quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Trystar het volgende:
Foto's Pitgebouw Singapore;
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Kapoet?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Trystar het volgende:
Nog wat andere oudere foto's Singapore;
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Die is zeker wel in de goede richting geschoten, en je hebt helemaal gelijk. Het is zelfs een vrij snelle bocht als ik hem in de simulator rijd. De voorbereidingen zijn nog niet helemaal klaar, maar het lijkt me wel goed komen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Die op een na laatste bocht van t circuit foto, is die wel geschoten in de richting die geraced gaat worden.. Ziet er nog eng uit zo, die betonnen muur recht voor je, en het lijkt ook wel of er bijna geen ruimte is om nog bandenstapels neer te plempen
Ik dacht al wat hebben die met het Circuit te makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef Libris het volgende:
De F16's op de foto's zijn de Black Knights die aan het oefenen zijn voor National Day (soort van onafhankelijkheidsdag) op 9 augustus. Ik heb de vliegshow nu twee keer gezien en ziet er wel indrukwekkend uit.
Volgens de FIA moeten circuits tussen de 9 en 15 meter breed zijn (zie hier) en dat is in Singapore het geval, de laatste paar bochten zullen geen inhaal bochten zijn, maar vooral tussen republic boulevard en Anderson bridge zijn wel een paar punten om mensen uit te remmenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:50 schreef Giem het volgende:
Jee wat smal... lijk meer op een fietspad...
Echt volgens mij word het net zo Monaco optocht.
netjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef Libris het volgende:
En dit zat daar weer in:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goedkoopste kaartjes, omgerekend zo'n 80 euro voor 3 dagen. Geen zitplaatsen, maar wel toegang tot de groene gebieden op de kaart. Ik bekijk het vrijdag en zaterdag, en als je amper wat kan zien kijk ik de race thuis. Maar vond het ook wel een mooi pakketje..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Gaaf man... waar heb je allemaal toegang tot?
Das ook weer waar, daar zal het zeker wel op neerkomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef Atreidez het volgende:
De race thuis kijken?Die neem je dan toch gewoon ff op.. Kom op, die sfeer wil je echt niet missen op raceday!
Idd, gaan met die banaan! Lijkt me echt heel vet om bij die race te zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:46 schreef Libris het volgende:
[..]
Das ook weer waar, daar zal het zeker wel op neerkomen.![]()
Volgens mij wordt het ontzettend cool.
Ah, dit had ik nog niet gelezen (vakantie en zulks), maar ik had het gemeld in het Stickytopic.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:19 schreef Libris het volgende:
Een grote doos met een klein pakketje
[ link | afbeelding ]
Kan iemand dit naar het autosport subforum kicken trouwens <<<<<<<<<<<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |