21 miljoen...quote:vor eineigen Wochen stand mehrmals in Marca das sowohl Salcido zu Atletico wechseln will(da er Javier Aguirre als Trainer haben will der ja bekanntermaßen geauso wie er mexikaner ist), und das Atletico ja bekanntermaßen auf der Suche nach Verstärkungen in der Abwehr sucht, und sie obwohl sie mit Heintinga und Uljifalusi schon twei hochkaräter gekauft haben noch auf der Suche nach einem Weiteren Topverteidiger sind. Allerdings soll Eindhoven eine Ablöse von 21 Mio.¤ gefordert haben, und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
Dat dusquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
21 miljoen?![]()
Doen dan, en dan Alex terugkopen
quote:
Ze willen dus niet de volle mep betalen volgens die bronquote:und Atletico nur bereit sein zwischen 15 und 18 zu zahlen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten loppen.....?
Dat zou een stuk mooier zijn geweest lijkt me.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze die buitenste witte strepen niet gewoon door kunnen laten lopen.....?
Beetje jammer inderdaad dat ze dat niet dedenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm...tot voor kort begreep ik de commotie rondom het nieuwe shirt niet, maar dit is wel écht lelijk...quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom Salcido weghalen uit het centrum terwijl Brechet van orgine een linksback is (en dus ook voor deze positie gehaald is lijkt mij)quote:
Maar is denk ik een betere linksback dan Salcido.quote:
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef NFP het volgende:
Brechet speelt zelf het liefst centraal.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een Fc Twente forum gaat het gerucht dat Arnautovic inderdaad bij Fc Twente vertrekt........... naar Psv.![]()
Hij zou geruild worden met Aissati.
Voor wat het waard is.
Arnautovic? Wtf moeten we daarmee?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef sjimz het volgende:
Even een post van iemand uit het Feyenoord topic:
[..]
Dat zou nog belachelijker zijn dan Aissati ruilen voor Pieters ;')quote:
Zijn interview met psv.tv!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:25 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alvast voor het jaar van de rouw!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?
Voornamelijk uit Zuid-Amerika.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
je kan die namen amper lezen op de achterkant, ik dacht dat de clubkleuren rood/wit waren waarkomt al dat overtollige zwart vandaan?
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is alvast voor het jaar van de rouw!
Wat een grootspraak voor zo'n klein ventjequote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het seizoen toch wel weer zo lopen dat PSV gewoon weinig punten in het begin gaat verspelen en Ajax wel waardoor PSV gewoon weer kampioen wordt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een grootspraak voor zo'n klein ventje
ach er kan werkelijk nog van alles gebeuren in de komende 1,5 maand natuurlijk. Maar met 0 echte toppers in dit psv schat ik de kansen wel heel laag inquote:Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zal het seizoen toch wel weer zo lopen dat PSV gewoon weinig punten in het begin gaat verspelen en Ajax wel waardoor PSV gewoon weer kampioen wordt.
Al hoop ik natuurlijk dat PSV al voor de winterstop is uitgespeeld
Waarom heeft Ajax dan nog geen volkomen zwart shirt?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Afellay nog en Koevermansquote:Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
ach er kan werkelijk nog van alles gebeuren in de komende 1,5 maand natuurlijk. Maar met 0 echte toppers in dit psv schat ik de kansen wel heel laag in
Is er nog herhaling van regio tv, kan het hier nl wel ontvangen?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook maar even hier melden, Erik Pieters verwacht zelf dat ie zich op 14 juli moet melden bij PSV ipv op 19 juli bij Utrecht. (zei ie net op regio-tv)
De ruil tussen Aissati en Pieters speelt nog steeds (volgens hem moeten beide spelers nog rond komen met de clubs), maar als die deal niet doorgaat wil PSV Pieters gewoon kopen.
Ik wens hem alvast veel succes bij jullie, en denk dat menig supporter zich nog zal verbazen over de kwaliteiten van deze jongen.
Thanks, gezien, de ruil gaat waarschijnlijk gewoon door dus...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:11 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/content/uitzendinggemist
Aan het einde van Namen & Rugnummers van vandaag.
Dit gaat toch wel om verhuur neem ik aan?quote:Achenteh op proef bij KV Mechelen
Rochdi Achenteh zal vanaf dinsdag met de selectie van KV Mechelen meetrainen. De twintigjarige aanvallende middenvelder van Jong PSV krijgt de kans om de technische staf van KVM te overtuigen van zijn capaciteiten.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:41 schreef NFP het volgende:
[..]
Dit gaat toch wel om verhuur neem ik aan?
Ik zie de eigen jeugd niet vaak maar ik heb toch wel het idee dat juist Achenteh één van de groeibriljantjes is binnen Jong PSV momenteel.
huh, waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik effe blij dat je in tegenstelling tot bij Ajax wel gewoon een handtekening kan vragen aan een speler als hij gaat trainen
Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik effe blij dat je in tegenstelling tot bij Ajax wel gewoon een handtekening kan vragen aan een speler als hij gaat trainen
Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?
Maar DAM heeft geen kinderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...
Met een handtekeningen van zijn favoriete Ajax-spelers?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8/7/2008 - 'Meer veranderingen aan het trainingsveld'
(Gepost door P.)
BRON: AD
Eerder werd op basis van de manier waarop Marco van Basten wil trainen het kunstgrasveld van de trainingsvelden bij de ArenA verwijderd. Daar zal het niet bij blijven. Het Algemeen Dagblad meldt dat de hekken rond het trainingsveldveld worden vervangen door hogere hekken en aan de hekken worden windschermen met bomenprints vastgemaakt. Hierdoor zouden supporters die de training willen bezoeken niets meer kunnen zien, maar daarvoor is een oplossing gevonden: er wordt voor supporters een tribune gebouwd aan de kant van het trainingsveld waar het supportershome staat.
Ajax Netwerk
De wandeling die de spelers van de kleedkamers in de ArenA naar het trainingsveld moeten maken is Ajax ook een doorn in het oog. De spelers moeten vanaf de kleedkamers een parkeerdek op de eerste ring van de ArenA over en de toren van Noord B voor ongeveer de helft afdalen en vervolgens vanaf de ingang van Noord B naar het trainingsveld lopen. Ook daar wil Ajax een oplossing voor verzinnen. [reageer]
Hierover
Gelukkig is PSV gewoon PSV
Ik snap dat handtekening vragen sowieso niet. Waarom doen mensen dat? Ga je het inlijsten ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker. Wij willen ook zo goed presteren in europaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:39 schreef navigator het volgende:
Trieste boeren die alleen maar Ajax nieuws posten in hun eigen topic. Zegt wel weer genoeg. Ze blijven opkijken tegen de grote broer.
Ik weet het ook niet maar het is een feit dat 'de gemiddelde psv'er' om een argument kracht bij te zetten, of simpelweg te vergelijken, altijd met Ajax op de proppen komt. Dát is op zijn minst vreemd te noemen. Ajax heeft Feyenoord als spiegel/concurrent , Feyenoord heeft Ajax als spiegel/concurrent,..psv wil zich vergelijken met Ajax maar Ajacieden geven niets om psv, ja behalve het afgeven erop natuurlijk. Hetzelfde met de TOPPER/KLASSIEKER VAN NEDERLAND, daar hoort psv gewoon niet bij. Al staat Feyenoord laatste,...de wedstrijd Ajax Feyenoord / Feyenoord Ajax blijft de KLASSIEKER.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. Wij willen ook zo goed presteren in europa![]()
Nee serieus waarom zou PSV opkijken tegen Ajax?
Niemand heeft ook gezegd dat PSV - Ajax een klassieker isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet maar het is een feit dat 'de gemiddelde psv'er' om een argument kracht bij te zetten, of simpelweg te vergelijken, altijd met Ajax op de proppen komt. Dát is op zijn minst vreemd te noemen. Ajax heeft Feyenoord als spiegel/concurrent , Feyenoord heeft Ajax als spiegel/concurrent,..psv wil zich vergelijken met Ajax maar Ajacieden geven niets om psv, ja behalve het afgeven erop natuurlijk. Hetzelfde met de TOPPER/KLASSIEKER VAN NEDERLAND, daar hoort psv gewoon niet bij. Al staat Feyenoord laatste,...de wedstrijd Ajax Feyenoord / Feyenoord Ajax blijft de KLASSIEKER.
Laat lekker lullen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand heeft ook gezegd dat PSV - Ajax een klassieker isWaarschijnlijk wordt Ajax erbij gehaald omdat die meestal nét 2de staan?
idd, en dat was in dit topic (dacht ik) al een keer eerder voorgekomen over het nieuwe shirt van Ajax.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Waarom zou je uberhaupt met Ajax nieuws in een psv topic komen?
Wie weet maar ik schat de kans: 0.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met een handtekeningen van zijn favoriete Ajax-spelers?
Echt? Hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loting voor de tweede ronde van de beker: Jong PSV - PSV.
quote:Pieters gaat uit van transfer naar PSV
Erik Pieters speelt, als het aan hem ligt, komend seizoen voor de regerend landskampioen. De verdediger van FC Utrecht verwacht dat hij zich op 14 juli 2008 moet melden op de eerste training van PSV.
De 19-jarige verdediger was maandagavond te gast bij RTV Utrecht in het programma Namen en Rugnummers. Presentator René van den Berg ontlokte Pieters enkele uitzonderlijke uitspraken.
De verdediger sprak de geruchten rondom een mogelijke ruil Pieters/Aissati niet tegen.
"Dat klopt, Aissati moet er uit zien te komen met FC Utrecht. Als ik er dan uitkom met PSV dan is het zo goed als een deal", aldus Pieters in het genoemde programma.
De verdediger sprak nog niet met de ploeg uit Eindhoven. "Nee. Ik heb ook al weer gehoord dat PSV me sowieso wil kopen. Maar het hangt er dan allemaal vanaf hoe het gaat lopen met Aissati natuurlijk."
Het antwoord van de verdediger waar hij zich zal gaan melden voor de eerste training was zeer duidelijk. "Het ziet er naar uit dat het de 14e wordt bij PSV."
Dus er wordt op de Herdgang gespeeld?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Jong PSV heeft de thuiswedstrijd gekregen.
Jammer. Had Jong PSV wel eens willen zien stunten, zoals Jong Ajax dat ook vaak deed. Nu liggen ze er dus meteen uit...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeuj, we zitten al in de volgende ronde!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Domme move als je het mij vraagt. Aissati mogen ze nooit laten vertrekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:25 schreef neilpad het volgende:
Voor wie te lui was om het filmpje op de vorige pagina te bekijken:
[..]
Netzoals het PSVshirt in het Ajax topic werd gepost.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Waarom zou je uberhaupt met Ajax nieuws in een psv topic komen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Jammer. Had Jong PSV wel eens willen zien stunten, zoals Jong Ajax dat ook vaak deed. Nu liggen ze er dus meteen uit...
Niet voor mij, maar ik ben wel blij dat als ik met mijn neefjes naar de training ga ik gewoon kan vragen voor een foto of een handtekening en niet wordt tegengehouden door allerlei mongolen van de beveilingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?
Uhuquote:
Zeefuik doet niet mee, die speelt bij FC Omniworld.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaakson
Sacido - Brechet - Marcellis - Kromkamp
Bakkal - Simons
Amrabat - Affelay - Doedelzak
Lazovic
Tegen
Cassio
Fagner - Addo - Vd Einden - Zonneveld
Vd Leegte - Vayrinen
Manco - Aissati - Zeefuik
Reis
Ik moet het nog zien
wat een kut loting.. ik had nog enigszins de hoop op een leuke stunt van Jong PSV, maar dat kunnen we nu wel vergeten neem ik aan..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gestuurde lotingen zijn ook niks natuurlijk dus dan maar dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:52 schreef WooZ het volgende:
ik dacht dat ze niet tegen elkaar konden loten
Dat wordt inderdaad niet de moeite waard. Dit wordt gewoon een afgesproken 3-1 voor het eerste ofzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef du_ke het volgende:
Ja PSV 1 - PSV 2 hoe verzinnen ze het, vast een spannende wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |