tis een avond race en dat maakt het van nature al wat spannender. maar ik vind dit topic nu pas en klasse werk van je Librisquote:Op zondag 14 september 2008 11:11 schreef Trystar het volgende:
Ik kijk er ook erg naar uit. Wel hoop ik dat het geen optocht wordt zoals in Valencia, dat was een ramp.
Verder ziet die Anderson Bridge er idd wel heel erg smal uit, hopelijk gaat dat goed.
Thanks West, zal proberen om ook tijdens het weekend jullie op de hoogte te houden. Misschien volgende week nog even 's avonds langs het circuit om de verlichting te zienquote:Op zondag 14 september 2008 12:02 schreef WEST het volgende:
[..]
tis een avond race en dat maakt het van nature al wat spannender. maar ik vind dit topic nu pas en klasse werk van je Libris
Yeps, alleen heb je de Duitse (Vettel) versie, de versie die ik heb gepost is de Engelse (Webber) versiequote:Op zondag 14 september 2008 23:39 schreef Sally het volgende:
Oh, dan kom ik zeker moet dezelfde aan?!
Ik zag het ook op de BelgIk weet alleen niet zeker of het deze is/was
Wth, dan nog maar een keer
(jammer, hier geen html-rechtenanders had ik 'n kunnen embedden
)
Ahaquote:Op maandag 15 september 2008 01:17 schreef Libris het volgende:
[..]
Yeps, alleen heb je de Duitse (Vettel) versie, de versie die ik heb gepost is de Engelse (Webber) versie
I wish...quote:Op maandag 15 september 2008 23:32 schreef Atreidez het volgende:
Helaas heeft Libris geen paddock kaarten![]()
Dat neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar Libris ervaringen! Ik denk alleen dat ie met minder smeuige dingen komt.
En ik denk dat je een beetje in het verkeerde topic zit Sally..quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Sally het volgende:
[Upd] Punten ronde 14
Update dus! Strafpunten Ferrari-motor blijken 10 keer uitgedeeld...
Nee, want hier lezen ook mensen mee, namelijk. Meestal zet ik het in het racetopic waar het om gaat, en deze was al open, dus ook hier.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:55 schreef Libris het volgende:
[..]
En ik denk dat je een beetje in het verkeerde topic zit Sally..
Zou je eens kunnen vragen hoeveel procent van de deelnemers een team heeft bestaande uit alle onderdelen van Super Aguri?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:18 schreef Sally het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk F1-managerdeelnemers te bereiken
Bronquote:Reflective tyre markings for Singapore night race
Formula One tyre suppliers Bridgestone will use special reflective paint to mark their super-soft and extreme-wet compounds at the forthcoming Singapore Grand Prix, the first Formula One race to be staged after dark.
The all-new 5.067-kilometre street circuit will be artificially lit - meaning excellent visibility for the drivers - but Bridgestone have taken the unprecedented step to be sure that fans can still differentiate between tyre compounds as easily as they would in normal daylight.
“We are using a special paint for Singapore,” explains Hirohide Hamashima, Bridgestone’s director of motorsport tyre development. “We don’t believe this will make any difference to the racing, but for the spectators and the media it should make it a little easier to tell which of our tyres are being used.”
Is idd weer eens wat andersquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:36 schreef Libris het volgende:
De trofee is ook onthuld, het is weer eens wat 'anders'...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2008 06:42 schreef Libris het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen
Ik heb net een Kangaroo TV gereserveerd
[ afbeelding ]
Wat het kan?
* 8 TV channels including live in-car camera feeds
* Team radio, including driver-to-pit conversations
* Multi-lingual audio commentaries
* User-friendly keypad and interface
* Audio and video replay
* Official race timing and scoring; leaderboard, pit and sector times
* Biographic files on teams, drivers and much more
Niet te goedkoop (75 euro voor 3 dagen), maar volgens mij is het wel erg cool.
Ik vind ze niet eens lelijk. In elk geval beter dan die krengen van laatst, dat waren gewoon uitvergrote sponsorlogo'squote:Op vrijdag 19 september 2008 07:36 schreef Libris het volgende:
De trofee is ook onthuld, het is weer eens wat 'anders'...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zou je eens kunnen vragen hoeveel procent van de deelnemers een team heeft bestaande uit alle onderdelen van Super Aguri?
7 volgens mijn PDAquote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef APK het volgende:
Hoeveel uur is het tijdsverschil eigenlijk?
Uur of 6?
MC Drive ??quote:Op woensdag 24 september 2008 14:58 schreef APK het volgende:
Dan hoop ik dat ze onderweg geen honger krijgen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 07:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Als zondag Hamilton Massa maar de muur in spoelt dan is alles best!
Inhalen is zo ninetiesquote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef Dom_Konijn het volgende:
Lijkt me leuk raceweekend te worden..helaas weinig inhaalmogelijkheden als ik de diverse sites zo lees.
Dat verwacht ik inderdaad eerder. Als ik kijk naar alle regenraces van dit seizoen presteert Hamilton toch beter dan beide Ferrari's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |