oude lettertype was beter imho, viel het tenminste op.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef pascalheister het volgende:
beide banners nog even aangepast met lettertype en afellay toegevoegd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom in hemelsnaam Aissati als controlerende middenvelder? Wissel hem met bakkal van positie, dat pakt waarschijnlijk beter uitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:19 schreef NFP het volgende:
Waarom Brechet meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?
Ik iniedergeval nog niet. Ik zie het voorlopig als dit:
-----------------------Isaksson----------------------
Kromkamp----Marcellis----Maza----------Salcido
-----------------Aissati---Simons-------------------
----Afellay-----------Bakkal-------------Dzsudzsak
---------------------Koevermans--------------------
Ik denk dat Aissati erg goed op die positie uit de voeten kan.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:22 schreef Brigand het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam Aissati als controlerende middenvelder? Wissel hem met bakkal van positie, dat pakt waarschijnlijk beter uit
Ik denk wel dat hij het in zich heeft om zo te spelen, maar omdat hij geen ervaring heeft opgedaan op die positie lijkt me niet dat dat de ideale plek is om hem op te stellen. Ik zou dan toch Bakkal daar neer zetten aangezien dat een slimme speler is en met zijn loopvermogen ook het spel tussen de verdediging en middenveld kan verdelen. Daarnaast zie ik in Aissati meer het type speler als bijvoorbeeld Sneijder dit EK, achter de spitsen spelend maar ook mee terug verdedigend. Dat heeft hij meerderemalen bewezen bij Jong Oranje, als hij nou ook onder Stevens dit jaar de kans zou krijgen voor die positie zou dat goed uitpakken voor ons denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef NFP het volgende:
Ik denk dat Aissati erg goed op die positie uit de voeten kan.
Al jaren zie ik in hem in potentie een type-Pirlo, iemand die vlak voor de verdediging het spel verdeeld, dat moet hij met zijn overzicht, techniek en rust aan de bal echt wel beheersen. Jammer dat hij er nog weinig heeft gespeeld.
Volgens heeft ie toch een contract tot medio 2011quote:Op zondag 6 juli 2008 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zal geen verhuur meer worden lijkt me, hij heeft toch geen 'officiële' contractverlenging uiteindelijk getekend?
quote:Afellay hoopt dat PSV Aissati alsnog snel voor langer vastlegt. ``Ik vraag me wel eens af of de club weet wat ze met iemand als Ismail in huis hebben. Volgens mij beseffen ze het niet helemaal. Hij is verschrikkelijk goed. Ik kan geen speler bedenken, die je in zijn plaats zou moeten kopen. PSV kan daarom maar beter opschieten.’’
Bron 7 Juni 2008
Ook nooit dat de verlenging helemaal van de baan is....quote:Op zondag 6 juli 2008 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat was in December. Maar daarna kwam dit verhaal toch:
http://www.sportwereld.nl(...)p_breuk_met_PSV.html
Daarna is er geen nieuws meer geweest - ook niet over de echte bevestiging. Volgens mij.
Waarom Maza meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:19 schreef NFP het volgende:
Waarom Brechet meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?
Ik iniedergeval nog niet. Ik zie het voorlopig als dit:
-----------------------Isaksson----------------------
Kromkamp----Marcellis----Maza----------Salcido
-----------------Aissati---Simons-------------------
----Afellay-----------Bakkal-------------Dzsudzsak
---------------------Koevermans--------------------
Je zet hem zelf ook in de basisquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom Maza meteen in de basis, heeft iemand al een goed beeld van wat ie kan?
Sinds wanneer hebben we 2 Brechets?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Dirk mag dan met Brechet, Rodriguez en Brechet om twee plaatsen gaan strijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |