Tja, helaas zegt de training niet alles. Ben bang dat de race net als in Valencia een optocht zal worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef WEST het volgende:
ik heb genoten van een vrije training dat komt niet vaak voor. Dit beloofd heel wat voor de race![]()
De tweede training kan ik niet volgen helaas.
quote:
Welke bocht is dat dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Burnie88 het volgende:
De McDrive bocht is de lastigste bocht van het circuit samen met de laatste bocht.. Vettel ook nu de fout in.
Ik vond deze ook wel cool..quote:
je bent ook behoorlijk wat tijd kwijt voordat je weer op de baan zitquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Burnie88 het volgende:
De McDrive bocht is de lastigste bocht van het circuit samen met de laatste bocht.. Vettel ook nu de fout in.
Klopt, aardig krap daar. Alleen in z'n achteruit werkt, wordt lastig tijdens de race.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:58 schreef bodylotion het volgende:
[..]
je bent ook behoorlijk wat tijd kwijt voordat je weer op de baan zit
ik vrees de eerste ronde ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:01 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt, aardig krap daar. Alleen in z'n achteruit werkt, wordt lastig tijdens de race.
Maar als die regen komt... Dan gaan er een hele hoop uitvallen, dat weet ik zeker.
Ah tnxquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Atreidez het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
Tijdens VT1 zou het mistig zijn geweest.. Nu niet meer blijkbaarquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik vrees de eerste ronde ook
-
ze rijden nu niet meer met een achterlicht valt me op.
Misschien een beetje laat, maar bedoel je dit?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah tnx. Is er ook nog ergens een directe plug-in, zonder php? Dan kan ik 'm streamen naar m'n tv als het goed is, en ondertussen doorwerken
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:13 schreef Atreidez het volgende:
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
16.00quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:08 schreef mijndochters het volgende:
ik heb de f1 al een tijdje niet meer gevolgd, maar deze ga ik weer eens zaterdag en zondag voor zitten.
hoe laat begint het zaterdag?
Hey Libris, mag je foto/videoverslag ook op FOK!sport??quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:31 schreef Libris het volgende:
Tijd om je meer jaloers te maken, ik heb net gegeten en pak straks de metro weer naar het circuit.
iets meer dan een half uurtje.
Oh ja,
Wat video'tjes
Hamilton rond Turn 16/17
Turn 16
Turn 14
quote:
Are you sure? In de OP staat nl ditquote:
quote:ingapore F1
Op 26,27 en 28 September 2008 zal de eerste nachtrace in de historie van de Formule 1 worden
verreden in de stadsstaat Singapore. De coureurs zullen om 20:00 's avonds plaatselijke tijd,
14:00 Europese tijd kwalificeren en racen. Hieronder meer informatie over Singapore en de race zelf.
http://nl.justin.tv/lukas6661quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:44 schreef 19_William_78 het volgende:
dus waar kan ik dan wel kijken??
bufferbifferbufferquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/lukas6661
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Loopt hier anders nog best behoorlijk. Al is de kwaliteit van het beeld nou niet echt je van het.quote:
Ik hoop het. Niet dat ik voor Alonso ben maar misschien gebeurd er dan nog iets spannends in de race.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso behoorlijk snel op deze baan, als die al de laatste 2 VT's de snelste is. Die kan dus wel voor een verassing in de QLF me dunkt....
ITV-stream bokt bij mij het hele weekend al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Darklight het volgende:
ITV is ook begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |