Ik en mijn profetische gavenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Die tunnel onder de tribune is echt keivet, maar dat muurtje, rechts bij het uikomen, gaat volgens mij nog wel een paar wielophangigen slopen
quote:Voor de userts zonder stream:
dat is 1quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Die tunnel onder de tribune is echt keivet, maar dat muurtje, rechts bij het uikomen, gaat volgens mij nog wel een paar wielophangigen slopen
dat zou nog wel eens een staartje kunnen krijgen denk ik...quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Burnie88 het volgende:
Wat die vent trouwens gevaarlijk, even spookrijdend om de pits in te gaan! Wat een malloot zeg!
Een paar seconde later kwam volgens mij Hamilton langs.. Als die frontaal tegen elkaar waren geklapt.. Levensgevaarlijk, en dan zit die Trulli wel te zeiken over hoge kerbs, maar even spookrijden kan wel. Ongelovelijk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
dat zou nog wel eens een staartje kunnen krijgen denk ik...
het leek alsof tie een heel stuk terug reedquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
nou dat van trulli valt ook wel weer mee, hij zit helemaal aan de binnenkant en er hangt geel. de wagen een rondje spinnen is gevaarlijker.
De coureurs rijden daar allemaal door de binnenkant van de bocht heen, echt, het had heel slecht kunnen aflopen. Hij rijd minstens een meter of 10/20 tegen de richting in, wat mij betreft is dat een idiote actie. Vooral omdat Trulli wel zeurt om een paar hoge kerbstones.. Dan doet hij opeens dit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
nou dat van trulli valt ook wel weer mee, hij zit helemaal aan de binnenkant en er hangt geel. de wagen een rondje spinnen is gevaarlijker.
Reserve auto's zijn helaas niet meer toegestaan, kost te veel. Achterlijke regel, maargoed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef Giem het volgende:
Er gaan veel reserve auto's gebruikt worden dit weekend! weer en honda in de muur
kheb er net eentje gezienquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef TommyGun het volgende:
Op genoeg plaatsen zwaaien ze gewoon met vlaggen. Waar staan die LED dingen?
Ik gok opquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Wie heeft in godsnaam die pitingang bedacht.. op de racelijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |