Nouja, heb ze erger voorbij zien komen hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel met haar schouders naar voren staat, die jurkt lijkt wat te laag te zitten want haar tieten hangen ook te laag?weet ff niet hoe ik het moet zeggen. En waarom trek je bij een zwart jurkje gele schoenen aan...?
Heeft dus weinig in dit topic te zoeken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef MisterO het volgende:
Denise Richards
[ afbeelding ]
Niet zozeer onflatteus, wel hilarisch
Paris, Gebakken lucht, ... mis ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet je wie ik de laatste tijd wel mis hierzo...., Paris ...Hier is ze dan weer
lekker bruin gesprayd
[ afbeelding ]
In haar dawson's creek tijd was ze echt super.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we deze al? De paarse Scientology-handjes van Katie?
[ afbeelding ]
Maar gezicht ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we deze al? De paarse Scientology-handjes van Katie?
[ afbeelding ]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?quote:
Tis een vrij oude fotoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?
Klopt, die zien we nooit meer terug .quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die pukkel zou er toch inmiddels af zijn?
Die paarse handjes zijn een gevolg van afklemmen van bloedvaten, door een bezitterige maniakale echtgenoot.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:06 schreef Saphia het volgende:
Katie heeft die paarse handen gekregen vanwege een overdosis Scientology vitaminen![]()
Maar ze zijn nu weer normaal, Katie gisteren op de set van Eli Stone
[ afbeelding ]
ieuwww die tandenlachquote:Op zondag 20 juli 2008 12:43 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
De borstpartij van Pamela...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |