21 miljoen...quote:vor eineigen Wochen stand mehrmals in Marca das sowohl Salcido zu Atletico wechseln will(da er Javier Aguirre als Trainer haben will der ja bekanntermaßen geauso wie er mexikaner ist), und das Atletico ja bekanntermaßen auf der Suche nach Verstärkungen in der Abwehr sucht, und sie obwohl sie mit Heintinga und Uljifalusi schon twei hochkaräter gekauft haben noch auf der Suche nach einem Weiteren Topverteidiger sind. Allerdings soll Eindhoven eine Ablöse von 21 Mio.¤ gefordert haben, und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
Dat dusquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
21 miljoen?![]()
Doen dan, en dan Alex terugkopen
quote:
Ze willen dus niet de volle mep betalen volgens die bronquote:und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten loppen.....?
Dat zou een stuk mooier zijn geweest lijkt me.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten lopen.....?
Beetje jammer inderdaad dat ze dat niet dedenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm...tot voor kort begreep ik de commotie rondom het nieuwe shirt niet, maar dit is wel écht lelijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom Salcido weghalen uit het centrum terwijl Brechet van orgine een linksback is (en dus ook voor deze positie gehaald is lijkt mij)quote:
Maar is denk ik een betere linksback dan Salcido.quote:
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef NFP het volgende:
Brechet speelt zelf het liefst centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |