Gomes was een deel van het team dat de kampioenschappen pakte. Natuurlijk was hij onmisbaar in nagenoeg alle wedstrijden, maar ik denk dat Isaksson het ook wel kan doen al zal het niet met zulke mooie reddingen zijn .quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu je zegt. Hebben jullie Gomes daar nog voor bedankt om zijn jullie zo hypocriet om die eer aan jullie zelf te houden?
Waar staat Brechet?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste opstelling?
[ afbeelding ]
Nieuwe spits nodig?
Ik denk dat, dat nog best bepalend kan worden inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:09 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben natuurlijk ook goals vanuit het middenveld via Bakkal. Hopelijk schiet Afellay er ook een stuk of 8-10 in komend seizoen.
zo niet dan gaat reker wel ff har dop z'n bekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
5-op-een-rij zou fantastisch zijn
Heeft Bakkal vorig jaar niet in zoverre zijn waarde bewezen dat hij dit jaar in de basis mag starten boven alle nieuwelingen? Ik verwacht overigens dat Brechet voor de linkbackpositie gehaald is, dus geen concurrent van Bakkal.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brechet gaat natuurlijk gewoon in de basis beginnen. Bakkal mag proberen om Brechet of Manco/Amrabat eruit te spelen
Boeie....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:46 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij zijn we Rajkovic kwijt.
Bakkal heeft het in zich om Cocu2 te worden. Ben toch wel fan van hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
Ik vond Bakkal juist 1 van de bepalende spelers vorig jaar.
Beetje vreemd om hem nu op de bank te zetten dan.
Als hij de OS laat schieten wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heeft Bakkal vorig jaar niet in zoverre zijn waarde bewezen dat hij dit jaar in de basis mag starten boven alle nieuwelingen? Ik verwacht overigens dat Brechet voor de linkbackpositie gehaald is, dus geen concurrent van Bakkal.
Zeker! Voor mij was hij de grote verrassing van het seizoen. Misschien niet begiftigd met enorm veel talent maar een hele slimme voetballer die veel rendement uit zijn talent haalt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:27 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Bakkal heeft het in zich om Cocu2 te worden. Ben toch wel fan van hem.
En wie staat er dan tot die tijd op de nog openstaande positie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaakson
Salcido - Maza - Marcellis - Kromkamp
Brechet - Simons
Manco - Lazovic - Doedelzak
Bakkal en Amrabat mogen na de OS hun plek rustig terugverdienen
Puike opstelling. Maar misschien een ander systeem beter zodat Aissati kan spelen ipv Amrabatquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:49 schreef -SG- het volgende:
Isaksson
Rodriquez - Marcellis - Salcido - Brechet
Bakal --- Simons
-- Amrabat -- Afellay --- Dzudszak --
Lazovic
Zoiets?
Probeer beiden isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:08 schreef pascalheister het volgende:
ben even bezig met een nieuwe banner, zal ik er gelijk "grote" van maken ipv "officiële" ?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Puike opstelling. Maar misschien een ander systeem beter zodat Aissati kan spelen ipv Amrabat
Nog niets is rond, waarschijnlijk wordt hij verhuurd, maar ook Twente zou weer interesse hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar de transfer van Isi naar Utrecht gaat niet door/was verzonnen?
Okeequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nog niets is rond, waarschijnlijk wordt hij verhuurd, maar ook Twente zou weer interesse hebben
Ik was vandaag even in Eindhoven en heb er tientallen mensen mee zien lopen. En ik vind het shirt in het echt nog 10x zo lelijk als op de foto's. Echt huilen met de pet op. Lelijke kraag, afgrijselijke achterkant, daar moeten we nu twee jaar tegenaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedrukking is wel lelijk zeg
Ken Judas niet, maar hij staat niet in de OPquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan Judas niet uit de OP?
Is het echt zo erg?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik was vandaag even in Eindhoven en heb er tientallen mensen mee zien lopen. En ik vind het shirt in het echt nog 10x zo lelijk als op de foto's. Echt huilen met de pet op. Lelijke kraag, afgrijselijke achterkant, daar moeten we nu twee jaar tegenaan kijken
quote:Maar in Het Parool wijst Kuiper ook naar de rol van Vlado Lemic, die sinds kort de belangen van Sulejmani helpt te verdedigen. 'Voor de komst van Lemic zei Mickey altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.'
Judas staat helaas gewoon in de OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ken Judas niet, maar hij staat niet in de OP
De onderste. Mooi gedaan, trouwens.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar
Je bent al snel beter dan Addo en Brechet is nodig op het middenveld zolang Bakkal er nog niet isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Hier is toch best vaak gepost dat die Maza eigenlijk niet veel kan. Waarom maakt iedereen dan een opstelling met hem erin en Brèchet wissel? Dan kan dit toch beter?
---------------Isaksson-----------------
Kromkamp--Marcellis--Salcido--Brèchet
Sommigen onder ons hebben nog wel respect voor zijn verdiensten voor PSVquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Judas staat helaas gewoon in de OP.
Gomes dus
dubbel eens. de nieuwe LIJKT kleiner.. (is zelfde formaat, maar toch, zal wel door die lijntjes komen in de oude)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De onderste. Mooi gedaan, trouwens.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Is er trouwens al een keer een ''Wie is de beste PSV'er allertijden'' competitie gehouden?
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Is er trouwens al een keer een ''Wie is de beste PSV'er allertijden'' competitie gehouden?
Maakt bij mij een grote kans. Alleen al door dat doelpunt van hem tegen Utrecht? Utrecht was het toch?quote:
En daar val ik niet onder.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons hebben nog wel respect voor zijn verdiensten voor PSV.
lettertype ook in het zwart doen ander is dat psv zo onopvallend, en ik zou ook een ander lettertype kiezen maar verder primaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar
Mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar
ja daar zat ik ook mee te dubben, nog een lettertype in gedachte?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
lettertype ook in het zwart doen ander is dat psv zo onopvallend, en ik zou ook een ander lettertype kiezen maar verder prima
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar
mwah vervang Lazovic maar voor Koevermans..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:49 schreef -SG- het volgende:
Isaksson
Rodriquez - Marcellis - Salcido - Brechet
Bakkal --- Simons
-- Amrabat -- Afellay --- Dzudszak --
Lazovic
Zoiets?
Ik dacht het ookquote:
"romaaaaaaaaaaaaaaaaario, wordt dit z'n derde? Wordt dit z'n derde? DIT IS Z'N DERDE, WAT EEN WERELDGOAL"quote:
''Het lijkt wel een schiettent, daar in Eindhoven''quote:
Die keeper ook. Van Beveren.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm wie zou dan hoog eindigen als grootste PSVers ooit?
Cocu, Romario, Nistelrooy, Koeman, Ronaldo, Nilis, Alex, Kezman, Gomes?
Meeste spelers van de oude generaties ken ik niet
Van de oude generatie, en dan bedoel ik de tijd waarin men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was, zullen het Skiete Willy en Het Kanon het wel winnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm wie zou dan hoog eindigen als grootste PSVers ooit?
Cocu, Romario, Nistelrooy, Koeman, Ronaldo, Nilis, Alex, Kezman, Gomes?
Meeste spelers van de oude generaties ken ik niet
geef mij berry maarquote:Op zondag 6 juli 2008 03:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van de oude generatie, en dan bedoel ik de tijd waarin men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was, zullen het Skiete Willy en Het Kanon het wel winnen.
oude lettertype was beter imho, viel het tenminste op.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef pascalheister het volgende:
beide banners nog even aangepast met lettertype en afellay toegevoegd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom in hemelsnaam Aissati als controlerende middenvelder? Wissel hem met bakkal van positie, dat pakt waarschijnlijk beter uitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:19 schreef NFP het volgende:
Waarom Brechet meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?
Ik iniedergeval nog niet. Ik zie het voorlopig als dit:
-----------------------Isaksson----------------------
Kromkamp----Marcellis----Maza----------Salcido
-----------------Aissati---Simons-------------------
----Afellay-----------Bakkal-------------Dzsudzsak
---------------------Koevermans--------------------
Ik denk dat Aissati erg goed op die positie uit de voeten kan.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:22 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam Aissati als controlerende middenvelder? Wissel hem met bakkal van positie, dat pakt waarschijnlijk beter uit
Ik denk wel dat hij het in zich heeft om zo te spelen, maar omdat hij geen ervaring heeft opgedaan op die positie lijkt me niet dat dat de ideale plek is om hem op te stellen. Ik zou dan toch Bakkal daar neer zetten aangezien dat een slimme speler is en met zijn loopvermogen ook het spel tussen de verdediging en middenveld kan verdelen. Daarnaast zie ik in Aissati meer het type speler als bijvoorbeeld Sneijder dit EK, achter de spitsen spelend maar ook mee terug verdedigend. Dat heeft hij meerderemalen bewezen bij Jong Oranje, als hij nou ook onder Stevens dit jaar de kans zou krijgen voor die positie zou dat goed uitpakken voor ons denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef NFP het volgende:
Ik denk dat Aissati erg goed op die positie uit de voeten kan.
Al jaren zie ik in hem in potentie een type-Pirlo, iemand die vlak voor de verdediging het spel verdeeld, dat moet hij met zijn overzicht, techniek en rust aan de bal echt wel beheersen. Jammer dat hij er nog weinig heeft gespeeld.
Volgens heeft ie toch een contract tot medio 2011quote:Op zondag 6 juli 2008 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zal geen verhuur meer worden lijkt me, hij heeft toch geen 'officiële' contractverlenging uiteindelijk getekend?
quote:Afellay hoopt dat PSV Aissati alsnog snel voor langer vastlegt. ``Ik vraag me wel eens af of de club weet wat ze met iemand als Ismail in huis hebben. Volgens mij beseffen ze het niet helemaal. Hij is verschrikkelijk goed. Ik kan geen speler bedenken, die je in zijn plaats zou moeten kopen. PSV kan daarom maar beter opschieten.’’
Bron 7 Juni 2008
Ook nooit dat de verlenging helemaal van de baan is....quote:Op zondag 6 juli 2008 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat was in December. Maar daarna kwam dit verhaal toch:
http://www.sportwereld.nl(...)p_breuk_met_PSV.html
Daarna is er geen nieuws meer geweest - ook niet over de echte bevestiging. Volgens mij.
Waarom Maza meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:19 schreef NFP het volgende:
Waarom Brechet meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?
Ik iniedergeval nog niet. Ik zie het voorlopig als dit:
-----------------------Isaksson----------------------
Kromkamp----Marcellis----Maza----------Salcido
-----------------Aissati---Simons-------------------
----Afellay-----------Bakkal-------------Dzsudzsak
---------------------Koevermans--------------------
Je zet hem zelf ook in de basisquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom Maza meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?
Sinds wanneer hebben we 2 Brechets?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Dirk mag dan met Brechet, Rodriguez en Brechet om twee plaatsen gaan strijden
Hij neemt zijn tweeling broer ook mee, maar dan om de schoenen te poetsen misschien bedoelt hij diequote:
21 miljoen...quote:vor eineigen Wochen stand mehrmals in Marca das sowohl Salcido zu Atletico wechseln will(da er Javier Aguirre als Trainer haben will der ja bekanntermaßen geauso wie er mexikaner ist), und das Atletico ja bekanntermaßen auf der Suche nach Verstärkungen in der Abwehr sucht, und sie obwohl sie mit Heintinga und Uljifalusi schon twei hochkaräter gekauft haben noch auf der Suche nach einem Weiteren Topverteidiger sind. Allerdings soll Eindhoven eine Ablöse von 21 Mio.¤ gefordert haben, und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
Dat dusquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
21 miljoen?![]()
Doen dan, en dan Alex terugkopen
quote:
Ze willen dus niet de volle mep betalen volgens die bronquote:und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten loppen.....?
Dat zou een stuk mooier zijn geweest lijkt me.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten lopen.....?
Beetje jammer inderdaad dat ze dat niet dedenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm...tot voor kort begreep ik de commotie rondom het nieuwe shirt niet, maar dit is wel écht lelijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom Salcido weghalen uit het centrum terwijl Brechet van orgine een linksback is (en dus ook voor deze positie gehaald is lijkt mij)quote:
Maar is denk ik een betere linksback dan Salcido.quote:
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef NFP het volgende:
Brechet speelt zelf het liefst centraal.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een Fc Twente forum gaat het gerucht dat Arnautovic inderdaad bij Fc Twente vertrekt........... naar Psv.![]()
Hij zou geruild worden met Aissati.
Voor wat het waard is.
Arnautovic? Wtf moeten we daarmee?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef sjimz het volgende:
Even een post van iemand uit het Feyenoord topic:
[..]
Dat zou nog belachelijker zijn dan Aissati ruilen voor Pieters ;')quote:
Zijn interview met psv.tv!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alvast voor het jaar van de rouw!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?
Voornamelijk uit Zuid-Amerika.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is alvast voor het jaar van de rouw!
Wat een grootspraak voor zo'n klein ventjequote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het seizoen toch wel weer zo lopen dat PSV gewoon weinig punten in het begin gaat verspelen en Ajax wel waardoor PSV gewoon weer kampioen wordt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een grootspraak voor zo'n klein ventje
ach er kan werkelijk nog van alles gebeuren in de komende 1,5 maand natuurlijk. Maar met 0 echte toppers in dit psv schat ik de kansen wel heel laag inquote:Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het seizoen toch wel weer zo lopen dat PSV gewoon weinig punten in het begin gaat verspelen en Ajax wel waardoor PSV gewoon weer kampioen wordt.
Al hoop ik natuurlijk dat PSV al voor de winterstop is uitgespeeld
Waarom heeft Ajax dan nog geen volkomen zwart shirt?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Afellay nog en Koevermansquote:Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
ach er kan werkelijk nog van alles gebeuren in de komende 1,5 maand natuurlijk. Maar met 0 echte toppers in dit psv schat ik de kansen wel heel laag in
Is er nog herhaling van regio tv, kan het hier nl wel ontvangen?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook maar even hier melden, Erik Pieters verwacht zelf dat ie zich op 14 juli moet melden bij PSV ipv op 19 juli bij Utrecht. (zei ie net op regio-tv)
De ruil tussen Aissati en Pieters speelt nog steeds (volgens hem moeten beide spelers nog rond komen met de clubs), maar als die deal niet doorgaat wil PSV Pieters gewoon kopen.
Ik wens hem alvast veel succes bij jullie, en denk dat menig supporter zich nog zal verbazen over de kwaliteiten van deze jongen.
Thanks, gezien, de ruil gaat waarschijnlijk gewoon door dus...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:11 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/content/uitzendinggemist
Aan het einde van Namen & Rugnummers van vandaag.
Dit gaat toch wel om verhuur neem ik aan?quote:Achenteh op proef bij KV Mechelen
Rochdi Achenteh zal vanaf dinsdag met de selectie van KV Mechelen meetrainen. De twintigjarige aanvallende middenvelder van Jong PSV krijgt de kans om de technische staf van KVM te overtuigen van zijn capaciteiten.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:41 schreef NFP het volgende:
[..]
Dit gaat toch wel om verhuur neem ik aan?
Ik zie de eigen jeugd niet vaak maar ik heb toch wel het idee dat juist Achenteh één van de groeibriljantjes is binnen Jong PSV momenteel.
huh, waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik effe blij dat je in tegenstelling tot bij Ajax wel gewoon een handtekening kan vragen aan een speler als hij gaat trainen
Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik effe blij dat je in tegenstelling tot bij Ajax wel gewoon een handtekening kan vragen aan een speler als hij gaat trainen
Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?
Maar DAM heeft geen kinderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...
Met een handtekeningen van zijn favoriete Ajax-spelers?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8/7/2008 - 'Meer veranderingen aan het trainingsveld'
(Gepost door P.)
BRON: AD
Eerder werd op basis van de manier waarop Marco van Basten wil trainen het kunstgrasveld van de trainingsvelden bij de ArenA verwijderd. Daar zal het niet bij blijven. Het Algemeen Dagblad meldt dat de hekken rond het trainingsveldveld worden vervangen door hogere hekken en aan de hekken worden windschermen met bomenprints vastgemaakt. Hierdoor zouden supporters die de training willen bezoeken niets meer kunnen zien, maar daarvoor is een oplossing gevonden: er wordt voor supporters een tribune gebouwd aan de kant van het trainingsveld waar het supportershome staat.
Ajax Netwerk
De wandeling die de spelers van de kleedkamers in de ArenA naar het trainingsveld moeten maken is Ajax ook een doorn in het oog. De spelers moeten vanaf de kleedkamers een parkeerdek op de eerste ring van de ArenA over en de toren van Noord B voor ongeveer de helft afdalen en vervolgens vanaf de ingang van Noord B naar het trainingsveld lopen. Ook daar wil Ajax een oplossing voor verzinnen. [reageer]
Hierover
Gelukkig is PSV gewoon PSV
Ik snap dat handtekening vragen sowieso niet. Waarom doen mensen dat? Ga je het inlijsten ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker. Wij willen ook zo goed presteren in europaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:39 schreef navigator het volgende:
Trieste boeren die alleen maar Ajax nieuws posten in hun eigen topic. Zegt wel weer genoeg. Ze blijven opkijken tegen de grote broer.
Ik weet het ook niet maar het is een feit dat 'de gemiddelde psv'er' om een argument kracht bij te zetten, of simpelweg te vergelijken, altijd met Ajax op de proppen komt. Dát is op zijn minst vreemd te noemen. Ajax heeft Feyenoord als spiegel/concurrent , Feyenoord heeft Ajax als spiegel/concurrent,..psv wil zich vergelijken met Ajax maar Ajacieden geven niets om psv, ja behalve het afgeven erop natuurlijk. Hetzelfde met de TOPPER/KLASSIEKER VAN NEDERLAND, daar hoort psv gewoon niet bij. Al staat Feyenoord laatste,...de wedstrijd Ajax Feyenoord / Feyenoord Ajax blijft de KLASSIEKER.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Wij willen ook zo goed presteren in europa![]()
Nee serieus waarom zou PSV opkijken tegen Ajax?
Niemand heeft ook gezegd dat PSV - Ajax een klassieker isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet maar het is een feit dat 'de gemiddelde psv'er' om een argument kracht bij te zetten, of simpelweg te vergelijken, altijd met Ajax op de proppen komt. Dát is op zijn minst vreemd te noemen. Ajax heeft Feyenoord als spiegel/concurrent , Feyenoord heeft Ajax als spiegel/concurrent,..psv wil zich vergelijken met Ajax maar Ajacieden geven niets om psv, ja behalve het afgeven erop natuurlijk. Hetzelfde met de TOPPER/KLASSIEKER VAN NEDERLAND, daar hoort psv gewoon niet bij. Al staat Feyenoord laatste,...de wedstrijd Ajax Feyenoord / Feyenoord Ajax blijft de KLASSIEKER.
Laat lekker lullen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand heeft ook gezegd dat PSV - Ajax een klassieker isWaarschijnlijk wordt Ajax erbij gehaald omdat die meestal nét 2de staan?
idd, en dat was in dit topic (dacht ik) al een keer eerder voorgekomen over het nieuwe shirt van Ajax.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Waarom zou je uberhaupt met Ajax nieuws in een psv topic komen?
Wie weet maar ik schat de kans: 0.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met een handtekeningen van zijn favoriete Ajax-spelers?
Echt? Hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loting voor de tweede ronde van de beker: Jong PSV - PSV.
quote:Pieters gaat uit van transfer naar PSV
Erik Pieters speelt, als het aan hem ligt, komend seizoen voor de regerend landskampioen. De verdediger van FC Utrecht verwacht dat hij zich op 14 juli 2008 moet melden op de eerste training van PSV.
De 19-jarige verdediger was maandagavond te gast bij RTV Utrecht in het programma Namen en Rugnummers. Presentator René van den Berg ontlokte Pieters enkele uitzonderlijke uitspraken.
De verdediger sprak de geruchten rondom een mogelijke ruil Pieters/Aissati niet tegen.
"Dat klopt, Aissati moet er uit zien te komen met FC Utrecht. Als ik er dan uitkom met PSV dan is het zo goed als een deal", aldus Pieters in het genoemde programma.
De verdediger sprak nog niet met de ploeg uit Eindhoven. "Nee. Ik heb ook al weer gehoord dat PSV me sowieso wil kopen. Maar het hangt er dan allemaal vanaf hoe het gaat lopen met Aissati natuurlijk."
Het antwoord van de verdediger waar hij zich zal gaan melden voor de eerste training was zeer duidelijk. "Het ziet er naar uit dat het de 14e wordt bij PSV."
Dus er wordt op de Herdgang gespeeld?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Jong PSV heeft de thuiswedstrijd gekregen.
Jammer. Had Jong PSV wel eens willen zien stunten, zoals Jong Ajax dat ook vaak deed. Nu liggen ze er dus meteen uit...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeuj, we zitten al in de volgende ronde!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Domme move als je het mij vraagt. Aissati mogen ze nooit laten vertrekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:25 schreef neilpad het volgende:
Voor wie te lui was om het filmpje op de vorige pagina te bekijken:
[..]
Netzoals het PSVshirt in het Ajax topic werd gepost.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Waarom zou je uberhaupt met Ajax nieuws in een psv topic komen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Jammer. Had Jong PSV wel eens willen zien stunten, zoals Jong Ajax dat ook vaak deed. Nu liggen ze er dus meteen uit...
Niet voor mij, maar ik ben wel blij dat als ik met mijn neefjes naar de training ga ik gewoon kan vragen voor een foto of een handtekening en niet wordt tegengehouden door allerlei mongolen van de beveilingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?
Uhuquote:
Zeefuik doet niet mee, die speelt bij FC Omniworld.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaakson
Sacido - Brechet - Marcellis - Kromkamp
Bakkal - Simons
Amrabat - Affelay - Doedelzak
Lazovic
Tegen
Cassio
Fagner - Addo - Vd Einden - Zonneveld
Vd Leegte - Vayrinen
Manco - Aissati - Zeefuik
Reis
Ik moet het nog zien
wat een kut loting.. ik had nog enigszins de hoop op een leuke stunt van Jong PSV, maar dat kunnen we nu wel vergeten neem ik aan..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gestuurde lotingen zijn ook niks natuurlijk dus dan maar dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:52 schreef WooZ het volgende:
ik dacht dat ze niet tegen elkaar konden loten
Dat wordt inderdaad niet de moeite waard. Dit wordt gewoon een afgesproken 3-1 voor het eerste ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef du_ke het volgende:
Ja PSV 1 - PSV 2 hoe verzinnen ze het, vast een spannende wedstrijd
Aan beide kanten ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:10 schreef dndiek het volgende:
Ze moeten er eigenlijk een gala wedstrijd van maken met een stuk of 10 doelpunten
Die zit al een half jaar niet meer bij PSVquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Niet Da Costa opstellen he, dat mag niet!
wow wat een faal!quote:
Volgens mij heeft ie dat wel doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zit al een half jaar niet meer bij PSV
Failquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Niet Da Costa opstellen he, dat mag niet!
quote:Pieters gaat uit van verbintenis bij PSV
Geschreven op woensdag, 9 juli om 08:07
Erik Pieters heeft er een rotsvast vertrouwen in dat hij binnen enkele dagen FC Utrecht verruilt voor PSV. Sterker nog, mentaal is hij er helemaal op voorbereid dat hij zich komende maandag voor de eerste training moet melden op de Herdgang. "Formeel is er nog geen akkoord tussen beide clubs, maar alle signalen wijzen er op dat het nog slechts een kwestie van tijd is", vertelt de negentienjarige linkerverdediger van de Domstedelingen woensdag in het Algemeen Dagblad. "Zelfs als het uiteindelijk niet tot een ruil met Aissati komt, reken ik er op dat ik straks bij PSV voetbal."
Naar verluidt zijn PSV en FC Utrecht het eens over het ruilen van Ismail Assaiti en Pieters, een ruil van jeugdinternationals zonder bijbetalingen. Aissati bereikte in december nog een mondeling akkoord over contractverlenging. Tot het tekenen van die overeenkomst kwam het echter niet. Aissati wil zelfs vertrekken vanwege een gebrek aan speeltijd.
"Ook als die overeenkomst met gesloten beurzen niet doorgaat, wil PSV me hebben", vervolgt Pieters. "Ik heb zelf weliswaar nog geen gesprek in Eindhoven gehad, maar volgens mijn zaakwaarnemer komen we er wel uit." In de Domstad heeft de linkspoot og een contract tot medio 2011. Pieters is een vaste waarde in het elftal van Willem van Hanegem en is ook de eerste keus op de linksbackpositie van Jong Oranje.
Volgens het Algemeen Dagblad wil PSV zo snel mogelijk de transfer van Pieters afronden. Het liefst nog deze week. In dat geval kan de tiener komende maandag bij de eerste training alvast kennis maken met zijn ploeggenoten, voordat hij met Olympisch voetbalelftal vertrekt naar China voor het mondiale toernooi.
"Zo ziet het plan er inderdaad uit,’’ bevestigt Pieters. "Op 21 juli moet de olympische selectie zich bij De Haan melden. Officieel weet ik weliswaar nog niet of ik naar China ga omdat de bondscoach zijn selectie nog niet heeft bekend gemaakt, maar de kans is groot dat ik er bij zit. Het is dus beter alvast wat rond te kijken in Eindhoven."
Voor Pieters komt met zijn komende transfer naar de regerende landskampioen een droom uit. "Ik zal FC Utrecht altijd dankbaar blijven dat ik de kans heb gekregen me bij die club te ontwikkelen, maar PSV is natuurlijk wel een behoorlijke stap voorwaarts."
Daarom mag het ook niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zit al een half jaar niet meer bij PSV
Alleen een praktisch onleesbare :quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn zeker (nog) geen scans van dat interview?.
Tja die jongen wil gewoon ook later in het buitenland spelen maar bij psv krijgt hij gewoon de kans niet of zien ze het niet in hem zitten. Ik denk eerder dat dat de schuld is van psv en dan met name van Vergoossen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou dan is mijn "liefde" voor Aissati zeker over. Naar de neuzen is het ergste wat je kan doen als PSVer.
Perez ok...Die had daar een achtergrond ook al was het (de zoveelste?) idiote keuze van Reker en co. Maar dit? Nee nee dit maakt me echt pissig.
Ik vind het steeds triester hoe het er bij PSV aan toe gaat en begin me af te vragen, of de rest die Reker belachelijker wijst steunt gewoonweg blind is van de "liefde" voor Reker.
Cvitanich is vooral een spitsquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wat moet Ajax met Aissati? Ze hebben daar ja net Cvitanich (oid) opgehaald.
Aissati gaat hem, en andere talenten uit de eigen jeugd dan alleen maar voor de voeten lopen.
Ik denk dat ze liever een verdediger hebben in A-Dam.
Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..quote:
Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen..
Of heeft Ajax hem voor vele miljoenen gekocht om op de bank plaats te nemen komend seizoen?
Ik geloof er niets van dat ze zo'n dure speler voor de bank gehaald hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rustig brengen omdat KJ toch wel dit seizsoen of het seizoen daarop vertrekt.
En is Aissati nou na komend seizoen transfervrij?
Die heeft ook een pracht carriere bij PSV gehad danquote:PSV ontbindt verbintenis Carrizo
Juan Carlos Carrizo mag vrijelijk op zoek naar een nieuwe werkgever. PSV heeft het doorlopende contract van de 21-jarige middenvelder per direct laten ontbinden. Vorig seizoen werd de Argentijn voor één seizoen verhuurd aan Olimpo in zijn vaderland. Carrizo kwam in 2005 van San Lorenzo de Almagro naar Eindhoven toe, maar speelde nooit een officiële wedstrijd in het eerste elftal. Het was niet de eerste keer dat Carrizo werd verhuurd. In het seizoen 2006/07 verbleef hij al even bij het Spaanse Elche.
Op de officiële website maakt de landskampioen ook melding van het vertrek van doelman Ruud Boffin en aanvaller Género Zeefuik. Boffin trekt definitief naar MVV, terwijl Zeefuik voor één seizoen wordt uitgeleend aan FC Omniworld.
quote:Isaksson: 'PSV is groter dan Manchester City'
09/07/2008 12:15
Met Andreas Isaksson heeft PSV een opvolger gevonden voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken doelman Heurelho Gomes. De boomlange Zweed van Manchester City tekende vorige een vierjarig contract.
Voetbal International sprak exclusief met de 26-jarige keeper, die volgende week maandag voor het eerst op het trainingsveld staat bij de Eindhovenaren.
Jij hoefde letterlijk geen seconde te twijfelen toen PSV in mei voor het eerst naar jou informeerde.
Andreas Isaksson: 'Klopt. Ik kreeg meteen een goed gevoel bij PSV. Het is de laatste jaren toch dé club in het Nederlandse voetbal. Een paar jaar geleden was ik al eens in beeld bij PSV, maar toen kwam het niet van een transfer. Dat ik nu alsnog in Eindhoven terecht ben gekomen, vind ik mooi. Ze zijn me dus altijd intensief blijven volgen.'
Je verhuist van de Premier League naar de Eredivisie. Is dat sportief geen enorme stap terug?
'Natuurlijk is de Eredivisie niet te vergelijken met de grootte van de Premier League, maar daar gaat het helemaal niet om. In Nederland geldt een positieve spelopvatting en de competitie heeft een hoog niveau. PSV doet telkens mee om de prijzen en speelt daarnaast ook in Europa al jaren op het hoogste podium. Dat maakt PSV groter dan Manchester City. Daarom is dit voor mij de ideale club om me verder te ontwikkelen.'
Je komt op een lastig moment binnen bij PSV. De selectie is opnieuw aan veranderingen onderhevig en het is nog maar de vraag of PSV zijn dominante positie in de Eredivisie kan behouden.
'Dat zie ik niet zo. Natuurlijk is PSV met Jefferson Farfán en Gomes twee belangrijke spelers kwijtgeraakt, maar de selectie is alweer aardig op peil. Ik zie niet in waarom PSV niet opnieuw landskampioen kan worden. Dat dat niet gemakkelijk wordt, snap ik ook wel. Dat is het nóóit! Ajax en Feyenoord hebben zich ook al goed versterkt en maken net zo veel kans op de landstitel.’
Hoe ondankbaar is het om Gomes op te volgen, één van de beste doelmannen in de historie van PSV én de Eredivisie?
'Ik heb sinds het nieuws over mijn transfer naar PSV al veel vragen over dit thema moeten beantwoorden. Eerlijkgezegd ben ik er een beetje klaar mee. Natuurlijk is Gomes een fantastische doelman die heel belangrijk is geweest voor PSV. Ik zal ongetwijfeld regelmatig met zijn prestaties geconfronteerd worden, maar daar kan ik me echt niet druk om maken. Het verleden telt niet meer. Ik ben de nieuwe keeper van PSV. Daar moeten mensen maar snel aan wennen.'
heb je nooit wedstrijden van jong oranje gekeken het afgelopen jaar? bij psv gewoon totaal niet spelen en dan wederom tot de allerbesten van dat team behoren, dan heb je het gewoon in je.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati is vooral overschat. Hij moet eerst zijn voeten maar eens laten spreken.
wat wil je dan als al 2 jaar niet mag spelen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou dan is mijn "liefde" voor Aissati zeker over. Naar de neuzen is het ergste wat je kan doen als PSVer.
Twentequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou jongens, Aissati gaat misschien naar Ajax toe volgens de nieuwste VI, hij wil niet naar Utrecht toe.
Nu maar hopen dat jullie de hoofdprijs voor Pieters moeten betalen...
naja rutten isnatuurlijk weg dusssssquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die vind ie schijnbaar te min, volgens VI.
quote:Pieters is rond met PSV, clubs zijn dicht bij akkoord
09/07/2008 16:11
Een ruil tussen Erik Pieters en Ismail Aissati komt er niet omdat Aisatti dat niet wil, maar PSV lijkt de linksback van FC Utrecht toch snel te gaan inlijven.
Pieters is persoonlijk al rond met de Eindhovenaren. Ook de clubs zijn elkaar dicht genaderd. Waarschijnlijk ontvangt Utrecht zo'n 2,5 à drie miljoen euro voor de negentienjarige jeugdinternational.
'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'
Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'
Aissati kon terug naar FC Twente, maar vindt dat een te grote stap terug. Ook Ajax is inmiddels weer in beeld. De Amsterdammers waagden in de winterstop al een poging, maar grepen destijds naast de begaafde middenvelder, die inging op een verhoogde aanbieding van PSV.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ersNaarEindhoven.htmquote:Utrecht en PSV zijn akkoord: Pieters naar Eindhoven
09/07/2008 16:44
EXCLUSIEF - PSV en FC Utrecht zijn eruit. En dus vertrekt Erik Pieters van Nieuw Galgenwaard naar het Philips Stadion. Vrijdag is de Eindhovense club van plan de linksback te presenteren.
Pieters was zelf al persoonlijk rond met de Eindhovenaren. De negentienjarige jeugdinternational gaat naar verluidt voor zo'n 2,5 à drie miljoen euro naar PSV.
'Dit is de best denkbare stap die ik me kan bedenken', vertelt Pieters aan VI.nl. 'Met alle respect voor FC Utrecht, maar als je ziet wat PSV de afgelopen jaren allemaal heeft bereikt, dan wil iedereen zo'n transfer.'
Pieters stond ook in de belangstelling van een aantal clubs uit de Duitse Bundesliga. 'Uiteindelijk droom ik wel van het buitenland, maar eerst moet ik het maar eens laten zien bij PSV.'
Ja dat denk ik ook. En ik beschouw het inderdaad als het pluspunt dat het een Nederlands talent betreft.quote:
misschien genoegen nemen met een stapje terug? Of bij de nieuwe trainer je kansen afwachten..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat wil je dan als al 2 jaar niet mag spelen?
Wordt stap 2 van het ruilakkoord Pieters-Aissati nog voltooid?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:42 schreef noxious het volgende:
Kijk, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Maar nog steeds vrees ik een vertrek van Aissati, en dat is hoe je het ook wendt of keert zonde...
Omdat, nu Gomes ook weg is, onze verdediging niet 'Je-van-het is'.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom halen we zoveel verdedigers ?
Rodriguez, Brechet en nu Pieters....
Omdat onze verdediging vorig jaar kut was en nu Gomes weg is er toch wel wat kwaliteit bij moet komen om nog steeds zo weinig doelpunten tegen te krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Alcides en Rajkovic zijn weg. En inderdaad, onze verdediging zag er niet altijd geweldig uit afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan of FC Twente de voorronde door komtquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
Hoeveel transfergeld heeft PSV eigenlijk nog te besteden.
Want ze hebben interesse in Ooijer samen met AZ en Feyenoord maar kunnen als enige club de transfersom niet ophoesten.
Duf.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schema voor de competitie:
14/7: Eerste training
19/7: v.v. Gestel - PSV
26/7: SV Vaassen - PSV
30/7: VVV Venlo - PSV
02/8: Sporting Clube - PSV
06/8: Newcastle United - PSV
09/8: Everton FC - PSV
14/8: RCD Mallorca - PSV
16/8: PSV FANdag
19/8: De Treffers - PSV
23/8: Feyenoord - PSV (JCS)
Alles uit
quote:PSV informeerde tevergeefs naar Moussa Dembélé
PSV heeft getracht Moussa Dembélé over te nemen van AZ. De club uit Alkmaar weigert echter elke onderhandeling, waardoor de Eindhovenaren op zoek moeten naar een alternatief. Dembélé kon al eerder rekenen op interesse van de landskampioen, maar dat werd nooit concreet. Nu staat zijn huidige club een transfer in de weg.
Een aantal weken geleden verruilde Jefferson Farfán PSV voor Schalke '04. Jan Reker, algemeen directeur van de Eindhovense club, kondigde toen aan geen vervanger te halen voor de vertrokken Peruviaan. Nu lijkt PSV alsnog op zoek naar een aanvaller die de onervaren aanvalslinie kan versterken. Momenteel kan de landskampioen beschikken over Nordin Amrabat, Reimond Manco, Jonathan Reis, Danny Koevermans en Danko Lazovic. Alleen Lazovic en Koevermans hebben de gewenste ervaring op het hoogste niveau, waardoor PSV uitkwam bij Dembélé.
Moussa Dembélé staat al jaren te boek als groot talent. In 2005 kwam hij naar Nederland om uit te komen voor Willem II. Daar viel hij dusdanig op, dat er vele clubs waren met interesse, waaronder PSV. Hij koos echter voor AZ, waar hij inmiddels een vaste waarde is. Laatstgenoemde club wil geen sleutelspelers laten vertrekken om de ontwikkeling van het team niet te remmen.
Bron?quote:
Leuk inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:39 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mij is het nooit zo'n prioriteit, maar de niet ondenkelijke verwachting van 7 Nederlanders in de basis zal wel tevredenheid stemmen bij menig supporter.
ik vind het geen prioriteit, maar ik vind het wel leuker om Nederlanders in de basis te zien. Tenzij natuurlijk het verschil in kwaliteit te groot isquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:39 schreef mcyodogg het volgende:
Voor mij is het nooit zo'n prioriteit, maar de niet ondenkelijke verwachting van 7 Nederlanders in de basis zal wel tevredenheid stemmen bij menig supporter.
En wat nou als ze bij zowel psv als psv2 een niet speelgerechtigde speler opstellen ? Een regelementaire 3-3 ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
hebben ze goed voor mekaar in Eindhoven. als ze een ongeldige speler opstellen gaan ze alsnog gewoon door!
Dan kan ik niet wachten op de reactie van Jan Reker op PSV TV hoe hij zich er hier uit probeert ze praten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En wat nou als ze bij zowel psv als psv2 een niet speelgerechtigde speler opstellen ? Een regelementaire 3-3 ?
Zou wel een slinkse manier zijn om zekerheid te creeren dat het 1e door gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan kan ik niet wachten op de reactie van Jan Reker op PSV TV hoe hij zich er hier uit probeert ze praten.
"...de eindverantwoordelijke in deze is de heer vd Heuvel en niemand die mij daarop kan aanspreken.", aldus de heer Reker die weer eens voor zijn beurt sprak.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan kan ik niet wachten op de reactie van Jan Reker op PSV TV hoe hij zich er hier uit probeert ze praten.
Is al jaren zo toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schema voor de competitie:
14/7: Eerste training
19/7: v.v. Gestel - PSV
26/7: SV Vaassen - PSV
30/7: VVV Venlo - PSV
02/8: Sporting Clube - PSV
06/8: Newcastle United - PSV
09/8: Everton FC - PSV
14/8: RCD Mallorca - PSV
16/8: PSV FANdag
19/8: De Treffers - PSV
23/8: Feyenoord - PSV (JCS)
Alles uit
Ik denk dat Aissati voor elke club een versterking is. Eventjes kijken hoe Reker dit gaat managen. Z'n contract was in de winterstop toch verlengd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Ach, wat moet Ajax met Aissati? Ze hebben daar ja net Cvitanich (oid) opgehaald.
Aissati gaat hem, en andere talenten uit de eigen jeugd dan alleen maar voor de voeten lopen.
Ik denk dat ze liever een verdediger hebben in A-Dam.
Volgens PSV.nl heeft hij een contract tot medio 2011, volgens VI een contractvoorstel gekregen tot medio 2012 en volgens Aissati heeft hij nooit iets ondertekend en is die verlenging niet geldig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Aissati voor elke club een versterking is. Eventjes kijken hoe Reker dit gaat managen. Z'n contract was in de winterstop toch verlengd?
Hopeloos naïef van Jan. Hij is dus gewoon transfervrij volgende zomer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens PSV.nl heeft hij een contract tot medio 2011, volgens VI een contractvoorstel gekregen tot medio 2012 en volgens Aissati heeft hij nooit iets ondertekend en is die verlenging niet geldig.
Reker zegt het mondelinge akkoord zorgt voor de verlenging...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopeloos naïef van Jan. Hij is dus gewoon transfervrij volgende zomer.
hoe moet die nieuwe verdediging er dan uit zien? of wordt er nog een vertrek verwacht van een van de verdedigers of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Alcides en Rajkovic zijn weg. En inderdaad, onze verdediging zag er niet altijd geweldig uit afgelopen seizoen.
Plus dat ie qua salaris een van de grootverdieners is bij PSV (als je eenmaal in de UK hebt gespeeld... pfoe).quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef -SG- het volgende:
Ik zie kromkamp liever niet terug in de verdediging. Aanvallend was hij goed, kwam vaak mee op enzo, maar juist als verdediger bakte hij er weinig van vond ik.
Ook een linkspoot.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef -SG- het volgende:
En Salcido rechts?
-edit-
En we hebben Maza nog? Maar ik weet niet of hij op die plek kan.
Wil je hiermee europa in wahahahahaaa.quote:Kromkamp-Marcellis-Brechet-Pieters
Nee die Deivid van Fenerbahce moet je hebben. Voor elke goal die hij maakt schopt ie er 3 in zn eigen doel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:10 schreef Fener het volgende:
[..]
Wil je hiermee europa in wahahahahaaa.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee die Deivid van Fenerbahce moet je hebben. Voor elke goal die hij maakt schopt ie er 3 in zn eigen doel.
Salcido gewoon met Marcellis centraal. Brechet op het middenveld of op de bank en Addo en Maza vaste bankzittersquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef NFP het volgende:
Kromkamp-Marcellis-Brechet-Pieters
In mijn ogen zou het beter zijn als Salcido nu alsnog vertrekt, anders komt een jong talent als Pieters nu al klem te zitten qua concurrentie, terwijl we hem juist de gelegenheid moeten geven om zich te ontwikkelen.
quote:PIETERS AKKOORD MET PSV: PSV wil Alcides opnieuw huren en informeert naar Ooijer
door Mike Verweij en Thijs Slegers
EINDHOVEN, donderdag
Erik Pieters (19) draagt de komende vier seizoenen het shirt van PSV. De linksback heeft zelf een mondeling akkoord met de Eindhovenaren en rekent er op dat zijn huidige werkgever FC Utrecht nog voor komende maandag ook overeenstemming met de landskampioen bereikt. PSV heeft André Ooijer gepolst over een terugkeer naar Brabant. De 42-voudig international staat ook in de belangstelling van AZ en Feyenoord.
FC Utrecht en PSV hebben nog geen akkoord over de transfersom van Pieters, maar volgens de betrokken partijen is er geen onoverbrugbaar verschil. FC Utrecht vraagt 3,5 miljoen euro, PSV heeft 2,5 miljoen geboden. ,,Wij hebben het vermoeden dat het in orde komt, maar er zijn nog geen handtekeningen gezet”, aldus technisch manager Adrie van Kraaij van PSV. De Olympisch international verwacht dat hij zich komende maandag voor de eerste training van PSV op de Herdgang mag melden. ,,Ik juich pas als alle papieren in orde zijn en de medische keuring achter de rug is, maar dat is normaal gesproken een formaliteit”, aldus Pieters.
De transfer van de vleugelverdediger is losgekoppeld van de overgang van Ismail Aissati naar FC Utrecht. Het was oorspronkelijk de bedoeling dat de voetballers met gesloten beurzen geruild zouden worden. PSV had tevens een fors percentage van de transfersom bedongen als FC Utrecht het talent in een later stadium zou doorverkopen. Aissati heeft echter besloten dat een terugkeer naar de club uit zijn geboortestad toch niet goed is voor zijn ontwikkeling. Ondanks dat hij FC Utrecht-trainer Willem van Hanegem enkele maanden geleden nog vertelde graag naar Stadion Galgenwaard te verkassen.
Van Kraaij: ,,Wij hebben ook begrepen dat hij niet meer naar Utrecht wil en nemen dat voor kennisgeving aan. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.” Of Aissati nu komend seizoen ook daadwerkelijk voor PSV zal uitkomen blijft onzeker. ,,Ismail is welkom, maar wij weten niet wat hij precies van plan is. Ik ken de geluiden over hernieuwde interesse van Ajax ook, maar een bod hebben we nog niet ontvangen”, aldus Van Kraaij.
PSV heeft Chelsea laten weten dat ze graag nog een seizoen gebruik maken van de diensten van Eduardo Alcides (23). De Braziliaanse verdediger kwam de afgelopen twee seizoenen al op huurbasis uit voor PSV. Alcides heeft in Londen nog een contract tot de zomer van 2009.
In eigen huis kampioen worden tegen Ajax!quote:Za 30 aug FC Utrecht - PSV (20.45 uur) speelronde 1
Za 13 sep PSV - Sparta Rotterdam (18.45 uur) speelronde 2
Za 20 sep AZ - PSV (20.45 uur) speelronde 3
Za 27 sep PSV - FC Volendam (19.45 uur) speelronde 4
Za 04 okt PSV - De Graafschap (19.45 uur) speelronde 5
Za 18 okt NAC Breda - PSV (19.45 uur) speelronde 6
Za 25 okt PSV - Roda JC (20.45 uur) speelronde 7
Di 28 okt ADO Den Haag - PSV (????) speelronde 8
Za 01 nov PSV - Willem II (19.45 uur) speelronde 9
Za 08 nov NEC - PSV (18.45 uur) speelronde 10
Zo 16 nov Ajax - PSV (12.30 uur) speelronde 11
Za 22 nov PSV - Heracles Almelo (19.45 uur) speelronde 12
Za 29 nov sc Heerenveen - PSV (20.45 uur) speelronde 13
Vr 05 dec PSV - FC Groningen (20.45 uur) speelronde 14
Zo 14 dec Vitesse - PSV (12.30 uur) speelronde 15
Zo 21 dec PSV - Feyenoord (16.30 uur) speelronde 16
Za 27 dec PSV - FC Twente (18.45 uur) speelronde 17
Zo 18 jan Roda JC - PSV (12.30 uur) speelronde 18
Za 24 jan PSV - NAC Breda (19.45 uur) speelronde 19
Zo 01 feb De Graafschap - PSV (14.30 uur) speelronde 20
Do 05 feb PSV - ADO Den Haag (???) speelronde 21
Zo 08 feb FC Volendam - PSV (14.30 uur) speelronde 22
Za 14 feb PSV - AZ (19.45 uur) speelronde 23
Za 21 feb FC Groningen - PSV (20.45 uur) ronde 24 (CARNAVAL)
Za 28 feb PSV - sc Heerenveen (20.45 uur) speelronde 25
Za 07 mrt FC Twente - PSV (20.45 uur) speelronde 26
Zo 15 mrt Feyenoord - PSV (12.30 uur) speelronde 27
Za 21 mrt PSV - Vitesse (19.45 uur) speelronde 28
Za 04 apr Sparta Rotterdam - PSV (20.45 uur) speelronde 29
Za 11 apr PSV - FC Utrecht (19.45 uur) speelronde 30
Zo 19 apr PSV - Ajax (16.30 uur) speelronde 31
Za 25 apr Heracles Almelo - PSV (20.45 uur) speelronde 32
Zo 03 mei PSV - NEC (14.30 uur) speelronde 33
Zo 10 mei Willem II - PSV (14.30 uur) speelronde 34
Forum Opties | |
---|---|