the Singapore Grand Prix.
De kerbs zijn niet hoog, wel die krengen daarachterquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit die bocht 10, waar alle coureurs over zeuren?
Hoe zit het met die kratjes van vorig jaar?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef eNGine10 het volgende:
tvpgister nog 2 bier op hamilton gezet als kampioen dus hopen dat ie een goede race rijdt.
staan nog steeds hier in de garage, beetje over de datum maar je kunt ze komen halenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe zit het met die kratjes van vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |