Ja wat is dat nou ?? Daar ga je als vrouw toch niet naast lopenquote:
Die ziet er uit als minimaal 50 jaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:07 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy Jackson (Baywatch 300 jaar geleden)
Goed opgedroogd. Met de nadruk op opgedroogd.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Die ziet er uit als minimaal 50 jaar.! Wat een idioot.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:
Die laatste film van hem ook, Ace Ventura ofzo
De mooiste vrouw op aardequote:
Zoiets bedoel je? :quote:Op zondag 6 juli 2008 13:55 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de aller aller aller laatste foto's van Amy Winehouse hier verschijnen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef rena het volgende:
Pamela d'r verjaardag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat geen poep. Dat heeft ze al járen op d'r schouder/arm.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:09 schreef kvd het volgende:
Ik weet dat Pamela weer terug is bij Tommy Lee, gaat er blijkbaar ook weer heftig aan toe, zijn vingerafdrukken zitten op haar schouder en haar (voor ons) linkerborst heeft ook al zo'n lekkere rooie plek
Mag ie ??? Vind het al een wonder dat ie nog leeft en zelf spetterende concerten geeft.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Holy shit Jeremy Jackson28? Shocking...hij ziet er uit als een te lang in de oven gebakken stuk oud brood
![]()
Zijn daar nog meer beelden van![]()
Weet je wie ik de laatste tijd wel mis hierzo...., Paris ...Hier is ze dan weer
lekker bruin gesprayd
[ afbeelding ]
De volgende keer dus even uploaden bij Tinypic.com ofzo.quote:Forbidden
You don't have permission to access /images3/009810658.jpg on this server.
ze had haar jurk zeker nog aan in de spuitcabine....quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
De volgende keer dus even uploaden bij Tinypic.com ofzo.Anyway, dit is je foto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
ze had haar jurk zeker nog aan in de spuitcabine....
Idd, een naam erbij is dan overbodigquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie je onderstaande taferelen, dan is de naam niet eens meer nodig: Michael Jackson natuurlijk!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:21 schreef Vandaag... het volgende:
hier is ie nog een keer, lijkt op een 45 jarige met een nose job.
[ afbeelding ]
Yuk, wat een ranzig wijf heb ik die Holmes altijd gevonden. Past in het rijtje van Britneyquote:
nou jah over ranzig gesproken......die Paris DIE is pas ranzig wat een wandelend lijk zeg met die M. Mousebril opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Yuk, wat een ranzig wijf heb ik die Holmes altijd gevonden. Past in het rijtje van Britney.
Nope, hij heeft het badpak van Jenny Mc Carthy aan...er zijn similar foto's waarin ze hand in hand lopen waarp zij het draagt...was vast een geintjequote:Op zondag 6 juli 2008 02:28 schreef MisterO het volgende:
Dat bovenstukje van Jim Carey moet gephotoshopt zijn
Vette lol.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het badpak van Jenny Mc Carthy aan...er zijn similar foto's waarin ze hand in hand lopen waarp zij het draagt...was vast een geintje.
Nou aan de huidskleur zal het niet liggenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou jah over ranzig gesproken......die Paris DIE is pas ranzig wat een wandelend lijk zeg met die M. Mousebril op
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
Ronaldo de voetballert krijgt een dikke pens
[ afbeelding ]
Heeft ie nou een beugel?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop 'tquote:
Ik vind dat ze teveel met haar schouders naar voren staat, die jurkt lijkt wat te laag te zitten want haar tieten hangen ook te laag?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Behalve dat ze zo krom staat, vind ik de foto niet heel onflatteus?
Nouja, heb ze erger voorbij zien komen hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel met haar schouders naar voren staat, die jurkt lijkt wat te laag te zitten want haar tieten hangen ook te laag?weet ff niet hoe ik het moet zeggen. En waarom trek je bij een zwart jurkje gele schoenen aan...?
Heeft dus weinig in dit topic te zoeken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef MisterO het volgende:
Denise Richards
[ afbeelding ]
Niet zozeer onflatteus, wel hilarisch
Paris, Gebakken lucht, ... mis ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wie ik de laatste tijd wel mis hierzo...., Paris ...Hier is ze dan weer
lekker bruin gesprayd
[ afbeelding ]
In haar dawson's creek tijd was ze echt super.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we deze al? De paarse Scientology-handjes van Katie?
[ afbeelding ]
Maar gezicht ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we deze al? De paarse Scientology-handjes van Katie?
[ afbeelding ]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?quote:
Tis een vrij oude fotoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?
Klopt, die zien we nooit meer terug .quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?
Die paarse handjes zijn een gevolg van afklemmen van bloedvaten, door een bezitterige maniakale echtgenoot.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:06 schreef Saphia het volgende:
Katie heeft die paarse handen gekregen vanwege een overdosis Scientology vitaminen![]()
Maar ze zijn nu weer normaal, Katie gisteren op de set van Eli Stone
[ afbeelding ]
ieuwww die tandenlachquote:Op zondag 20 juli 2008 12:43 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
De borstpartij van Pamela...
quote:
De neus is wel het laatste waar ik over val...haha...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:31 schreef IQM het volgende:
Wuttufuk? Wie is dat ook alweer? Zo'n Engelse, toch? Ik herken die uiterst mislukte nosejob.
Gawd, ik heb shocking nieuws gemist!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Klopt, die zien we nooit meer terug .
Ik weet alweer wie het is. Jodie Marsh.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Sowflow het volgende:
De neus is wel het laatste waar ik over val...haha...
Waarom doen vrouwen zichzelf dit aan...? Houden ze niet van zichzelf...?
Cameron Diaz heeft rosacea. Vandaar dat haar gezicht er zo uitziet.quote:
Of ze heeft gewoon last van het fenomeen van Raynaud.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:06 schreef Saphia het volgende:
Katie heeft die paarse handen gekregen vanwege een overdosis Scientology vitaminen![]()
Maar ze zijn nu weer normaal, Katie gisteren op de set van Eli Stone
[ afbeelding ]
Die komt uit haar seriequote:
Ongelooflijk... voor de verminking (plast.chirurgie) was ze zo veel mooier! Net zoals Pamela Anderson trouwens, en Vanessa...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet alweer wie het is. Jodie Marsh.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die in behandeling zou gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:10 schreef Gnittoo het volgende:
de dochter van donatella versace
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk debiele opmerking zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in behandeling zou gaan?
Maja, dit is ook een manier van opvallen... Ik zou zeggen, vooral geen aandacht meer aan besteden. Beetje met 'r anorexiafiguurtje op de rode loper showen. Eng kind.
Mensen met anorexia zijn niet ineens willoze slachtoffertjes hoor. Er is een keuze. Je kunt jezelf inchecken in rehab, of je kunt in je ielige jurkje trots gaan staan te doen op de rode loper. En hoe meer mensen zich bezorgd uiten, hoe beter ze het waarschijnlijk vindt, want het is voor haar weer een bewijs dat ze dun is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk debiele opmerking zeg.
Ja gewoon aan haar lot overlaten dat kind, je ziet zo dat ze zich aanstelt
Wat ik me eigenlijk afvraag (ik weet het, kan er ook een topic over openen):quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk debiele opmerking zeg.
Ja gewoon aan haar lot overlaten dat kind, je ziet zo dat ze zich aanstelt
Beiden. Het patroon sluipt in je hersenen, en dat wordt het de standaard vluchtroute bij problemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag (ik weet het, kan er ook een topic over openen):
Is Anorexia echt een ''State of Mind'' iets, waar je dus met zware intensive begeleiding vanaf kan komen of is het echt een hersenafwijking?
Ze is 50!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
Sharon Stone lijkt hier jaren ouder dan ze is
[ afbeelding ]
Ik vind t ook wel meevallen; misschien de witblonde krullen die worden aangezien voor oma-permanentje?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
"Hmmm... zou dr. Staufbuben ze zó groot kunnen maken bij mij?"quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet echt onflatteus, meer grappig moment. Het is Traci Bingham (Baywatch).
[ afbeelding ]
prachtige foto, vind juist dat ze er jong uit zietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, SEMTEX is krank im kopf.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
prachtige foto, vind juist dat ze er jong uit ziet
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet echt onflatteus, meer grappig moment. Het is Traci Bingham (Baywatch).
[ afbeelding ]
Thanx, enceclopedie. En jij weet natuurlijk alles van haar klinische verledenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mensen met anorexia zijn niet ineens willoze slachtoffertjes hoor. Er is een keuze. Je kunt jezelf inchecken in rehab, of je kunt in je ielige jurkje trots gaan staan te doen op de rode loper. En hoe meer mensen zich bezorgd uiten, hoe beter ze het waarschijnlijk vindt, want het is voor haar weer een bewijs dat ze dun is.
(Ik heb ervaring met eetstoornissen, heb tijden met mensen met anorexia in een groep gezeten, en ze zijn heus niet heilig hoor. Ze kunnen net zo goed keihard doortrapt zijn. Ik vind het gewoon typisch, dat dat Versace kind helemaal opgedoft ik een jurkje op de rode loper verschijnt, in plaats van haar ass in rehab te checken. Maar goed, veel pro-ana-sites zullen er van smullen...)
Toevoeging:
Een half jaar geleden (toen ze er overigens een stuk beter uitzag, vast in rehab geweest), liep ze met een rood en een paars touwtje rond. Rood staat voor pro-ana, paars voor pro-mia. ()
[ afbeelding ]
Nee, voor pro-ana's heb ik geen goed woord over.
Sniet, ze ziet er uit als de boze stiefmoeder van Sneeuwwitje manquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, SEMTEX is krank im kopf.
Ze heeft gelukkig een slip aan ...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ongelukje of aandacht vragen?
Kourtney Kardashian.
[ afbeelding ]
Ik zeg het niet snel maar die is toch wel akelig dun...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:10 schreef Gnittoo het volgende:
de dochter van donatella versace
[ afbeelding ]
was die niet het mooiste van het landquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sniet, ze ziet er uit als de boze stiefmoeder van Sneeuwwitje man
Kate begint steeds meer op een man te lijken, door dat kortere haar en zeker omdat ze groter is dan Tom. Soms lijkt het net een gay-couple.quote:
Misschien is het dan toch waar van Tomquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Kate begint steeds meer op een man te lijken, door dat kortere haar en zeker omdat ze groter is dan Tom. Soms lijkt het net een gay-couple.
Heeft Kate nou zulke grote platvoeten...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:02 schreef Treezz het volgende:
Tom Cruise en kate
[ afbeelding ]
Linsday Lohan en (hoe heet ze toch alweer..)
[ afbeelding ]
Courtney Love b'tje bleekjes..
[ afbeelding ]
Hoe oud schat je Sharon Stone dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
hehehe inderdaad..quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:37 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Heeft Kate nou zulke grote platvoeten...
Jezusquote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgt ze het toch weer voor elkaar, elke keer weer de meest walgelijke kledingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:17 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna ziet er raar uit op deze foto.
Doet me denken aan een aflevering van Jerry Seinfeld: "I wasn't picking, I was rubbing not -in- but on the outside...!"quote:
Haar arm klopt echt niet op die onderste pic zegquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef supkaa het volgende:
Brooke Hogan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:'Dochter Hulk Hogan mogelijk in Playboy'
(Novum) - Brooke Hogan, de dochter van voormalig profworstelaar Hulk Hogan, is benaderd door Playboy voor een naaktreportage. Dat meldt de Amerikaanse krant New York Daily News. De blondine, die wel eerder in een kleine bikini op de voorkant van FHM stond, heeft niet eerder volledig naakt in een mannenblad gestaan.
Naar verluid heeft de gefaalde zangeres, wiens album in Amerika slechts 127 duizend kopieën verkocht, geen nee gezegd tegen het aanbod. Of Hulk Hogan zich kan vinden in de plannen van het blootblad met zijn dochter valt nog te bezien. In zijn realityshow 'Hogan knows best' liet hij eerder zien dat hij zijn dochter koste wat het kost probeert te beschermen, met name tegen mannen.
Een woordvoerder van Brooke heeft laten weten dat er nog geen beslissing is genomen. Momenteel is de blondine te zien in haar eigen tv-programma 'Brooke Hogan knows best', een spin-off van de realityserie over haar familie. Ook is ze later dit jaar samen met haar ouders te zien in de familiefilm 'Little Hercules in 3D'.
Ze ziet er wel slutterig uit, maar in die real life soap komt ze wel over als een lieve meid vind ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haar arm klopt echt niet op die onderste pic zegIk weet niet hoe ze het doet, maar dit ziet er echt heel vreemd uit. Die andere pic overigens ook, maar in iets mindere mate. Wat een slut is het toch ook eigenlijk...en dat met zo'n overprotected pappie
Wat probeert dat kind in godsnaam met dat sieraad bij haar unibrow? Probeert ze te accentueren dat ze een mooie unibrow heeft ofzoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Madonna er wellicht beter uit zal zien indien ze aankomt niet meer zoveel traint. En in godsnaam, haal die uniwenkbrauwen en snor bij Lourdes weg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:09 schreef Toeps het volgende:
Damn, volgens mij is Madonna zo'n typ dat obsessief is.
Ze lijktr me idd ook wel erg aardig, maar ze ziet er gewoon niet uit zoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze ziet er wel slutterig uit, maar in die real life soap komt ze wel over als een lieve meid vind ik.
Sowieso heeft ze de laatste tijd behoorlijk wat op haar bord gekregen door haar ouders, daar benijd ik haar niet om.
Het lijkt wel alsof Madonna wangimplantaten heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Madonna er wellicht beter uit zal zien indien ze aankomt niet meer zoveel traint. En in godsnaam, haal die uniwenkbrauwen en snor bij Lourdes weg.
[ afbeelding ]
quote:
Is dát Andy Dick? Zou je niet zeggen. Die was altijd blond, met krullen. Heeft trouwens altijd al een rothoofd gehad.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Andy Dick ('Newsradio'), drugs 'n booze are bad, mmkay?
Oopsquote:
nu pas begrijp ik wat er met madonna aan de hand isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wangen zijn niet het enige wat er mis is aan Madonna op dit momentquote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nu pas begrijp ik wat er met madonna aan de hand is
het zijn de wangimplantaten die haar zo'n raar gezicht geven
de bolle wangen, kloppen niet
mislukte ingreep... helaas
Ze ziet eruit of ze in een bak olie is gevallen en daarna in een bak glitters.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enne, Meg Ryan is toch niets mis mee? En Avril ook niet.
Oja, nu zie ik het. Lichtdingetje in d'r zonnebril... Foutje... Maar het blijft een onflatteuze fotoquote:Op maandag 28 juli 2008 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik zie het 'enge oog' van Janice Dickinson niet?
Ik bedoel, ligt het nou aan mij of zie je helemaal geen oog?
Ik vind dattie er maar bleekjes, dunsig en schrielig op staat...quote:En Justin T staat er toch leuk op?
Haar rechteroog, voor de kijker links, lijkt een van Marty Feldman geleend popeye.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik zie het 'enge oog' van Janice Dickinson niet?
Ik bedoel, ligt het nou aan mij of zie je helemaal geen oog?
Dat dusquote:Op maandag 28 juli 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar rechteroog, voor de kijker links, lijkt een van Marty Feldman geleend popeye.
Kan ik niet zien door al dat glitterspul dat ze op heeft.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef ikweetnix00 het volgende:
mist meg ryan een kies?
Nou, die vind ik wel heel herkenbaarquote:Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef Skaai het volgende:
Uma Thurman tijdens het filmen van Motherhood
[ afbeelding ]
Klopt, soms vraag ik me weleens af of die Perez-types wel weten wat ze kunnen aanrichten. Ik heb in het geval van dit kind echt een naar gevoel, net zoals ik dat eigenlijk ook wel krijg bij dat afzeiken van de Moore-Willis kids. Volwassen uitjouwen is nog tot daar aan toe (ik doe er graag aan mee in dit draadjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Toch vind ik het niet helemaal gepast om kinderen van 11 voor lul te zetten op internet zoals die perezhilton dude etc, of gaat hij ook naar een bassischool om ze uit te lachen
Vind ik ook, ze zal de rest van dr leven nog moeten plukken en waxen, laat dat kind met rust.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien is het wel goed dat ze het lekker laten zitten, als dat meisje daar nu al mee bezig moet zijnik denk dat ze het al "zwaar" genoeg heeft met Madonna als moeder.
ja dat is waar. Het is een kind tenslottequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klopt, soms vraag ik me weleens af of die Perez-types wel weten wat ze kunnen aanrichten. Ik heb in het geval van dit kind echt een naar gevoel, net zoals ik dat eigenlijk ook wel krijg bij dat afzeiken van de Moore-Willis kids. Volwassen uitjouwen is nog tot daar aan toe (ik doe er graag aan mee in dit draadje), maar kinderen...
Zeker. Mooie vorm al te zien in haar wenkbrauwen iig. Duidelijk te zien wat wel en niet hoeft te blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef MisterO het volgende:
Het is verder wel een heel mooi kind vind ik
Als ze dan maar niet net zo doorschiet als haar moeder, want die ziet er nu niet meer uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. Mooie vorm al te zien in haar wenkbrauwen iig. Duidelijk te zien wat wel en niet hoeft te blijven.![]()
Ze lijkt precies op dr moeder toen zij zo rond die leeftijd was.
Ik snap dat kutkind én dat land totaal niet. Bloedmooie foto van wereldberoemde fotografe en ze biedt verontschuldigingen aan maar dit soort foto's kraait geen haan naar.quote:
Haar moeder heeft alles laten verbouwen. Dat is moeilijk op je 11de.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef oldschoolf00l het volgende:
Lourdes, Madonna's dochter van 11![]()
[ afbeelding ]
Idd, dat bovenstukje is ook totaal onnodigquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:08 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet Claire Danes maar eens wat gaan eten.
Van onder ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Idd, dat bovenstukje is ook totaal onnodigZe lijkt van boven net een vent.
That reminds me... vanmiddag even naar Blokker voor een nieuwe strijkplank.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:08 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet Claire Danes maar eens wat gaan eten.
Maar ze ziet er niet uit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:17 schreef Treezz het volgende:
claire danes is gewoon lang en... dun
[ze speelde leuk in stardust....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
That reminds me... vanmiddag even naar Blokker voor een nieuwe strijkplank.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:49 schreef ivetje het volgende:
Rob Schneider :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lilo :
[ afbeelding ]
Miley Cyrus :
[ afbeelding ]
Freddie Prinze Jr. die een beetje dikker is geworden (en Sara Michelle lijkt dunner te worden, aar dat kan gezichtsbedrog zijn) :
[ afbeelding ]
Gossip Girl's Chuck Bass :
[ afbeelding ]
Dat zijn nou "celebs".quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef oldschoolf00l het volgende:
Ok en wie zijn al deze mensen?
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:06 schreef cinnamongirl het volgende:
O nee! Waar is de hotness?!
Gary Dourdan (CSI)
[ afbeelding ]
Celeb is toch iemand die we moeten kennen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dat zijn nou "celebs".
Had je niet verwacht he??
Hier staan de namen tenminste nog bij, het wordt pas echt irritant als het één of ander b of c sterretje betreft waar dan geen naam bij staat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef oldschoolf00l het volgende:
Ok en wie zijn al deze mensen?
[..]
"we" kennen ze ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Celeb is toch iemand die we moeten kennen?
Wie zijn dit? Je schoonfamilie ofzo?
Het lijkt wel of dat hoofd er gewoon opgeplakt isquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:06 schreef cinnamongirl het volgende:
O nee! Waar is de hotness?!
Gary Dourdan (CSI)
[ afbeelding ]
Chuck Bass is echtquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef Skeletor het volgende:
[..]
"we" kennen ze ook!![]()
Dat je Miley Cyrus & Chuck Bass niet kent, ok.. Maar de rest is toch wel bekend hoor
Perez Hilton.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:40 schreef MASD het volgende:
Vraagje, welke mentaal uitgedaagde maakt die ongrappige tekeningetjes en teksten bij de foto's?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Twisted Sister-flashback
[ afbeelding ]
Ja, en dat je dan daarna met een kaasschaaf alle make-up van je lijf mag schrapen, omdat Mariah tegen je aan lagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:19 schreef TheThirdMark het volgende:
En toch is dat kreng best te ballen (wél met make-up natuurlijk).
Het lijkt me dat het haar wettige echtgenoot is, Nick Cannon!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
wie is die griezel met die teddybeer?
Met belichting en kleurinstellingen kun je negers van zo ongeveer zwart tot tintje blanke-na-zonnebank laten varieren. Waarbij de negers zelf vaak de voorkeur hebben voor zo licht mogelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:21 schreef Skeletor het volgende:
Nee daar is hij toch veel te licht voor. Die "griezel"dan.
Uhm riiiiightquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Met belichting en kleurinstellingen kun je negers van zo ongeveer zwart tot tintje blanke-na-zonnebank laten varieren. Waarbij de negers zelf vaak de voorkeur hebben voor zo licht mogelijk.
Rightquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Met belichting en kleurinstellingen kun je negers van zo ongeveer zwart tot tintje blanke-na-zonnebank laten varieren. Waarbij de negers zelf vaak de voorkeur hebben voor zo licht mogelijk.
Ja echt wel hoor. Er wordt bij negers onderling ook heel erg gediscrimineerd, iemand die heel donker is wordt vaak als minder gezien. (Check Oprah en Dr. Phil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, volgens mij is dat bij vrouwen wel, toch? Volgens mij wordt dat echt "mooier" gevonden hoor...
De Time-cover van OJ Simpson werd ook donkerder gemaakt zodat het leek alsof hij "nog" slechter was..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja echt wel hoor. Er wordt bij negers onderling ook heel erg gediscrimineerd, iemand die heel donker is wordt vaak als minder gezien. (Check Oprah en Dr. Phil.)
Negers komen ook welles in de zon racist.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Time-cover van OJ Simpson werd ook donkerder gemaakt zodat het leek alsof hij "nog" slechter was..
[ afbeelding ]
die zwembroek is nog het minst onflatteus..quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef Irrem het volgende:
[..]
Het lijkt wel of dat hoofd er gewoon opgeplakt is![]()
Dat vind ik toch zo'n verschrikkelijke afknapper, zo'n zwembroek
@DrDentzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben me heel goed bewust van het feit dat negers onderling ook discrimineren. Sommige lichte negers discrimineren de donkere negers en sommige donkere negers discrimineren de lichte negers. Daar heb ik geen Oprah of Dr. Phil voor nodig hoor. Waar het mij om ging is je uitspraak dat "de neger" het liefst licht is, wat dus onzin is.
Nu wat plaatjes om het goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is ook oud nieuws, bovendien ging het daar niet om de huidskleur, maar om de foto in het algemeen. Een donkere sfeer past nou eenmaal beter bij een moordenaar!![]()
Ik schrok ook erg, maar zo zag ze er gisteren uit op een een filmfestival in Traverse City; ze is echt een kameleon.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Gosh het gaat echt heel slecht met Madonna he?
Ik ben blij dat ik geen kapitaal heb uitgegeven aan een concertkaartje...
Ja, dit is met 10 liter plamuur en na wat botox.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik schrok ook erg, maar zo zag ze er gisteren uit op een een filmfestival in Traverse City; ze is echt een kameleon.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk al vaker opgemerkt, maar doet hij dat nou expres om op een Oompa Loompa te lijken?!quote:
Anne Hathaway, I presume.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
Wie is die bovenste dame, static?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al vaker opgemerkt, maar doet hij dat nou expres om op een Oompa Loompa te lijken?!
[ afbeelding ]
Oompa, Loompa, doom-pa-dee-do
I have a perfect puzzle for you
Oompa, Loompa, doom-pa-dee-dee
If you are wise, you'll listen to me
Ik dacht dan ook dat MLF juist echt vroeg wie het zijn en de plaatjes elders uit dit topic kopieerde om zijn/haar vraag te verduidelijken. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
Die zijn allebei al eens gepost en als je niet weet wie het is, post ze dan niet
hahaha je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat MLF juist echt vroeg wie het zijn en de plaatjes elders uit dit topic kopieerde om zijn/haar vraag te verduidelijken. Maar ik kan het mis hebben
Granny is dus Sarah Jessica Parker en die bimbo is Jodie Marshquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:07 schreef MLF het volgende:
-knip-
Wel sterk gevondenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef MadGuy het volgende:
Alhoewel een photoshop, hoort dit bij onflatteus?:
[ afbeelding ]
:.) Sex in her Shitty
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef MadGuy het volgende:
Alhoewel een photoshop, hoort dit bij onflatteus?:
[ afbeelding ]
:.) Sex in her Shitty
SJP ziet er normaliter uit als een oma, dus het moet wel photoshop zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:40 schreef Skaai het volgende:
Dat zijn geen foto's van SJP, is gewoon een (porno?)actrice die heel erg op d'r lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |