Ach dat roepen ze al jarenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef Kriegel het volgende:
Dat wordt dus mooi geen kampioenschap voor PSV dit jaar.
En daarvoor hadden we Cocu en Alex nog en daarvoor hadden we Vennegoor en Ooijer nog etc.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:40 schreef Kriegel het volgende:
Ja, maar toen hadden jullie Jalalalalalala Gomes Gomes nog.
En daarvoor Robben en Kezmanquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
En daarvoor hadden we Cocu en Alex nog en daarvoor hadden we Vennegoor en Ooijer nog etc.....
ja daarom stond er ook etcquote:
Of Vogel, Park of Lee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:53 schreef cultheld het volgende:
Vergeet Van Bommel niet. En Isaksson is nog altijd beter dan Reus, en zelfs met Reus wonnen we titels.
quote:Reker overtuigt PSV-supporters
Uitgegeven: 2 juli 2008 23:46
Laatst gewijzigd: 2 juli 2008 23:53
EINDHOVEN - Algemeen directeur Jan Reker van PSV heeft woensdagavond de supporters van de club overtuigd dat hij het geforceerde vertrek van de populaire doelman Heurelho Gomes goed tot een einde heeft gebracht.
"De transfer heeft PSV het vastgelegde bedrag opgeleverd. Het interview met Voetbal International heeft Gomes niks opgeleverd", verzekerde hij de leden van de supportersvereniging, die hem hadden uitgenodigd voor een evaluatie van de tumultueuze weken na het behalen van het kampioenschap.
Over bedragen deed Reker zoals gewoonlijk geen uitspraken. Volgens hem heeft Tottenham Hotspur de afkoopsom betaald plus de vergoedingen die de zaakwaarnemers vroegen.
Afscheid
Voor een arbitragezaak was daarom geen enkele reden, antwoordde hij. De aanhang van PSV nam genoegen met zijn uitleg en lijkt alleen nog verdeeld over de vraag of Gomes nog een officieel afscheid verdient. De club en supportersvereniging voelen daar weinig voor.
Een dag na het behalen van de 21e landstitel kwam het conflict aan het oppervlak door een interview van Gomes in Voetbal International. De Braziliaanse keeper beschuldigde algemeen directeur Jan Reker van leugens.
Superscout
De keeper zou zich hebben laten ophitsen door zijn makelaar Vlado Lemic en zijn vertrouwelingen Piet de Visser, de superscout, en technisch manager Stan Valckx. De laatstgenoemden hebben de club inmiddels verlaten.
Volgens Reker komen er geen lijken meer uit de kast en hangt alle vuile was nu buiten. De club begint het nieuwe seizoen met een schone lei, zei hij. Reker maakte bekend dat er op korte termijn een vervanger voor Valckx komt.
Netwerk
Ook het gat dat de vertrokken keeperstrainer Joop Hiele achterlaat wordt binnenkort opgevuld. Supportersbegeleider en clubicoon Berry van Aerle krijgt een opleiding tot internationaal talentscout. Het netwerk van Piet de Visser in Zuid-Amerika is nog volledig voor PSV beschikbaar, sprak de directeur.
Volgens de PSV-directie zijn de nieuwe spelers Isaksson (doelman), Brechet en Rodriguez potentiële clubpersoonlijkheden die het verlies van Gomes kunnen opvangen.
quote:Servische leger eist PSV-doelwit Jovanovic op
Geschreven op woensdag, 2 juli om 18:27
De Belgische landskampioen Standard Luik is op onverwachte problemen gestuit. De formatie is sinds enkele dagen weer in training, maar dat geldt niet voor aanvaller Milan Jovanovic. Standard meldt aan Het Laatste Nieuws dat de Serviër vastzit in zijn thuisland omdat het leger hem opeist. De 27-jarige spits speelde het afgelopen seizoen 31 competitieduels en had met zestien treffers een groot aandeel in de titel. Op de eerste trainingen was hij echter de grote afwezige. Het Serviche leger wil de spits definitief inlijven. Om aan zijn dienstplicht te ontsnappen, haalde Jovanovic bij Standard papieren op om te bewijzen dat hij daar in loondienst is.
Normaal gesproken zouden alle problemen snel van de baan moeten zijn, maar Jovanovic zit momenteel nog altijd in Servië. Standard verwacht zijn aanvaller snel terug te hebben. Of Jovanovic komend seizoen in de Belgische Jupiler League zal spelen is echter nog maar de vraag: de aanvaller zou volgens Vlaamse media in de belangstelling staan van onder andere PSV.
quote:Oud PSV'er Xiang Sun trekt naar Wenen
Geschreven op woensdag, 2 juli om 09:25
Xiang Sun gaat zijn loopbaan voortzetten bij Austria Wien. De club uit Oostenrijk hoopt de voormalig PSV’er later deze week te kunnen presenteren als nieuwe aanwinst. Donderdag ondergaat de linkerverdediger een medische keuring bij de club. De 27-voudig Chinese international kwam in de winterstop van het seizoen 2006/07 op huurbasis naar Eindhoven en was de eerste Chinees in de Eredivisie en werd ook de eerste speler uit zijn vaderland die uitkwam in de Champions League.
In totaal speelde Xiang Sun vijf wedstrijden in de Eredivisie en vier in de Champions League. Het afgelopen seizoen was hij actief voor Shanghai Shenhua in zijn vaderland.
jaap uit de gouden kooiquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom heb je trouwens de avatar van whathisnameookalweer?
quote:
Overigens is Waterreus op tv nog erger dan op de goal. Wat bezielt je om zoiets als gast uit te nodigen. Je publiek dermate vervelen dat ze blijven hangen en half in slaap vallen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:42 schreef cultheld het volgende:
Isaksson is een mindere versie van de Steek (gelukkig wel beter dan Waterreus), en Maza is die Rodriguez.
Ah, die naam had ik wel voorbij zien komen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:42 schreef mcyodogg het volgende:
Maza is onze nieuwe verdediger. Ook wel bekend als Rodriguez.
Manco is gelukkig wel echt een hele goede, maar geen echte afmaker. Ik heb het idee dat PSV pas een afmaker wil halen als Lazovic en/of Koevermans wordt gesleten. Dat kan dus nog wel een paar seizoenen durenquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, die naam had ik wel voorbij zien komen.
Maar komt er nou nog iets van een spits bij? Zo hard als wij een verdediger nodig hebben, zo hard jullie een spits. Want zonder Farfan gaat Lazovic helemaal falen. En Koevermans is volgens mij een gevalletje servet/tafellaken.
En inderdaad. Maar zelfs in z'n topdagen had ie soms rare grabbelmomenten hoor. Hoge ballen vaak. Maar hij moet idd de tijd krijgen. Ik denk dat de eerste fase echt cruciaal wordt. Vooral qua begeleiding enzo. Want hij is kennelijk wel heel beinvloedbaar en naief, gezien zijn acties. Meestal duidt dat toch op een niet al te groot vermogen om zelf na te denken, en dan druk ik mij subtiel uit.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:06 schreef cultheld het volgende:
Dat is wel waar inderdaad. Wie weet valt 't mee met Isaksson. En ik zie Gomes idd ook nog best falen bij Tottenham. Juist omdat 't bij PSV in 't begin ook niet altijd wilde vlotten. Maar dankzij de gemoedelijkheid van PSV, en de Herdgang, waar hij in de luwte kon groeien naar Europese top, is Gomes (zo lijkt het) bij PSV boven zichzelf uitgestegen. Maar wat als hij in 't begin bij de Spurs faalt? Ik heb 't idee dat ie daar meteen hard gekraakt wordt door staf en supporters, en dan staat ie nog voor de kerst op de transferlijst.
Als ze Robinson hadden gehaald, dan zouden we nog onder Heerenveen eindigen op de ranglijstquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
En inderdaad. Maar zelfs in z'n topdagen had ie soms rare grabbelmomenten hoor. Hoge ballen vaak. Maar hij moet idd de tijd krijgen. Ik denk dat de eerste fase echt cruciaal wordt. Vooral qua begeleiding enzo. Want hij is kennelijk wel heel beinvloedbaar en naief, gezien zijn acties. Meestal duidt dat toch op een niet al te groot vermogen om zelf na te denken, en dan druk ik mij subtiel uit.
De druk is groter, supporters letterlijk in je nek, meer media, meer wedstrijden, hardere kritiek en veel en veel betere tegenstanders vooral. Hij kan zomaar de volgende worden in het rijtje Rebrov, Lee, Helder Postiga. Veel van verwacht, niets gebracht. Misschien ook niet en komt ie in het rijtje van Popescu en Berbatov en keept ie een seizoen daarna bij de echte top.
Overigens hebben ze met Robinson echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld gehad.. Wees blij dat psv hem niet heeft gehaald..
Beetje hetzelfde probleem als Dembele.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Manco is gelukkig wel echt een hele goede, maar geen echte afmaker. Ik heb het idee dat PSV pas een afmaker wil halen als Lazovic en/of Koevermans wordt gesleten. Dat kan dus nog wel een paar seizoenen duren.
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat ie in de basis van het Engelse elftal stond. Dat Hart, die bijna uit het Championship degradeerde, laatst in de basis stond zei op zich genoeg. Misschien kan Graaf Judas een Engels paspoort krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Whehe, mazzelaar. Ik heb zelf ook wat dingen lopen de komende tijd, maar ik zorg wel dat ik die buiten de feestjes inplan, zoals komend weekend.
Als ze Robinson hadden gehaald, dan zouden we nog onder Heerenveen eindigen op de ranglijst.
Echt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:45 schreef cultheld het volgende:
Afellay vertrekt zeer waarschijnlijk. Wel voor de hoofdprijs, dat dan weer wel.
Volgens RIO hadden PSV en de zaakwaarnemer van Afellay al vóór het EK topclubs aan de lijn, die hem over willen nemen voor 18 miljoen euro. Afellay lijkt de clubs dus voor het uitkiezen te hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 03:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt?? Waarheen dan? Ik hoop voor hem naar Spanje, want Engeland en Italie is vragen om problemen.
Hopelijk gebeurt dat op een Sneijder manier en gaat Reker rare dingen doen in paniek.
Kromkamp staat anyhow toch niet in de basis dit seizoen lijkt me, hoogstens als rechtshalf ofzo want verdedigen kan ie niet...quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:49 schreef Morrigun99 het volgende:
Volgens het ED gaat Simons niet mee met de nationale Olympische ploeg naar de Spelen en zal hij bij het begin van het seizoen gewoon aanwezig zijn.
En dat geldt dus niet voor Kromkamp die nog steeds last heeft van zijn knie. Tjonge, jonge wat zit het dáár goed fout zeg (in zijn knie dus:P).
quote:Nieuw PSV-stadion blijkt niet mogelijk
PSV moet de hoop op een nieuw onderkomen laten varen. De Eindhovenaren hebben onderzoek gedaan naar de mogelijkheden van een nieuw stadion, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn.
Dat komt omdat er nergens in Eindhoven een geschikte locatie te vinden is. Een uitbreding van het Philips Stadion is wel mogelijk, zo liet algemeen directeur Jan Reker woensdagavond op een supportersbijeenkomst weten. De huidige capaciteit van 35.000 zou met 10.000 plaatsen omhoog moeten naar 45.000 stoeltjes.
Bovendien hoopt men meer losse kaarten te kunnen verkopen door de helft van het uitvak open te stellen voor supporters van PSV. Dat is echter alleen mogelijk als de tegenstander een beperkt aantal kaarten aanvraagt.
Waar dan? Het zal toch met de trein bereikbaar moeten zijn he..quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:49 schreef ganzenherder het volgende:
45.000 plaatsen is toch wel erg weinig als maximum. Als PSV ambitie heeft zal er toch echt een nieuw stadion moeten komen....
Als Helmond al 4 stationetjes mag hebben mag Eindhoven er ook wel 3 lijkt mequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar dan? Het zal toch met de trein bereikbaar moeten zijn he..
Maar Helmond is dan ook gewoon pwn..quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Helmond al 4 stationetjes mag hebben mag Eindhoven er ook wel 3 lijkt me
Of de Telegraaf lult maar wat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoorde dat de papieren Telegraaf vandaag weer meldt dat PSV Aissati wil ruilen voor Pieters.
Zijn ze koppig en eigenwijs of weten ze gewoon meer ?
Denk dat jij gewoon zo hoopt dat het zo is dat je het ook zelf gaat gelovenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoorde dat de papieren Telegraaf vandaag weer meldt dat PSV Aissati wil ruilen voor Pieters.
Zijn ze koppig en eigenwijs of weten ze gewoon meer ?
quote:Utrecht: Hoop op Aissati, Pieters vertrekt
FC Utrecht verwacht niet dat het komend seizoen nog kan beschikken over Erik Pieters. De jonge linksback staat nadrukkelijk in de belangstelling van PSV en die transfer lijkt nog voor de eerste training van de Domstedelingen afgerond te worden.
De komst van de 19-jarige linksback naar Eindhoven betekent zeer waarschijnlijk dat Young-Pyo Lee niet naar PSV trekt. Eerder werd al bekend dat hoofdcoach Huub Stevens een lichte voorkeur had voor Pieters als nieuwe linkervleugelverdediger.
Piet Buter, de technisch directeur van FC Utrecht, bevestigt het naderende vertrek van Pieters in VI. Tevens geeft hij aan dat Aissati mogelijk op huurbasis zal komen. "Het idee klopt, maar de onderhandelingen zijn nog lang niet zo ver. De spelers zijn namelijk nog op vakantie. Het enige dat wij hebben gedaan, is informeren. Er is dus niets anders dan interesse, al kan het zomaar zijn dat we Pieters kwijt zijn vóór de eerste training."
Eerder werd er door diverse media nog gerept over een ruildeal met gesloten beurzen, maar daar blijkt niets van te kloppen. PSV is namelijk niet van plan Aissati definitief van de hand te doen, maar wil eventueel wel meewerken aan een verhuur.
Wie weet, maar we gaan het allemaal wel meemaken de komende tijd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat jij gewoon zo hoopt dat het zo is dat je het ook zelf gaat geloven
Ik weet niet veel van Manco dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even de aankopen op een rijtje:
Andreas Isaksson
Francisco Javier Rodríguez (Maza)
Jérémie Bréchet
Reimond Manco
Nordin Amrabat
Wie zien we het liefst in actie? Manco?Of Ambrabat?
quote:Even without Manco the Incas were capable of drawing the match through a penalty and managed to get a place in the U-17 World Cup. Manco was chosen as the best player of the tournament by CONMEBOL, South America's official football federation
Wie? Bron?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Anton Scheutjens trouwens de nieuwe keeperstrainer van PSV.
Vriendje van Reker.quote:Van Kraaij volgt Valckx op in Eindhoven
Adrie van Kraaij gaat de komende twee seizoenen aan de slag als Manager Transfers & Scouting bij PSV, zo meldt de club donderdagmiddag. Van Kraaij volgt Stan Valckx op, die medio mei op non-actief werd gesteld na een conflict met het bestuur. De 54-jarige Van Kraaij nam de afgelopen weken, naast zijn werkzaamheden voor PSV als scout, op ad interim basis de lopende zaken van Valckx al over. “Ze hadden gevraagd of ik dat wilde doen. Het is schijnbaar zo goed bevallen dat de club er mee verder wil gaan”, aldus Van Kraaij. “Zoiets komt op je pad. Ik blijf wel gewoon mijn scoutingwerkzaamheden doen en zal daarnaast transfers voorbereiden en dergelijke.”
Valckx leefde in onmin met Jan Reker, die hij betichtte van leugens. Op zijn beurt had de algemeen directeur de oud-verdediger ervan beschuldigd te verdienen aan transfers
manco is veel te jong, die heeft minimaal 2 jaar nodig om een basisplek te veroveren. Amrabat kan het niveau niet aan, rodriguez is een matige houthakker, brechet zal ook maar matig zijn anders zou ie allang bij een grotere europese club hebben gespeeld en dat geldt voor isaksson ook.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Andreas Isaksson
Jérémie Bréchet
Reimond Manco
Nordin Amrabat
En nu dus keeperstrainer bij Roda.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:43 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
oud reservekeeper van Roda (eerste periode Stevens)
Manco wordt een absolute ster, Maza is een iets minder snelle versie van Alcides in het centrum, Bréchet heb ik geen zicht op (al was ie bij Lyon top) en Amrabat zal vooral invaller zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Andreas Isaksson
Jérémie Bréchet
Reimond Manco
Nordin Amrabat
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
manco is veel te jong, die heeft minimaal 2 jaar nodig om een basisplek te veroveren. Amrabat kan het niveau niet aan, rodriguez is een matige houthakker, brechet zal ook maar matig zijn anders zou ie allang bij een grotere europese club hebben gespeeld en dat geldt voor isaksson ook.
En de bron is het Eindhovens Dagblad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:43 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
oud reservekeeper van Roda (eerste periode Stevens)
Zal vast lichtelijk ironisch bedoeld zijn, maar dat laatste is niet noodzakelijk kloppend.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
manco is veel te jong, die heeft minimaal 2 jaar nodig om een basisplek te veroveren. Amrabat kan het niveau niet aan, rodriguez is een matige houthakker, brechet zal ook maar matig zijn anders zou ie allang bij een grotere europese club hebben gespeeld en dat geldt voor isaksson ook.
Staat op de site.quote:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=23515quote:PSV heeft met Anton Scheutjes een tweede keeperstrainer voor het nieuwe seizoen aangesteld. Scheutjens, afkomstig van Roda JC, tekent een contract voor twee seizoenen en gaat in Eindhoven samenwerken met Hans Segers. “Mijn hart ligt hier, het is fijn om weer terug te zijn”, aldus Scheutjens in een eerste reactie.
Anton Scheutjens, geboren op 1 mei 1968 in het Brabantse Nuenen maakte in 2007 de overstap van Helmond Sport naar Roda JC. In Kerkrade had de keeperstrainer nog een contract tot medio 2009. “De clubs zijn er uit en ik heb mijn zaakwaarnemer en PSV de toezegging gedaan dat het contract getekend wordt.” Scheutjens stond in het verleden onder de lat bij Roda JC, Go Ahead Eagles en Helmond Sport. Bij Helmond Sport was hij op dat moment al keeperstrainer, maar noodgedwongen stond hij in dat seizoen toch nog twee keer in het doel. In de jeugd was hij actief voor RKSV Heze en speelde hij in het tweede elftal van PSV.
Ja, maar toen ik het vroeg, stond dat nog niet op de sitequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat op de site.
[..]
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=23515
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik het vroeg, stond dat nog niet op de site
ja, Reker heeft een te groot egoquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik het goed begrijp krijgen Alex Farfan en Cocu nog een afscheidswedstrijd maar Gomes niet?Dan is er nog wel iets gaande lijkt me.....
Nee hoor, Gomes heeft daarvoor bedankt. Bij gezond verstand lijkt me dat ook meer dan logischquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik het goed begrijp krijgen Alex Farfan en Cocu nog een afscheidswedstrijd maar Gomes niet?Dan is er nog wel iets gaande lijkt me.....
Isaksson anders staat die drollenvanger van een Roorda op de goal..quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Andreas Isaksson
Jérémie Bréchet
Reimond Manco
Nordin Amrabat
Omdat Isaksson redelijk blessuregevoelig is en het nog maar de vraag is of hij om kan gaan met de erfenis van het opvolgen van Gomes.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zou Isaksson dan voor 4 jaar tekenen? Lijkt me niet dat je die na een jaar weer naar de bank gooit.
Waar begrijp je dat dan uit? Want ik wéét dat Cocu & Alex nog steeds geen afscheid gehad hebben. Maar of dat er nu alsnog gaat komen, weet ik niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef ganzenherder het volgende:
Jammer ook dat PSV vaag doet over de sponsering van Philips
Dat zal moeten blijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een goede aankoop dus.
Dan kan je nu toch beter gelijk Velthuizen al halen? Het is niet dat hij in nog een jaar Vitesse wel ineens goed genoeg voor PSV is - dat zou hij nu ook al moeten zijn.
Ik zou het een rare oplossing vinden. Isaksson koop je voor een redelijk bedrag, maar die gaat niet van Man City naar PSV voor een appel en ei, daar zit je dan 4 jaar aan vast. Stevens roept zelf dan dat Velthuizen geen goede keuze zou zijn omdat hij internationale ervaring mist. Die krijgt hij in het komende seizoen ook niet bij Vitesse - wellicht in de wedstrijden tegen Roda (hahaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken.
Zie Robben-constructie, en het zou natuurlijk een slimme zet zijn met het oog op een aanstaand vertrek van Stekelenburg en het stoppen van Timmer
Weer een verdediger, waar blijven de geruchten van aanvallers?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:28 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens goal.com zou PSV achter Camilo Zuniga aan zitten, een Colombiaanse rechtsback.
http://www.goal.com/EN/Articolo.aspx?ContenutoId=753209
Ken hem niet, is het wat Cultheld?
psv-tvquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Waar begrijp je dat dan uit? Want ik wéét dat Cocu & Alex nog steeds geen afscheid gehad hebben. Maar of dat er nu alsnog gaat komen, weet ik niet.
Nieuw item? Nou ja, vind het wel mooi dat er die dan alsnog zal komen. Beschouw dit dan ook zeker als goed nieuws!quote:
Ik weet niet wat er voor Isaksson betaald is maar volgens mij was dat niet zo bijster veel hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou het een rare oplossing vinden. Isaksson koop je voor een redelijk bedrag, maar die gaat niet van Man City naar PSV voor een appel en ei, daar zit je dan 4 jaar aan vast. Stevens roept zelf dan dat Velthuizen geen goede keuze zou zijn omdat hij internationale ervaring mist. Die krijgt hij in het komende seizoen ook niet bij Vitesse - wellicht in de wedstrijden tegen Roda (haha) - dus dan verandert er niets
.
En dan zit je volgend seizoen met een duur betaalde ongelukkige keeper, terwijl je ook nog maar eens moet afwachten in hoeverre Velthuizen op zo'n constructie zit te wachten.
Bron.quote:,,Na het vertrek van Gomes moesten we toch wat anders en dan ga je kijken wat er binnen de mogelijkheden haalbaar is,'' zei de nieuwe trainer Huub Stevens over de zoektocht. ,,Ook Piet Velthuizen van Vitesse heeft kwaliteiten, maar je moet in zo'n besluit internationaal denken. Dan verwachten we met Isaksson beter af te zijn.''
Aight....quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:
27 miljoen kronen volgens Expressen.
Dat is iets van 2.8 miljoen euro.
idd aanvallers willen wequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weer een verdediger, waar blijven de geruchten van aanvallers?
Nouja zelf heb ik nog nooit van Zuniga gehoord
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Trouwens is er bekend wat PSV voor Isaksson heeft betaald?
quote:Open brief Gomes aan PSV en haar supporters
04 juli 2008 12:30
Doelman Heurelho da Silva Gomes is momenteel een aantal dagen in Nederland om enkele persoonlijke zaken af te handelen. In een open brief aan PSV en haar supporters laat de keeper - die komend seizoen bij Tottenham Hotspur aan de slag gaat - niet blij te zijn met de manier waarop hij bij PSV is weggegaan.
Doelman Heurelho da Silva Gomes bedankt het publiek. Doelman Heurelho da Silva Gomes bedankt het publiek.
PSV
De integrale versie van de open brief
"Wanneer ik aan PSV denk word ik meteen emotioneel. Ik heb veel verdriet over de manier waarop ik bij PSV ben weggegaan, maar ik ben blij en opgelucht dat ik met de directie van de club alles heb kunnen uitpraten. Deze club heeft mij de mogelijkheid geboden om mij te ontwikkelen tot een volwassen speler, om in toernooien zoals de Champions League uit te komen en vier geweldige kampioenschappen te vieren. Zowel ikzelf als mijn familie hebben Eindhoven, PSV en haar supporters voor altijd in ons hart gesloten en we zullen met veel plezier terug blijven komen en de club volgen.
Ik wil langs deze weg namens mijzelf en mijn familie de mensen van de club, de spelersgroep en haar fantastische supporters oprecht bedanken. Het liefst had ik persoonlijk van iedereen afscheid willen nemen en ik hoop dat die gelegenheid nog komt. Ik ben de hele Nederlandse bevolking dankbaar voor de manier waarop ik overal ben ontvangen. Ook buiten Eindhoven ben ik altijd met vriendschap en respect behandeld, al waren supporters van andere clubs niet altijd blij wanneer ik veel ballen uit ons doel wist te houden.
Ik heb een diepe wens om ooit weer voor PSV te mogen keepen. Niemand weet wanneer dat zal zijn, maar ik hoop dat wanneer de tijd daar is, ik net zo fantastisch ontvangen word als de afgelopen jaren altijd het geval was.
Houdoe en bedankt!!"
Gomes
Tja ik weet het ook niet. Allemaal leuk een aardig zo'n brief maar wat meent ie er van?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, wat zullen we er van zeggen...
Zuniga ken ik nog van het WK -20 in Nederland. Goede spelerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:28 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens goal.com zou PSV achter Camilo Zuniga aan zitten, een Colombiaanse rechtsback.
http://www.goal.com/EN/Articolo.aspx?ContenutoId=753209
Ken hem niet, is het wat Cultheld?
Ik zou supporters die eigen spelers die vertrokken zijn gaan lopen uitfluiten eerder hypocrieten noemenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou supporters die eigen spelers die vertrokken zijn gaan lopen uitfluiten eerder hypocrieten noemen
Dat heb ik al gedaan 1 of 2 topics terug.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou supporters die eigen spelers die vertrokken zijn gaan lopen uitfluiten eerder hypocrieten noemen
Nu in normaal nederlands?quote:
Beetje mosterd na de maaltijd vind ik.quote:
Dat jij niet kan inschatten dat er "ik" moet staanquote:
Ja joh ik lul ook altijd dingen uber internet zonder mijn hoofd erbij te hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat jij niet kan inschatten dat er "ik" moet staan
Dat soort dingen gebeuren als je met je hoofd ergens anders zit pannekoek
Omdat Coupet het niet nog 4 jaar uithoudt en omdat Coupet geen restwaarde meer heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef WooZ het volgende:
coupet voor 1,5mil naar atletico
waarom moet isaksson dan weer 3 kosten
Gelukkig niet nee. Moet er niet aan denken dat deze geweldenaar naar psv zou gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Gelukkig hebben we geen 16,5 mln bruto aan Sulejmani uitgegeven
Inderdaad, lijkt me lachen als hij nou floptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Moet er niet aan denken dat deze geweldenaar naar psv zou gaan
Overschatte voetballer. Wel goed, maar geen 10mln+ goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Moet er niet aan denken dat deze geweldenaar naar psv zou gaan
Ik heb hem nog voor het vertrek gesproken er waren wel clubs maar geen interesse van zijn zijde in de meeste clubs die zich aanboden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 03:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens RIO hadden PSV en de zaakwaarnemer van Afellay al vóór het EK topclubs aan de lijn, die hem over willen nemen voor 18 miljoen euro. Afellay lijkt de clubs dus voor het uitkiezen te hebben.
Hij is in een aantal clubs dus wel geďnteresseerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hem nog voor het vertrek gesproken er waren wel clubs maar geen interesse van zijn zijde in de meeste clubs die zich aanboden.
Wie is Maza??quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Overschatte voetballer. Wel goed, maar geen 10mln+ goed.
Voor dat geld hebben we Simons (5), Amrabat (2,3), Dszudzsak (2), en Salcido (2,2) bij elkaar gekocht, heb je nog 5 mln over ook zelfs.
De voltallige selectie heeft bij elkaar in ieder geval weinig gekost nu ik er over nadenk:
Isaksson: 2,8
Roorda: transfervrij
Cassio: 1
Van Eijden: eigen jeugd
Brechet: transvervrij
Maza: 2,8
Kromkamp: 3
Salcido: 2,25
Zonneveld: 0,45
Addo: 5![]()
Fagner: ?
Marcellis: eigen jeugd
Manco: 1,4
Wuijtens: eigen jeugd
Carrizo: ?
Simons: 5
Vayrynen: transfervrij
Mendez: ?
Culina: 1,2
Aissati: eigen jeugd
Afellay: eigen jeugd
Dszudzsak: 2
vd Leegte: 0,5
Bakkal: eigen jeugd
Amrabat 2,3
Zeefuik: eigen jeugd
Lazovic: 6
Koevermans: 6,9
Reis: transvervrij
================
42,6 totaal
Daar heb je niet eens een halve C. Ronaldo voor tegenwoordig
Net alsof Huntelaar blijft.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een matige aanval hebben jullie zeg
Zoveel concrete interesse is er voor Huntelaar nog niet, maar alsnog houden Sulejmani Suarez en Cvitanich over.quote:
Zien jullie Huntelaar maar vast te houden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een matige aanval hebben jullie zeg
En dat weet jij natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zoveel concrete interesse is er voor Huntelaar nog niet,
Goed genoeg om kampioen te worden, bleek 4 keer op rijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:50 schreef _Mike_ het volgende:
En waarom komt iedereen met "Zorgen jullie maar dat Huntelaar blijft'... Wat vinden jullie zelf dan van de aanval van PSV?
Met een Bakkal die een metertje of 20 verder naar voren kan steken omdat Simons het opvangtquote:
Nu je zegt. Hebben jullie Gomes daar nog voor bedankt om zijn jullie zo hypocriet om die eer aan jullie zelf te houden?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed genoeg om kampioen te worden, bleek 4 keer op rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |