16.00quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:08 schreef mijndochters het volgende:
ik heb de f1 al een tijdje niet meer gevolgd, maar deze ga ik weer eens zaterdag en zondag voor zitten.
hoe laat begint het zaterdag?
Hey Libris, mag je foto/videoverslag ook op FOK!sport??quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:31 schreef Libris het volgende:
Tijd om je meer jaloers te maken, ik heb net gegeten en pak straks de metro weer naar het circuit.
iets meer dan een half uurtje.
Oh ja,
Wat video'tjes
Hamilton rond Turn 16/17
Turn 16
Turn 14
quote:
Are you sure? In de OP staat nl ditquote:
quote:ingapore F1
Op 26,27 en 28 September 2008 zal de eerste nachtrace in de historie van de Formule 1 worden
verreden in de stadsstaat Singapore. De coureurs zullen om 20:00 's avonds plaatselijke tijd,
14:00 Europese tijd kwalificeren en racen. Hieronder meer informatie over Singapore en de race zelf.
http://nl.justin.tv/lukas6661quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:44 schreef 19_William_78 het volgende:
dus waar kan ik dan wel kijken??
bufferbifferbufferquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/lukas6661
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Loopt hier anders nog best behoorlijk. Al is de kwaliteit van het beeld nou niet echt je van het.quote:
Ik hoop het. Niet dat ik voor Alonso ben maar misschien gebeurd er dan nog iets spannends in de race.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso behoorlijk snel op deze baan, als die al de laatste 2 VT's de snelste is. Die kan dus wel voor een verassing in de QLF me dunkt....
ITV-stream bokt bij mij het hele weekend al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Darklight het volgende:
ITV is ook begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |