Nou, die vind ik wel heel herkenbaarquote:Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef Skaai het volgende:
Uma Thurman tijdens het filmen van Motherhood
[ afbeelding ]
Klopt, soms vraag ik me weleens af of die Perez-types wel weten wat ze kunnen aanrichten. Ik heb in het geval van dit kind echt een naar gevoel, net zoals ik dat eigenlijk ook wel krijg bij dat afzeiken van de Moore-Willis kids. Volwassen uitjouwen is nog tot daar aan toe (ik doe er graag aan mee in dit draadjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Toch vind ik het niet helemaal gepast om kinderen van 11 voor lul te zetten op internet zoals die perezhilton dude etc, of gaat hij ook naar een bassischool om ze uit te lachen
Vind ik ook, ze zal de rest van dr leven nog moeten plukken en waxen, laat dat kind met rust.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien is het wel goed dat ze het lekker laten zitten, als dat meisje daar nu al mee bezig moet zijnik denk dat ze het al "zwaar" genoeg heeft met Madonna als moeder.
ja dat is waar. Het is een kind tenslottequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klopt, soms vraag ik me weleens af of die Perez-types wel weten wat ze kunnen aanrichten. Ik heb in het geval van dit kind echt een naar gevoel, net zoals ik dat eigenlijk ook wel krijg bij dat afzeiken van de Moore-Willis kids. Volwassen uitjouwen is nog tot daar aan toe (ik doe er graag aan mee in dit draadje), maar kinderen...
Zeker. Mooie vorm al te zien in haar wenkbrauwen iig. Duidelijk te zien wat wel en niet hoeft te blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef MisterO het volgende:
Het is verder wel een heel mooi kind vind ik
Als ze dan maar niet net zo doorschiet als haar moeder, want die ziet er nu niet meer uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. Mooie vorm al te zien in haar wenkbrauwen iig. Duidelijk te zien wat wel en niet hoeft te blijven.![]()
Ze lijkt precies op dr moeder toen zij zo rond die leeftijd was.
Ik snap dat kutkind én dat land totaal niet. Bloedmooie foto van wereldberoemde fotografe en ze biedt verontschuldigingen aan maar dit soort foto's kraait geen haan naar.quote:
Haar moeder heeft alles laten verbouwen. Dat is moeilijk op je 11de.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef oldschoolf00l het volgende:
Lourdes, Madonna's dochter van 11![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |