21 miljoen...quote:vor eineigen Wochen stand mehrmals in Marca das sowohl Salcido zu Atletico wechseln will(da er Javier Aguirre als Trainer haben will der ja bekanntermaßen geauso wie er mexikaner ist), und das Atletico ja bekanntermaßen auf der Suche nach Verstärkungen in der Abwehr sucht, und sie obwohl sie mit Heintinga und Uljifalusi schon twei hochkaräter gekauft haben noch auf der Suche nach einem Weiteren Topverteidiger sind. Allerdings soll Eindhoven eine Ablöse von 21 Mio.¤ gefordert haben, und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
Dat dusquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
21 miljoen?![]()
Doen dan, en dan Alex terugkopen
quote:
Ze willen dus niet de volle mep betalen volgens die bronquote:und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten loppen.....?
Dat zou een stuk mooier zijn geweest lijkt me.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten lopen.....?
Beetje jammer inderdaad dat ze dat niet dedenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm...tot voor kort begreep ik de commotie rondom het nieuwe shirt niet, maar dit is wel écht lelijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom Salcido weghalen uit het centrum terwijl Brechet van orgine een linksback is (en dus ook voor deze positie gehaald is lijkt mij)quote:
Maar is denk ik een betere linksback dan Salcido.quote:
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef NFP het volgende:
Brechet speelt zelf het liefst centraal.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een Fc Twente forum gaat het gerucht dat Arnautovic inderdaad bij Fc Twente vertrekt........... naar Psv.![]()
Hij zou geruild worden met Aissati.
Voor wat het waard is.
Arnautovic? Wtf moeten we daarmee?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef sjimz het volgende:
Even een post van iemand uit het Feyenoord topic:
[..]
Dat zou nog belachelijker zijn dan Aissati ruilen voor Pieters ;')quote:
Zijn interview met psv.tv!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alvast voor het jaar van de rouw!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?
Voornamelijk uit Zuid-Amerika.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is alvast voor het jaar van de rouw!
Wat een grootspraak voor zo'n klein ventjequote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het seizoen toch wel weer zo lopen dat PSV gewoon weinig punten in het begin gaat verspelen en Ajax wel waardoor PSV gewoon weer kampioen wordt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een grootspraak voor zo'n klein ventje
ach er kan werkelijk nog van alles gebeuren in de komende 1,5 maand natuurlijk. Maar met 0 echte toppers in dit psv schat ik de kansen wel heel laag inquote:Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het seizoen toch wel weer zo lopen dat PSV gewoon weinig punten in het begin gaat verspelen en Ajax wel waardoor PSV gewoon weer kampioen wordt.
Al hoop ik natuurlijk dat PSV al voor de winterstop is uitgespeeld
Waarom heeft Ajax dan nog geen volkomen zwart shirt?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Afellay nog en Koevermansquote:Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
ach er kan werkelijk nog van alles gebeuren in de komende 1,5 maand natuurlijk. Maar met 0 echte toppers in dit psv schat ik de kansen wel heel laag in
Is er nog herhaling van regio tv, kan het hier nl wel ontvangen?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook maar even hier melden, Erik Pieters verwacht zelf dat ie zich op 14 juli moet melden bij PSV ipv op 19 juli bij Utrecht. (zei ie net op regio-tv)
De ruil tussen Aissati en Pieters speelt nog steeds (volgens hem moeten beide spelers nog rond komen met de clubs), maar als die deal niet doorgaat wil PSV Pieters gewoon kopen.
Ik wens hem alvast veel succes bij jullie, en denk dat menig supporter zich nog zal verbazen over de kwaliteiten van deze jongen.
Thanks, gezien, de ruil gaat waarschijnlijk gewoon door dus...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:11 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/content/uitzendinggemist
Aan het einde van Namen & Rugnummers van vandaag.
Dit gaat toch wel om verhuur neem ik aan?quote:Achenteh op proef bij KV Mechelen
Rochdi Achenteh zal vanaf dinsdag met de selectie van KV Mechelen meetrainen. De twintigjarige aanvallende middenvelder van Jong PSV krijgt de kans om de technische staf van KVM te overtuigen van zijn capaciteiten.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:41 schreef NFP het volgende:
[..]
Dit gaat toch wel om verhuur neem ik aan?
Ik zie de eigen jeugd niet vaak maar ik heb toch wel het idee dat juist Achenteh één van de groeibriljantjes is binnen Jong PSV momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |