abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59964552
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik effe blij dat je in tegenstelling tot bij Ajax wel gewoon een handtekening kan vragen aan een speler als hij gaat trainen
huh, waar heb jij het over?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59964560
8/7/2008 - 'Meer veranderingen aan het trainingsveld'
(Gepost door P.)

BRON: AD

Eerder werd op basis van de manier waarop Marco van Basten wil trainen het kunstgrasveld van de trainingsvelden bij de ArenA verwijderd. Daar zal het niet bij blijven. Het Algemeen Dagblad meldt dat de hekken rond het trainingsveldveld worden vervangen door hogere hekken en aan de hekken worden windschermen met bomenprints vastgemaakt. Hierdoor zouden supporters die de training willen bezoeken niets meer kunnen zien, maar daarvoor is een oplossing gevonden: er wordt voor supporters een tribune gebouwd aan de kant van het trainingsveld waar het supportershome staat.
Ajax Netwerk
De wandeling die de spelers van de kleedkamers in de ArenA naar het trainingsveld moeten maken is Ajax ook een doorn in het oog. De spelers moeten vanaf de kleedkamers een parkeerdek op de eerste ring van de ArenA over en de toren van Noord B voor ongeveer de helft afdalen en vervolgens vanaf de ingang van Noord B naar het trainingsveld lopen. Ook daar wil Ajax een oplossing voor verzinnen. [reageer]

Hierover

Gelukkig is PSV gewoon PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 08:02:38 #153
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59964588
Wanneer gaan ze daar eigenlijk een dak boven het trainingsveld bouwen?

En dat parkeerprobleem lijkt me toch wel op te lossen via een shutllebus
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59964612
Ik heb geen parkeerprobleem, dus laat ze maar lekker allerlei dingen uit gaan vinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59967140
quote:
Ben ik effe blij dat je in tegenstelling tot bij Ajax wel gewoon een handtekening kan vragen aan een speler als hij gaat trainen
Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:08:26 #156
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_59968546
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Een handtekening vragen? Hoe oud ben je?
Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_59968626
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Suijkie, zo gek is dat toch niet? Raúl zou daar over 2 jaar wellicht heel blij mee zijn...
Maar DAM heeft geen kinderen.
pi_59968903
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Met een handtekeningen van zijn favoriete Ajax-spelers?
pi_59968932
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8/7/2008 - 'Meer veranderingen aan het trainingsveld'
(Gepost door P.)

BRON: AD

Eerder werd op basis van de manier waarop Marco van Basten wil trainen het kunstgrasveld van de trainingsvelden bij de ArenA verwijderd. Daar zal het niet bij blijven. Het Algemeen Dagblad meldt dat de hekken rond het trainingsveldveld worden vervangen door hogere hekken en aan de hekken worden windschermen met bomenprints vastgemaakt. Hierdoor zouden supporters die de training willen bezoeken niets meer kunnen zien, maar daarvoor is een oplossing gevonden: er wordt voor supporters een tribune gebouwd aan de kant van het trainingsveld waar het supportershome staat.
Ajax Netwerk
De wandeling die de spelers van de kleedkamers in de ArenA naar het trainingsveld moeten maken is Ajax ook een doorn in het oog. De spelers moeten vanaf de kleedkamers een parkeerdek op de eerste ring van de ArenA over en de toren van Noord B voor ongeveer de helft afdalen en vervolgens vanaf de ingang van Noord B naar het trainingsveld lopen. Ook daar wil Ajax een oplossing voor verzinnen. [reageer]

Hierover

Gelukkig is PSV gewoon PSV

Leuk dat je Ajax weer naar voren haalt.....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59969305
Trieste boeren die alleen maar Ajax nieuws posten in hun eigen topic. Zegt wel weer genoeg. Ze blijven opkijken tegen de grote broer.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_59969377
quote:
Ik snap dat handtekening vragen sowieso niet. Waarom doen mensen dat? Ga je het inlijsten ofzo?

Ga dan op de foto ofzo
pi_59969387
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:39 schreef navigator het volgende:
Trieste boeren die alleen maar Ajax nieuws posten in hun eigen topic. Zegt wel weer genoeg. Ze blijven opkijken tegen de grote broer.
Zeker. Wij willen ook zo goed presteren in europa

Nee serieus waarom zou PSV opkijken tegen Ajax?
pi_59969563
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zeker. Wij willen ook zo goed presteren in europa

Nee serieus waarom zou PSV opkijken tegen Ajax?
Ik weet het ook niet maar het is een feit dat 'de gemiddelde psv'er' om een argument kracht bij te zetten, of simpelweg te vergelijken, altijd met Ajax op de proppen komt. Dát is op zijn minst vreemd te noemen. Ajax heeft Feyenoord als spiegel/concurrent , Feyenoord heeft Ajax als spiegel/concurrent,..psv wil zich vergelijken met Ajax maar Ajacieden geven niets om psv, ja behalve het afgeven erop natuurlijk. Hetzelfde met de TOPPER/KLASSIEKER VAN NEDERLAND, daar hoort psv gewoon niet bij. Al staat Feyenoord laatste,...de wedstrijd Ajax Feyenoord / Feyenoord Ajax blijft de KLASSIEKER.
pi_59969649
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet maar het is een feit dat 'de gemiddelde psv'er' om een argument kracht bij te zetten, of simpelweg te vergelijken, altijd met Ajax op de proppen komt. Dát is op zijn minst vreemd te noemen. Ajax heeft Feyenoord als spiegel/concurrent , Feyenoord heeft Ajax als spiegel/concurrent,..psv wil zich vergelijken met Ajax maar Ajacieden geven niets om psv, ja behalve het afgeven erop natuurlijk. Hetzelfde met de TOPPER/KLASSIEKER VAN NEDERLAND, daar hoort psv gewoon niet bij. Al staat Feyenoord laatste,...de wedstrijd Ajax Feyenoord / Feyenoord Ajax blijft de KLASSIEKER.
Niemand heeft ook gezegd dat PSV - Ajax een klassieker is Waarschijnlijk wordt Ajax erbij gehaald omdat die meestal nét 2de staan?
pi_59970252
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Niemand heeft ook gezegd dat PSV - Ajax een klassieker is Waarschijnlijk wordt Ajax erbij gehaald omdat die meestal nét 2de staan?
Laat lekker lullen.

Er wordt verweten dat wij met Ajax nieuws komen.....en zij reageren daar in dit topic op.
Er is geen PSV'er die over een klassieker begint......en zij komen aanzetten met een verwijt daar over.

Zegt wel genoeg lijkt mij zo.
pi_59970409
PSV'ers zijn niet te veel met Ajacieden bezig. Ajacieden zijn te veel bezig met PSV'ers die te veel bezig zouden zijn met Ajacieden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59970421
Waarom zou je uberhaupt met Ajax nieuws in een psv topic komen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59970458
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Waarom zou je uberhaupt met Ajax nieuws in een psv topic komen?
idd, en dat was in dit topic (dacht ik) al een keer eerder voorgekomen over het nieuwe shirt van Ajax.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:30:55 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_59970495
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Met een handtekeningen van zijn favoriete Ajax-spelers?
Wie weet maar ik schat de kans: 0.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_59970759
AFCA!!

pi_59970863
Zo, het niveau is naar Rekerhoogten gestegen, ik twijfel nog ff of ik hier een TVP moet plaatsen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59971812
Loting voor de tweede ronde van de beker: Jong PSV - PSV.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:23:29 #173
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_59971901
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loting voor de tweede ronde van de beker: Jong PSV - PSV.
Echt? Haha .
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:25:21 #174
25034 neilpad
Changry!
pi_59971947
Voor wie te lui was om het filmpje op de vorige pagina te bekijken:
quote:
Pieters gaat uit van transfer naar PSV

Erik Pieters speelt, als het aan hem ligt, komend seizoen voor de regerend landskampioen. De verdediger van FC Utrecht verwacht dat hij zich op 14 juli 2008 moet melden op de eerste training van PSV.

De 19-jarige verdediger was maandagavond te gast bij RTV Utrecht in het programma Namen en Rugnummers. Presentator René van den Berg ontlokte Pieters enkele uitzonderlijke uitspraken.

De verdediger sprak de geruchten rondom een mogelijke ruil Pieters/Aissati niet tegen.
"Dat klopt, Aissati moet er uit zien te komen met FC Utrecht. Als ik er dan uitkom met PSV dan is het zo goed als een deal", aldus Pieters in het genoemde programma.

De verdediger sprak nog niet met de ploeg uit Eindhoven. "Nee. Ik heb ook al weer gehoord dat PSV me sowieso wil kopen. Maar het hangt er dan allemaal vanaf hoe het gaat lopen met Aissati natuurlijk."

Het antwoord van de verdediger waar hij zich zal gaan melden voor de eerste training was zeer duidelijk. "Het ziet er naar uit dat het de 14e wordt bij PSV."
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_59973547
Jong PSV heeft de thuiswedstrijd gekregen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')