Ik schrok ook erg, maar zo zag ze er gisteren uit op een een filmfestival in Traverse City; ze is echt een kameleon.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Gosh het gaat echt heel slecht met Madonna he?
Ik ben blij dat ik geen kapitaal heb uitgegeven aan een concertkaartje...
Ja, dit is met 10 liter plamuur en na wat botox.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik schrok ook erg, maar zo zag ze er gisteren uit op een een filmfestival in Traverse City; ze is echt een kameleon.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk al vaker opgemerkt, maar doet hij dat nou expres om op een Oompa Loompa te lijken?!quote:
Anne Hathaway, I presume.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
Wie is die bovenste dame, static?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al vaker opgemerkt, maar doet hij dat nou expres om op een Oompa Loompa te lijken?!
[ afbeelding ]
Oompa, Loompa, doom-pa-dee-do
I have a perfect puzzle for you
Oompa, Loompa, doom-pa-dee-dee
If you are wise, you'll listen to me
Ik dacht dan ook dat MLF juist echt vroeg wie het zijn en de plaatjes elders uit dit topic kopieerde om zijn/haar vraag te verduidelijken. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
Die zijn allebei al eens gepost en als je niet weet wie het is, post ze dan niet
hahaha je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat MLF juist echt vroeg wie het zijn en de plaatjes elders uit dit topic kopieerde om zijn/haar vraag te verduidelijken. Maar ik kan het mis hebben
Granny is dus Sarah Jessica Parker en die bimbo is Jodie Marshquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:07 schreef MLF het volgende:
-knip-
Wel sterk gevondenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef MadGuy het volgende:
Alhoewel een photoshop, hoort dit bij onflatteus?:
[ afbeelding ]
:.) Sex in her Shitty
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef MadGuy het volgende:
Alhoewel een photoshop, hoort dit bij onflatteus?:
[ afbeelding ]
:.) Sex in her Shitty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |