Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Is er trouwens al een keer een ''Wie is de beste PSV'er allertijden'' competitie gehouden?

Maakt bij mij een grote kans. Alleen al door dat doelpunt van hem tegen Utrecht? Utrecht was het toch?quote:

En daar val ik niet onder.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons hebben nog wel respect voor zijn verdiensten voor PSV.

lettertype ook in het zwart doen ander is dat psv zo onopvallend, en ik zou ook een ander lettertype kiezen maar verder primaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar

Mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar
 .
. 

ja daar zat ik ook mee te dubben, nog een lettertype in gedachte?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
lettertype ook in het zwart doen ander is dat psv zo onopvallend, en ik zou ook een ander lettertype kiezen maar verder prima

Staat in de OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar

mwah vervang Lazovic maar voor Koevermans..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:49 schreef -SG- het volgende:
Isaksson
Rodriquez - Marcellis - Salcido - Brechet
Bakkal --- Simons
-- Amrabat -- Afellay --- Dzudszak --
Lazovic
Zoiets?

Ik dacht het ookquote:

"romaaaaaaaaaaaaaaaaario, wordt dit z'n derde? Wordt dit z'n derde? DIT IS Z'N DERDE, WAT EEN WERELDGOAL"quote:

''Het lijkt wel een schiettent, daar in Eindhoven''quote:

Die keeper ook. Van Beveren.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm wie zou dan hoog eindigen als grootste PSVers ooit?
Cocu, Romario, Nistelrooy, Koeman, Ronaldo, Nilis, Alex, Kezman, Gomes?
Meeste spelers van de oude generaties ken ik niet

Van de oude generatie, en dan bedoel ik de tijd waarin men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was, zullen het Skiete Willy en Het Kanon het wel winnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm wie zou dan hoog eindigen als grootste PSVers ooit?
Cocu, Romario, Nistelrooy, Koeman, Ronaldo, Nilis, Alex, Kezman, Gomes?
Meeste spelers van de oude generaties ken ik niet

Ben voor "officiële". Misschien nog een foto om er in te verwerken:
  Ben voor "officiële". Misschien nog een foto om er in te verwerken: 

geef mij berry maarquote:Op zondag 6 juli 2008 03:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van de oude generatie, en dan bedoel ik de tijd waarin men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was, zullen het Skiete Willy en Het Kanon het wel winnen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |