Tja ik weet het ook niet. Allemaal leuk een aardig zo'n brief maar wat meent ie er van?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, wat zullen we er van zeggen...
Zuniga ken ik nog van het WK -20 in Nederland. Goede spelerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:28 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens goal.com zou PSV achter Camilo Zuniga aan zitten, een Colombiaanse rechtsback.
http://www.goal.com/EN/Articolo.aspx?ContenutoId=753209
Ken hem niet, is het wat Cultheld?
Ik zou supporters die eigen spelers die vertrokken zijn gaan lopen uitfluiten eerder hypocrieten noemenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou supporters die eigen spelers die vertrokken zijn gaan lopen uitfluiten eerder hypocrieten noemen
Dat heb ik al gedaan 1 of 2 topics terug.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou supporters die eigen spelers die vertrokken zijn gaan lopen uitfluiten eerder hypocrieten noemen
Nu in normaal nederlands?quote:
Beetje mosterd na de maaltijd vind ik.quote:
Dat jij niet kan inschatten dat er "ik" moet staanquote:
Ja joh ik lul ook altijd dingen uber internet zonder mijn hoofd erbij te hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat jij niet kan inschatten dat er "ik" moet staan
Dat soort dingen gebeuren als je met je hoofd ergens anders zit pannekoek
Omdat Coupet het niet nog 4 jaar uithoudt en omdat Coupet geen restwaarde meer heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef WooZ het volgende:
coupet voor 1,5mil naar atletico
waarom moet isaksson dan weer 3 kosten
Gelukkig niet nee. Moet er niet aan denken dat deze geweldenaar naar psv zou gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Gelukkig hebben we geen 16,5 mln bruto aan Sulejmani uitgegeven
Inderdaad, lijkt me lachen als hij nou floptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Moet er niet aan denken dat deze geweldenaar naar psv zou gaan
Overschatte voetballer. Wel goed, maar geen 10mln+ goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Moet er niet aan denken dat deze geweldenaar naar psv zou gaan
Ik heb hem nog voor het vertrek gesproken er waren wel clubs maar geen interesse van zijn zijde in de meeste clubs die zich aanboden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 03:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens RIO hadden PSV en de zaakwaarnemer van Afellay al vóór het EK topclubs aan de lijn, die hem over willen nemen voor 18 miljoen euro. Afellay lijkt de clubs dus voor het uitkiezen te hebben.
Hij is in een aantal clubs dus wel geďnteresseerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hem nog voor het vertrek gesproken er waren wel clubs maar geen interesse van zijn zijde in de meeste clubs die zich aanboden.
Wie is Maza??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Overschatte voetballer. Wel goed, maar geen 10mln+ goed.
Voor dat geld hebben we Simons (5), Amrabat (2,3), Dszudzsak (2), en Salcido (2,2) bij elkaar gekocht, heb je nog 5 mln over ook zelfs.
De voltallige selectie heeft bij elkaar in ieder geval weinig gekost nu ik er over nadenk:
Isaksson: 2,8
Roorda: transfervrij
Cassio: 1
Van Eijden: eigen jeugd
Brechet: transvervrij
Maza: 2,8
Kromkamp: 3
Salcido: 2,25
Zonneveld: 0,45
Addo: 5![]()
Fagner: ?
Marcellis: eigen jeugd
Manco: 1,4
Wuijtens: eigen jeugd
Carrizo: ?
Simons: 5
Vayrynen: transfervrij
Mendez: ?
Culina: 1,2
Aissati: eigen jeugd
Afellay: eigen jeugd
Dszudzsak: 2
vd Leegte: 0,5
Bakkal: eigen jeugd
Amrabat 2,3
Zeefuik: eigen jeugd
Lazovic: 6
Koevermans: 6,9
Reis: transvervrij
================
42,6 totaal
Daar heb je niet eens een halve C. Ronaldo voor tegenwoordig
Net alsof Huntelaar blijft.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een matige aanval hebben jullie zeg
Zoveel concrete interesse is er voor Huntelaar nog niet, maar alsnog houden Sulejmani Suarez en Cvitanich over.quote:
Zien jullie Huntelaar maar vast te houden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een matige aanval hebben jullie zeg
En dat weet jij natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zoveel concrete interesse is er voor Huntelaar nog niet,
Goed genoeg om kampioen te worden, bleek 4 keer op rijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:50 schreef _Mike_ het volgende:
En waarom komt iedereen met "Zorgen jullie maar dat Huntelaar blijft'... Wat vinden jullie zelf dan van de aanval van PSV?
Met een Bakkal die een metertje of 20 verder naar voren kan steken omdat Simons het opvangtquote:
Nu je zegt. Hebben jullie Gomes daar nog voor bedankt om zijn jullie zo hypocriet om die eer aan jullie zelf te houden?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed genoeg om kampioen te worden, bleek 4 keer op rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |