Gomes was een deel van het team dat de kampioenschappen pakte. Natuurlijk was hij onmisbaar in nagenoeg alle wedstrijden, maar ik denk dat Isaksson het ook wel kan doen al zal het niet met zulke mooie reddingen zijn .quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu je zegt. Hebben jullie Gomes daar nog voor bedankt om zijn jullie zo hypocriet om die eer aan jullie zelf te houden?
Waar staat Brechet?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste opstelling?
[ afbeelding ]
Nieuwe spits nodig?
Ik denk dat, dat nog best bepalend kan worden inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:09 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben natuurlijk ook goals vanuit het middenveld via Bakkal. Hopelijk schiet Afellay er ook een stuk of 8-10 in komend seizoen.
zo niet dan gaat reker wel ff har dop z'n bekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
5-op-een-rij zou fantastisch zijn
Heeft Bakkal vorig jaar niet in zoverre zijn waarde bewezen dat hij dit jaar in de basis mag starten boven alle nieuwelingen? Ik verwacht overigens dat Brechet voor de linkbackpositie gehaald is, dus geen concurrent van Bakkal.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brechet gaat natuurlijk gewoon in de basis beginnen. Bakkal mag proberen om Brechet of Manco/Amrabat eruit te spelen
Boeie....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:46 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij zijn we Rajkovic kwijt.
Bakkal heeft het in zich om Cocu2 te worden. Ben toch wel fan van hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
Ik vond Bakkal juist 1 van de bepalende spelers vorig jaar.
Beetje vreemd om hem nu op de bank te zetten dan.
Als hij de OS laat schieten wel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heeft Bakkal vorig jaar niet in zoverre zijn waarde bewezen dat hij dit jaar in de basis mag starten boven alle nieuwelingen? Ik verwacht overigens dat Brechet voor de linkbackpositie gehaald is, dus geen concurrent van Bakkal.
Zeker! Voor mij was hij de grote verrassing van het seizoen. Misschien niet begiftigd met enorm veel talent maar een hele slimme voetballer die veel rendement uit zijn talent haalt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:27 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Bakkal heeft het in zich om Cocu2 te worden. Ben toch wel fan van hem.
En wie staat er dan tot die tijd op de nog openstaande positie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaakson
Salcido - Maza - Marcellis - Kromkamp
Brechet - Simons
Manco - Lazovic - Doedelzak
Bakkal en Amrabat mogen na de OS hun plek rustig terugverdienen
Puike opstelling. Maar misschien een ander systeem beter zodat Aissati kan spelen ipv Amrabatquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:49 schreef -SG- het volgende:
Isaksson
Rodriquez - Marcellis - Salcido - Brechet
Bakal --- Simons
-- Amrabat -- Afellay --- Dzudszak --
Lazovic
Zoiets?
Probeer beiden isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:08 schreef pascalheister het volgende:
ben even bezig met een nieuwe banner, zal ik er gelijk "grote" van maken ipv "officiële" ?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Puike opstelling. Maar misschien een ander systeem beter zodat Aissati kan spelen ipv Amrabat
Nog niets is rond, waarschijnlijk wordt hij verhuurd, maar ook Twente zou weer interesse hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar de transfer van Isi naar Utrecht gaat niet door/was verzonnen?
Okeequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nog niets is rond, waarschijnlijk wordt hij verhuurd, maar ook Twente zou weer interesse hebben
Ik was vandaag even in Eindhoven en heb er tientallen mensen mee zien lopen. En ik vind het shirt in het echt nog 10x zo lelijk als op de foto's. Echt huilen met de pet op. Lelijke kraag, afgrijselijke achterkant, daar moeten we nu twee jaar tegenaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedrukking is wel lelijk zeg
Ken Judas niet, maar hij staat niet in de OPquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan Judas niet uit de OP?
Is het echt zo erg?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik was vandaag even in Eindhoven en heb er tientallen mensen mee zien lopen. En ik vind het shirt in het echt nog 10x zo lelijk als op de foto's. Echt huilen met de pet op. Lelijke kraag, afgrijselijke achterkant, daar moeten we nu twee jaar tegenaan kijken
quote:Maar in Het Parool wijst Kuiper ook naar de rol van Vlado Lemic, die sinds kort de belangen van Sulejmani helpt te verdedigen. 'Voor de komst van Lemic zei Mickey altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.'
Judas staat helaas gewoon in de OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ken Judas niet, maar hij staat niet in de OP
De onderste. Mooi gedaan, trouwens.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schreeuwt u maar
Je bent al snel beter dan Addo en Brechet is nodig op het middenveld zolang Bakkal er nog niet isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Hier is toch best vaak gepost dat die Maza eigenlijk niet veel kan. Waarom maakt iedereen dan een opstelling met hem erin en Brèchet wissel? Dan kan dit toch beter?
---------------Isaksson-----------------
Kromkamp--Marcellis--Salcido--Brèchet
Sommigen onder ons hebben nog wel respect voor zijn verdiensten voor PSVquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Judas staat helaas gewoon in de OP.
Gomes dus
dubbel eens. de nieuwe LIJKT kleiner.. (is zelfde formaat, maar toch, zal wel door die lijntjes komen in de oude)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De onderste. Mooi gedaan, trouwens.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Is er trouwens al een keer een ''Wie is de beste PSV'er allertijden'' competitie gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |