quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Holy shit Jeremy Jackson28? Shocking...hij ziet er uit als een te lang in de oven gebakken stuk oud brood
![]()
Zijn daar nog meer beelden van![]()
Weet je wie ik de laatste tijd wel mis hierzo...., Paris ...Hier is ze dan weer
lekker bruin gesprayd
[ afbeelding ]
De volgende keer dus even uploaden bij Tinypic.com ofzo.quote:Forbidden
You don't have permission to access /images3/009810658.jpg on this server.
ze had haar jurk zeker nog aan in de spuitcabine....quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
De volgende keer dus even uploaden bij Tinypic.com ofzo.Anyway, dit is je foto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
ze had haar jurk zeker nog aan in de spuitcabine....
Idd, een naam erbij is dan overbodigquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie je onderstaande taferelen, dan is de naam niet eens meer nodig: Michael Jackson natuurlijk!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:21 schreef Vandaag... het volgende:
hier is ie nog een keer, lijkt op een 45 jarige met een nose job.
[ afbeelding ]
Yuk, wat een ranzig wijf heb ik die Holmes altijd gevonden. Past in het rijtje van Britneyquote:
nou jah over ranzig gesproken......die Paris DIE is pas ranzig wat een wandelend lijk zeg met die M. Mousebril opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Yuk, wat een ranzig wijf heb ik die Holmes altijd gevonden. Past in het rijtje van Britney.
Nope, hij heeft het badpak van Jenny Mc Carthy aan...er zijn similar foto's waarin ze hand in hand lopen waarp zij het draagt...was vast een geintjequote:Op zondag 6 juli 2008 02:28 schreef MisterO het volgende:
Dat bovenstukje van Jim Carey moet gephotoshopt zijn
Vette lol.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het badpak van Jenny Mc Carthy aan...er zijn similar foto's waarin ze hand in hand lopen waarp zij het draagt...was vast een geintje.
Nou aan de huidskleur zal het niet liggenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou jah over ranzig gesproken......die Paris DIE is pas ranzig wat een wandelend lijk zeg met die M. Mousebril op
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
Ronaldo de voetballert krijgt een dikke pens
[ afbeelding ]
Heeft ie nou een beugel?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
Ronaldo de voetballert krijgt een dikke pens
[ afbeelding ]
ik hoop 'tquote:
Ik vind dat ze teveel met haar schouders naar voren staat, die jurkt lijkt wat te laag te zitten want haar tieten hangen ook te laag?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Behalve dat ze zo krom staat, vind ik de foto niet heel onflatteus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |