quote:
De neus is wel het laatste waar ik over val...haha...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:31 schreef IQM het volgende:
Wuttufuk? Wie is dat ook alweer? Zo'n Engelse, toch? Ik herken die uiterst mislukte nosejob.
Gawd, ik heb shocking nieuws gemist!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Klopt, die zien we nooit meer terug .
Ik weet alweer wie het is. Jodie Marsh.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Sowflow het volgende:
De neus is wel het laatste waar ik over val...haha...
Waarom doen vrouwen zichzelf dit aan...? Houden ze niet van zichzelf...?
Cameron Diaz heeft rosacea. Vandaar dat haar gezicht er zo uitziet.quote:
Of ze heeft gewoon last van het fenomeen van Raynaud.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:06 schreef Saphia het volgende:
Katie heeft die paarse handen gekregen vanwege een overdosis Scientology vitaminen![]()
Maar ze zijn nu weer normaal, Katie gisteren op de set van Eli Stone
[ afbeelding ]
Die komt uit haar seriequote:
Ongelooflijk... voor de verminking (plast.chirurgie) was ze zo veel mooier! Net zoals Pamela Anderson trouwens, en Vanessa...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet alweer wie het is. Jodie Marsh.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die in behandeling zou gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:10 schreef Gnittoo het volgende:
de dochter van donatella versace
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk debiele opmerking zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in behandeling zou gaan?
Maja, dit is ook een manier van opvallen... Ik zou zeggen, vooral geen aandacht meer aan besteden. Beetje met 'r anorexiafiguurtje op de rode loper showen. Eng kind.
Mensen met anorexia zijn niet ineens willoze slachtoffertjes hoor. Er is een keuze. Je kunt jezelf inchecken in rehab, of je kunt in je ielige jurkje trots gaan staan te doen op de rode loper. En hoe meer mensen zich bezorgd uiten, hoe beter ze het waarschijnlijk vindt, want het is voor haar weer een bewijs dat ze dun is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk debiele opmerking zeg.
Ja gewoon aan haar lot overlaten dat kind, je ziet zo dat ze zich aanstelt
Wat ik me eigenlijk afvraag (ik weet het, kan er ook een topic over openen):quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk debiele opmerking zeg.
Ja gewoon aan haar lot overlaten dat kind, je ziet zo dat ze zich aanstelt
Beiden. Het patroon sluipt in je hersenen, en dat wordt het de standaard vluchtroute bij problemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat ik me eigenlijk afvraag (ik weet het, kan er ook een topic over openen):
Is Anorexia echt een ''State of Mind'' iets, waar je dus met zware intensive begeleiding vanaf kan komen of is het echt een hersenafwijking?
Ze is 50!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
Sharon Stone lijkt hier jaren ouder dan ze is
[ afbeelding ]
Ik vind t ook wel meevallen; misschien de witblonde krullen die worden aangezien voor oma-permanentje?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
"Hmmm... zou dr. Staufbuben ze zó groot kunnen maken bij mij?"quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet echt onflatteus, meer grappig moment. Het is Traci Bingham (Baywatch).
[ afbeelding ]
prachtige foto, vind juist dat ze er jong uit zietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, SEMTEX is krank im kopf.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
prachtige foto, vind juist dat ze er jong uit ziet
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet echt onflatteus, meer grappig moment. Het is Traci Bingham (Baywatch).
[ afbeelding ]
Thanx, enceclopedie. En jij weet natuurlijk alles van haar klinische verledenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mensen met anorexia zijn niet ineens willoze slachtoffertjes hoor. Er is een keuze. Je kunt jezelf inchecken in rehab, of je kunt in je ielige jurkje trots gaan staan te doen op de rode loper. En hoe meer mensen zich bezorgd uiten, hoe beter ze het waarschijnlijk vindt, want het is voor haar weer een bewijs dat ze dun is.
(Ik heb ervaring met eetstoornissen, heb tijden met mensen met anorexia in een groep gezeten, en ze zijn heus niet heilig hoor. Ze kunnen net zo goed keihard doortrapt zijn. Ik vind het gewoon typisch, dat dat Versace kind helemaal opgedoft ik een jurkje op de rode loper verschijnt, in plaats van haar ass in rehab te checken. Maar goed, veel pro-ana-sites zullen er van smullen...)
Toevoeging:
Een half jaar geleden (toen ze er overigens een stuk beter uitzag, vast in rehab geweest), liep ze met een rood en een paars touwtje rond. Rood staat voor pro-ana, paars voor pro-mia. ()
[ afbeelding ]
Nee, voor pro-ana's heb ik geen goed woord over.
Sniet, ze ziet er uit als de boze stiefmoeder van Sneeuwwitje manquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, SEMTEX is krank im kopf.
Ze heeft gelukkig een slip aan ...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ongelukje of aandacht vragen?
Kourtney Kardashian.
[ afbeelding ]
Ik zeg het niet snel maar die is toch wel akelig dun...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:10 schreef Gnittoo het volgende:
de dochter van donatella versace
[ afbeelding ]
was die niet het mooiste van het landquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sniet, ze ziet er uit als de boze stiefmoeder van Sneeuwwitje man
Kate begint steeds meer op een man te lijken, door dat kortere haar en zeker omdat ze groter is dan Tom. Soms lijkt het net een gay-couple.quote:
Misschien is het dan toch waar van Tomquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Kate begint steeds meer op een man te lijken, door dat kortere haar en zeker omdat ze groter is dan Tom. Soms lijkt het net een gay-couple.
Heeft Kate nou zulke grote platvoeten...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:02 schreef Treezz het volgende:
Tom Cruise en kate
[ afbeelding ]
Linsday Lohan en (hoe heet ze toch alweer..)
[ afbeelding ]
Courtney Love b'tje bleekjes..
[ afbeelding ]
Hoe oud schat je Sharon Stone dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
hehehe inderdaad..quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:37 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Heeft Kate nou zulke grote platvoeten...
Jezusquote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
Ronaldo de voetballert krijgt een dikke pens
[ afbeelding ]
Hoe krijgt ze het toch weer voor elkaar, elke keer weer de meest walgelijke kledingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:17 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
Rihanna ziet er raar uit op deze foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |