Het was echt fantastisch, toen ik op het circuit kwam was de Formula BMW bezig. Ik heb geen grandstand tickets, maar walk about. Het mooie is dat ze kleine sta tribinunes hebben op sommige plekken op het circuit. De eerste plek waar ik gekeken heb was T13/T14. Je staat direct achter de marshalls, en dus maar een paar meter van de baan.
![]()
In het begin was er wat discussie over de verf die van de curbstones kwam, hier vegen een aantal marshalls de baan aan
![]()
Kudo's voor de organisatie. In het midden van de baan is het F1 Village met Singaporees eten, voor Singaporese begrippen aan de dure kant, maar ach
![]()
Na de Formula BMW practice was de Aston Martin Cup, mooi geluid (dit is na Turn 8)
Dit is het einde van het rechte stuk dat begint op de Esplanade Bridge. Voordeel van een stratencircuit is dat je erg dichtbij kan komen. De baanverlichting was trouwens de hele dag aan.
De Esplanade Bridge zelf, waar wat kleine tribunes (Little Grandstand) stonden voor mensen met een walkabout ticket
![]()
Porsche Carrera Asia Cup Practice, in de haarspeld die turn 14 heet
![]()
De grote permanente tribune, waar de coueurs onderdoor gaan, was behoorlijk leeg tijdens de middag. Ook omdat het vrij warm was.
![]()
De Kangaroo TV waar ik het eerder over had. Totaal geen spijt van. Vooral als je rondloopt is het moeilijk te volgen wat er gebeurt. Op het scherm zie je de televisiebeelden, kan je onboard camera's bekijken van een aantal auto's. Statistics, BBC Commentaar, pit - car communicatie.
![]()
Mooie foto van de verlichting en het Swisshotel
![]()
Eindelijk de F1, zo freaking dichtbij, zo'n freaking herrie
![]()
Toen kwam ik een vriend tegen met wie ik voor een kwartiertje van kaartje heb geruild om het spektakel van de tribune te zien (turn 18).
![]()
Straks over een paar uurtjes de derde vrije training, plus wat support races and qualifications en dan om 22:00 plaatselijke tijd de Kwali.

vanuit een zonnig Singapore