Ja wat is dat nou ?? Daar ga je als vrouw toch niet naast lopenquote:
Die ziet er uit als minimaal 50 jaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:07 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Jeremy Jackson (Baywatch 300 jaar geleden)
Goed opgedroogd. Met de nadruk op opgedroogd.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Die ziet er uit als minimaal 50 jaar.! Wat een idioot.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:
Die laatste film van hem ook, Ace Ventura ofzo
De mooiste vrouw op aardequote:
Zoiets bedoel je? :quote:Op zondag 6 juli 2008 13:55 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de aller aller aller laatste foto's van Amy Winehouse hier verschijnen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef rena het volgende:
Pamela d'r verjaardag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat geen poep. Dat heeft ze al járen op d'r schouder/arm.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:09 schreef kvd het volgende:
Ik weet dat Pamela weer terug is bij Tommy Lee, gaat er blijkbaar ook weer heftig aan toe, zijn vingerafdrukken zitten op haar schouder en haar (voor ons) linkerborst heeft ook al zo'n lekkere rooie plek
Mag ie ??? Vind het al een wonder dat ie nog leeft en zelf spetterende concerten geeft.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Holy shit Jeremy Jackson28? Shocking...hij ziet er uit als een te lang in de oven gebakken stuk oud brood
![]()
Zijn daar nog meer beelden van![]()
Weet je wie ik de laatste tijd wel mis hierzo...., Paris ...Hier is ze dan weer
lekker bruin gesprayd
[ afbeelding ]
De volgende keer dus even uploaden bij Tinypic.com ofzo.quote:Forbidden
You don't have permission to access /images3/009810658.jpg on this server.
ze had haar jurk zeker nog aan in de spuitcabine....quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
De volgende keer dus even uploaden bij Tinypic.com ofzo.Anyway, dit is je foto:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
ze had haar jurk zeker nog aan in de spuitcabine....
Idd, een naam erbij is dan overbodigquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie je onderstaande taferelen, dan is de naam niet eens meer nodig: Michael Jackson natuurlijk!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:21 schreef Vandaag... het volgende:
hier is ie nog een keer, lijkt op een 45 jarige met een nose job.
[ afbeelding ]
Yuk, wat een ranzig wijf heb ik die Holmes altijd gevonden. Past in het rijtje van Britneyquote:
nou jah over ranzig gesproken......die Paris DIE is pas ranzig wat een wandelend lijk zeg met die M. Mousebril opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Yuk, wat een ranzig wijf heb ik die Holmes altijd gevonden. Past in het rijtje van Britney.
Nope, hij heeft het badpak van Jenny Mc Carthy aan...er zijn similar foto's waarin ze hand in hand lopen waarp zij het draagt...was vast een geintjequote:Op zondag 6 juli 2008 02:28 schreef MisterO het volgende:
Dat bovenstukje van Jim Carey moet gephotoshopt zijn
Vette lol.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het badpak van Jenny Mc Carthy aan...er zijn similar foto's waarin ze hand in hand lopen waarp zij het draagt...was vast een geintje.
Nou aan de huidskleur zal het niet liggenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou jah over ranzig gesproken......die Paris DIE is pas ranzig wat een wandelend lijk zeg met die M. Mousebril op
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
Ronaldo de voetballert krijgt een dikke pens
[ afbeelding ]
Heeft ie nou een beugel?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Malahide het volgende:
Ronaldo de voetballert krijgt een dikke pens
[ afbeelding ]
ik hoop 'tquote:
Ik vind dat ze teveel met haar schouders naar voren staat, die jurkt lijkt wat te laag te zitten want haar tieten hangen ook te laag?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Behalve dat ze zo krom staat, vind ik de foto niet heel onflatteus?
Nouja, heb ze erger voorbij zien komen hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel met haar schouders naar voren staat, die jurkt lijkt wat te laag te zitten want haar tieten hangen ook te laag?weet ff niet hoe ik het moet zeggen. En waarom trek je bij een zwart jurkje gele schoenen aan...?
Heeft dus weinig in dit topic te zoeken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef MisterO het volgende:
Denise Richards
[ afbeelding ]
Niet zozeer onflatteus, wel hilarisch
Paris, Gebakken lucht, ... mis ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wie ik de laatste tijd wel mis hierzo...., Paris ...Hier is ze dan weer
lekker bruin gesprayd
[ afbeelding ]
In haar dawson's creek tijd was ze echt super.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we deze al? De paarse Scientology-handjes van Katie?
[ afbeelding ]
Maar gezicht ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we deze al? De paarse Scientology-handjes van Katie?
[ afbeelding ]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?quote:
Tis een vrij oude fotoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?
Klopt, die zien we nooit meer terug .quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?
Die paarse handjes zijn een gevolg van afklemmen van bloedvaten, door een bezitterige maniakale echtgenoot.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:06 schreef Saphia het volgende:
Katie heeft die paarse handen gekregen vanwege een overdosis Scientology vitaminen![]()
Maar ze zijn nu weer normaal, Katie gisteren op de set van Eli Stone
[ afbeelding ]
ieuwww die tandenlachquote:Op zondag 20 juli 2008 12:43 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
De borstpartij van Pamela...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |